EERIKA JA DANNY -SAIRASTA-

Santeri40

Onko Eerika toinen Armi jonka Danny pilaa. Suhde on saanut perheiden hyväksynnän.Törkeätä -missä menee raja rakkaudella-voiko edes sanoa rakkaudeksi?Mikä pätemisen tarve on 74v. Dannylla nuoriin naisiin, joka voisi olla hänen isopappansa? Dannylle ei riitä nainen-vaan haalii niitä haaremiinsa-naisia on riittänyt tunnettujakin. Vanha Danny saisi antaa olla nuoret naiset rauhassa eikä iskeä kyntensä heihin, jotta Eerika löytäisi arvolleen ja rakkaudelleen sopivamman elämänkumppanin.Eerikalla menee elämä pilalle vanhan kanssa-nähtiin miten Armille kävi. Jonka Danny pilasi totaalisesti.

54

4100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lshjkncf

      mies 74 ja viellä pelle, sanat loppu.

      • annamennäukko

        74 viimeiset yritykset miehellä...


      • lenaKaisa

        Taitaapi olla ihan selvää kateutta nyt ilmassa? Danny on kova jätkä, sharmikas, komea ja erittäin firiilimies vaikka ikää onkin.............noh....alle kumminkin 80v vielä.
        Kaataa naisia vielä kummasti.....mutta ystävät hyvät annetaan kumminkin Erikan ja Dannnyn pitää hauskaa ja.............toki nauttia.... hm hm hm.................hm


      • ooiiuuuyy

        Samaa mieltä. Mitä tämä heidän suhteensa meille kuuluu ? Kateellisia riittää näköjään joka lähtöön ! Keskittykää omaan elämäänne.


      • Pelinhenki

        Kummallehan mahdetaan olla kateellisia: naurettavalla tavalla ikääntyvälle harmaahapselle vai vanhuksen tyttöystävälle? Luultavasti ei kummallekaan vaan kyse on siitä, että jos parisuhde tuodaan julkisuuteen, siitä halutaankin kuulla kommentteja ja haluataankin että ihmiset reagoi. Tämähän on koko julkisuuden ydin.

        Suhde kuuluu tasan tarkkaan kaikille kun paistatellaan lehtien palstoilla ja kerrotaan kaikki. On todella lapsellista täällä paasata tyyliin "keskittykää omaan elämäänne" jne. Toki niin tehdään mutta tämä Erika/Danny kuvio kun tulee postiluukusta ja lööpeissä jatkuvasti elämäämme.


      • artetekkala
        lenaKaisa kirjoitti:

        Taitaapi olla ihan selvää kateutta nyt ilmassa? Danny on kova jätkä, sharmikas, komea ja erittäin firiilimies vaikka ikää onkin.............noh....alle kumminkin 80v vielä.
        Kaataa naisia vielä kummasti.....mutta ystävät hyvät annetaan kumminkin Erikan ja Dannnyn pitää hauskaa ja.............toki nauttia.... hm hm hm.................hm

        Ajattelen vain ;jos oma tyttäreni 27v olisi iso isäni kanssa Tekisin kyllä perinöttömäksi Kuinka Eerikan isä hyvääksyy? No toivottavasti tyttärelläsi on hyvä onnellinen suhde Jokainen valittee oman polkunsa ? Paljon onnea heille


      • Anonyymi
        lenaKaisa kirjoitti:

        Taitaapi olla ihan selvää kateutta nyt ilmassa? Danny on kova jätkä, sharmikas, komea ja erittäin firiilimies vaikka ikää onkin.............noh....alle kumminkin 80v vielä.
        Kaataa naisia vielä kummasti.....mutta ystävät hyvät annetaan kumminkin Erikan ja Dannnyn pitää hauskaa ja.............toki nauttia.... hm hm hm.................hm

        Suhdehan on Eerikan kannalta hyvä sijoitus, toki se olisi parempi, jos Danny olisi 87 v.
        Saapahan tyttö vaivanpalkaksi edes avio-oikeuden osansa. <jos on fiksu ja pyöräyttää lapsen, niin aina parempi hänen tuloillensa.
        Taloudellisesti fiksu veto. Turvaa tulevaisuutensa helposti.


    • rahallasaakaiken

      Danny on rikas, see suurin syy että nuoret naiset. Ei Danny itseään ei pila vaan naiset

      • näinseeon

        Syy siihen, miehellä paljon rahaaaaa


      • näinseeon kirjoitti:

        Syy siihen, miehellä paljon rahaaaaa

        tai nainen krismalle helppo nakki,,


    • Missä on teidän suvaitsevaisuus.

      • Irja-arja

        Niin missä on suvaitsevuus?
        Katkeria ja erittäin kateellisia kirjoituksia Dannystä
        Minkä sille mahtaa jos rakastuu ja kaiken lisäksi on viriili? Luonto tikanpojan puuhun vetää. Eiköhän ole parasta että annamme Erikan ja Dannyn nauttia ja pitää hauskaa.....ei olla kateellisia eihän ?


      • Vapaamuurari_

        Vastaanottokeskuksissa


      • Pikumummo

        SUVAITSEVUUTTA SITÄ TÄSSÄ NYT KAIVATAAN
        POIS KATEUS KAIKKI KUNNIA JA TUKI KUIIN MYÖS IHAILU Dannylle ja Erikalle aivan upea pari jos he kiksauttelevat mitä se muille kuuluu


    • Tftftftfft

      Sivistysmaissa on yleistä, että pimulla on isoisänsä ikäinen miestuttava.

    • v.ä.i.n.ö

      Olin 17 kun Danny ja Armi-kuume oli huipussaan. Ihailin Armia ja ihmettelin miksi musaopettajani, joka itse oli suosittu symppismies, suhtautui heidän hellyysteemaansa nuivasti ja mutisi jotain kielteistä. Nyt olen yli 50 ja juttu näyttää toistavan itseään. Toivottavasti Erika tapaa ihanan, viisaan, komean ja varakkaan nuoren miehen, joka vie hänet turvaan. Jokaisella on vain yksi nuoruus. -Tai mikäpä siinä, avioliitto täysin oikeuksin ei kai olisi väärin ainutkertaisesta nuoruudesta, jos mitään esteitä ei ole.

      • Frederik_fani

        Mihin se Armi katosi kuvioista, missä Armi vaikuttaa nykyään. Hänestä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Ei taida keikkailla enää danin kanssa.


      • Näinonnäreetvain

        Kuoli keuhkokuumeeseen vuonna 2002.


    • pimpsannäyttöriittää

      Kateellisten panettelua! Ajatelkaa nyt, aivan WIN-WIN tilanne. Likka vähän kutittelee sopivista paikoista ( tai sanoo Dannylle että sä sait jo tänään, et katotaan taas ens viikolla) ja saa siitä vastinetta. Aivan eri kysymys tietenkin on minkä hinnan likka todellisuudessa joutuu tulevaisuudessa maksamaan...

    • emmineuvokas

      Voisitko edes pikkusen hillitä kateuttasi. Älä ole niin kateellinen. Anna heidän pitää hauskaa unelmalomallaan ja....jos ne vaikka touhuaa ....niin aikuisia ihmisiähän he ovat

    • rikaspapadanny

      fiksu mies, köyhällä ei asia....

    • kivapariskinta

      Dannyilla ei alko ongelmia,raha on, mikäs siinnä kun nuori nainen kainalossa ja molemmat aikuisia

    • elämääpäivään

      IHOLLA
      Danny vaivaantunut kuvauksista.EIKÖ hän katsonut kaiken kuvatun materiaalin .
      eihän saa julkaista mitään ilman toisen suostumusta.

      • Omituistapuhetta

        Vähän tuli vaivaantunut olo kun katteli iholla ohjelmaa. Mies ei saanu sanaa suustaan, höpötti niinko vanhat papparaiset höpäjää. Huono ulosanti ainaki puheessa. Erika puhu niikuin jollekin oudolle vanhalle ihmiselle, ei ollut seurustelevan parin säihkettä. Oisko ollu niinkuin vähän alentavaa puhetta "poikakaverille".


    • iougyfg

      Erika on ihan hyvän näköinen daami, itsekin kyllä ottaisin kainaloon vaikka heti :)

    • Havaitsen

      Armi oli jo nuorena vanhan oloinen, sellainen Justiina. Eerika on samaa maata. Danny joutuu tyytymään heidän kaltaisiinsa kun ei enää saa kauniita naisia.

      • lapsimorsian

        Armi oli todella kaunis ja herttaisen oloinen. Surullista, että Danny pilasi hänen elämänsä. Nyt kun Danny on eronnut Liisasta, ei mikään ole esteenä solmia avioliittoa LAPSIMORSIAMMENsa kanssa.


      • Kummajaisiako

        Joo ei ikaistään seuraa osaa saada ja lapsista sitten rumimmat ja tyhmimmät - haloo 50 v ikäeroo sairasta todella epänormaalia outoa


    • maksanpukki

      Erikalle terveiset, että elämänkokemukseni mukaan ne työmaarakkaudet on päättyneet paskasesti ja naisen puolelle se on ollut tosi kova maksanpaikka. Mitä Katri Helena sai kokea Dannystä?

      • Niinpä_

        Niin, ihmetyttää kyllä kuinka rumia Danny on mennyt laukomaan Katri Helenasta, vaikka suhde päättyi Dannyn uskottomuuteen: https://www.is.fi/viihde/art-2000001177215.htm. Ei todellakaan mikään herrasmies, pitäisi suunsa kiinni, mutta ehkä hän oli kateellinen, kun Katri Helenalla on nykyään mukava nuori elämänkumppani.

        Mitä Erikaan tulee, niin ihmetyttää etteivät Erikan vanhemmat reagoivat tuohon suhteeseen Dannyyn, mutta mistä sen tietää ovatko reagoineet ja todenneet, että Erika on kuin lahkon viemänä ja omaiselle jää vain yksi vaihtoehto: olla läsnä tukena.


    • luuliviiri1

      Lipsaselle oli Armin aikaan varaa todella suureen taustabändiin, kahteen tanssijaan ja varsin kallisiin pukuihin. Mitä muutapa pitäisi olla??!
      Kts.vaikkapa Brasilia - teeman Danny - show:
      https://www.youtube.com/watch?v=0HOVWO6hhHg

    • Veitolanohjelma

      Veitolan yökyläohjelmassa Danny oli vaitonainen ja sanoi Erikalle tulee olemaan omaelämä ihmsiet ja asiat.Jotain tähän tyyliin. Itse Danny vaikutti siltä, että on kuoieman kanssa sinut. Anto ymmärtää, että ei ikuisesi olla yhdessä, kun ottaa huomion ikäeron, vaikka täältä poislähdössä ei ole ikäjärjestystä. Veitola katseli vaatekomerosta Armin "hikisiä" esiintymisen vaatteita. ei oikein kunnioitusta siinä ollut.

    • Silikoonimummo

      Sama.fiilis tuli mullekkin tosta ohjelmasta. Danny väsyneen oloinen vanhus ja tuli vaikutelma,että lapsen lapsi kyläilemässä. Järjetön ikäero ja Erika tuhlaa nuoruutensa tuon papparaisen kanssa. Haluaako sitten jossain vaiheessa olla omaishoitaja? Eipä sekään helppoa ole ja sitten,kun nuori ihminen kuitenkin vielä. Vai ovatko,sitten keskenään sopineet asioista? Jokainen voi rakastaa ketä haluaa,mutta liian iso ikäero kuitenkin.

    • Dannylleterkkuja

      Mulle tuli Veitolan Tv ohjelmasta haljuolo. Danny ois niin kuin jo tiensä päässä. Ihan kuin hyvästiä jättämässä. Diabetes piikillä on, väsynyt. Muuten on komea mies. Osaisi vain lopettaa hyvissä ajoin tressaavan elämän.

    • liianvanhamies

      niin nuori nainen sais varmasti jotain muuta kuin väsyneen Dannyn

    • Sugar12

      Noilla on vaan liikesuhde. Veitolan ohjelmassa näkyi,ettei noilla ole mitään kipinää... mitä rakastuneella parilla olisi. Eriika on vaan ihan taviksen näköinen tyttö,eikä mikään kaunotar. Todellisilla kaunottarilla on upea luusto. Hiuslisäkkeillä ym härpäkkeillä jokaisesta saa jonkin näköisen. Sori enkä nyt ole kateellinen edes.

    • Epänormeja

      Onko iso d jokinsortin sosiopaatti kuten jenkkien clintoneista sanotaan? Minä itse teen oon ja muut vasta sitten miten mulle sopii enkä tarkoita narsistia...

    • Onnea_matkaan

      En kyllä muuten tällaisesta kiinostuisi, mutta oman elämänkokemuksen vuoksi väkisin kiinnostuu ja täytyy sanoa, että aika uskomatonta. Dannylla on uusi Armi. Erikahan on ihan Armin näköinenkin... Ikäero ei ole sinänsä mikään ongelma, jos se on jossain kohtuullisissa rajoissa. Nyt ei ole.

    • eikuulumuille

      Onko se teiltä pois jos viihtyvät toistensa seurasta? Eikö muuta ole elämäsänne kuin vatvoa toisten elämää.
      Eerika on aikuinen nainen ja tietää itse mitä tekee. Onnea heille! Se suomalaisten kateus. Jos ihmiset oppisivat ,että toisten elämä ei kuulu teille,pitäkää huoli omistanne.

      • kjhg

        Ovat julkisesti esillä, silloin on luonnollista, että heistä puhutaan. Eikä tässä nyt ole kyse vaan kateudesta, vaan myös aito huoli ihmisistä.


    • Uteliaatälykääpiöt

      Hoitakaa vaan omat naimisenne. Ai että ihmiset ovat tyhmiä. Jos nuori mies on vanhan naisen kanssa niin johan se olisi varmaan näille hölmöille toisten asioita syynääville, katastrofi. Vaan sekin olisi aivan luonnosllista ja oikeutettua koska kahden kauppa on kolmannen korvapuusti. Hommatkaa oma elämä ettei tarvitse toisten asioita setviä. Itse te sairaita olette, raukat. PISTE

    • olkkola

      Ei ole sairasta, jos tykkäävät, niin tykkäävät. Armi muuten itse lähti, ei Dannyn vika.

    • Vanha-äijä

      Kyll maar mää olisi se Eerika ottanu.
      Mut ko se Danny sen sitte vei.
      Kyll vaa se Eerika o oikee SugarBaby ja olis mull kelvannu.
      Enkä mää o nii vanha ko Danny o.

    • Onhan heillä suuren suuri ikäero ei sitä käy kiistäminen.
      mutta ulkopuoliset ei tiedä, että minkälainen tai tasoinen suhde näillä kahdella edes on.

      Danny musiikin konkarina ja seniorina niissä asioissa ainakin todennäköisesti opastaa Eerikaa, mikäli ei muuhun enää kykeniskään.

    • hanilover

      Erikalla jääkiekkoilija..? Ilkalla ei seiso!

    • Anonyymi

      Näin Dannyn tänään tumman kaunottaren kanssa syömässä Raumalla. Siinä kippisteltiin maljoja niin iloisesti. Se tumma daami ei ollut Eerika!! Kaunis ja nuori kumminkin.

      • Anonyymi

        No laitoitko kuvia Seiskan toimitukseen ja mistä hinnasta?


      • Anonyymi

        Onko taas uusi suttura kierroksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko taas uusi suttura kierroksessa?

        Miksi vanha mies leikkii pikkupoikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vanha mies leikkii pikkupoikaa?

        Liisa sentään on hakenut ikäisensä miehen ja tietysti, koska on fiksu nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liisa sentään on hakenut ikäisensä miehen ja tietysti, koska on fiksu nainen.

        Olen 70v ja en jaksanu 78v miestä, oli niin hoivaa vaativa. Parasta olla ilman miestä vanhana, kun ei jaksa enää. Olisko se syy et iäkkäät miehet hakee nuorempia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 70v ja en jaksanu 78v miestä, oli niin hoivaa vaativa. Parasta olla ilman miestä vanhana, kun ei jaksa enää. Olisko se syy et iäkkäät miehet hakee nuorempia naisia.

        Katri-Helena nuoremman kollin kans, minä olen aina tykänny Dannystä! Annetaan kaikkien kukkien kukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katri-Helena nuoremman kollin kans, minä olen aina tykänny Dannystä! Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

        Kaikista kaunein on Liisa, ensimmäinen vaimo vai oliko liian hyvä?


    • Anonyymi

      Älä nyt, Eerikahan repäisi ja vaihtoi nuorempaan, 54-vuotiaaseen..:D:D:D:D:D
      Isäähän se tyttyö etsii, ei muuta. Ja jos hyötyy suhteesta siinä sivussa jollain tavoin, niin varmasti pitää sitä hyötymistä bonuksena.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe