suoramarkkinointi mega oy

jerian

kyselisin kokemuksia tästä, ja miksei muistakin puhelinmyyntifirmoista. oletteko tienanneet, ja saaneet palkkanne ajoissa ? kannattaako kokeilla ?

70

18523

    Vastaukset

    • megas ollu

      Kyllä tämä pulju maksaa ainakin palkat ajallaan, mutta kehoittasin..älä ole missään tekemisissä tämän yrityksen kanssa, jos haluat säilyttää mielenterveytesi.On todella jostakin sieltä kuten on palkkakin.

      • myyjämegalla

        ei ole tainnut myynnit kulkea? Megalla keskimääräinen tuntipalkka on 10,56€ jos lasketaan kaikki megan työntekijät mukaan, myös huonot.

        Hieno firma, positiivinen poikkeus aina niin epämääräisten pikkupuljujen rinnalla.

        Kannattaa kokeilla.


    • Hansu

      Ite olin Megassa töissä 1,5v ja tienasin 2500€/kk. Palkka tulee ajallaan ja muutenkin siellä on asiat reilassa. Muissa puh.myyntifirmoissa myydään pitkiä lehtitilauksia ilman mitään kunnon tarjouksia. Megassa tavara vaihtui, oli kunnon kamaa (ei puhelinluetteloon niin kuin muilla myydään) eli tilaajarekkareita yms. Oli ilmoitusmyyntiä, aikakausilehtiä, kirjakerhoja, sanomalehtiä yms. Ite jos menisin vielä johonkin puh.myyntifirmaan töihin, menisin ehdottomasti Megaan. Mega on hyvä mesta.

      • tuo...

        ...vitsi Hansu? Jos oikeasti olet ollut sekä Megalla että oikeissa puh.myyntitoimistoissa töissä niin tiedät kyllä että eroa on kuin yöllä ja päivällä, niin palkassa kuin tuotteissakin. Eikä suinkaan Megan hyväksi...


      • kale
        tuo... kirjoitti:

        ...vitsi Hansu? Jos oikeasti olet ollut sekä Megalla että oikeissa puh.myyntitoimistoissa töissä niin tiedät kyllä että eroa on kuin yöllä ja päivällä, niin palkassa kuin tuotteissakin. Eikä suinkaan Megan hyväksi...

        Oon ollut Megassa iltamyyjänä, liksa oli jotain 8€/h. Maksavat takuupalkkaakin toisin kuin monet muut. Ennen Megaa olin parissa muussa lehtifirmassa ja kyllä ainakin mun mielestä Mega oli ihan suvereeni. Tosin en kaikista tuotteista tykännyt, vaihtuivat aika paljon ja muutenkin olihan toi suht raskasta hommaa. 4kk riitti mulle, ainaski nyt!


    • toope

      En suosittele Megaa.Olen ollut töissä siellä, mutta myin ilmoituksia.Kävi vähän paremmin kauppansa. Kyllä oli tylsää katsoa kun myyntipäällikkö vetää isoa liksaa, eikä työntekijät saaneet juuri nimeksikään palkkaa. Ei kai muuten koko ajan haettas uusia ihmisiä. Ehdottomasti en suosittele. Siellä ei myyjä ole minkään arvoinen. Pomot vaan katsoo ylhäältä lasi-ikkunasta alas.

    • M91

      Mega on ihan paska työpaikka, ne ei pidä huolta ei mistään papereista sun muusta. Palkkaki tulee yleensä myöhässä. Palkkakaa ei oo parhaimmasta päästä ja se homma on ihan hanurista! en oikeesti suosittele sitä työtä! :D

      • Megalainen

        Ite oon jo toista kertaa megalla. Oon muitakin puhelinmyyntipaikkoja kokeillu, ja ite tykkään megasta enemmän. Myyntipäälliköt ei todellakaan katsele mistään lasi-torneista, vaan on porukan mukana myymässä samoja juttuja, ja kahvitunnilla istuskelevat myyjien seurassa.
        Ite tienaan sellasta 40e/ilta keskimäärin. :)
        Ja ite ainakin pidän megaa inhimillisimpänä myyntipaikkana.
        Ja erot näissä fiiliksissä johtuu aivan varmasti kaupungeista. Joissain paikoissa pomot kunnon hitlereitä, jossain tosi mukavia =)


      • osaan myydä

        ite olen ollut iltatöissä, ja siellä tosi lepposaa ja se tunti palkka on ollut keskiarvoltaan sitä 11-13e. Jos ei osaa myydä, niin turhaa touhua takuu tunti palkalla ei kukaan tee niitä hommia (4,25€). Ja palkasta vielä sen verran, että mega taitaa olla ainoo puhelinyhtiö jonka kanssa ei tarvi tästä palkan maksusta tapella, aina tullut ajoissa.


    • *Ä*

      Olen ollut kohta 2 vuotta Megalla töissä. Ainut miinus on pieni takuupalkka.
      Palkka on aina tullut ajallaan ja sentilleen oikein. Talentumin siivellä on turvallista, työpaikka ei ole mihinkään lähtemässä. Laiskottelulla sieltä ei kummosta palkkaa nosta. Monissa puhelinmyyntipaikoissa evätään myyjältä palkka mitä kummallisimmilla syillä, puheaikaa tai kauppoja ei ole riittävästi?! Tätä pelkoa Megassa työskennellessä ei ole ollut, saat provikan jos se menee yli tuntipalkan ja sillon tuntipalkan jos provikka ei mene sen yli.

    • heti ekana päivänä

      Alotin tänää Megassa ja jo nyt on järki lähtemässä. Myin yritysmaailman lehteä 7 tuntia mutta yhtäkään ei mennyt. En todellakaan odottanutkaan että ekana päivänä olisin myyntitykki mutta työpaikan ilmapiirikin oli jokseenkin huono. Kahvitauko on 12min ja pomo raivoissaan kun pidettiin 13min. Kun en myynyt mtn niin liksani oli siis tänään alle 30 euroa ( 4,25/h) JIPPIII kattelen tässä jo muita työpaikkoja, eiköhän tuo kokemus ollut siinä....

      Teen vielä viikon loppuun mutta yritän saada töitä muualta

      • Humpspumps

        suuresti asennettasi ja innokkuuttasi! Tulet pääsemään elämässäsi vielä pitkälle

        - Eka päivänä ei kauppaa => voi ei! useaan ammattiin opiskellaan 3-4 vuotta ja sitten vasta päästään oppimaan työssä. Myynti on paljon vaikeampaa moni muu homma ja se pitäisi oppia nopeasti? No joo. Mieti että saat harjoitella palkallisella ajalla. Todennäköisesti olet uskonut myynnissä pärjäämättömiä luusereita ja uskonut kuvan jonka mukaan myynnissä pärjää kuka vain ja asennoitunut sen mukaan

        - Olisit pysynyt aikataulussa ja painunut hommiin niin ei olisi pomon tarvinut raivostua. Raivostuiko edes vai käskikö töihin?

        Mitäs jos tän viikon vaan panostaisit kaikkesi niin homma voisi onnistua eikä tarttisi syyttää virmaa tai pomoa täällä!


      • äläkä lässytä
        Humpspumps kirjoitti:

        suuresti asennettasi ja innokkuuttasi! Tulet pääsemään elämässäsi vielä pitkälle

        - Eka päivänä ei kauppaa => voi ei! useaan ammattiin opiskellaan 3-4 vuotta ja sitten vasta päästään oppimaan työssä. Myynti on paljon vaikeampaa moni muu homma ja se pitäisi oppia nopeasti? No joo. Mieti että saat harjoitella palkallisella ajalla. Todennäköisesti olet uskonut myynnissä pärjäämättömiä luusereita ja uskonut kuvan jonka mukaan myynnissä pärjää kuka vain ja asennoitunut sen mukaan

        - Olisit pysynyt aikataulussa ja painunut hommiin niin ei olisi pomon tarvinut raivostua. Raivostuiko edes vai käskikö töihin?

        Mitäs jos tän viikon vaan panostaisit kaikkesi niin homma voisi onnistua eikä tarttisi syyttää virmaa tai pomoa täällä!

        Sanoinko että mua harmittaa kun ei tullut kauppaa ? ? näissä keskusteluissa on vikana se että sitä niin yritetään perkeleesti lukea rivien välistä että vääristää todellista sanomaa.
        1. "Kahvitunti 12 min ja pomo raivoissaan kun pidettiin 13 min " Okei sori mun vika, en siis tällä tarkottanut itseäni. "pidettiin " oli vähän huonosti sanottu ja ymmärrän miks ymmärsit että ite olin siellä istumassa. Enkä edes juo kahvia :D ja siis pomo raivostui ensin ja ihmetteli meininkiä ja lopuksi käski töihin
        2. Soitin siellä enemmän kun kukaan muu, muut juttelivat ja ihmettelivät puheluiden välissä ja puhuivat asiakkasta. Itse kävin asiakkaat läpi hyvällä tahdilla, mutta kuitenkin niin että jokaisen asiakkaan kanssa rauhallisesti. En turhia löpissyt välissä muille.
        3. Palkallisella ajalla. Joo ihan vitun ilonen kun tulee 4,25 € / h. Olen koulutukseltani yo-merkonomi ja olen aloitan uudet opinnot tammikuussa. 4,25 €/h ei oo mun palkkatoivomus, ite voitte siihen tyytyä mutta tiedän että parempi palkkasia töitäkin saisin. Työtä oon tehnyt kuitenkin iät ja ajat nappulasta asti kahden koulun lisäksi, joten kokemustakin on. Nyt oli tarkotus vaan saada nopeasti pariksi kuukaudeksi hommia ja käydä kokeilemassa puhelinmyyntiä mutta sanokaa mitä sanotte mutta ei kiinnosta hevon paskaa tommonen.
        4. "mitäs jos vaan tän viikon panostaisit kaikkes " Luuletko että en osaa panostaa?Sanoinkin että teen viikon loppuun ja sit kokeilen ettiä muita hommia. Pomokin sanoi lopuks että vedin hyvää tahtia ja spiikit oli kunnossa mutta tiukka yleisö ei voi mtn


      • SEKIN VIELÄ
        äläkä lässytä kirjoitti:

        Sanoinko että mua harmittaa kun ei tullut kauppaa ? ? näissä keskusteluissa on vikana se että sitä niin yritetään perkeleesti lukea rivien välistä että vääristää todellista sanomaa.
        1. "Kahvitunti 12 min ja pomo raivoissaan kun pidettiin 13 min " Okei sori mun vika, en siis tällä tarkottanut itseäni. "pidettiin " oli vähän huonosti sanottu ja ymmärrän miks ymmärsit että ite olin siellä istumassa. Enkä edes juo kahvia :D ja siis pomo raivostui ensin ja ihmetteli meininkiä ja lopuksi käski töihin
        2. Soitin siellä enemmän kun kukaan muu, muut juttelivat ja ihmettelivät puheluiden välissä ja puhuivat asiakkasta. Itse kävin asiakkaat läpi hyvällä tahdilla, mutta kuitenkin niin että jokaisen asiakkaan kanssa rauhallisesti. En turhia löpissyt välissä muille.
        3. Palkallisella ajalla. Joo ihan vitun ilonen kun tulee 4,25 € / h. Olen koulutukseltani yo-merkonomi ja olen aloitan uudet opinnot tammikuussa. 4,25 €/h ei oo mun palkkatoivomus, ite voitte siihen tyytyä mutta tiedän että parempi palkkasia töitäkin saisin. Työtä oon tehnyt kuitenkin iät ja ajat nappulasta asti kahden koulun lisäksi, joten kokemustakin on. Nyt oli tarkotus vaan saada nopeasti pariksi kuukaudeksi hommia ja käydä kokeilemassa puhelinmyyntiä mutta sanokaa mitä sanotte mutta ei kiinnosta hevon paskaa tommonen.
        4. "mitäs jos vaan tän viikon panostaisit kaikkes " Luuletko että en osaa panostaa?Sanoinkin että teen viikon loppuun ja sit kokeilen ettiä muita hommia. Pomokin sanoi lopuks että vedin hyvää tahtia ja spiikit oli kunnossa mutta tiukka yleisö ei voi mtn

        Tyyppi joka mut "koulutti" oli ilkee selkäänpuukottaja. Haukkui pomon mulle heti kättelyssä ja pyöritteli silmiään kun pomo jotain huuteli. Sanoi että älä kuuntele tota ämmää. Sitte pisti mut juoksee hänelle kylmää vettä, ihankun olisin sinne juoksuhommiin tullut.


      • 19+12
        SEKIN VIELÄ kirjoitti:

        Tyyppi joka mut "koulutti" oli ilkee selkäänpuukottaja. Haukkui pomon mulle heti kättelyssä ja pyöritteli silmiään kun pomo jotain huuteli. Sanoi että älä kuuntele tota ämmää. Sitte pisti mut juoksee hänelle kylmää vettä, ihankun olisin sinne juoksuhommiin tullut.

        taitaa olla tapana sielä


      • Nintzu92
        19+12 kirjoitti:

        taitaa olla tapana sielä

        en hae sinne vaik jotain hommaa pitäs saaha


      • Makke 92
        Nintzu92 kirjoitti:

        en hae sinne vaik jotain hommaa pitäs saaha

        on tollasta menoo, aattlin testata tota mestaa mut tais jaahä väliin


      • raipox
        SEKIN VIELÄ kirjoitti:

        Tyyppi joka mut "koulutti" oli ilkee selkäänpuukottaja. Haukkui pomon mulle heti kättelyssä ja pyöritteli silmiään kun pomo jotain huuteli. Sanoi että älä kuuntele tota ämmää. Sitte pisti mut juoksee hänelle kylmää vettä, ihankun olisin sinne juoksuhommiin tullut.

        tuttua


      • missätyörauha
        äläkä lässytä kirjoitti:

        Sanoinko että mua harmittaa kun ei tullut kauppaa ? ? näissä keskusteluissa on vikana se että sitä niin yritetään perkeleesti lukea rivien välistä että vääristää todellista sanomaa.
        1. "Kahvitunti 12 min ja pomo raivoissaan kun pidettiin 13 min " Okei sori mun vika, en siis tällä tarkottanut itseäni. "pidettiin " oli vähän huonosti sanottu ja ymmärrän miks ymmärsit että ite olin siellä istumassa. Enkä edes juo kahvia :D ja siis pomo raivostui ensin ja ihmetteli meininkiä ja lopuksi käski töihin
        2. Soitin siellä enemmän kun kukaan muu, muut juttelivat ja ihmettelivät puheluiden välissä ja puhuivat asiakkasta. Itse kävin asiakkaat läpi hyvällä tahdilla, mutta kuitenkin niin että jokaisen asiakkaan kanssa rauhallisesti. En turhia löpissyt välissä muille.
        3. Palkallisella ajalla. Joo ihan vitun ilonen kun tulee 4,25 € / h. Olen koulutukseltani yo-merkonomi ja olen aloitan uudet opinnot tammikuussa. 4,25 €/h ei oo mun palkkatoivomus, ite voitte siihen tyytyä mutta tiedän että parempi palkkasia töitäkin saisin. Työtä oon tehnyt kuitenkin iät ja ajat nappulasta asti kahden koulun lisäksi, joten kokemustakin on. Nyt oli tarkotus vaan saada nopeasti pariksi kuukaudeksi hommia ja käydä kokeilemassa puhelinmyyntiä mutta sanokaa mitä sanotte mutta ei kiinnosta hevon paskaa tommonen.
        4. "mitäs jos vaan tän viikon panostaisit kaikkes " Luuletko että en osaa panostaa?Sanoinkin että teen viikon loppuun ja sit kokeilen ettiä muita hommia. Pomokin sanoi lopuks että vedin hyvää tahtia ja spiikit oli kunnossa mutta tiukka yleisö ei voi mtn

        "Pomokin sanoi lopuks että vedin hyvää tahtia ja spiikit oli kunnossa mutta tiukka yleisö ei voi mtn"
        Siis kuunteleeko ne teidän puheluita?!


      • Anonyymi
        missätyörauha kirjoitti:

        "Pomokin sanoi lopuks että vedin hyvää tahtia ja spiikit oli kunnossa mutta tiukka yleisö ei voi mtn"
        Siis kuunteleeko ne teidän puheluita?!

        Kuuntelee =(


    • thankkssss

      Palkat tulee ajoillaaan kaks kertaa kuussa kuukaus tienestit noin 1200 euroo ku o 4,5H illass töissä!! kannataa ainaki kokeilla.

    • sani+

      näitä jälleen myyjiä kyllä löytyy palkat maksetaa mitä enemmän saa myydyksi kaippas täsäkin on jonkinlainen katto ite en ähtis tällaiseen hommaa en koskaa

    • Home town

      Lupasivat palkata rixus ja hyvinkääl 50 ihmistä duuniin aamupostin mukaa. ei taia kukaan tonne haluta

      • VMPStubbi

        Buhahaaa


    • Mä vaan

      Itse en tiedä, millaista on työskennellä kyseisessa firmassa, mutta positiivista kuvaa en siitä saanut haastattelussa. Ensinnäkin minun työhaastatteluaika oltiin unohdettu ja minulle sanottiin vaan, että tule tunnin päästä uudestaan. Menin tunnin päästä uudelleen ja sain luettavaksi lehtiä, joita yritys myy. Kukaan ei tullut missään vaiheessa kertomaan mitään yrityksestä niin kuin työhaastattelussa kuuluisi. Enkä itsekään päässyt kyselemään mitään yrityksestä. Minulle tuli sellainen tunne, etten ole tervetullut kyseiseen firmaan enkä olisi sinne halunnutkaan sellaisen kokemuksen jälkeen. Muutenkin haastettelijat vaikuttivat hyvin kylmiltä.

      • Aika erikoista

        Kerropa mikä oli paikkakunta? Mitään menetettävää sulla ei ole jos et kerran päässyt töihin, mutta kiinnostaisi yleisesti missä näin on käynyt.


      • arto5656

        Itsellä vaikuttaa aika paljon se fiilis mikä tulee kun menee käymään kyseisessä paikassa. Eli haluanko tuonne edes töihin. Usein nämä puh.myynti firmat samamyhkäisen oloisia. Minua kiinnostaa palkkaus ja tuotteet mitä myydään. Eli voin itse kysyä ja samalla puntaroida pärjääkö hommassa. Ei niin että laitetaan nimi paperiin ja katsotaan sitten mielle aletaan. Olen käynyt Megassa haastattelussa. Ihan ok meininki tuntui olevan. Lähinnä nuo tuotteet (lehdet) ei oikein nappaa. Ja tuote vaihtunee tiheään niin saattaa hieman sekoittaa. Palkkaus jäi epäselväksi. Jotain takuupalkkaa on mutta usein näihin on siduttu jotain ehtoja?


      • Ylitalonastu
        arto5656 kirjoitti:

        Itsellä vaikuttaa aika paljon se fiilis mikä tulee kun menee käymään kyseisessä paikassa. Eli haluanko tuonne edes töihin. Usein nämä puh.myynti firmat samamyhkäisen oloisia. Minua kiinnostaa palkkaus ja tuotteet mitä myydään. Eli voin itse kysyä ja samalla puntaroida pärjääkö hommassa. Ei niin että laitetaan nimi paperiin ja katsotaan sitten mielle aletaan. Olen käynyt Megassa haastattelussa. Ihan ok meininki tuntui olevan. Lähinnä nuo tuotteet (lehdet) ei oikein nappaa. Ja tuote vaihtunee tiheään niin saattaa hieman sekoittaa. Palkkaus jäi epäselväksi. Jotain takuupalkkaa on mutta usein näihin on siduttu jotain ehtoja?

        Palkkaus menee takuupalkan osalta niin, etta saat 5.15 tunnilta, jos et saa mitaan myytya.

        Provisiot riippuvat sitten rekisterista ja siita mika on tuntikohtainen tavoite kullekin tuotteelle ja rekisterille.

        Saantona on, etta mita vaikeammin myytava tuote provision on sita suurempi.

        Esimerkiksi Talentumin lehdissa provisio maaraytyy nain.

        Tavoite 0,577 tilausta tunti eli 4,5 tunnissa 2,6 tilausta on provikka tuolloin 13.5 euroa tilaukselta.
        Muiden toimeksiantajien tuotteissa provikat ovat pienempia joten Talentumin lehdet ovat Megassa ylivoimaisesti paras tuote jota voit saada myytavaksi.

        Poikkeuksena on kotimaan energian sahkosopimus josta maksetaan ensimmaiselta kaupalta 45 euroa ja toisesta eteenpain 27 euroa kappale.

        Paskinta on joutua myymaan Apilanlehden asiaston naytepaketteja. Niissa on yleensa pienimmat provikat esim 4,5 egea per tilaus.


    • Mixpäx

      Muule kävi ihan samoin

    • hfdxb

      Jos soitat uusintakantaa, näytenumeromatskua tai muuten helpompaa kuin täysin umpimetsään uutta kauppaa, ei pitäisi 10 päivässä olla tahti eikä mikään. Ihme marinaa. Uusmyyntinä ihan umpimähkään kova tavoite jos on minimi. Ne tavoitteet tulee kyllä aina kaikissa firmoissa ylempää.

    • Hurjistus

      Se oli sit siinä en palaa takas

    • Matimati

      Uskaltaaks tonne menna

      • Anonyymi

        Onx pomo jo vaihtunu


    • täyttäsittiä

      Ainut positiivinen asia :palkan maksavat. Mutta se mitä se on onkin toinen juttu. Sinne pääsee aina töihin vaikka heti jos haluaa..tässä minun kaupungin toimistossa on aina noi samat paikat vapaana vuodesta toiseen..porukka kokeilee ja lähtee...täyttä paskaa sanon minä..ja tosi arvostettu ammatti sanon minä..

    • 178403

      Itse olin kesätöissä Kouvolassa sijaitsevassa Megan toimistossa olivat ilmeisesti palkanneet jonkun kehitysvammaisen iltapäälliköksi.

      • 178403

        Lisäykseksi vielä olin siellä heinäkuun puolella 2017 en tiedä työskenteleekö vielä siellä


      • Aliisa1238

        Joo yhdyn tähän samaan, että kouvolassa selvästi hankitaan pomot tyhmyyden perusteella..
        Olin hetken aikaa tekemässä iltavuoroa ja lopetin kun en jaksanu katella ku edessä keinu joku vajaa älynen rumilus kokoajan!
        Luuli tietävänsä kaiken ja käyttäytyi sillä tavalla että kaikki ei todellakaan ole hyvin..
        Varmaan tiputeltu vauvana tai muuten vaan joku oman elämänsä epäonnistuja..


      • Abbasilli

        On näitä järjen jättiläisiä muissakin toimistoissa


    • wqeqweq

      henkilöstöpolitiikka on 70-luvulta.

      • wgwqwc

        Eivät ole päässeet edes niin pitkälle. Ehkä 20-luvult


    • ArnoldvonBons

      Vitonen tunnissa, eli taksikuskin palkoille pääsee

      • oikeamyyjä

        Paska myyjä oot jos tohon vitoseen tunnissa jäät.


    • ukko866

      Millanen meno nykysin esim. Kotkan tai Haminan toimistolla? Mitä myyvät?

    • FFFfalling

      Asiakkaatki alkaa kaikota

    • Anonyymi

      Millanen paikka nykyään? Onko ihan realistinen ajatus että tienaisi elannon?

      • Anonyymi

        Riippuu paikkakunnasta.


    • Anonyymi

      Hakevat koko ajan väkee. Onko sielä ongelmia?

      • Anonyymi

        On


    • Anonyymi

      Ihme settiä täälä :D

      Jos osaat myydä, mahis hyviin liksoihin. Itsellä tuntipalkka tällä viikolla ollu 15e.

    • Anonyymi

      Palkat tulevat ajoissa mutta tulosta pitää tehdä ettei lennä pihalle. Jos kokeilee niin kannattaa kokeilla kunnolla, ei siellä mitään mahdottomia vaadita

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe