Kaunis nainen - ruma ukko

EpäParit

Mistähän se johtuu, että monestikin kauniit naiset päätyvät rumimipaan korstoon ukkona.

Muistuu mieleen opiskeluajoilta yksi tapaus. Nainen oli kaunis kuin posliininukke ja hän alkoi kulkea epäsiistin, lihavan ja vähän muutenkin boheemin jätkän kanssa. Tuo ei ollut muutenkaan mikään järjen jättiläinen vaikka lienee saanut opintonsa päätökseen. Oli jotenkin niin epäsymmetrisen näköinen pari kuin olla ja voi. Samalla alalla kun ollaan, olen törmännyt heihin myöhemminkin. Ainakin yksi poika on tullut ihan isäänsä.

Jostain systä nörtti ei naisia kiinnosta. Silloin kun itse opiskelin, tietokoneosaajista oli kova kysyntä ja ohjelmointia osaava saattoi saada huippu tilin sivuhomminaan ja hankkia autot ja pelit. Edes tämä ei näyttänyt kovin kiinnostusta lisäävän.

26

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M44444

      Niin jospa sieltä kroisin ulkokuoren sisältä löytyykin jotain mikä vie mukanaan.
      Tässä taas nähdään ettei millään muulla ole väliä kunhan ulkoisesti on kiiltokuva, siinäpä sitten astutte paskakasaan useimmiten pintaliitojenne kanssa.

      • NeGeenit

        "Mistähän se johtuu, että monestikin kauniit naiset päätyvät rumimipaan korstoon ukkona".

        Fakta on että rumat isot korstot ovat testosteronimonstereita joilla myös isot vehkeet. Kauniit hoikat mallipojat taas ovat saaneet liikaa estrogeeneja kohdussa ja se naisistaa ja johtaa kehittymättömiin sukupuolielimiin. Kaunis naaras tietää saavansa oikeaa apinamiestä rumasta isosta korstosta. Sorry pojat!


      • VaihteluVirkistää

        Jokainen nainen kyllästyy Johnny Deppiinkin ajan kanssa ja sitten kelpaa jo ruma vatsakas raavas hikinen tosiäijä vaihteluna. Ei auta vaikka millainen komistus on, naisen kiima vaihtaa kohdetta ja siloisen jälkeen se on taas karhea ruma korsto joka nai hikisenä apinan raivolla ja kaunotar rakastaa sitä.


    • Kaunotar_ja_Hirviö

      Aivan ensiksikin se on alitajuinenkin henkilökemia, joka puhuttelee tai on puhuttelematta.

      Kukaan ei voi mitään fyysiselle geeniperimälleen, mutta siitä huolimatta voi pitää itsestään henkisesti, älyllisesti ja fyysisesti hyvää huolta.

      Osa ruman-komeista miehistä on itse asiassa varsin sharmikkaita, iskeviä varsikin silloin kuin persoonallisuus ja luonne on kohdillaan. Se voi olla hyvinkin miehekästä jollaisen rinnalla kiiltokuva-pojat vaikuttavat läpinäkyvilä.

      Itselläni oli menneisyydessä tuon kaltainen kollega, oikein mainio tyyppi ihmisenä ja hänellä oli hyvin sharmantti tyttöystävä tuolloin.

      Kaunotar & hirviö (leffakin).

      Sitten ulkoisesti "ruma" & kaunis asetelma voi olla win-win tilanne, sillä kaunis vain kaunistuu entisestään ruman-komean rinnalla ja ruman-komea taasen saa hieman 'kauneustartuntaa' itselleen ;-)

      Sitten taasen tuo avauksessa kerrottu ko. tapauksen epäsiisteys / suttuisuus on kyllä ihan oma lukunsa, mutta eiköhän siihenkin liity naisen kasvutaustoista jokin ehdollistava elementti.

      Mitä nörtteihin tulee, niin karikatyrin mukaan heiltä useinkin puuttuu maskuliinistä karismaa, joka ei sitten kaikkiin naisiin oikein iske, mutta kyllä heillekin aina ottajansa löytyy.

    • rahamäärääjalkovälin

      myötäjäiset nuorena, suvut ohjaa parin yhteen ja anopit, apet valvoo taustalla lopun iän

      raha määrää jalkovälin, poikaseni, autot , mökit.. voit sitten tupakoida ja olla kaikissa rikoksissa mukana ja kaverilistalla kaikki rikolliset ja sukurutsaajat..

      raha raha.. naura vaan ja taputa pankkimahaa.. tyttö ei voi lähteä mihinkä.. :)

    • pop98

      Sanoisin, näin miehenä, tai uskoisin että naisen silmissä poikkeuksellisen ruma mies on niin ruma että se on kaunis,.

    • Fweflksjdfksdlkfjk

      Entäpäs jos nainen haluaakin nimenomaan mahdollisimman varman suhteen jossa tietää että hänellä on arvoa miehelle?

      Tällöinhän ruman fiksun miehen kanssa oleminen on järkevin mahdollinen veto, koska ruma mies tietää että nyt on kerran-elämässä systeemi menossa ja tätä ei tulisi mieleenkään perseillä hajalle.

      • rare.women

        Tuollaiset naiset on todella harvinaisia. Yleensä nainen haluaa mahdollisimman korkeatasoisen miehen jonka saa nipin napin pidettyä kiinnostuneena naisesta itsestään.


    • 0503

      Minä en valittaisi jos näin olisi. Toistaiseksi vain jono on ollut kovin lyhyt...

    • kari49-

      "rahamäärääjalkovälin",Kyllä se pitää paikkansa varakkaissa suvuissa ja uskovilla. Ja,kokemuksesta voin sanoa,vaikka olen naisten mielestä haluttavan näköinen,niin ei kukaan kaunis nainen tule vanhan auton kyytiin kahta kertaa,jos joku vielä näkee,statusta täytyy olla,pystytukka ja sekin homovalkoiseksi värjätty,parta ajamatta,ja kirveellä veistetty naama,niin kyllä käy,kun on jotain näyttävää naapureille. Minulla oli 10-15v sitten se lapsellinen näyttämisen tarve,jolloin hieno mersu oli vielä statusta,en kuitenkaan pitänyt mitään kettinkejä kaulassa,en värjännyt päätäni,enkä mitään elostelijan rihkamaa sormissa. Niin nättejä naisia olisi joka päivä tullut kyytiin,mutta en ehtinyt,kun keskityin työntekoon enemmän. Mutta,ajattelin kuitenkin,että hyvä,että nätit naiset lähes juoksee perässä. Juoksi ne ilman statuksen näkemistäkin,mutta edustavan autoni nähdessään olisi aina ollut varma romanssi. Jouduin aina kieltäytyyn kutsuista. Nyt 10-15 v myöhemmin tilanne on lähes sama,mutta ajan tavallisella kansan autolla,kun meni se näyttämisen tarve ohi ja ihan senkin takia,että autolle tehtiin aina ilkivaltaa,olisi täytynyt aina pitää tallissa. No,naiset on oman arvonsa tuntevia nykyään ja kun ne halukkaat naiset näkee,etten ajakkaan juppiautolla,niin äkkiä tulee illalla vieraita tai jotain muuta tärkeää menoa. Nyt olisi enemmän aikaa iltaisin istua kotona jonkun nätin kaunottaren kanssa,helliä ja olla rauhassa kaksin,niin olenkin tylsä,kun ei kapakat kiinnosta. Mutta,kuluu se aika yksinkin ja ei kukaan komenna,kevät tulee taas,niin johan naiset hymyilee ja silloin niille kelpaa ensimmäinen vastaantulija. Minä olen kyllä joka vuosi lähtenyt keväällä maalle ja tulen syyskuussa takaisin kaupunkiin asuun,niin katselen silloin,jos joku kaunotar olisi kesän aikana lähettänyt viestiä,että haluaa talvellakin olla kanssani. Ei ole vielä tullut sellaista vastaan,joka tykkäisi talvenkin olla yhdessä,ex-vaimo kyllä ja hänkin oikein asuu maalla,eron syy oli kyllä minun,kun olin aina töissä. Nyt en enään kerää kaikkea työtä itselleni,vietän välillä vain olemista

      • Paappa-

        70-luvulla, pitkä tukka permanentti sen ajan urheiluauto, kyllä naisia riitti, homma ei ole muuttunut miksikään samat kuviot toimii tänäänkin, muoti toki muuttunut nyt rentusänki ja bemarinlintta.


    • taastodisteita

      Siinäs näet, naiset ei ole rahan perässä, eikä komeiden miesten.

      Ne on miehet jotka kuolaa kauniiden ja rikkaiden naisten perän ja luulevat että naisetkin on sellasia.

    • Kitaristi-

      Joo, "tietokoneosaaja" ei ole paras repliikki baaritiskillä. Itse polilla opiskellessani opin hyvin nopeasti että parempi ettei puhu mimmeille opiskelusta mitään - sanoon vaan että oon basisti.

    • Se johtuu siitä,että ruma mies on onnellinen kaunottaren rinnalla ja kaunotar on varma,ettei kukaan huoli omaa miestä ja voi aina palata takaisin,kun on ollut tyttöjen iltaa viettämässä vähän pitempäänkin. Juuri näin viime viikolla tällaisen epäsuhtaisen parin marketin parkkipaikalla?Nainen nätti ja hyvin puettu,niin mies oli 170cm,satakiloinen läskimaha,kalju ja parransänki,pikkukengät jalassa,froteeverkkarit(en tiedä oikeeta nimeä)ja ylisuuret sellaiset,t-paita ja ikuinen nahkatakki,mutta auto oli näyttävä,tosin 15v vanha ja kun sitten vielä rekkarin perusteella kiinnosti,niin persaukinen ajelee rahoitusyhtiön autolla,ei varmaan kaunotar tiennyt,mutta naapurit ihastelee autoa,ei sulhoa ja status on edelleen kaunottarille numero 1 ,ei komea mies

      • Röhnröh

        Statustako on siis iso vatsa ja karski ruma ulkonäkö.
        Minulla tuskin on sitten mahdollisuuksia, vaikka ruma olenkin, mutta isoa vatsaa ei ole, mutta auto on kyllä jo 28 vuotta vanha, eikä mikään rahoitusyhtiön.
        Auton merkki on kyllä sellainen, että nainen tuskin kyytiin lähtee, joten olen jo luopunut toivosta.


      • Kelvoton.Kojootti

        Heh! Taidat olla kaksoisolentoni. Minunkin autoni on 28 v vanha ja muutkin tuntomerkit ovat yksi yhteen. Meitä on siis kaksi samanlaista tässä valtakunnassa.


    • Tulkitsija

      Voisin tulkita toisinpäin asian.

    • Samakyselijä

      Miksi voisit tulkita?

    • Elikkätollomoi

      Kyllä voisin tulkita.

    • ainavoitulkita

      Oletko aivan varma, että voisit tulkita?

    • M34v

      Minä sain siskoltani 21vuotiaana ison synttärikortin, se oli semmonen hupikortti itsetehty :)
      Siinä oli aika osuva vitsi: pikkutyttö toivoi lahjaksi Barbia ja Actionmania. Tähän vastattiin et eikös se tule Ken:in kanssa? Johon tyttö vastasi: Barbie tulee äksönmanin kanssa, Kenin kanssa se näyttelee. :D

    • KaunisNainen32

      Miltä näyttää ruma mies? Ulkonäkö on niin vaikeasti arvioitava asia. Ulkokuoreen voi ihastua, mutta kyllä olen sitä mieltä, että sisimpään rakastutaan. Se mikä toisen mielestä on "ruma", niin toisen silmissä se näyttää miellyttävältä ja rakkaalta ihmiseltä. Ihminen näkee aina rakastamansa ihmisen miellyttävän näköisenä.

      Minusta koko keskustelu on hassu! Tuskin se kaunis nainen näkee sen oman rakkaan miehensä rumana. Se mies on todennäköisesti kaikin tavoin sellainen, että nainen pitää hänestä sekä ulkoisesti että henkisesti.

    • arvaaja-

      Ei varmaan nainen ole mikään järjenjättiläinen

    • Mahdollisiasyitä

      1. Miehellä on paljon rahaa ja/tai hän on kuuluisa -> nainen hyötyy suhteesta.
      2. Naisella on itsetunto-ongelmia. Hän ei näe omaa kauneuttaan ja luulee ettei riittäisi komeammalle miehelle. Luulee jopa olevansa samaa tasoa ulkoisesti sen ruman ukon kanssa.
      3. Biologinen kello tikittää, hirveä vauvakuume ja tyytynyt rumaan mieheen kun ei riittävän nopeasti ole löytänyt komeampaa.

      • kalevi--49

        Tämä oli aika osuva monen kauniin naisen kohdalla


    • Tiedänparitällästä

      Naisen heikko itsetunto varmaan aika useinkin syynä.. Pitää itseään rumana vaikka olisi hyvinkin kaunis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe