Poikamiesisännät

Eloveena-80

Onko Polvijärvellä varakkaita poikamiesisäntiä? Elämä on kuljettanut Joensuun yliopistolle ja maalle tekisi mieli opikelujen jälkeen kun siellä on juuretkin, tosin toisella laidalla Suomea. Mökin akaksi en haluaisi lähteä mutta ison nykyaikaisen tilan arkeen voisin tuoda oman panokseni.

Eloveena -80

49

2483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duunari_evp

      Tilat on pieniä ja isännät köyhiä. Parempi katsella elättäjää muualta.

    • isäntäPolvijärvi

      Minusta on vaaleet nättijä niinkun eloveenat. Onko minkälaiset mitat kun hirmu laihasta en välittäs. Nykyaikanen on tila eikä elukoita yhtään. Onko sitä puhelinta?

    • Saparoftis

      On rahaa mutta ei naista ,maatila ja metsää tarpeeksi, ei muita eläimiä vain lampaita, niitten kansa on elellyt .
      Löydyn ssuomen deitistä.

      • isäntäPolvijärvi

        Eläpäs tule osille. Minä olin ensin. Kyllä sulle lampaas riittää.


    • Johpas

      Sontapöksyt

      • ulla.pullukka

        Pane ensi likoamaan vuorokaudeksi ja pese sitten vahvassa pesuainevedessä. Kyllä sontapöksytkin näin puhdistuvat.


    • Eloveena-80

      Puhelin löytyy ja kirjoittaa osaan jos on aihetta. 168/60 ja muita mittoja aikanaan yksityisesti. :* Mites isäntien mitat ja hehtaarit? ;)

      • Kakkkkapöksyt

        On likaiset sonnalta haisevat housut ja velkaa silmät ja korvat täynnä


      • JalostaminenOnIhanaa

        Lampaiden ja sikojen jalostaminen on ihanaa!!!...


    • Liena54

      Sontahousut pois pois politiikkaa pilaamasta ja äkkiä

    • isäntäPolvijärvi

      On pituutta liki 2 metrii ja pikkuveljellä runsas kymmenen rosenttii koko miehestä. Jos manttaalin ympäri kävelisin niin kyllä siinä hikee pukkois.

      • Tyttelittt

        Sontahousu hupajaa ihan tyhjjee. Pikkupili poijalla piilossa. Tyttöjä pelkevvää....


      • Lillukkatti

        Lyhyenläntä oot ja haiset sonnalle elä valehtele jatkuvasti


      • Huhpuh

        Vieläkö sulla on se astutusjakkara siellä navetassa. Elä vuan jiä housut kintussa kiinni touhuista


    • Sontasetpökät

      Hyi haisoo pahalle. Hyi hittoi.

    • isäntäPolvijärvi

      Joo on niitä rahojakkii pankkiloissa. Eivät yhteen sopineet. Eikä kahteenkaan.
      Jotta semmonen poika se minä oon. Eikä kukkaa oo rumana pitänä vaikka enempi oon kommee kun kaunis.

      • Nooas

        Sinäkkii oot vuan yks sittahousu


    • onneamatkaantytölle

      ISO TILA = pankin orja

    • joopajookoe

      Sotkumassa olis

    • sekosekoko

      missä päin

    • Uhtuankaunotar

      Neidit etsii paksua ja pitkää ja unelmoi ihanista kesäilloista rantasaunassa kirkkaan järven rannalla.

    • Edededededrd

      Ilomantsilaismies tutustui vuosituhannen vaihteessa lieksalaiseen narkkariakkaan ja tämän poikaan ja vuodessa meni kaikki suvun maat ja mannut pakkohuutokauppaan, kun akka otti velkaa ja mies pani nimen alle. Nyt äijä taitaa elellä Lieksassa sossun elättinä.

    • Mies-sullen

      Mie tumma ja kommee hyvinvarustettu kaver oun vapaana, asun muala muttei oo kun kissa lemmikkinä. Tavataanko ??

      Pöksyt ei lökötä ja muutennii mul on ihmistavat ojennuksessa, herrasmieheks monet sannoo..

      • Heinäntekhon

        T-A-V-A-T-A-A-N ; näin helppoa se on.


    • ssehyui

      asutko sotkumassa

      • siiyihuyi

        En asu ja jos et lopeta sitä eläimiinsekaantumistasi heti niin joudut kadotukseen


    • Liekkötottatuo

      Sotkumaan tekevät kuulemma s-Marketin kuulin huhuja.

      • Verotettu

        Valtion elätti isännät on ja aina ovat


    • dfghjklkjhgfd

      Ei ne ymmärrä naisten päälle mitään.

    • HarrastanMetästystä

      Itse asun äitini ja kahden vanhapiika siskon kanssa maalla ja hyvä olisi saada navettaan työvoima-apua.Yläkerrassa on meille kesäkammari ja talvet voimme olla peräkammarissa.Mikäli kiinnostaa pane kiireesti joku vinkki.

    • lyytinhyväkyyti

      ootko kinahmostaja onko paljon maata rannalla ja minkäikänen on äiti?kiinnostaa kovasti ja rahaakin pitäs sulla olla mahd paljon.

    • Konkanokka

      Olen kotona jos se jotakuta kiinnostaa; joku on nukkunut sängyssäni.

    • massikkamiesmäoon

      Antaisitko pillua ensin kokkeeksi, ei sitä sikaa säkissä oteta vaikka voi sitä sikaakin panna jos panettaa.

      • TVeLyyli89v

        Kunhan peset itsesi kerran kuussa. Ainakin. Niin saa pimperoa. Sinähän haiset kuin pieni sika. Jalat happanee kumisaappaisiin joita pidät myös talvella. Haisuli olet.
        Ja ajat mustalla mersulla pitkin kylänraittia.

        TVe Lyyli 89v


    • niinpähän

      Eikö se yksi hukuttaja juuri tuomittu.

      • rutinohvinruhtinas

        Voe tokkiisa perhana vie,ei ou pienestä elämä kiinni!
        Muata o hyvinnii senverran jotta hirvikivväärillä kun suorasuuntauksella tiluksen laijalta rojjauttaa ni niukkanaukka omalle mualle kuula toisella laijalla tiluksia tipahtaa.Rantoo on,mitä sitä ny ossois kehumata sannoo,kahlata asti ja syvemmällä vielä enemmännii.
        Viime syksynä ajelin heinähäkillä liikoja satasen seteleitä kirkonkylän pankkiin kun eivät perskeles navetan ylisille ennee sopinneet.Nuapurin juutas juoks kiel pitkällä koko matkan kylille asti ja kerräili niitä kuormasta tipahelleita lappusia.Persaukkiisilla ja joutavilla jottain.
        Latohan on ollunna täynnä tuhhaita jo vuoskymmenet.
        Mänishän se emäntä hyvinnii joutoaskareissa ja ajankuluna,keittelis kahvia ja näyttäis nätiltä ni avot hyvinnii tultais mänetiiä toimmeen.
        Jotta eiku tänne vuan,tiältä ei naimata lähetä.


    • 80hehtaaria

      Vajaa satahehtaaria on maata ja reilu sata hehtaaria mehtää. Pankista löytyy rahhaa mukavasti. Kiinnostaako?.

      • muodokasmimmi

        En ole rahan ahne mutta tulisitko Huhmariin ensi perjantaina. Pidän huumorintajuisista miehistä. Tunnet minut pitkästä mustasta poninhännästä ja punaisesta rusetista.


      • kinahmonporvari

        tulenhan mie tottakae. mulla isomaha,sivutukka kalju keskellä,valakee lanellipaita päällä ja verkkareissa reikä vasemman polovenkohalla ja taitaa myös olla persuuksissakin. rahat tursuu rintataskusta.


    • RahaaLöytyy

      Kyllä aika monella poikamiesisännällä on 100 000€ - 200 000€ jemmassa pankkitilillä!!!;)

      • Sammakontallaajille

        Vääräsääriset sammakontallaajat haisulihousuineen. Hehpöhjös


    • Ierika

      Maanviljely on kallis harrastus

    • MaajussilleEmäntää
    • MaajussilleEmäntää
    • pskam

      OHAN siellä kuulemma mutta puutteeseen jout ovat homoja.

    • kauniispoika

      Pojista kiinnostuneet poikamiesisännät on aina pop! ;-)

    • dertyuio

      Ostan juuri uuden traktorin tule katsomaan maksaa vain 70 000e

    • isäntävuankyselee

      Moi elovena vielläkö etsit isäntää.Täällä olisi sulle lupsakko itsestään huolta pitävä kartanon isäntä,jolla löytyy talo,kesämökki ja loma-asunto ulkomailta ja pari vuokra mökkiä kaksi autoa jenkkirauta,moottori kelkka,vesijetti,vene/laiva,moottoripyörä,mönkijä yms.Pankki lainaa ei ole.Varallisuutta löytyy osan olen saanu perintönä ja loput bisnestä pyörittämällä.En asu ihan keskusta kupeessa :-)

      • maalletahtova

        Annatko yhteystietosi. Minä olen kaivannut rauhallista maalaispaikkaa vaikka olenkin kaupunkilainen. Luonteeni on rauhallinen mutta osaan olla kiihkeäkin. Jos tapaamme niin kerron ja näytän sitten lisää.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe