Miksi uusioperhe ei saa viettää

miesnahjus

joulua oman perheen kesken?
En saanut unta yöllä kun mietin miten ihanaa oli lapsuuteni joulu, oman perheen kesken, nyt mies jouksee joka ikisen kersan persäsä kaupungilla ostane niille lahjoja. Mun lapsille ei varmaan osta mitään. Mulla ei ole velvollisuutta edes ostella miehen lapsille, mutta mies sentään asuu meillä.

115

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FatLizzy

      Eikse ollu niinpäin et sä asut ilmatteks luuseriukkos luona ja ruinaat siltä vielä rahaakin siitä hyvästä et makaat lahnana?

    • Blaaaaaaaaa

      BLAAAAAAAAA

    • Jhkjkhkjhkuh

      On todella nahjus mies, kun on tuollaisen akan riesakseen ottanut.

    • Lissuhei

      Eikö exäsi ja sutturat osta sun lapsille lahjoja hihiihhiii ,ääliö, on sulla omituiset fantasiat yksin elävä vanha katkera ämmä.

    • hiinähiinädkdööaöa

      idit nyt vaanhaluu viedä miehens uudelta perheeltä kaikki rahat ja voimavarat katkerana, jottei he eläisi onnellista elämää.

      • Lissusekoilee

        Nyt sekoilet sanoissasi, yleensä huudat ,että sutturat vie miehen rahat eikä "" idit"?mitä lienevät??


    • ISÄ1

      Hmmm. Tajuatko että miehesi lapset ovat perhettä... ...eikä miehesi tehtävä ole elättää kakaroitasi vaan kakaroittesi isän kuuluu heidät elättää

      • yhteistyölläkasvatamme

        No on on minunkin lapsiani ja mun miehen, kun minä suuren työn heidän kasvatuksessaan teen, vaikke ole mun asia vaan heidän äidin. Kyllä mun mies elättää mun lapset kun itse olen työtön, ei ole rahaa siksi tässä asustellaankin, kahden on halvempaa. Minä kasvatan ja mies tuo rahat.


      • oletääliö
        yhteistyölläkasvatamme kirjoitti:

        No on on minunkin lapsiani ja mun miehen, kun minä suuren työn heidän kasvatuksessaan teen, vaikke ole mun asia vaan heidän äidin. Kyllä mun mies elättää mun lapset kun itse olen työtön, ei ole rahaa siksi tässä asustellaankin, kahden on halvempaa. Minä kasvatan ja mies tuo rahat.

        sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.


      • cxddsc

        Anna omat mukulasi niiden isälle mukaan jouluostoksille, yhtälailla hän voi juosta niiden kaa kaupungilla, jollet sinä voi rahanpuutteen takii sitä tehdä.


    • urturturiu

      No jos et saa unta niin ei se nyt exän yms vika ole, ellei se oo hakkaamassa seinään siinä

      • uusioparas

        Kyllä se on kun käyttäytyy huonosti että unet menee multa. Kelaa vaan kaikkea mitä se sanoo ja tekee. Miehen exä on holtiton ja jälkeenjäänyt, ja on kateellinen mulle.


      • ISÄ1
        uusioparas kirjoitti:

        Kyllä se on kun käyttäytyy huonosti että unet menee multa. Kelaa vaan kaikkea mitä se sanoo ja tekee. Miehen exä on holtiton ja jälkeenjäänyt, ja on kateellinen mulle.

        Miten miehes ex liittyy teidän talouteen ???? Meillä ex:t on ulkoistettu kokonaan eikä olla muuten tekemisessä kuin lapsia hakiessa ja elkut on sovittu eikä muuta makseta !


      • urturturiu
        uusioparas kirjoitti:

        Kyllä se on kun käyttäytyy huonosti että unet menee multa. Kelaa vaan kaikkea mitä se sanoo ja tekee. Miehen exä on holtiton ja jälkeenjäänyt, ja on kateellinen mulle.

        Onneks et ite ole kateellinen sille


      • miehenexäidioottit
        ISÄ1 kirjoitti:

        Miten miehes ex liittyy teidän talouteen ???? Meillä ex:t on ulkoistettu kokonaan eikä olla muuten tekemisessä kuin lapsia hakiessa ja elkut on sovittu eikä muuta makseta !

        Tänne se tunkee joka päivä, kurkkii ikkunoista ja ajelee kotteroilla ees taas tossa pihassa. Rahaa kinuaa ja on mulle kateellinen, kun olen niin kaunis. Haluis mun muotivaatteet ja mun auton ja munmiehen muttei saa, ja lapsetkin tykkkää musta kun äiti on ruma.


      • lissuonÄÄLIÖ
        miehenexäidioottit kirjoitti:

        Tänne se tunkee joka päivä, kurkkii ikkunoista ja ajelee kotteroilla ees taas tossa pihassa. Rahaa kinuaa ja on mulle kateellinen, kun olen niin kaunis. Haluis mun muotivaatteet ja mun auton ja munmiehen muttei saa, ja lapsetkin tykkkää musta kun äiti on ruma.

        buhahaaa, nyt menee jo mauttomuuksiin sun trollisi, lapsellista ja tyhmää teinivihaa buhaaaaaaa, lissu olet täysidiootti ,ota lääkkeesi ja mee sinne ex anoppilaan auttamaan sitä vanhaa ihmistä, kun jouluna meet taas sitte kakaroinesi passattavaksi.


      • FatLizzy
        lissuonÄÄLIÖ kirjoitti:

        buhahaaa, nyt menee jo mauttomuuksiin sun trollisi, lapsellista ja tyhmää teinivihaa buhaaaaaaa, lissu olet täysidiootti ,ota lääkkeesi ja mee sinne ex anoppilaan auttamaan sitä vanhaa ihmistä, kun jouluna meet taas sitte kakaroinesi passattavaksi.

        Ei lissulla ole mitään ex-anoppilaa kun hän on oikeesti peräkammarinpoika.


    • simppeliii

      potkase äijä ulos, niin saat viettää joulusi oman porukan kanssa.

      • eimiestäpoispotkita

        Mut sitten menee se rahoittaja kun olen työtön.


      • ISÄ1
        eimiestäpoispotkita kirjoitti:

        Mut sitten menee se rahoittaja kun olen työtön.

        Ei miehen oo velvolisuutta sinun elättämisestä eikä kakaroittes


      • äläoletyhmä
        eimiestäpoispotkita kirjoitti:

        Mut sitten menee se rahoittaja kun olen työtön.

        oletko ikinä kuullut, että yhteiskunta pitää susta ja kakaroistasi huolen, saat lapsilisät korotuksineen, asumistukea, elarit, työttömyyskorvauksen lapsikorotuksineen ja soskusta jollei noilla pärjää.
        yksi vaihtoehto on TYÖ, josta kertyy sitä eläkettäkin.


      • uusionnionrikkaus
        äläoletyhmä kirjoitti:

        oletko ikinä kuullut, että yhteiskunta pitää susta ja kakaroistasi huolen, saat lapsilisät korotuksineen, asumistukea, elarit, työttömyyskorvauksen lapsikorotuksineen ja soskusta jollei noilla pärjää.
        yksi vaihtoehto on TYÖ, josta kertyy sitä eläkettäkin.

        Tiedetään mutta kun haluun asuu tän miehen kanssa hänen talossaan on niin upea. Töihin en mee mie hoidan miehen taloa ja sen kakaroita.


      • Hulluoletnaiseksi
        uusionnionrikkaus kirjoitti:

        Tiedetään mutta kun haluun asuu tän miehen kanssa hänen talossaan on niin upea. Töihin en mee mie hoidan miehen taloa ja sen kakaroita.

        Luuseri toisten hyväksikäyttäjä, eläkettä et sitte saa, kun kansaneläkkeen ja voihan tuo äijäs heittää sut pihalle tai jos se kuolee ,niin sitte olet pulassa, ja rahaton vanha ämmä.


      • ootyhmämuija
        uusionnionrikkaus kirjoitti:

        Tiedetään mutta kun haluun asuu tän miehen kanssa hänen talossaan on niin upea. Töihin en mee mie hoidan miehen taloa ja sen kakaroita.

        Tyhmähän sä olet. Jos asuisit yksin lastesi kanssa saisit lapsilisät yksinhuoltajakorotuksineen, sossu maksais sun vuokrat ja saisit toimeentulotukeakin. Eikö yhtään houkuta päästämään hyvä mies elämään parempaa elämää? Hyvä mieshän hän on kun pitää lapsistaan huolta.


      • Xdxf

        Silloinhan voi joutua töihin .kun on tt tuella, tai koulutuksiin 9 € päivä.


    • ISÄ1

      Muuten ensisijaisesti miehelläs on velvollisuuksia vain omia lapsiaan kohtaan

    • HulluksiOnMennyt

      Taasko avaajan oli ihan PAKKO tätä roskaa tänne työntää?

    • arvokaatihmisetme

      Meillä on sääntö 13. että joulun vietämme aina oman perheen kesken. Ulkopuolisia ei perhejuhliin. Koskee miehen lapsia.
      He voivat tulla sitten arkena jos me haluamme ja pyydämme. On kohteliasta heidän odottaa kutsua, hävyttömät ja huonosti käyttäytyvät lapset tyrkyttävät itseään toisten vaivoiksi.
      Sanoin heti alussa kun mies sanoi että hänellä on lapsia, että toivottavasti he eivät aiheuta meille hankaluuksia ja vaivaa, ja mies sanoi että minä saan päättää heidän tulosa ja lähtönsä. Ja päätin että juhlapyhät kuuluu m eille omalle perheelle, miehen tenavat tulevat sitten kun minä haluan.

      • ISÄ1

        Et sie oo henkiseltä tasolta sellainen joka määrää tai kykenee määrämään mitään sääntöjä ! Ja säöntö nro, 1 on sellainen että isä viettää joulunsa omien lastensa kanssa ilman loisia ja harakkaa !


      • äitipuoliäidiksi
        ISÄ1 kirjoitti:

        Et sie oo henkiseltä tasolta sellainen joka määrää tai kykenee määrämään mitään sääntöjä ! Ja säöntö nro, 1 on sellainen että isä viettää joulunsa omien lastensa kanssa ilman loisia ja harakkaa !

        Tä on meidän perheen säännöt ja tapa. Tee sinä omat säännöt itsellesi.
        Me toimitana niinkuin meille on parasta. Meidän ykkös sääntö on 1. Kunnioita isin uutta perhettä täysin ja nurisematta.


      • Lissuonääliö

        Häppön, pöppön, ei sulla edes ole mitään miestä saatikka lapsia, turhaa trollailua, hoida lääkityksesi kuntoon.


      • Lissuonääliö
        äitipuoliäidiksi kirjoitti:

        Tä on meidän perheen säännöt ja tapa. Tee sinä omat säännöt itsellesi.
        Me toimitana niinkuin meille on parasta. Meidän ykkös sääntö on 1. Kunnioita isin uutta perhettä täysin ja nurisematta.

        Olet sinä lissu sairas , mene hoitoon pikinmiten.


      • ISÄ1
        äitipuoliäidiksi kirjoitti:

        Tä on meidän perheen säännöt ja tapa. Tee sinä omat säännöt itsellesi.
        Me toimitana niinkuin meille on parasta. Meidän ykkös sääntö on 1. Kunnioita isin uutta perhettä täysin ja nurisematta.

        Kuvittelet sääntösi ! Jos miehesi on hyväksynyt sinun sääntösi niin eipä siinä mitään kunnioitusta ole yhtään ja mielipuolia kumpikin ... ...ja lapset sijoituksessa niin sinun ja miehesi !
        Olet kyllä sairain kikkelin puutteessa oleva vajakki


      • Lissuonääliö
        ISÄ1 kirjoitti:

        Kuvittelet sääntösi ! Jos miehesi on hyväksynyt sinun sääntösi niin eipä siinä mitään kunnioitusta ole yhtään ja mielipuolia kumpikin ... ...ja lapset sijoituksessa niin sinun ja miehesi !
        Olet kyllä sairain kikkelin puutteessa oleva vajakki

        Kyllä se hullukin munan päälle ymmärtää.....


      • FatLizzy

        Sattumalta se olet sinä, joka on ulkopuolinen. Miehen lapset on miehen perhe, sinä olet vain joku vitun vosu.


    • äitipuolipuolustaa

      Älä anna exän ja lasten estää viettämstä joulua perheenne kesken, sano suorat sanat että pyskööt kotona. Kellään ei ole oikeutta joulurauhan julistuksen jälkeen pilata kenenkään joulua.

      • ISÄ1

        Niin isän lapset on perhettä joten he viettävät joulua isänsä kanssa !


      • tyrkkysutturat
        ISÄ1 kirjoitti:

        Niin isän lapset on perhettä joten he viettävät joulua isänsä kanssa !

        On ne isän mutta ei perheenrikkoja sutturallekuulu mitenkaan. Isät voisi heittä sutturat mäkeen, ne ei kuulu lapsen elämään.


      • ISÄ1

        Ole hullu hiljaa sinulle ei kuulu ketä isän luona asuu ja keitä lapset tapaa isänsä seurassa ! Pidä sinä huolta omasta kodistasi ja lapsista silloin kun ovat luonasi äläkä puutu lapsi isä aikaan se ei kuulu sinulle ja isä on oikeutettu päättämään seurasta kenen kanssa hän sen viettää olipa lapsia tai ei !


      • oletvaankateellinen
        ISÄ1 kirjoitti:

        Ole hullu hiljaa sinulle ei kuulu ketä isän luona asuu ja keitä lapset tapaa isänsä seurassa ! Pidä sinä huolta omasta kodistasi ja lapsista silloin kun ovat luonasi äläkä puutu lapsi isä aikaan se ei kuulu sinulle ja isä on oikeutettu päättämään seurasta kenen kanssa hän sen viettää olipa lapsia tai ei !

        Kyllä mulle on aina kuulunut ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, ja todellakaan smiheen sutturat ei ole kuuluneet minun ja lasteni elämään ei koskaan. Emme ole heitä nähneet kun kielsin heidän tulon meille emmehän mekän ole sen sutturan kotiin menneet, miski sen harakan pitäisi meille tulla?
        Mies ymmärsi itsekin kuinka vahingollista sutturoiden olisi tulla meille ja lasten lähelle joten piti sutturat poissa meidän silmistä.
        Minulle on aina kuulunut lasten hyvinvointi ja se ettei vieraat umpitunnelinaakat pääse ebempää rikkomaan lasteni elämää, eikä ole päässeet. Onneksi uskoivat sen ettei meille tulla.


      • ISÄ1
        oletvaankateellinen kirjoitti:

        Kyllä mulle on aina kuulunut ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, ja todellakaan smiheen sutturat ei ole kuuluneet minun ja lasteni elämään ei koskaan. Emme ole heitä nähneet kun kielsin heidän tulon meille emmehän mekän ole sen sutturan kotiin menneet, miski sen harakan pitäisi meille tulla?
        Mies ymmärsi itsekin kuinka vahingollista sutturoiden olisi tulla meille ja lasten lähelle joten piti sutturat poissa meidän silmistä.
        Minulle on aina kuulunut lasten hyvinvointi ja se ettei vieraat umpitunnelinaakat pääse ebempää rikkomaan lasteni elämää, eikä ole päässeet. Onneksi uskoivat sen ettei meille tulla.

        Niin voit kuvitella ja vaatia mutta juridisesti ex miehelläsi ei ole mitään velvollisuutta tiedittaa keitä hänen kotonaan on ja asuu ja ketä hän tapaa laspsien ollessaan hänen luona


      • otainäkinoppia
        ISÄ1 kirjoitti:

        Niin voit kuvitella ja vaatia mutta juridisesti ex miehelläsi ei ole mitään velvollisuutta tiedittaa keitä hänen kotonaan on ja asuu ja ketä hän tapaa laspsien ollessaan hänen luona

        Ei vamaan mutta niin hän on tehnyt. Ei koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikoja sutturoitaan eikä tonut heitä meille meidän kotiimme. Ymmräsi itse ett he ovat meille vahingollista seuraa eikä halunnut kiusata meitä ja antaa sutturoiden haukkua meitä ja sotkea kotiamme. Siitä hyvät pisteet miehelle että pitää puoliamme.
        Minusta on säälittäviä ne miehet jotka kiusaavat lapsiaan ja exään sutturoilla. Eihän ne kuulu heidän elämään mitenkään, miksi pitäisi pakottaa niitä näkemään.
        Onneksi ei meillä ja lapset ovat saaneet turvallisen lapsuuden eikä ole koskaan tarvinnut pelätä sutturoita ja heidän kohtaamisia miten huonosti he käyttäyvät ja haukkuisivat meitä.
        Nauramme usein kun mietimme millainen lehmä voi hajoittaa lasten perheen ja yrittää tunkeutua väkisin rikotun perheen keskelle???? Asia jota emme voi käsittää. Onneksi meillä mies pisti kapuolita sutturoiden rattaisiin eikä ikinä tuonut ja pakottanut niitä näkemään ja antoi meillä täyden rauhan sutturoista. Sanoikin että ne ovat niin huonoa seuraa meille ettei hän koskaanpakota meitä niitä näkemään eikä tuo meidän eteen.


      • ISÄ1

        Pilkka käy omaan nilkkaa... ....ja vastaus näkyy peilistä millanen lehemä rikkoo perheen ! Ja se että onko nähnyt isän uuden naisen niin ei kaikkee kerrota sulle eikä kysytä !


      • ISÄ1
        otainäkinoppia kirjoitti:

        Ei vamaan mutta niin hän on tehnyt. Ei koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikoja sutturoitaan eikä tonut heitä meille meidän kotiimme. Ymmräsi itse ett he ovat meille vahingollista seuraa eikä halunnut kiusata meitä ja antaa sutturoiden haukkua meitä ja sotkea kotiamme. Siitä hyvät pisteet miehelle että pitää puoliamme.
        Minusta on säälittäviä ne miehet jotka kiusaavat lapsiaan ja exään sutturoilla. Eihän ne kuulu heidän elämään mitenkään, miksi pitäisi pakottaa niitä näkemään.
        Onneksi ei meillä ja lapset ovat saaneet turvallisen lapsuuden eikä ole koskaan tarvinnut pelätä sutturoita ja heidän kohtaamisia miten huonosti he käyttäyvät ja haukkuisivat meitä.
        Nauramme usein kun mietimme millainen lehmä voi hajoittaa lasten perheen ja yrittää tunkeutua väkisin rikotun perheen keskelle???? Asia jota emme voi käsittää. Onneksi meillä mies pisti kapuolita sutturoiden rattaisiin eikä ikinä tuonut ja pakottanut niitä näkemään ja antoi meillä täyden rauhan sutturoista. Sanoikin että ne ovat niin huonoa seuraa meille ettei hän koskaanpakota meitä niitä näkemään eikä tuo meidän eteen.

        Ja Me termi on turha koska sinä et ole lapsi isä kuvioon kuuluva vaan isän nykyinen kumppani


      • mietippäsitä
        ISÄ1 kirjoitti:

        Ja Me termi on turha koska sinä et ole lapsi isä kuvioon kuuluva vaan isän nykyinen kumppani

        Kyllä me kuulumme lasten kanssa miehen sukuun ollaan aina kuuluttu. Johan sinä puppua puhelet että vieras perheenrikkoja kuluisi meidän sukuun? Miten ihmeessä? Eihän lapsia ja äitejä noin vain heitetä suvusta pois,a inakaan meillä. Heitä sinä lapsesi pois elämästä ja kerää vaikka sata suturaa siihen. Meillä ei niin tehdä. Huomenna taas anoppia ja appea ym sukua nähdään jouluaaton vietossa kuin aina ennekin mutta emme ole koskaan nähneet että sutturat siellä olisi missään juhissa olleet. Näin meillä ja vaikka sua kuin kiukuttaa ja olet kateellinen niin en voi sille mitään.
        Ei meillä vieraita perheenrikkoja hyväksytä nauramme vaan moisille ajatuksille.

        Meidän suku on tässä ja tulee aina olemaan, ainoa joka valitettavasti puuttuu on mies, mutta olkoot siellä minne lähti, sutturat ei meille tule ei edes anoppilaan. Oletkos kateellinen, ole vaan.
        Me= lapset, minä, anoppi, appi, enot, tädit, serkut, miksi heidät olisi pitänyt lasten ja mun elämästä heittää pois jos joku tekee tyhmästi että vaihtaa lapset sutturoihin??? En käsitä.


      • ISÄ1
        mietippäsitä kirjoitti:

        Kyllä me kuulumme lasten kanssa miehen sukuun ollaan aina kuuluttu. Johan sinä puppua puhelet että vieras perheenrikkoja kuluisi meidän sukuun? Miten ihmeessä? Eihän lapsia ja äitejä noin vain heitetä suvusta pois,a inakaan meillä. Heitä sinä lapsesi pois elämästä ja kerää vaikka sata suturaa siihen. Meillä ei niin tehdä. Huomenna taas anoppia ja appea ym sukua nähdään jouluaaton vietossa kuin aina ennekin mutta emme ole koskaan nähneet että sutturat siellä olisi missään juhissa olleet. Näin meillä ja vaikka sua kuin kiukuttaa ja olet kateellinen niin en voi sille mitään.
        Ei meillä vieraita perheenrikkoja hyväksytä nauramme vaan moisille ajatuksille.

        Meidän suku on tässä ja tulee aina olemaan, ainoa joka valitettavasti puuttuu on mies, mutta olkoot siellä minne lähti, sutturat ei meille tule ei edes anoppilaan. Oletkos kateellinen, ole vaan.
        Me= lapset, minä, anoppi, appi, enot, tädit, serkut, miksi heidät olisi pitänyt lasten ja mun elämästä heittää pois jos joku tekee tyhmästi että vaihtaa lapset sutturoihin??? En käsitä.

        Voi kuvitella kuuluvasi lasten isän sukuun mutta totuus on se että lapset on isälleen ja hänen vanhemille sukua ET SINÄ ja nykyinen ex miehesi kumppani on enemmän sukuun kuuluva kuin sinä ja vielä enemmä kuuluu sukuun jos ovat avioliitossa ! Sinun sukulaisuus suhteesi päättyi ex mieheesi avioeron yhteydessä !


      • hyvääjouluasullehylkääjä
        ISÄ1 kirjoitti:

        Voi kuvitella kuuluvasi lasten isän sukuun mutta totuus on se että lapset on isälleen ja hänen vanhemille sukua ET SINÄ ja nykyinen ex miehesi kumppani on enemmän sukuun kuuluva kuin sinä ja vielä enemmä kuuluu sukuun jos ovat avioliitossa ! Sinun sukulaisuus suhteesi päättyi ex mieheesi avioeron yhteydessä !

        Mutta eihän se käytännössä mene noin. Kyllä anoppi pitää minua miniänä ja minä häntä anoppina vaikka olisin sata kertaa eronnu hänen pojastaan. Eihän se eroaminen merkkaa sitä että pitää kaikki sukulaisetkin hävittää elämästään ja lasten erota mummista, vaarista, enoista ja serkuista.
        Sehän on jokaisen pään sisällä ja senteesta kiinni miten elää sukunsa ja tuutaviensa kanssa missäkin vaiheessa.
        Olisihan se hullu ajos kieltäsin lapsiani sanomasta ettei mummolaan saa mennä kun isi hylkäsi meidät.
        Kyllä me ollaan suvun kanssa tekemisissä, aina oltu ja ollaan yhä.Ihan sama kuulummek sukuun vai ei, jos kerran on tutustutttu niin miski sitä yhden pöllön takia pitäisi heittää suku ja tutut elämästään??????

        Eihän siinä lähtenyt kun mies ja hulluhan oli kun lhti, menetti kaiken kukaan ei halua olla tekemisissä hylkääjän kanssa.
        Anoppikin sanoo etä ei olisi pojasta uskonu että vihaa omia lapsiaan ja sukuaan kun joku harakka niin sanoo, ja olen samaa mieltä.
        Huomenna siis anoppilaan. Voi kun olisi kiva nähäd sun ilme kun olet mustis ja katkera.
        Juhli sinä yksin ja ieti mitä lapset ja exäsi tekee tällähetkellä... siehän on kivaa susta. heitit sittenk aikki ihmiset elämsätäsi niinkö? Semmoisia ne miehet on.


      • Täyttähumpuukia
        hyvääjouluasullehylkääjä kirjoitti:

        Mutta eihän se käytännössä mene noin. Kyllä anoppi pitää minua miniänä ja minä häntä anoppina vaikka olisin sata kertaa eronnu hänen pojastaan. Eihän se eroaminen merkkaa sitä että pitää kaikki sukulaisetkin hävittää elämästään ja lasten erota mummista, vaarista, enoista ja serkuista.
        Sehän on jokaisen pään sisällä ja senteesta kiinni miten elää sukunsa ja tuutaviensa kanssa missäkin vaiheessa.
        Olisihan se hullu ajos kieltäsin lapsiani sanomasta ettei mummolaan saa mennä kun isi hylkäsi meidät.
        Kyllä me ollaan suvun kanssa tekemisissä, aina oltu ja ollaan yhä.Ihan sama kuulummek sukuun vai ei, jos kerran on tutustutttu niin miski sitä yhden pöllön takia pitäisi heittää suku ja tutut elämästään??????

        Eihän siinä lähtenyt kun mies ja hulluhan oli kun lhti, menetti kaiken kukaan ei halua olla tekemisissä hylkääjän kanssa.
        Anoppikin sanoo etä ei olisi pojasta uskonu että vihaa omia lapsiaan ja sukuaan kun joku harakka niin sanoo, ja olen samaa mieltä.
        Huomenna siis anoppilaan. Voi kun olisi kiva nähäd sun ilme kun olet mustis ja katkera.
        Juhli sinä yksin ja ieti mitä lapset ja exäsi tekee tällähetkellä... siehän on kivaa susta. heitit sittenk aikki ihmiset elämsätäsi niinkö? Semmoisia ne miehet on.

        Älä jauha paskaa, ei sulla ole koskaan ollu mitään miestä eikä lapsia, tarinasi on ihan keksittyä sontaa, uskokoon ken tahtoo.


      • ISÄ1
        hyvääjouluasullehylkääjä kirjoitti:

        Mutta eihän se käytännössä mene noin. Kyllä anoppi pitää minua miniänä ja minä häntä anoppina vaikka olisin sata kertaa eronnu hänen pojastaan. Eihän se eroaminen merkkaa sitä että pitää kaikki sukulaisetkin hävittää elämästään ja lasten erota mummista, vaarista, enoista ja serkuista.
        Sehän on jokaisen pään sisällä ja senteesta kiinni miten elää sukunsa ja tuutaviensa kanssa missäkin vaiheessa.
        Olisihan se hullu ajos kieltäsin lapsiani sanomasta ettei mummolaan saa mennä kun isi hylkäsi meidät.
        Kyllä me ollaan suvun kanssa tekemisissä, aina oltu ja ollaan yhä.Ihan sama kuulummek sukuun vai ei, jos kerran on tutustutttu niin miski sitä yhden pöllön takia pitäisi heittää suku ja tutut elämästään??????

        Eihän siinä lähtenyt kun mies ja hulluhan oli kun lhti, menetti kaiken kukaan ei halua olla tekemisissä hylkääjän kanssa.
        Anoppikin sanoo etä ei olisi pojasta uskonu että vihaa omia lapsiaan ja sukuaan kun joku harakka niin sanoo, ja olen samaa mieltä.
        Huomenna siis anoppilaan. Voi kun olisi kiva nähäd sun ilme kun olet mustis ja katkera.
        Juhli sinä yksin ja ieti mitä lapset ja exäsi tekee tällähetkellä... siehän on kivaa susta. heitit sittenk aikki ihmiset elämsätäsi niinkö? Semmoisia ne miehet on.

        Kyllä se vaan käytännössä menee noin sinä olet suvusta ulkona ja korkeintaan oot ystävä jos sitäkään ja nyt on ollut kyse sinun ex miehesi kodista jossa oot ulkona ja talossa on uusi emäntä joka päättää miehensä kanssa kodissaan tekemiset !


      • enminäkäänuskosun
        Täyttähumpuukia kirjoitti:

        Älä jauha paskaa, ei sulla ole koskaan ollu mitään miestä eikä lapsia, tarinasi on ihan keksittyä sontaa, uskokoon ken tahtoo.

        Joo eihän nämä mitään uskonkappaleita olekkaan eikä kenenkään tarvi uskoa yhtään mitään. Sehän on selvä, en minäkään usko kaikkien puheista yhtään mitään enkä edes sinunkaan varsinkaan kun ei tunne ihmistä.
        Se on ihan sinun päässäsi mitä kenestäkin haluat uskoa.
        Minulle on ollut pääasia se että m me tiedämme miten aisat ovat muiden mielipiteistä viis, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihan sama mitä sanot ei vaikutusta meihin.


      • meidänomatapa
        ISÄ1 kirjoitti:

        Kyllä se vaan käytännössä menee noin sinä olet suvusta ulkona ja korkeintaan oot ystävä jos sitäkään ja nyt on ollut kyse sinun ex miehesi kodista jossa oot ulkona ja talossa on uusi emäntä joka päättää miehensä kanssa kodissaan tekemiset !

        No ehkä sulla menee miten sattuu mutta meillä ei mummoja ja vaareja olla pois heitetty meidän elämästä sillä perusteella että mies vaihtoi lapset sutturoihin.
        Meillä menee just niin kuin kerroin olemme miehen suvun kesken samoissa väleissä kuin ennenkin, emme heittäneet heitä pois eikä he meitä siksi että yksi suvun jäsen oli täys pieru.
        Siis emmehän ne mene sen sutturan kotia katsomaan emehän me kuulu sen naikkosen elämään mitenkään eikä hän meiän. Ihan sama miten sinä teet asiat meillä taa stehdän omalla tavalla.
        Ei tulisi k uuloonkaan että me menisimme sutturoita katsomaan huh huh..älä vitsiä nyt väännä.
        En ole koskaan päästänyt sutturoita lasten lähelle enkä meille, emmehän mekään mene sitä katsomaan. Lapsetkin nauraa ja miettii että täytyy olla aika konna joka rikkoo toisten perheen. Ei olla nähty eikä haluta, onneksi mies pitää sutturat tiukasti pois meidän perheestä niin paljon kunnioittaa ja raksastaa meitä ettei päästä naikkosiaanmietä haukkumaan ja kiusaamaan.
        Anoppi tuossa jus äsken soittelikin että tulkaahan ajoissa sitten koko sakki minä ja lasteni perheet!!!! Sinne mennään viemisten kanssa, anopille upea joululija jota hän rakastaa yli kaiken, vien sen joka joulu ja appiukko saa historiasta kertovan kirjan ja uudet aamutossut ja joulu viiniä.


      • Jazzxx
        oletvaankateellinen kirjoitti:

        Kyllä mulle on aina kuulunut ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, ja todellakaan smiheen sutturat ei ole kuuluneet minun ja lasteni elämään ei koskaan. Emme ole heitä nähneet kun kielsin heidän tulon meille emmehän mekän ole sen sutturan kotiin menneet, miski sen harakan pitäisi meille tulla?
        Mies ymmärsi itsekin kuinka vahingollista sutturoiden olisi tulla meille ja lasten lähelle joten piti sutturat poissa meidän silmistä.
        Minulle on aina kuulunut lasten hyvinvointi ja se ettei vieraat umpitunnelinaakat pääse ebempää rikkomaan lasteni elämää, eikä ole päässeet. Onneksi uskoivat sen ettei meille tulla.

        Ei kuulu, hullu.


      • Hulluolet
        enminäkäänuskosun kirjoitti:

        Joo eihän nämä mitään uskonkappaleita olekkaan eikä kenenkään tarvi uskoa yhtään mitään. Sehän on selvä, en minäkään usko kaikkien puheista yhtään mitään enkä edes sinunkaan varsinkaan kun ei tunne ihmistä.
        Se on ihan sinun päässäsi mitä kenestäkin haluat uskoa.
        Minulle on ollut pääasia se että m me tiedämme miten aisat ovat muiden mielipiteistä viis, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihan sama mitä sanot ei vaikutusta meihin.

        Ketkä vitun me ,lähde nyt meneen, hullu.


      • Olethullu
        meidänomatapa kirjoitti:

        No ehkä sulla menee miten sattuu mutta meillä ei mummoja ja vaareja olla pois heitetty meidän elämästä sillä perusteella että mies vaihtoi lapset sutturoihin.
        Meillä menee just niin kuin kerroin olemme miehen suvun kesken samoissa väleissä kuin ennenkin, emme heittäneet heitä pois eikä he meitä siksi että yksi suvun jäsen oli täys pieru.
        Siis emmehän ne mene sen sutturan kotia katsomaan emehän me kuulu sen naikkosen elämään mitenkään eikä hän meiän. Ihan sama miten sinä teet asiat meillä taa stehdän omalla tavalla.
        Ei tulisi k uuloonkaan että me menisimme sutturoita katsomaan huh huh..älä vitsiä nyt väännä.
        En ole koskaan päästänyt sutturoita lasten lähelle enkä meille, emmehän mekään mene sitä katsomaan. Lapsetkin nauraa ja miettii että täytyy olla aika konna joka rikkoo toisten perheen. Ei olla nähty eikä haluta, onneksi mies pitää sutturat tiukasti pois meidän perheestä niin paljon kunnioittaa ja raksastaa meitä ettei päästä naikkosiaanmietä haukkumaan ja kiusaamaan.
        Anoppi tuossa jus äsken soittelikin että tulkaahan ajoissa sitten koko sakki minä ja lasteni perheet!!!! Sinne mennään viemisten kanssa, anopille upea joululija jota hän rakastaa yli kaiken, vien sen joka joulu ja appiukko saa historiasta kertovan kirjan ja uudet aamutossut ja joulu viiniä.

        Voi wittu mitä skeidaa....trolli trollaa


      • Opy
        ISÄ1 kirjoitti:

        Kyllä se vaan käytännössä menee noin sinä olet suvusta ulkona ja korkeintaan oot ystävä jos sitäkään ja nyt on ollut kyse sinun ex miehesi kodista jossa oot ulkona ja talossa on uusi emäntä joka päättää miehensä kanssa kodissaan tekemiset !

        En ole meilä on sama suku kaikilla vain ex meis on hyljännyt suvun.


    • Sukurutsat

      Olit sitte sukulaises kaa naimisissa.

    • kokosukutallessa

      Meillä kuuluu ex miehen vanhemmat ja koko suku meidän perheeseen. Ei kukaan ole pois lähtenyt sen varjolla että minä ja mieheni erosimme. Miksi pitäisi hylätä kaikki ihmiset ympäriltä? Johanlapsetkin olisi kummissaan jos mummit ja vaarit enot tästi sekrut ym heitettäsisiin vaan pois sen takia että isä lähti. Eihän se ero sillälailla koske muita vaikka satuttaakin. Olisi tosi väärin viedä mummot ja vaarit ja koko suku lapsilta ja heidän äidiltään, johan se olisi rangaistus lapsillekin jos sanottaisiine ttä mummot ja vaarit eivät kuulu enää meidän sukuun.
      Meillä on kaikki tallessa, muut paitsi ääliö mies joka ei ymmärrä miten onnekas oli kun sai olla meidän perheessä.

      • Lässynjoulusatu

        Täyttä sontaa, mielikuvitusta, ja kännissä kirjoitettu ensinnäkin et ole edes muija, vaan katkeroitunut juoppo peräkammarinpoika.


      • voisuaressukkaa
        Lässynjoulusatu kirjoitti:

        Täyttä sontaa, mielikuvitusta, ja kännissä kirjoitettu ensinnäkin et ole edes muija, vaan katkeroitunut juoppo peräkammarinpoika.

        No oletpa kateellinen. Kun sulla menee huonosti ja ei ole sukua, ei perhettä, ei ystäviä ei mitään elämässä, niin selittelet itsellesi ettei muillakaan ole! Voi sua.
        Oikeesti hae apua joulun jälkeen heti, psyykkeesi on ihan olematon.
        Jos sulla menee huonosti, niin se on kurjaa.
        Yksinäisyytesi on käsin kosketeltavissa. Surullista sulle.
        Musta mieli kyllä aina vramaan ajattelee juuri tuolla tavoin kuin sinä ,että kuvittelee asioita ja selitttelee itselleen sillälailla pärjää vähän aikaa. Helpotttaa kun sanoo itselle että kaikki suomen naiset on samanlaisia kuin sun ajatukset se helpottaa sinua kun kuvitttelet että kaikki on samnalaisa kuin sää. Voi sua.


      • ollididkfjkfjfdaö
        voisuaressukkaa kirjoitti:

        No oletpa kateellinen. Kun sulla menee huonosti ja ei ole sukua, ei perhettä, ei ystäviä ei mitään elämässä, niin selittelet itsellesi ettei muillakaan ole! Voi sua.
        Oikeesti hae apua joulun jälkeen heti, psyykkeesi on ihan olematon.
        Jos sulla menee huonosti, niin se on kurjaa.
        Yksinäisyytesi on käsin kosketeltavissa. Surullista sulle.
        Musta mieli kyllä aina vramaan ajattelee juuri tuolla tavoin kuin sinä ,että kuvittelee asioita ja selitttelee itselleen sillälailla pärjää vähän aikaa. Helpotttaa kun sanoo itselle että kaikki suomen naiset on samanlaisia kuin sun ajatukset se helpottaa sinua kun kuvitttelet että kaikki on samnalaisa kuin sää. Voi sua.

        Joo ihme kateellisia ihmisiä kuvittelee tietävänsä ventovieraiden asioita ja puhuu kuin olisi perillä. Sairasta sakkia. Siitäpä ne juorut lähtee ihan kuin Ylessä ja lehdissä kun puhutaan paskaa niin kansa uskoo.
        Tää on just tätä, halutaan vaan puhua paskaa ihmisistä ei siitä sen enempää. kun ei teidä on turha alkaa huulta heittää.E i kannata välittää.


      • Mielenterveystoimisto
        voisuaressukkaa kirjoitti:

        No oletpa kateellinen. Kun sulla menee huonosti ja ei ole sukua, ei perhettä, ei ystäviä ei mitään elämässä, niin selittelet itsellesi ettei muillakaan ole! Voi sua.
        Oikeesti hae apua joulun jälkeen heti, psyykkeesi on ihan olematon.
        Jos sulla menee huonosti, niin se on kurjaa.
        Yksinäisyytesi on käsin kosketeltavissa. Surullista sulle.
        Musta mieli kyllä aina vramaan ajattelee juuri tuolla tavoin kuin sinä ,että kuvittelee asioita ja selitttelee itselleen sillälailla pärjää vähän aikaa. Helpotttaa kun sanoo itselle että kaikki suomen naiset on samanlaisia kuin sun ajatukset se helpottaa sinua kun kuvitttelet että kaikki on samnalaisa kuin sää. Voi sua.

        Ei hullulle nyt kukaan ole kade.


      • ISÄ1
        ollididkfjkfjfdaö kirjoitti:

        Joo ihme kateellisia ihmisiä kuvittelee tietävänsä ventovieraiden asioita ja puhuu kuin olisi perillä. Sairasta sakkia. Siitäpä ne juorut lähtee ihan kuin Ylessä ja lehdissä kun puhutaan paskaa niin kansa uskoo.
        Tää on just tätä, halutaan vaan puhua paskaa ihmisistä ei siitä sen enempää. kun ei teidä on turha alkaa huulta heittää.E i kannata välittää.

        Ei Lissu niin tuntematon ole jottei tietäisi hänen narsismistaan ja katkeruudestaan ja isän kiusaamisesta estämällä lapsiaa menemästä isän luokse


      • outooletidiootti
        ISÄ1 kirjoitti:

        Ei Lissu niin tuntematon ole jottei tietäisi hänen narsismistaan ja katkeruudestaan ja isän kiusaamisesta estämällä lapsiaa menemästä isän luokse

        Mutta se oli elämämme pariata asioita kieltää sutturoiden meille tulon ja pakottaa lapsiamme niitä näkemään. Suosittelen kaikille. Siinä monen lapsen elämä pelastuu kun ei tarvi katsella isän sutturoita ja kuunnella niiden haukkuja ja kiusaaamista.
        Meillä ainakin plapset ja minä ja koko suku ollaan tosi onnellisia kun ei sutturoita ole päästetty lähelle. Miksi pitäisi? Emme näe yhtääna siaa miski pitäisi? Lapsethan siitä kärsii kaikista eniten.
        Paremmin ei rakkautta lapille voi näyttää kun pitää haaskat poissa heidän elämästään ja meillä se ainakin kannatti.
        En uskalla edes ajatella millaisia olisi lapset nyt jos haaskat olisi meille tulleet pakosti. Huh huh.
        Nytovat perheellisiä lapset ja onnellisia, kun ei ole isänsä sutturoita heidän elämässään.
        Tänäänkin mennään anoppilaanja lasten mummolaan, ihana perinteinen joulu.

        Miksi joilleen on niin tkree pilata omat lapset? Miksi joilleen on niin tärkeetä olla tekemisissä perheenrikojien kanssa? Me emme sitä ymmärrä, eikä moni muukaan.

        Paremman elämän saa kun jättää elämästä pois ne ihmiset jotka tuottaa ikävää mieltä, hankaloittaa, rikkoo ja tuohoaa kaiken.
        Kun sutturat nyt ei kuulu meidän elämään niin miksi sinusta ne pakosti pitäisi tulla meille ja tuhota meidän omaa?
        Meiädn elämä on meidän ei perheenrikkoja sutturoiden. Tee sinä sellainen kommuuni itelles, mutta me muut emme halua pilata lastemme tulevaisuutta.


    • Oyp-2

      Lissu rulaa!

      • Oyxdd

        Meilä ei naikkose tule ei ole mitään asiaa meille ja ex meis on samaa mielytä.
        Sutturat saa pysyä poissa ja lapet saa olla rauhassa ei ole sutturat kiusaamassa ja haukkumassax olen maailman paras äiti.


      • ISÄ1
        Oyxdd kirjoitti:

        Meilä ei naikkose tule ei ole mitään asiaa meille ja ex meis on samaa mielytä.
        Sutturat saa pysyä poissa ja lapet saa olla rauhassa ei ole sutturat kiusaamassa ja haukkumassax olen maailman paras äiti.

        TAJUATKO KUN ON MONESTI KIRJOITETTU ETTEI EX MIEHESI NAISYSTÄVÄ OLE TULOSSAKAAN SINUN LUOKSE JA ISÄ TAPAA LAPSIAAN OMASSA KODISSAAN JONNE SINUN VALTA EI YLETY JOSSA ISÄLLÄ ON PÄÄTÖS VALTA KEITÄ LAPSET TAPAA


    • LissuOnFörbi

      Joulu on ensisijaisesti lasten juhla, joten lasten pitäisi saada viettää joulua vanhempiensa kanssa. Uusikkosussu viettäkööt omien lastensa kanssa (lapsettomat tietenkin yksin) ja olkoot häiritsemättä kunnon kansalaisia.

      • ISÄ1

        Kerroppa miten esim. Lasteni äiti viettää lasten kanssa joulua tänään kun lapset ovat minun luona ja heidän äiti ei todellakaan minun taloon astu ja meillä emännöi vaimoni!


      • Opy

        Laste n kuuluu olla oman äidinsä kanssa jouluna ,ei sutturien luona sutturat pydyköötb poissa menköön vaikka hotelliin.


      • ISÄ1

        Se on vain sinun mielipide ! Isällä on myös oikeus viettää joulua lastensa ja vaimonsa kanssa ilman että ex häiriköi


      • parastaonlapseniperheine
        ISÄ1 kirjoitti:

        Se on vain sinun mielipide ! Isällä on myös oikeus viettää joulua lastensa ja vaimonsa kanssa ilman että ex häiriköi

        Mutta se suttura saa siis häiriköidä mielin määrin ja kiusata lapsasi haukkua heitä ja mollata mielin määrin.
        Äidin luona lapet ovat turvassa ja on kurjaa kun äiti tietäämiten isän suttura kiusaa hänen lapsiaan mutta isä vaan ei tee mitään, vähät välittää lapsista.

        Onneksi ei meiillä koskaan, ei olla nähty sutturoita.

        Nytkin olimme anoppilassa koko suku melkein, minä ja lastnei perheet, voi että oli ihana perinteinen joulu taas... niin perinteinen ettei kukaan edes muista että joku puuttui, se omien lasten hylkääjä isukki.

        Minä olen pitänyt tarkasti kiinni siitä ettei mies ole tuonut sutturoita meille ikinä eikä nyttele niitä meille, emme tarvi perheenrikkojia sukuumme. Lapset ovat erittäin onnellisia kun pääsivät moiseta hylkääjästä eroon. Totuus alussa sattui, mutta lapset kestää kun kuulee heti totuuden. Sanovatkin että olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan enkä päästänyt sutturoita meille.


      • mitä.häh
        Opy kirjoitti:

        Laste n kuuluu olla oman äidinsä kanssa jouluna ,ei sutturien luona sutturat pydyköötb poissa menköön vaikka hotelliin.

        Oletko oikeasti sitä mieltä, että lasten kuuluu viettää joulu mieluummin äidin uuden panon luona kuin oman isänsä luona?

        Miksi näin kuuluu tehdä? Perustele!


      • ISÄ1
        parastaonlapseniperheine kirjoitti:

        Mutta se suttura saa siis häiriköidä mielin määrin ja kiusata lapsasi haukkua heitä ja mollata mielin määrin.
        Äidin luona lapet ovat turvassa ja on kurjaa kun äiti tietäämiten isän suttura kiusaa hänen lapsiaan mutta isä vaan ei tee mitään, vähät välittää lapsista.

        Onneksi ei meiillä koskaan, ei olla nähty sutturoita.

        Nytkin olimme anoppilassa koko suku melkein, minä ja lastnei perheet, voi että oli ihana perinteinen joulu taas... niin perinteinen ettei kukaan edes muista että joku puuttui, se omien lasten hylkääjä isukki.

        Minä olen pitänyt tarkasti kiinni siitä ettei mies ole tuonut sutturoita meille ikinä eikä nyttele niitä meille, emme tarvi perheenrikkojia sukuumme. Lapset ovat erittäin onnellisia kun pääsivät moiseta hylkääjästä eroon. Totuus alussa sattui, mutta lapset kestää kun kuulee heti totuuden. Sanovatkin että olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan enkä päästänyt sutturoita meille.

        Niin jos sinusta on kyse niin sinä se kiusaaja olet millä nm:llä sit esinnytkin oyp vai käskyttvänä puoliäitinä ! Meillä ei lapsia kiusata eikä hakukuta vaikka se toinen vanhempi heillä olisikin alkoholisti ja meillä ei ole tarvetta erityiseen lastensuojeluun vaan pidetään ex puolisot poissa meidän kodista ja elämästä !


      • Raiisonkaupungin
        ISÄ1 kirjoitti:

        Se on vain sinun mielipide ! Isällä on myös oikeus viettää joulua lastensa ja vaimonsa kanssa ilman että ex häiriköi

        lastenvalvoja Veikko Anttila lausuman mukaisesti
        EI OLE LAPSEN EDUN MUKAISTA tavata isäänsä yhtenäjkään arkipäivänä- arki- ja juhlapäivänä
        vuodessa. Minun ei tarvitse lastenvalvojana
        perustella kantaani. Mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin, et tule koskaan saamaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi.

        Veikko Anttila
        lastenvalvoja, osastopäällikkö
        käräjäoikeuden uskottu mies;
        lautamies, sovittelija
        Raision kaupunki


      • Raisionkaupunkinotförbi

        Tajuatko Raision kaupunki; että joulu on ensisijaisesti lasten juhla, joten lasten pitäisi saada viettää joulua
        myös oman isänsä kanssa. Narsisti sossu- ja lapsen
        äiti viettäkööt uusikkoukkonsa kanssa ilman lapsia (lapsettomat tietenkin yksin) ja olkoot häiritsemättä kunnon kansalaisia; lapsia- ja lapsen isää..


      • Opy
        Opy kirjoitti:

        Laste n kuuluu olla oman äidinsä kanssa jouluna ,ei sutturien luona sutturat pydyköötb poissa menköön vaikka hotelliin.

        Lasten kuuluu olla oman isänsä kanssa jouluna ,
        ei uusikkosutturien luona; sutturat äiteineen
        pydykööt poissa menköön vaikka hotelliin.


      • parastaonlapseniperheine
        parastaonlapseniperheine kirjoitti:

        Mutta se suttura saa siis häiriköidä mielin määrin ja kiusata lapsasi haukkua heitä ja mollata mielin määrin.
        Äidin luona lapet ovat turvassa ja on kurjaa kun äiti tietäämiten isän suttura kiusaa hänen lapsiaan mutta isä vaan ei tee mitään, vähät välittää lapsista.

        Onneksi ei meiillä koskaan, ei olla nähty sutturoita.

        Nytkin olimme anoppilassa koko suku melkein, minä ja lastnei perheet, voi että oli ihana perinteinen joulu taas... niin perinteinen ettei kukaan edes muista että joku puuttui, se omien lasten hylkääjä isukki.

        Minä olen pitänyt tarkasti kiinni siitä ettei mies ole tuonut sutturoita meille ikinä eikä nyttele niitä meille, emme tarvi perheenrikkojia sukuumme. Lapset ovat erittäin onnellisia kun pääsivät moiseta hylkääjästä eroon. Totuus alussa sattui, mutta lapset kestää kun kuulee heti totuuden. Sanovatkin että olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan enkä päästänyt sutturoita meille.

        Mutta se äidin uusikkosuttura saa siis häiriköidä mielin määrin ja kiusata lapsiasi haukkua heitä ja mollata
        mielin määrin. Isän luona lapet ovat turvassa ja on kurjaa kun isä tietää miten äidin uusikkosuttura kiusaa heidän
        yhteisiä lapsiaan mutta äiti vaan ei tee mitään, vähät välittää omista lapsistaan "viranomaisten" kanssa, ohjeistamana perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista.

        Onneksi ei meiillä koskaan, ei olla nähty uusikkosutturoita.

        Nytkin olimme anoppilassa koko suku melkein, minä ja lasteni perheet, voi että oli ihana perinteinen joulu taas... niin perinteinen, ettei kukaan edes muista että joku "äiti" puuttui, se omien lasten hylkääjä "narttu".

        Minä olen pitänyt tarkasti kiinni siitä, ettei nainen ole tuonut uusikkosutturoita meille ikinä eikä näyttele niitä meille, emme tarvi perheenrikkojia sukuumme. Lapset ovat erittäin onnellisia kun pääsivät moiseta hylkääjä
        "äidistä" eroon. Totuus alussa sattui, mutta lapset kestää kun kuulee heti totuuden. Sanovatkin että olen maailman paras ISÄ kun pidin heidän puoliaan enkä päästänyt äidin uusikkosutturoita meille.


      • Opy
        mitä.häh kirjoitti:

        Oletko oikeasti sitä mieltä, että lasten kuuluu viettää joulu mieluummin äidin uuden panon luona kuin oman isänsä luona?

        Miksi näin kuuluu tehdä? Perustele!

        Isi vaihtioi lapset sutturien ja sutturien painostuksesta hylkäsivlapset mikä isä se on, niin lapet hylkäsi isän mikä on ihan oikeen sutturilla ei ole meille mitään asiaa.


    • meilläeinäintehdä

      Lapsen kuuluu olla siellä missä häntä rakastetaan.

      Rakkautta ei ole hyväksyä ihmisiä elämään jotka rikkovan lapsen perheen. Minusta se ei ole rakkkautta vaan täysin sairasta.
      Lpasi rakastaa vanhempia mutta ei pidä opettaa että isä voi tehdä mitä tahansa ja silti pitää rakastaa täysillä, se on sairasta.

      Lapsi saa väärän kuvan jos sanotaan että isä saa tehdä mitä tahansa, valehdella, hylätä ja antaa sutturoiden rikkoa perhe, silti pitää isää rakastaa!!!!!!

      Eihän lapsikaan saa valehdella eikä tehdä mitä tahansa ainakin näin opetetaan, mutta miski aikuinen saa? Sitä monet lapset ihmetteleekin.

      • meilläeinäintehdä

        Lapsen kuuluu olla siellä missä häntä rakastetaan.

        Rakkautta ei ole hyväksyä ihmisiä elämään, jotka rikkovan lapsen perheen eli katkeraa narsisti äitiä
        ja Raision kaupungin luonnehäiriöisiä "lastensuojelu viranomaisia" perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.
        Minusta se ei ole rakkkautta vaan täysin sairasta.
        Lapsi rakastaa vanhempia, mutta ei pidä opettaa että
        ÄITI voi "VIRANOMAISTEN" kanssa tehdä mitä
        tahansa vetoamalla äidin etuun vieraannuttaessaan
        lasta tarkoitushakuisesti omasta isästään Raision
        kaupungin perättömin "viranomais" selvityksin, lausu
        min mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset lausuneet.. ja silti pitää äitiä rakastaa täysillä, se on sairasta.

        Lapsi saa väärän kuvan jos sanotaan että äiti ja "viranomaiset" saa tehdä mitä tahansa äiti haluaa; valehdella, hylätä ja antaa uusikkosutturoiden rikkoa perhe, silti pitää äitiä rakastaa!!!!!!

        Eihän lapsikaan saa valehdella eikä tehdä mitä tahansa ainakin näin opetetaan, mutta miksi aikuinen saa? Sitä monet lapset ihmetteleekin.


    • eivoikäsittää

      Perheenrikkojat ne sutturat ei kuulu MITENKÄÄNLASTEN JA EXÄN ELÄMÄÄN!!!! Se on ihan tosiasia! Itse he tunkeutuu miehen elämään, sitten lasten elämään ja exien elämään, eikä heitä kukaan ole edes pyytänyt.
      Lapset ei tarvi elämäänsä viallisia ihmisiä, jotka rikkoo heidän perheen ja sen jälkeen haukkuu heidän itisnä ja hankaloitaa isää näkemään.
      EI VOI KÄSITTÄÄ ETTEI MIES PIDÄ LASTENSA PUOLTA VAAN PAKOTTAA LAPSET NÄKEMÄÄN IHMISET JOTKA HÄNEN PERHEENSÄ ON SOTKENUT JA PILANNUT.
      Miten se sallitaan?????

      • japiansittenkin

        Täyttä asiaa! Sutturoilla ei ole mitään omaa tuntoa tai ymmärrystä toisiin ihmisiin mitä saa tehdä ja mitäei, sinne vaan pakolla yritetään tunkea. Oikeesti tuommoset emakot on saatava kuriin.


      • ISÄ1

        Niin kaikilla ei ole luojan luomaa ymmärrystä ja sinusta voisi luonehtia jopa tyhmäksi ihmiseksi tai ääliöksi!! Se äidistä eronnut mies kuuluu lastensa elämään yhitä kiinteesti kuin lasten äiti ja lapsilla on oikeus isäänsä ja isän perheseen ja isällä on oikeus eron jälkeiseen parisuhteseen !
        Ja äidille ei kuulu ketä tai mitä isän luona asuu ja eikä se keitä lapset tapaa ollessaan isän huollossa ! Nainen joka on lasten isän kanssa parisuhteessa EI OLE LAPSILLE SUTTURA VAAN ISÄN NAISYSTÄVÄ/VAIMO JA ISÄN KUMPPANI EI OLE VARSINKAAN EX KUMPANILLE SUTTURA ! Ja lapset eivät tarvitse viallista ihmistä joten mikset luovu heistä ja anna isä huollettavaksi heitä ? Kaltaistasi psykopaattia kukaan ihminen ei tarvitsse ! Ja harhaisuutesi osoitus on että kuvittelet että lapset pakoitetaan näkemään isän kumppanin !


      • eikuulumeidänelämään
        ISÄ1 kirjoitti:

        Niin kaikilla ei ole luojan luomaa ymmärrystä ja sinusta voisi luonehtia jopa tyhmäksi ihmiseksi tai ääliöksi!! Se äidistä eronnut mies kuuluu lastensa elämään yhitä kiinteesti kuin lasten äiti ja lapsilla on oikeus isäänsä ja isän perheseen ja isällä on oikeus eron jälkeiseen parisuhteseen !
        Ja äidille ei kuulu ketä tai mitä isän luona asuu ja eikä se keitä lapset tapaa ollessaan isän huollossa ! Nainen joka on lasten isän kanssa parisuhteessa EI OLE LAPSILLE SUTTURA VAAN ISÄN NAISYSTÄVÄ/VAIMO JA ISÄN KUMPPANI EI OLE VARSINKAAN EX KUMPANILLE SUTTURA ! Ja lapset eivät tarvitse viallista ihmistä joten mikset luovu heistä ja anna isä huollettavaksi heitä ? Kaltaistasi psykopaattia kukaan ihminen ei tarvitsse ! Ja harhaisuutesi osoitus on että kuvittelet että lapset pakoitetaan näkemään isän kumppanin !

        Tottakai isä kuuluu lasten elämään, mutta täytyy käyttäytyä sen mukaisesti eikä tuoda niitä naikkosia lasen ja ex vaimon elämään enää kun on tämän perheen rikkonut. Isät on tervetulleita jos osaavat käyttäytyä, mutta pitää jättä se suttura oman perheen ulkopuolelle, se ei kuulu siihen sukuun eikä lastne ja exän elämään.

        Ei kuulu ketä asuu miehen murjussa mutta se kuuluu ketä mies kuskaa lasten eteen pakolla värvää niitä ja kiusaa omia lapsia, se kuuluu äidille, jonka velvollisuus on pitää lastensa puolta.

        En antanut lapsian i sen vuoksi miehen luokse koska niitä sutturoita olisi liikkuntu liikaa haukkumassa meitä ja llapia kiusanneet. Lapset on mulle tärkeitä mutta mies ei osaa ollla ilman naista ja tuo niitä meidän eteen, se ei olisi käynyt.

        Toiseksi, lapseni ovat aikuisia, perheellisiä, ei heitä tarvi isälle luovuttaa, eikä halua edes sitä nähdä, jos mies suosii perheenrikkojia ja vaihtoi heidät pieniä sutturoihin niin eikiitos. Sutturat on aina sutturoita, siitä ei pääse mihinkään.

        Juu kyllä ne sutturat melkoisia psykopaatteja ovat, onneksi olen lukenut psykologiaa niin osaan käsitellä noita asioita realistisesti. Eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.


      • HulluksiOnMennyt
        eikuulumeidänelämään kirjoitti:

        Tottakai isä kuuluu lasten elämään, mutta täytyy käyttäytyä sen mukaisesti eikä tuoda niitä naikkosia lasen ja ex vaimon elämään enää kun on tämän perheen rikkonut. Isät on tervetulleita jos osaavat käyttäytyä, mutta pitää jättä se suttura oman perheen ulkopuolelle, se ei kuulu siihen sukuun eikä lastne ja exän elämään.

        Ei kuulu ketä asuu miehen murjussa mutta se kuuluu ketä mies kuskaa lasten eteen pakolla värvää niitä ja kiusaa omia lapsia, se kuuluu äidille, jonka velvollisuus on pitää lastensa puolta.

        En antanut lapsian i sen vuoksi miehen luokse koska niitä sutturoita olisi liikkuntu liikaa haukkumassa meitä ja llapia kiusanneet. Lapset on mulle tärkeitä mutta mies ei osaa ollla ilman naista ja tuo niitä meidän eteen, se ei olisi käynyt.

        Toiseksi, lapseni ovat aikuisia, perheellisiä, ei heitä tarvi isälle luovuttaa, eikä halua edes sitä nähdä, jos mies suosii perheenrikkojia ja vaihtoi heidät pieniä sutturoihin niin eikiitos. Sutturat on aina sutturoita, siitä ei pääse mihinkään.

        Juu kyllä ne sutturat melkoisia psykopaatteja ovat, onneksi olen lukenut psykologiaa niin osaan käsitellä noita asioita realistisesti. Eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.

        Jos noista tapahtumista on jo vuosia, miksi edelleenkin olet kiinni niissä? Eikö sinunkin lisi terveempää jo jatkaa elämääsi, unohtaa entinen puolisosi ja keskittyä tähän päivään? Eikö se olisi parempi varsinkin sinun itsesi kannalta?

        Jos taas olet vain trolli, onko elämäsi tosiaankin noin tyhjää?


      • yhttyhjää
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Jos noista tapahtumista on jo vuosia, miksi edelleenkin olet kiinni niissä? Eikö sinunkin lisi terveempää jo jatkaa elämääsi, unohtaa entinen puolisosi ja keskittyä tähän päivään? Eikö se olisi parempi varsinkin sinun itsesi kannalta?

        Jos taas olet vain trolli, onko elämäsi tosiaankin noin tyhjää?

        kuin lasten äidin ja Raision kaupungin "lastensuojelu viranomaisten" tarkoitushakuinen lapsen "viranomais" vieraannuttaminen lapsen omasta isästään, isovanhemmistaan ym. suvustaan Raision kaupungin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin yhteis työssä lapsen äidin kanssa..


      • meidänmalliparasmalli
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Jos noista tapahtumista on jo vuosia, miksi edelleenkin olet kiinni niissä? Eikö sinunkin lisi terveempää jo jatkaa elämääsi, unohtaa entinen puolisosi ja keskittyä tähän päivään? Eikö se olisi parempi varsinkin sinun itsesi kannalta?

        Jos taas olet vain trolli, onko elämäsi tosiaankin noin tyhjää?

        Voi voi, me olemme lasten ja lastenlasten kanssa unohtaneet tämän asian omalta osaltamme täysin. mutta kuten usein on tapana voi kertoa omista kokemuskista ja näin auttaa muita jotka painiskelevat samojen asioiden kanssa. Voi antaa vertaistukea ja ohjeita miten voi toimia. Täällähän paljon pyydetään apua omiin onglemiin.
        Minun oppini on se että aina ei tarvi tehdä niinkuin muut tekee, eikä soluttautua samaan muottiin siksi että olisi hyväksytty. Täällä usein eriävä mielipide on kauhistus ja tyyppi idiootti hullu, häirikkö ym estäjä.... kaikkea... sillä omaa mieltä ei saa olla.
        Kyllä saa! Jokainen tekee omat ratkaisut ja päätökset mutta osa ihmistiä hyökkää kui hyeena vastaan...pitäisi tehdä kuin muut. Me emme koskaan
        siihen suostu siihen että tekisimme kuin muut, siksi olemmekin onnellisia.
        Teemme mikä on meille parasta ja oikein eikä muut vaikuta siihen. Se taas auheuttaa ett jotkut hyökkää rajusti vastaan, se vaan naurattaa.
        Meillä mies ei ole koskaan saanut tuoda sutturoita kotiimme eikä lsten lähelle, se on meidän sääntö ja näin olemme tehneet. Sutturat ei kuulu meidän elämään. Kellä kuuluu sitten kuuluu, meillä ei. Ja siksi olemme onnellisia kun ei ole ollut ulkopuolisia harakoita elämässämme, muutoin olisimme tuhoon tuomittuja jos mies olisi meidän pakottanut näkemään sutturansa. Miksi olisi?
        Näin voi toimia lasten takia, minun lapsia ei ulkopuoliset perheenrikkojat ole ikinä päässeet pilaamaan ja kiusaamaan, ja se oli parhain päätös mikä olla voi. Lasteni tähden ja tekisien sen uudelleen. Meille ei sutturat kuulu.
        Jokainen tekee kuin haluu, jos lapset eivät merkitse mitään niin siitä vaan. meillä taas merkitsee.
        Kauhee haloo yksien sutturoiden takia, minä kun sanoin ettei tule meille iekä lasten lähelle, se riitti. Eivät tullee kun mies oli samoilla linjoilla, ei halunnut kiusata omia lapsiaan. Yksinkertaista vai? Kyllä kun tekee niinkuin sydän sanoo.
        En jotenkin ymmärrä miksi lastn elämään pitää tunkeaniitä vieraita naikkosia? Kukaan ei vielä ole selvittänyt että miksi`?
        Eihän me koko korttelimme ihmisiäkään tuge lasten elämään, meillä hyväksyttään ne jotka ovat aina olleet ja luotettavat ihmiset, uudet, suturat ei kuulu luotettaviin, jotka rikkoo lasten perheen. Ne eivät merkitse meille mitään, eikä tarvita elämäämme sotkemaan onneksi ovat pysyneet poissa. Mieskin saa pysyä poissa, likainen mies, hyi.


      • evoikäsittää

        Perheenrikkojat ne uusikkosutturat ei kuulu MITENKÄÄN LASTEN- JA EXÄN ELÄMÄÄN!!!! Se on ihan tosiasia! Itse he tunkeutuu naisen elämään, sitten lasten elämään ja exien elämään, eikä heitä kukaan ole edes pyytänyt.
        Lapset ei tarvi elämäänsä viallisia ihmisiä, jotka rikkoo heidän perheen ja sen jälkeen haukkuu heidän oman isänsä ja hankaloitaa isää näkemään.
        EI VOI KÄSITTÄÄ ETTEI NAINEN PIDÄ LASTENSA PUOLTA VAAN PAKOTTAA LAPSET NÄKEMÄÄN IHMISET JOTKA HÄNEN PERHEENSÄ ON SOTKENUT JA PILANNUT.
        Miten se sallitaan?????


      • japiansittenkin
        japiansittenkin kirjoitti:

        Täyttä asiaa! Sutturoilla ei ole mitään omaa tuntoa tai ymmärrystä toisiin ihmisiin mitä saa tehdä ja mitäei, sinne vaan pakolla yritetään tunkea. Oikeesti tuommoset emakot on saatava kuriin.

        Täyttä asiaa! Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisilla" ns. uusikkoutturoilla ei ole mitään omaa tuntoa- tai ymmärrystä toisiin ihmisiin mitä saa tehdä ja mitä ei, sinne vaan pakolla yritetään tunkea. Oikeesti tuommoset emakot on saatava kuriin.


      • eikuulumeidänelämään
        eikuulumeidänelämään kirjoitti:

        Tottakai isä kuuluu lasten elämään, mutta täytyy käyttäytyä sen mukaisesti eikä tuoda niitä naikkosia lasen ja ex vaimon elämään enää kun on tämän perheen rikkonut. Isät on tervetulleita jos osaavat käyttäytyä, mutta pitää jättä se suttura oman perheen ulkopuolelle, se ei kuulu siihen sukuun eikä lastne ja exän elämään.

        Ei kuulu ketä asuu miehen murjussa mutta se kuuluu ketä mies kuskaa lasten eteen pakolla värvää niitä ja kiusaa omia lapsia, se kuuluu äidille, jonka velvollisuus on pitää lastensa puolta.

        En antanut lapsian i sen vuoksi miehen luokse koska niitä sutturoita olisi liikkuntu liikaa haukkumassa meitä ja llapia kiusanneet. Lapset on mulle tärkeitä mutta mies ei osaa ollla ilman naista ja tuo niitä meidän eteen, se ei olisi käynyt.

        Toiseksi, lapseni ovat aikuisia, perheellisiä, ei heitä tarvi isälle luovuttaa, eikä halua edes sitä nähdä, jos mies suosii perheenrikkojia ja vaihtoi heidät pieniä sutturoihin niin eikiitos. Sutturat on aina sutturoita, siitä ei pääse mihinkään.

        Juu kyllä ne sutturat melkoisia psykopaatteja ovat, onneksi olen lukenut psykologiaa niin osaan käsitellä noita asioita realistisesti. Eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.

        Tottakai äiti kuuluu lasten elämään, mutta täytyy käyttäytyä sen mukaisesti eikä tuoda niitä ukkosia
        lasten ja ex-miehen elämään enää kun on tämän
        perheen rikkonut. ÄIDIT JA "VIRANOMAISET" on tervetulleita jos osaavat käyttäytyä, mutta pitää
        jättää se uusikkosuttura oman perheen ulkopuolelle,
        se ei kuulu siihen sukuun eikä lasten ja exän elämään.

        Ei kuulu ketä asuu miehen asunnossa tai naisen murjussa mutta se kuuluu ketä nainen kuskaa lasten eteen pakolla värvää niitä ja kiusaa omia lapsia, se kuuluu isälle, jonka velvollisuus on pitää lastensa puolta.

        Et antanut lapsiasi sen vuoksi naisen, itsesi luokse koska niitä uusikkosutturoitasi olisi liikkuntut liikaa luonasi haukkumassa meitä ja lapsia kiusanneet. Lapset on mulle tärkeitä mutta nainen ei osaa olla ilman miestä ja tuo niitä meidän eteen, se ei olisi käynyt.

        Toiseksi, lapsesi ovat aikuisia, perheellisiä, ei heitä tarvi äidille luovuttaa, eikä halua edes sitä nähdä, jos nainen suosii perheenrikkojia ja vaihtoi heidät pienenä uusikko sutturoihin niin ei kiitos. Uusikkosutturat on aina uusikko sutturoita, siitä ei pääse mihinkään.

        Juu kyllä ne uusikkosutturat melkoisia psykopaatteja ovat, onneksi olet lukenut sitä psykologiaa niin osaan käsitellä noita asioita realistisesti. Eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.


      • hullujaonolemassa
        eikuulumeidänelämään kirjoitti:

        Tottakai äiti kuuluu lasten elämään, mutta täytyy käyttäytyä sen mukaisesti eikä tuoda niitä ukkosia
        lasten ja ex-miehen elämään enää kun on tämän
        perheen rikkonut. ÄIDIT JA "VIRANOMAISET" on tervetulleita jos osaavat käyttäytyä, mutta pitää
        jättää se uusikkosuttura oman perheen ulkopuolelle,
        se ei kuulu siihen sukuun eikä lasten ja exän elämään.

        Ei kuulu ketä asuu miehen asunnossa tai naisen murjussa mutta se kuuluu ketä nainen kuskaa lasten eteen pakolla värvää niitä ja kiusaa omia lapsia, se kuuluu isälle, jonka velvollisuus on pitää lastensa puolta.

        Et antanut lapsiasi sen vuoksi naisen, itsesi luokse koska niitä uusikkosutturoitasi olisi liikkuntut liikaa luonasi haukkumassa meitä ja lapsia kiusanneet. Lapset on mulle tärkeitä mutta nainen ei osaa olla ilman miestä ja tuo niitä meidän eteen, se ei olisi käynyt.

        Toiseksi, lapsesi ovat aikuisia, perheellisiä, ei heitä tarvi äidille luovuttaa, eikä halua edes sitä nähdä, jos nainen suosii perheenrikkojia ja vaihtoi heidät pienenä uusikko sutturoihin niin ei kiitos. Uusikkosutturat on aina uusikko sutturoita, siitä ei pääse mihinkään.

        Juu kyllä ne uusikkosutturat melkoisia psykopaatteja ovat, onneksi olet lukenut sitä psykologiaa niin osaan käsitellä noita asioita realistisesti. Eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.

        Oletpa katkera elämästäsi. Sutturat ovat psykopaatteja, mutta eivät itse sitä myönnä, eivät kehtaa kun häpeevät kun rikkoivat miehen perheen.
        Emme käsitä miten tuommosia ihmisiä voi olla, ja miksei he saa mitään sanktiota siitä että tuohoa lasten elämän rikkomalla heidän perheen jae estämällä isän näkemästä omia lapsia?
        Kaiken huippiu he syyttävät omista ongelmistaa muita, miehen lapsia ja exää etunenässä, mutta itse ovat kuin enkeleitä, ei mitään vikaa.
        Siksi on hyvä ettei heitä päästä omaan eikä lasten elämään tekemään enenpää vahinkoa.


      • Fxxdfx

        Oletpa katkera ihminen miekkoset on psykopaatteja ,mutta ei ne sitä myönnä emme käsitä kuinka tuolaasia ihmisiä voitolla ensin rikotaan naisen perhe sitte haukutaan mies ja lapset syytetään omista ongelmista.
        Miekkoset saavpysyä kaukana lapsista turpiin tulee jos meille tunkeevat


      • hullujaonolemassa
        hullujaonolemassa kirjoitti:

        Oletpa katkera elämästäsi. Sutturat ovat psykopaatteja, mutta eivät itse sitä myönnä, eivät kehtaa kun häpeevät kun rikkoivat miehen perheen.
        Emme käsitä miten tuommosia ihmisiä voi olla, ja miksei he saa mitään sanktiota siitä että tuohoa lasten elämän rikkomalla heidän perheen jae estämällä isän näkemästä omia lapsia?
        Kaiken huippiu he syyttävät omista ongelmistaa muita, miehen lapsia ja exää etunenässä, mutta itse ovat kuin enkeleitä, ei mitään vikaa.
        Siksi on hyvä ettei heitä päästä omaan eikä lasten elämään tekemään enenpää vahinkoa.

        Oletpa katkera elämästäsi. Raision kaupungin hulluja "lastensuojeluviranomaisia ja lapsen äitejä" on
        olemassa Raision kaupungin prärättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista katkeroituessaan-, vieraannuttaessaan-, manipuloidessaan lapsia pysyvästi omasta isästään-
        ja isän huollosta-, lapsen tapaamisoikeudesta. Äidin-
        ja "viranomaisten" uusikkosutturat ovat psykopaatteja, mutta eivät itse sitä myönnä, eivät kehtaa kun häpeevät kun rikkoivat miehen perheen.
        Emme käsitä miten tuommosia ihmisiä voi olla, ja
        miksei he saa mitään sanktiota siitä, että tuohoavat lasten elämän yhteistyössä "viranomaisten ja lapsen äidin" kanssa rikkomalla heidän perheen ja estämällä lapsia näkemästä omaa isäänsä vieraannuttaessaan lapset pysyvästi isästään-, isovanhemmistaan ym. suvustaan..
        Kaiken huippu että he syyttävät omista ongelmistaan muita; etupäässä lapsen isää unohtaessaan oman sairaalloisen narsisminsa-, "viranomais" katkeruuden-, luonnehäiriöisen "viranomais" sairauden, mutta itse
        ovat kuin enkeleitä, ei mitään vikaa. Siksi on hyvä, ettei heitä päästä omaan eikä lasten elämään tekemään enenpää vahinkoa.


      • Fxxdfx
        Fxxdfx kirjoitti:

        Oletpa katkera ihminen miekkoset on psykopaatteja ,mutta ei ne sitä myönnä emme käsitä kuinka tuolaasia ihmisiä voitolla ensin rikotaan naisen perhe sitte haukutaan mies ja lapset syytetään omista ongelmista.
        Miekkoset saavpysyä kaukana lapsista turpiin tulee jos meille tunkeevat

        Oletpa katkera ihminen naikkoset, "viranomaiset" on psykopaatteja, mutta ei ne sitä myönnä emme käsitä kuinka tuollaisia ihmisiä voi olla ensin rikotaan miehen perhe, sitten haukutaan mies- ja lapset syytetään omista ongelmista. Naikkoset saavat pysyä kaukana lapsista turpiin tulee jos meille tunkeevat "viranomaisten" kanssa..


      • ISÄ1
        eikuulumeidänelämään kirjoitti:

        Tottakai isä kuuluu lasten elämään, mutta täytyy käyttäytyä sen mukaisesti eikä tuoda niitä naikkosia lasen ja ex vaimon elämään enää kun on tämän perheen rikkonut. Isät on tervetulleita jos osaavat käyttäytyä, mutta pitää jättä se suttura oman perheen ulkopuolelle, se ei kuulu siihen sukuun eikä lastne ja exän elämään.

        Ei kuulu ketä asuu miehen murjussa mutta se kuuluu ketä mies kuskaa lasten eteen pakolla värvää niitä ja kiusaa omia lapsia, se kuuluu äidille, jonka velvollisuus on pitää lastensa puolta.

        En antanut lapsian i sen vuoksi miehen luokse koska niitä sutturoita olisi liikkuntu liikaa haukkumassa meitä ja llapia kiusanneet. Lapset on mulle tärkeitä mutta mies ei osaa ollla ilman naista ja tuo niitä meidän eteen, se ei olisi käynyt.

        Toiseksi, lapseni ovat aikuisia, perheellisiä, ei heitä tarvi isälle luovuttaa, eikä halua edes sitä nähdä, jos mies suosii perheenrikkojia ja vaihtoi heidät pieniä sutturoihin niin eikiitos. Sutturat on aina sutturoita, siitä ei pääse mihinkään.

        Juu kyllä ne sutturat melkoisia psykopaatteja ovat, onneksi olen lukenut psykologiaa niin osaan käsitellä noita asioita realistisesti. Eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.

        Tajuatko yhtään mitä sinulle kirjoitetaan idiootti ! Jos ja kun isä ja lapset tapaa toisensa niin se tapahtuu isä ja hänen vaimonsa kotona jote EI ISÄN NAISTA TUODA EX VAIMON KOTIIN /ELÄMÄÄN JOTEN SE KEITÄ LAPSET TAPAA ISÄN LUONA EI KUULU EX PUOLISOLLE... ...ETKÄ SINÄ ERON JÄLKEEN OLE ISÄN PERHETTÄ OLET ULKOPUOLINEN ETKÄ KUULU ISÄ LAPSI AIKAAN TOISIN KUIN HÄNEN VAIMONSA


      • oyp
        ISÄ1 kirjoitti:

        Tajuatko yhtään mitä sinulle kirjoitetaan idiootti ! Jos ja kun isä ja lapset tapaa toisensa niin se tapahtuu isä ja hänen vaimonsa kotona jote EI ISÄN NAISTA TUODA EX VAIMON KOTIIN /ELÄMÄÄN JOTEN SE KEITÄ LAPSET TAPAA ISÄN LUONA EI KUULU EX PUOLISOLLE... ...ETKÄ SINÄ ERON JÄLKEEN OLE ISÄN PERHETTÄ OLET ULKOPUOLINEN ETKÄ KUULU ISÄ LAPSI AIKAAN TOISIN KUIN HÄNEN VAIMONSA

        Kyllä vaan. Mihin sitä sutturaa tarvii kun isä tapaa lapsiaan? idin paikka on siinä ei vieraan ulkopuolisen sutturan. On outuoa että mis kantaa sutturoita lasten ja exän kotiin, miksi ei kehtaa yksin tavata lapsiaan, hävettääkö että vaihtoi lapsensa sutturoihin???
        Meillä ei koskaan mies ole tuonut sutturoitaan meille ja lasten lähelle, minä sanoin suoraan että niitä ei sitten meille tuoda eikä ole koskaan mies pakottanutkaan meitä niitä näkemään. Mihin niitä tarvitaan, meemme mihinkään.

        Miten niin lasten äiti on ulkopuolinen? Se sutturahan tässä on ulkopulinen, ei kuulu mitenkään miehen ex lasten ja miehen ex vaimon elämään. Omituisia puhelet.
        Pakotatko sinä lapsesi näkemään sutturasi ja pidät lasten oma äitiä ulkopuolisena lapsillesi?????????????????????
        Me ollaan säästytty monilta onglemilta ja harmilta ja häiriköinniltä kun estin miehen tuomasa sutturoita meille ja lasten lähelle, emmehän mekään mene sutturan kotiin hajottamaan ja haukkumaan. Ei kuule meille tulla eikä ole tultu, en halunnut lapsille lisää vaikeuksia, riittää kun rikkoivat perheemme ja veivät lapsiltani isän.


      • Opy
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Jos noista tapahtumista on jo vuosia, miksi edelleenkin olet kiinni niissä? Eikö sinunkin lisi terveempää jo jatkaa elämääsi, unohtaa entinen puolisosi ja keskittyä tähän päivään? Eikö se olisi parempi varsinkin sinun itsesi kannalta?

        Jos taas olet vain trolli, onko elämäsi tosiaankin noin tyhjää?

        Ei siitä ny ole kun 12 vuotta se on lhyt aika .


      • ISÄ1
        oyp kirjoitti:

        Kyllä vaan. Mihin sitä sutturaa tarvii kun isä tapaa lapsiaan? idin paikka on siinä ei vieraan ulkopuolisen sutturan. On outuoa että mis kantaa sutturoita lasten ja exän kotiin, miksi ei kehtaa yksin tavata lapsiaan, hävettääkö että vaihtoi lapsensa sutturoihin???
        Meillä ei koskaan mies ole tuonut sutturoitaan meille ja lasten lähelle, minä sanoin suoraan että niitä ei sitten meille tuoda eikä ole koskaan mies pakottanutkaan meitä niitä näkemään. Mihin niitä tarvitaan, meemme mihinkään.

        Miten niin lasten äiti on ulkopuolinen? Se sutturahan tässä on ulkopulinen, ei kuulu mitenkään miehen ex lasten ja miehen ex vaimon elämään. Omituisia puhelet.
        Pakotatko sinä lapsesi näkemään sutturasi ja pidät lasten oma äitiä ulkopuolisena lapsillesi?????????????????????
        Me ollaan säästytty monilta onglemilta ja harmilta ja häiriköinniltä kun estin miehen tuomasa sutturoita meille ja lasten lähelle, emmehän mekään mene sutturan kotiin hajottamaan ja haukkumaan. Ei kuule meille tulla eikä ole tultu, en halunnut lapsille lisää vaikeuksia, riittää kun rikkoivat perheemme ja veivät lapsiltani isän.

        E poisi! ex vaimon paikka on omassa kodissa ja pariskunta hoitaa lapset yhdessä omassa kodissa!!! Ex puolisot ei kuulu toistensa elämään ! Olisi kauhistus jos ex änkisi itsensä meille... ..poliisit saisi häkea sen


    • meidänmalliparasmalli

      Voi voi, me olemme lasten- ja lastenlasten kanssa unohtaneet tämän asian omalta osaltamme täysin.
      mutta kuten usein on tapana voi kertoa omista kokemuskista ja näin auttaa muita jotka painiskelevat samojen asioiden kanssa. Voi antaa vertaistukea ja
      ohjeita miten voi toimia. Täällähän paljon pyydetään
      apua omiin onglemiin.
      Minun oppini on se että aina ei tarvi tehdä niinkuin muut tekee, eikä soluttautua samaan muottiin siksi että olisi hyväksytty. Täällä usein eriävä mielipide on kauhistus ja tyyppi idiootti hullu, häirikkö ym estäjä.... kaikkea... sillä omaa mieltä ei saa olla.
      Kyllä saa! Jokainen tekee omat ratkaisut ja päätökset mutta osa ihmistiä hyökkää kui hyeena vastaan...pitäisi tehdä kuin muut. Me emme koskaan siihen suostu siihen että tekisimme kuin muut, siksi olemmekin onnellisia.
      Teemme mikä on meille parasta ja oikein eikä muut vaikuta siihen. Se taas auheuttaa ett jotkut hyökkää rajusti vastaan, se vaan naurattaa.
      Meillä nainen ja valehtelevat "viranomaiset" ei ole koskaan saanut tuoda uusikkosutturoita kotiimme eikä lasten lähelle, se on meidän sääntö ja näin olemme tehneet. Narsistit uusikkosutturat ei kuulu meidän elämään. Kellä kuuluu sitten kuuluu, meillä ei. Ja siksi olemme onnellisia kun ei ole ollut ulkopuolisia "viranomais" harakoita elämässämme, muutoin olisimme tuhoon tuomittuja jos nainen olisi meidän pakottanut näkemään uusikko sutturansa. Miksi olisi? Näin voi toimia lasten takia, minun lapsia ei ulkopuoliset perheenrikkojat ole ikinä päässeet pilaamaan ja kiusaamaan, ja se oli parhain päätös mikä olla voi. Lasteni tähden ja tekisien sen uudelleen. Meille ei uusikko"viranomais"sutturat kuulu. Jokainen tekee kuin haluu, jos lapset eivät merkitse mitään niin siitä vaan. meillä taas merkitsee. Kauhee haloo yksien uusikko narsisti sutturoiden takia, minä kun sanoin, ettei tule meille eikä lasten lähelle, se riitti. Eivät tulleet kun nainen oli samoilla linjoilla, ei halunnut kiusata omia lapsiaan. Yksinkertaista vai? Kyllä kun tekee niinkuin sydän sanoo.
      En jotenkin ymmärrä miksi lasten elämään pitää tunkea niitä vieraita uusikkoukkosia? Kukaan ei vielä ole selvittänyt että miksi`? Eihän me koko korttelimme ihmisiäkään tunge lasten elämään, meillä hyväksyttään ne jotka ovat aina olleet ja luotettavat ihmiset, uudet äidin uusikkosuturat ei kuulu luotettaviin, jotka rikkoo lasten perheen. Ne eivät merkitse meille mitään, eikä tarvita elämäämme sotkemaan onneksi ovat pysyneet poissa. nainen ja valehtelevat "viranomaisetkin" saa pysyä poissa
      lasten ja isän elämästä, likainen äiti ja "viranomainen", hyi.

      • Meilläonparasmalli

        Me ie unohdeta koskaan turpajuhlat tulee jos vaan meille tuodaan miekkosta nähtäväksi.lasten ja mun ei tarvii miekkosta nähdä hyi saatana mulkut pysykööt poissa.


      • Hulluksi
        Meilläonparasmalli kirjoitti:

        Me ie unohdeta koskaan turpajuhlat tulee jos vaan meille tuodaan miekkosta nähtäväksi.lasten ja mun ei tarvii miekkosta nähdä hyi saatana mulkut pysykööt poissa.

        Täällä kirjoittelee näköjään useampikin ihminen, joiden tilanne on melko säälittävä. Ehkä Internet auttaa teitä purkamaan kaunojanne ja suruanne. Harmihan toimintanne meidän muiden kannaltaon, mutta ei voi mitään.

        Luultavasti teille jonakin päivänä apuakin vielä järjestyy. Koettakaa jaksaa siihen asti.


      • Meilläonparasmalli
        Hulluksi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelee näköjään useampikin ihminen, joiden tilanne on melko säälittävä. Ehkä Internet auttaa teitä purkamaan kaunojanne ja suruanne. Harmihan toimintanne meidän muiden kannaltaon, mutta ei voi mitään.

        Luultavasti teille jonakin päivänä apuakin vielä järjestyy. Koettakaa jaksaa siihen asti.

        En ole säälittävä ja turpajuhlat on meidän parhaassa mallissa käynnissä koko ajan


      • Vieläparempimalli
        Meilläonparasmalli kirjoitti:

        En ole säälittävä ja turpajuhlat on meidän parhaassa mallissa käynnissä koko ajan

        Samaa mieltä , mitä sitä säälimään turpiin annan sille saatanan pellelle, jos nokkas täällä näyttää....


    • koossakokosukujaperhe

      Meillä ei lapset ole koskaan enkä minä nähneet ex isän ex miehen sutturoita. Kielsin jo heti että sutturoia et tuo meidän kotiin etkä pakota meitä näkemään perheenrikkojia. Sen mies ljupasi ja sanoikin että ei voisi mitenkään kiusata meitä ja niin ovat sutturat likaisia ja huonoa seuraa meille etä ei ole tuonut.
      Luulen ettemme lasten kanssa enä tuntisi toisiamme jos ies olisi pakottanut meidät näkemään sutturansa. Ihan pelottaa ajatellakin mitä seurauksia siitäolisi tullut.
      Onneksi olemme onnekkaita kun ei olla nähty, ja mitä he meidän elämään olsisvat tulleetkaan, ei kuulu meidän perheeseen eikä sukuun.
      Nyt olemme etuoikeutetussa asemassa ja onnellisia kun mies ei ole tuonut sutturoita meille, emmehän mekään mene suturan kotiin sitä katsomaan ja haukkumaan.
      Lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan, ettei he joutuneet pakolla sutturoiden kiusattaviksi. Joulu oli ihana kaikki lasten perheet ja anopille joulun viettoon. Koko suku, lasten mummut ja vaarit, enot, serkut, ja kaikki ketkä kuuluu ex iän exä miehen sukuun ja minun sukuun.
      Kukaan ei edes huomannut että yksi puuttuu, niin on totuttu siihen että heikot häviää ja vahvat jäävät.

      • Iskäjapojat

        Me olemme kerran nähneet poikien äitin kollin, aika pelle ,teki mieli vetäistä heti kuonoon ylimielinen paska, pojat ei tykkää koko äijästä yhtään ja siksi ne asuukin mulla.
        Minun ex anoppi ei myöskään tykkää siitä kukkoilijasta.
        Äijällä yksi lapsi ja se jo aikuinen elää Briteissä miehensä kanssa.
        Meillä menee poikain kanssa oikeen hyvin yhteiset harrastukset ja pojat pärjää hyvin koulussa toinen jo lukiossa ekalla.


      • Sukurutsaajuhlitaan

        Sääliksi käy vanhaa ihmistä joka joutuu passaamaan suurta sukuunsa ja mukulatkaan ei ymmärtänyt hakea suvun ulkopuolelta puolisoita niin kaikki on sukua toisilleen.


      • ISÄ1

        Pölvästi tajuatko että isyys ei lopu eroon ei ole ex isiä/äitejä vaan on olemassa ex puolisoita ja ex appivanhempia !
        Eronkin jälkeen vanhemmuus jatkuu JOLLEI OLE LISSUN KALTAISIA EROTAJA RIKOLLIS VANHEMPIA


      • jdkjaföjfaö
        ISÄ1 kirjoitti:

        Pölvästi tajuatko että isyys ei lopu eroon ei ole ex isiä/äitejä vaan on olemassa ex puolisoita ja ex appivanhempia !
        Eronkin jälkeen vanhemmuus jatkuu JOLLEI OLE LISSUN KALTAISIA EROTAJA RIKOLLIS VANHEMPIA

        Joo ei pitäskään, sehän on selvä, mutta usein se suttura kääntää sen miehen pään ja exä ja lapset jäävät, miehen on niin helppo hylätä exä ja lapset ettei ymmärrämiten hän voi?
        Iyyden pitäs jatkua mutta ei se jatku, kyllä ne lapset jäävät äidille kun mies alkaa nauttimaan vapaista aamuista, illoista ja olosta ilman lapsia kun sutturat niin vaatii.
        En usko että moni mies itse niin tekisi ellei joku suttura niin käske.

        Miksi puolustelet omia sutturoita? Huomaa että vhät välitä omista lapsista kun sutturan sana on sulle laki. En yhtään ihmettele että lapset ei halua tulla sun luokse eikä exä kun vihaat heitä.


      • Mistäoletkarannut
        jdkjaföjfaö kirjoitti:

        Joo ei pitäskään, sehän on selvä, mutta usein se suttura kääntää sen miehen pään ja exä ja lapset jäävät, miehen on niin helppo hylätä exä ja lapset ettei ymmärrämiten hän voi?
        Iyyden pitäs jatkua mutta ei se jatku, kyllä ne lapset jäävät äidille kun mies alkaa nauttimaan vapaista aamuista, illoista ja olosta ilman lapsia kun sutturat niin vaatii.
        En usko että moni mies itse niin tekisi ellei joku suttura niin käske.

        Miksi puolustelet omia sutturoita? Huomaa että vhät välitä omista lapsista kun sutturan sana on sulle laki. En yhtään ihmettele että lapset ei halua tulla sun luokse eikä exä kun vihaat heitä.

        Mitä ihmeen sutturoita ?minä olen naimisissa vain yhden naisen kanssa ja minun lapseni ja hänen lapsensa asuu vuoroviikot meillä, eikä meillä kukaan vihaa ketään.


      • Vedäkännyynäijä
        jdkjaföjfaö kirjoitti:

        Joo ei pitäskään, sehän on selvä, mutta usein se suttura kääntää sen miehen pään ja exä ja lapset jäävät, miehen on niin helppo hylätä exä ja lapset ettei ymmärrämiten hän voi?
        Iyyden pitäs jatkua mutta ei se jatku, kyllä ne lapset jäävät äidille kun mies alkaa nauttimaan vapaista aamuista, illoista ja olosta ilman lapsia kun sutturat niin vaatii.
        En usko että moni mies itse niin tekisi ellei joku suttura niin käske.

        Miksi puolustelet omia sutturoita? Huomaa että vhät välitä omista lapsista kun sutturan sana on sulle laki. En yhtään ihmettele että lapset ei halua tulla sun luokse eikä exä kun vihaat heitä.

        Sinun jutuista ihan selvästi huomaa, että sulla ei ole koskaan ollutkaan mitään miestä , eikä lapsia ,kaikki silkkaa mielikuvitusta ,etkä ole edes mikään nainen ,vaan peräkammarin poika jostain takaHikiältä ,työtön katkera luuseri.


    • klioup

      Niin ap, ei sillä miehellä ole yhtään suurempaa velvoitetta ostaa sun lapsille lahjoja kuten ei sinullakaan hänen lapsilleen. Hyvä jos isä omille lapsilleen ostaa, sillä ei hän ole lapsistaan eronnut, vaikka kuinka sitä toivot, niin vain ei ole.

      Jos nyt tuntuu siltä, että ei mene oikein, niin otapa kamppeesi ja lapsesi ja häivy. Jos on sinun omistusasunto, niin laita mies pois, tuota yhdessäoloanne ei todella kannata jatkaa, kun mariset noin pahasti.

      Entäs jos se omien lapsiesi isä jättäisi lapsensa lahjoitta, mitäpä siihen sanot.
      Minua inhottaa suuresti sellaiset miehet ja naiset, jotka lähtevät hoitamaan uuden kumppanin lapsia ja ostelevat heille kaikkea ja omille ei mitään. Joten miehesi ei ole ihan täysi lusueri, kun sentään omilleen jatakin suo.

      • Mökillemenään

        Oneksi nyt saadaan viettää juhanus oman pehreen kesken meihen kamalat ipanat on exän luona.


    • hjuio

      No onpa huvittava alku ja täysin järjetönkin.
      Siinä muistellaan lapsuuden joulun kotia ja unohdetaan, että eihän se millään voi olla samaa nyt omalla kohdalla kun on ero takana ja uudella miehellä myös ero takana ja lapsia molemmilla entisistä liitoista.

      Muuten ihan samalla tapaa siellä miehen entisen kumppanin kotona voidaan ajatella ja sinunkin entisen miehesi kotona. Joten on turha edes ajatella enää mitään joulua ilman näitä kaikkien osapuolisen lapsia ja jopa läheisiäkin, sillä omat sotkunsa jokaisella uusperheen aikuisella takanaan. Sinunkin lapsesi voivat joutua ihan samanlaiseen tilanteeseen ex-miehesi huushollissa, sillä uusioperhe sielläkin luultavasti on, että eipä ole oikein odotuksesi balanssissa tekojesi kanssa.

      Voisiko sitä joskus ajatella ihan oikeasti, mitä todella vaikuttaa tämä sooloilu näissä parisuhteissa..

      Minusta erotaan liian heppoisin perustein, ei kestetä minkäänlaista ja ei osata keskustella. odotetaan että jumaloidaan ja eletään vailla järkeä.
      Jos elää siinä unelmassa, että puoliso jaksaa jatkuvasti kehua ulkoista kuorta ja seksiäkin on joka päivä moneen kertaan ja unohtaa kokonaan sen arjen vastuun niin kodin hoidosta ja talouden hoidosta ja lasten hoidosta ja olettaa, että se puoliso tekee senkin. Sitten on tämä lapsellisuus, jossa kuvitellaan, että sinkkuelämää voi viettää perheestä huolimatta ja harrastaa ja mennä, jonkun vain pitäisi huolehtia ja palvoa. Eihän se niin voi mennä kenelläkään, ei edes rikkailla.

    • hyikauheemitäsiepuhut

      Kuka hullu äiti antaisikaan omat lapset sutturoiden kynsiin ja vielä jouluna tai juhlapyhinä tai ollenkaan? Ehei tullut mulle kuuloonkaan että yksikään suttura tulisi meille tai että veisin lapset sutturoiden haukuttavaksi ja kiusattavaksi minnekkään. Meillä lapset olivat aina kotona ja kielsin miestä tuomasta sutturoita meille tai että pakottaisi meitä menemään sutturoiden kotiin. Ei tullut kuuloonkaan. MIksi sutturat pitäisi ottaa kotiin asumaan eikä heillä ole omaa kotia missä kiusaa toisia ihmisiä? Minun lapseni ei koskaan nähneet isänsä sutturoita enkä minä, se kielto oli voimassa ja on yhä.
      Naurettavaaa että sutturoiden pitäisi päästä kiusaamaan toisten lapsia ja haukkumaan koko suku. Minä olin tiukka äiti eikä sutturat tulleet mielle, sanoin miehellekin että he eivät kuulu meidän elämään ja mies piti tiukasti naakkansa poissa meidän elämästä.

      Hurjaa edes ajatella että mies pakottaisi meidän näkemään perheenrikkoja sutturat, meillä se ei koskaan onnistunut eikä onnusta edelleenkään.

    • 1970-luku

      Isäni suttura oli ainoa joka huolehti minusta 1970-luvulla. Hän mummu on lapsilleni,jouluna hän on meillä. Ei tulisi mieleenkään hyljätä ihmistä joka aidosti välitti.Mieheni teki mummulle huoneen saa mennä lepään kun väsyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe