Vanha Pukki

Pukittaa

Hyi, että etovaa

Kuinkahan pervo vanha ukko tuo Dannykin on alias Lipsanen, nainut ilmeisemmin kaikki laulajasisaret aina Katri-Helenasta, Armi Aavikkoon.

Antaisi jo vanha ukko olla lapset jo rauhassa, tämähän Erika voisi olla jopa hänen lapsen lapsensa. Minusta iljettävää.

Onko näissä ns. julkisuuden henkilöissä aina Frederikistä lähtien jotain vikaa päässä,hänhän kerää ilmeisemmin vanhoja käytettyjä stringejä? Iljettävää, varmaan hajukin on kämpässä mieluisa kun kaikki sillin hajut ja aromit ehostuvat vuosien saatossa.

Eikö nämä vanhat ukot saa ikäistään jo käytettyä aromitavaraa itselleen?

Mutta jotain vikaa on näissä nuorissakin kun he antautuvat tällaiselle ns. hyväksikäytölle. Ilmeisemmin raha ja omaisuus kiehtoo. Hyi iljettävää.

15

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stonesforever

      MITÄÄH KATEELLISTEN PANETTELUA ROLLAREISTA RONNIE JA MICK SAIVAT PERHEENLISÄYSTÄ

    • onnittaa

      Rakkaus ei katso numeroita

      • Kuutossilli

        Juu oikeessa oot. Rakkaus ei katto numeroita mutta ikäeron sekin huomaa. Ei todellakaan toi ole mitään rakkautta. Miälenvikasten touhua sanon minä. Elääköhän ne jossain kuplassa, vesipiippua poltellen.


      • Kaisuli_

        Ja loppuviimein, raha se on tärkein, myös pikku Erikalle. Ei se haittaa, vaikka maine menisi vaarin kanssa.


    • Whambamthankumam

      Mitä pervoa siinä on, että tykkää parikymppisistä naisista? Kun olin 16, pidin parikymppisistä naisista. Kun olin 19, pidin parikymppisistä naisista. Kun olin 25, pidin parikymppisistä naisista. Kun olin 30, pidin parikymppisistä naisista. Nyt olen 36 ja pidän edelleen parikymppisistä naisista. Tuskin se tulee muuttumaan.

      • rwrthrwthwrrtw

        Asiaa...olen yli 50 ja pidän parikymppisistä naisista!


    • Lplplpllp

      Kun mä olin 16, pidin nelikymppisistä naisista. Nyt vanhennuttuani, pidän aina vain nuoremmista.

    • ainariittää

      Tänään ajattelin mitä Dannyn ensimmäinen vaimo mahtaa ajatella. Sitäkö, ettei Danny koskaan muutu, vaan aina haluaa jonkun entistä kauniimman naisen. Voihan tuo olla myös lehdistökikka tai sitten pelkkää julkisuuden kipeyttä.

      Totuus on, että jotkut miehet eivät koskaan muutu. Jos on kuuluisa ja rikas, niin aina riittää naisia.

    • 1807

      Oot vaan kateellinen..

    • Skraga8

      Suhteessa on aina kaksi, tuskin ketään tässäkään tapauksessa on pakotettu mihinkään.. Ehkä molemmat löytävät toisissaan jotain mitä haluavat..

    • byebye

      Missä viipyy Erikan loistavan uran aloittava huippubiisi, ei oo kuulunut ei näkynyt. Pitäis nyt jotain esittää kun tuo Saara Aalto vie kaikkien huomion, vähintään yhtä huippu pitäisi olla. Onko mahdollista? Iskelmällä ei enää pärjätä.

      Danny oli ihan komea poika 60-luvun alussa. Siis: 60-luvun alussa. Muistan sen. Vaikka olenkin sitä paljon nuorempi. Silloin unelmoin siitä niin kuin varhaisteinit unelmoi kaikista julkkiksista, Irwinkin oli musta aivan ihana. Nyt isoksi ja ikääntyneeksi Deeksi kasvanut Hesan kundi ei kelpaisi minulle. Onneksi oma mieheni on komee.

      • Tankokuninkatar

        Ei auta biisit enää tota mimmiä. On ittensä munannu totaalisesti. Jos missit käyttäytyy epäasiallisesti niin heiltä viedään kruunu. Kyllä nyt tangokuningatar on pilannut koko tangokulttuurin, joten ymmärtäisi luovuttaa kruunun takaisin. En ihmettele jos tangomarkkinat kärsii yleisökadosta tänävuonna. Ei kiinnosta enää ne skabat. Etovaa touhua. Tuomarit jotka olitte valitsemassa kuninkaallisia v.2016 onko teillä nyt oikeasti hyvä mieli ja tunne että teitte oikean ratkaisun. Kyllä kait kuninkaallisilta jotain vaaditaan tittelinsä eteen tehtäväksi, varsinkin kun laulutaidoilla ei voittoa tullut. Onko tämä papparaisen kanssa vehtaaminen uudistusta, mitä on luvattu.


    • itedanny

      Ennen kai sitä katsoo kaunista 20 kympistä, ko vanhaa vihtahousu mummoa,kumpikin saa sitä mitä on vailla,vaihtokauppa ja kumpikin on tyytyväisiä. Omena on poimittava ennen kun se kypsyy. Iso käsi dannylle

      • DonaldDuckTrump

        Heh. Niin on se kai kätevämpää olla itse se vihtahousu aina joka suhteessa.


    • pieleenmen

      No Danny ainakin pois tangomarkkinoiden raadista!!!!

      Jos niillä oli suhde Eerikan kanssa jo viime kesänä, niin kuin jossain antoi ymmärtää, niin Danny on ollut JÄÄVI istumaan siellä tuomaristossa!

      Ja mikä tangoasiantuntija se on muutenkaan, ainahan se on halunnut olla vaan suuri rokkistara. Vaikka ei ole ihan onnistunut. Mulle riitti nämä tangomarkkinat, huijausta ja pahaa mieltä. En ole niistä muutenkaan enää hirveän innostunut ollut sen jälkeen kun sinne ilmestyi tämä Mika Toivanen muuttelemaan ja sovittelemaan tangoja uuteen uskoon. Olen oikeasti yrittänyt ymmärtää, mutta ei vaan kuulosta hyvältä kun koitetaan ympätä tangosta jotain muuta kuin mitä se on. Eikä sitä kunnon tango-orkesteriakaan enää ole.

      Että plätsis vaan. Tervemenoa tangojen taivaaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe