Onko mies automaattisesti homppeli

38

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddadfsafasf

      Kaikki hieman normaalista poikkeava leimataan homoiluksi. Tämä johtuu siitä, että ihmiset eivät vaivaudu ajattelemaan asioista eri näkökulmista. On helppoa sanoa, ompa homoa ja vaipua sen jälkeen omaan yksinkertaisuutensa.

      • Mustamustempi

        70-luvulla tämäkin oli toisin, nahkahousut oli menomiehen merkki ja värien käyttö oli sallittua. Nykyään kaikki vakiomuotista poikkeava aiheuttaa niskojen nurjahduksen ja silmien pyörimisen, vaikka netin myötä maailma on avoimempi ja vaatteidenkin valikoimat aivan toista luokkaa.


    • Homomppeli

      Kaikki miehet on automaattisesti homppeleita jos ei toisin sanota.

    • Mochetto

      Nahkahousut eivät tee miehestä homoa, mutta ne lisäävät hänen kiinnostavuuttaan naisten silmissä. Olen tuiki tavallinen kundi enkä suuremmin kiinnitä huomiota vaatetukseeni, mutta nahkahousupäivinä naiset ovat minulle aina niiiin ystävällisiä ja hyväntuulisia. Nahkiksissa on kuin onkin jotain spesiaalia.

      • olet_naisille_homokaveri

        Naiset luulevat sinun olevan umpihomo, ja uskaltavat käyttäytyä rennommin, kuten muiden tuntemiensa homomieskavereiden kanssa. He eivät ole sinusta parisuhdemielessä ollenkaan kiinnostuneita.
        Myös naiskavereiden seurassa naiset käyttäytyvät rennommin, mutta eivät saa yhtä hyviä deittineuvoja kuin homomieskavereilta. Naiskaverit ovat kilpailijoita parisuhdemarkkinoilla eivätkä halua antaa kilpailuetua toisille naisille.

        Kaikkein vähiten heteromiehiltä nainen saa hyviä deittineuvoja, vaan päinvastoin heteromiehet pyrkivät estämään naisen päätymistä kenenkään toisen miehen kainaloon.


      • Mochetto
        olet_naisille_homokaveri kirjoitti:

        Naiset luulevat sinun olevan umpihomo, ja uskaltavat käyttäytyä rennommin, kuten muiden tuntemiensa homomieskavereiden kanssa. He eivät ole sinusta parisuhdemielessä ollenkaan kiinnostuneita.
        Myös naiskavereiden seurassa naiset käyttäytyvät rennommin, mutta eivät saa yhtä hyviä deittineuvoja kuin homomieskavereilta. Naiskaverit ovat kilpailijoita parisuhdemarkkinoilla eivätkä halua antaa kilpailuetua toisille naisille.

        Kaikkein vähiten heteromiehiltä nainen saa hyviä deittineuvoja, vaan päinvastoin heteromiehet pyrkivät estämään naisen päätymistä kenenkään toisen miehen kainaloon.

        Mahtoiko tuo teksti olla naisen kirjoittama?


      • homokaverit

        Selitys on sosiaalipsykologian professori Theresa DiDonaton kehittämä, miksi naiset ovat niin rentoja homomieskavereiden seurassa mutta ei heteroiden.
        Riittää että nainen on vahvasti vakuuttunut ja luulee sinun olevan homo.


    • nohh

      On. Hetero miehet ei käytä nahkahousuja.

    • So.ist.das.Leben

      Baijerin ulkopuolella nahkahousuja käyttävät miehet ovat satavarmasti homoja.

    • 6354

      Ei ole homo nahkahousuja käyttävä mies. Vaatteen materiaalilla ei ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Jos housut on farkkua tai nahkaa miehellä, niin mitä ihmeen tekemistä sillä on sen kanssa, onko homo? Miten kangas muka määrittää homouden-heterouden.

      Itse olen hyvin vahvalla itsetuntemuksella miehisyydestäni ja heteroudestani vakuuttuunut mies, ja kykenen keskimääräistä älykkäämpänä (sori suomessa ei sallittu itsekehu!) näkemään niin selvästi tälläisten nahka-homo -väittämien älyttömyyden lävitse. Käytän nahkahousuja silloin tällöin, ja jos huomaan, että joku katsoo pilkallisesti (tapahtuu tosi harvoin), niin huvitun ainoastaan mielessäni ihmisten kapea-alaisuudesta heidän ajattelussaan.

      Yhtä hyvinhän homo voi olla farkkuja käyttävä, jos ei pidä nahkahousuista. Miehilläkin saatttaa jopa olla erilaisia mieltymyksiä sen suhteen, mille housut muuten tuntuu fyysisesti päällä; jotkut tykkää tosi väljistä housuista toiset taas ei. Tai sitten kyse on ulkonäöllisistä seikoista materiaalien suhteen. Itse en esim. käyttäisi collegehousuja, koska ne on sellaiset tuulipussit ja pidä niiden materiaalin ulkonäöstä. Farkuissa suosin melko tiukkoja malleja, siksi, että nekin tuntuvat ylivoimaisesti parhaalle päällä.

      En tiedä, mistä nuo homo-määrittelyt erilaisten vaatteiden kohdalla oikein tulee, mutta ne eivät ole loogisesti perusteltavissa kuitenkaan.

      Hyvin monet asiat pukeutumisessa ovat tottumuskysymyksiä, mihin ihmiset ovat tottuneet; alunperin pinkkikin ollut miesten väri, eikä kukaan pitänyt neitimäisenä. Sitten, kun yleistyi miehillä 2000-luvulla, yhtäkkiä olikin muka homoudesta kyse, ainakin joidenkin puheissa. Olivatko siis alunperinkin homoja satoja vuosia sitten pukeutuessaan pinkkiin? Tuskin.

      • pinkit_vaatteet_ok

        Kyllä pinkit vaatteet ovat aina kuuluneet heteromiesten vaatetukseen. Tälläkin hetkellä esim. Stockalla on myynnissä pinkkejä Sand-kauluspaitoja sekä Ralph Laurenin miesten pyjamia vaaleanpunaisena. Pinkkiä kauluspaitaa voi käyttää jopa juhlavammissakin tilaisuuksissa vaikuttamatta mitenkään homolta.

        Nahkahousuja siellä sen sijaan ei ole, vaan pitää mennä jonnekin alan liikkeisiin joissa gay-kamaa myydään. Nahkahousut tulkitaan kuten korvakoru vasemmassa korvassa tms. jolla henkilö osoittaa olevansa gay.


      • rdfguui
        pinkit_vaatteet_ok kirjoitti:

        Kyllä pinkit vaatteet ovat aina kuuluneet heteromiesten vaatetukseen. Tälläkin hetkellä esim. Stockalla on myynnissä pinkkejä Sand-kauluspaitoja sekä Ralph Laurenin miesten pyjamia vaaleanpunaisena. Pinkkiä kauluspaitaa voi käyttää jopa juhlavammissakin tilaisuuksissa vaikuttamatta mitenkään homolta.

        Nahkahousuja siellä sen sijaan ei ole, vaan pitää mennä jonnekin alan liikkeisiin joissa gay-kamaa myydään. Nahkahousut tulkitaan kuten korvakoru vasemmassa korvassa tms. jolla henkilö osoittaa olevansa gay.

        Olet hieman yksinkertainen ilmeisesti, kun päättelet, että jokin materiaali voi määrätä ihmisessä hänen seksuaalisen suuntautumisensa. Ei voi kuin huvittuneena ajatella, miten järki ei riitä loogiseen ajatteluun sen verran, että kykenisi päättemään, että ihmisen aivoissa ei yksinkertaisesti voi olla sellaista ominaisuutta synnynnäisenä, joka jakaisi ihmiset homoihin/heteroihin heidän materiaalimieltymyksen mukaan; ja juuri nahka olisi se kriittinen homo-hetero -jakaja. Todella typerää siis lokeroida ihmiset yksinkertaisten oletusten perusteella.

        Entäs sitten, jos onkin mies, joka käyttäisi nahkahousuja, mutta samanaikaisesti hänellä olisi kova mieltymys esim. tekniikkaan ja urheilun seuraamiseen, ja joisi vieläpä olutta, sekä olisi naimisissa? Miten teet näiden ristiriitojen kanssa; saatko kuitenkin lokeroitua ihmisen keskenään ristiriitaisiksi miellettyjen asioiden suhteen?

        Tekniikka ja urheilun seurtaaminenhan mielletään miehisiksi, mutta nahkahousuja ei, toisaalta juo olutta ja on naimisissakin. Mutta miten lokeroit, tästähän pitäisi kyetä nyt tekemään se homopäätelmä, koska nahkahousut eivät sovi hetero-stereotypiaan. Vai onko mitään mahdollisuutta sille, että tälläisistä tekijöistä ei voi päätellä kenenkään seksuaalisuutta, koska ihminen on olento, jossa on miljoona erilaista muuttujaa, joten silloin ei pysty yhden muuttujan perusteella tekemään päätelmää, että nyt onkin kyseessä homo?

        Pahoin pelkään, että jos minkäänlainen looginen ajattelu ei ole vahvaa, niin antamaani esimerkkiä ei kykene ymmärtämään.


      • hippi_tai_homo

        Kyllähän myös hipit käyttävät sateenkaaren värisiä vaatteita ja nahkahousuja (ainakin mokkanahka). Tuollaiset vaatekappaleet yleensä ovat signaaleja joilla henkilö tarkoituksella viestittää olevansa homo, mutta hän voi olla myös hippi.
        Voi olla myös vain tietämätön mistään gay-piirien signaaleista tai pukeutumiskoodeista ja käyttää nahkahousuja epähuomiossa, mikä on aika noloa. 99% vastaantulijoista luulee sinun olevan homo pieniä lapsia lukuunottamatta, jotka eivät edes tiedä mikä homo on.


    • Heloukitty

      Ei ole automaattisesti homppeli mutta nahkahousujen käyttö saa miehen liikkumaan seksuaalisesti harmaalle vyöhykkeelle ja jopa homoilemaan. Tuttavapiirissä on miehiä jotka vannoivat aina heterouttaan mutta kun aloittivat nahkahousujen käytön niin ovat nykyään aika bissejä.

      • homppelivaatteita

        Yhtä hyvin voisi käyttää esim. Pride t-paitaa, ja väittää olevansa ihan normaali heteromies, joka vain sattuu käyttämään nahkahousuja ja pride-paitaa. Sattumalta vain tykkää samoista vaatteista joita homppelit käyttävät.


    • nahkahetero

      Olen käyttänyt nahkahousuja nuoresta asti mutta kysymyksessä ei ole homous vaan ilmavaivat. Nääs nahkahousujen läpi pierun haju ei tule yhtä nopeasti ulos joten vältyn monelta kiusalliselta tilanteelta. Toisaalta kotona ja ravintola-illan jälkeen nahkahousuja aukaistessa haju voi olla aika mahtava joten yritän valkata nenä tukossa olevaa naista. Parvekkeella nahkahousujen aukaisu kannattaa suorittaa.

    • pienitestoiset_luuserit

      Käytän nahkahousuja ja olen pesunkestävä hetero. En ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa miehiin. Sori teille, pienen testosteroni tason omaavat miehuudestaan epävarmat homottelijat, joiden on todistettava miehuuttaan mm. homottelemalla toisia ihmisiä. Minulla sen sijaan on niin vahva kokemus miehisyydestäni, sekä heteroudestani, ja itsetuntoni on hyvä, että minua ei pelota käyttää nahkahousujakin.

    • loosers

      Juuri näin. Itse käytän nahkahousuja- ja -takkia jatkuvasti kylminä vuodenaikoina. Kun itsetunto on kunnossa, voi käyttää millaisia vaatteita vain. Ei myöskään ole tarvetta selitellä tai perustella valintojaan. Olen käyttänyt nahka-asuja viimeiset 20 vuotta, ja ne ovat osa arkivaatetustani. Jos olen vaimon kanssa liikellä ja joku alkaa töllöttämään vaatteitani (sitä on tapahtunut moneen kertaan), niin yleensä häntä ärsyttää enemmän. Itse en jaksa ottaa stressiä näistä.
      Lasken homottelijat luusereiksi, jotka haluasivat itse pukea nahkahousut mutta eivät uskalla.
      Väitänpä jopa, että pahan homokammon takana on miehillä jonkin asteisia tunteita toisia miehiä kohtaan, ja tällä käytöksellä torjutaan omia ajatuksia. Lähtökohtaisesti normaalijärkinen henkilö ei homottele ketään, vaikka ajattelisi toisen ulkoisesta habituksesta mitä.

    • khjsahdasd

      Ei todellakaan ole! Yleensä itsevarmat miehet käyttää juuri niitä vatteita mitä haluavat.

      • homotransuilua

        Jos ei yhtään piittaa mitä vastaantulijat ajattelevat, voi käyttää nahkahousuja siinä missä pride t-paitaakin. Jos joku kysyy oletko homppeli, voi sanoa kannattavansa tasa-arvoa vaikka ei mikään homppeli olekaan.
        Valtaosa vastaantulijoista tosin muodostaa nahkahousuista johtopäätökset mitään kyselemättä ja varmistamatta asiaa, sillä onhan 99,9% nahkahousujen käyttäjistä homppeleita.

        Nahkahousujen käyttö onkin vähintään homotransuilua. Normaalit heterot transut pukeutuvat naisten vaatteisiin, ja homotransut pukeutuvat homoksi vaikka sanovat olevansa heteroja, ja tykkäävät homovaatteista enemmän kuin naisten vaatteista tai normaaleista miesten vaatteista.


      • loosers

        Jos kysyy, oletko homppeli, niin miksi vitussa alkaisin selittelemään sitä mitenkään?
        Taidat itse olla kaappihomo, kun noin paljon näet vaivaa muiden nahkahousuista. Et vain uskalla myöntää sitä itsellesi.


      • perustelut_tarpeellisia

        Ei tarvitsekaan mitään selitellä, jos olet homo. Nahkahousut jalassa riittää vastata: miltä näyttää.

        Sen sijaan jos on hetero ja käyttää nahkahousuja, niin on parempi olla aika hyvät selitykset ja perustelut, miksi käytät nahkahousuja ja silti olisit muka hetero. Pelkkä "vittu painu vittuun" tulkitaan myöntymiseksi (siis tarkoittaa että olet homo) jolloin karvaiset homomiehet tulevat kourimaan sinua jalkovälistä.


      • loosers

        Ei ole tarvetta selitellä heteronakaan. Asia ei vaan kuulu kenellekään sen enempää kuin pankkitilin saldo. Toisaalta kenenkään luulemiset ei kiinnosta paskaakaan, eikä kukaan täysipäinen henkilö muutenkaan tule kyselemään kenenkään seksuaalista suuntautumista. Ainoastaan aidosti tyhmät ja yksinkertaiset kyselevät moista.


    • RiinaD

      Ei ole homo, vaan rohkea, muodikkaasti ja ylpeästi pukeutuva mies. Ihana nähdä, että ainakin Helsingin katukuvassa suomalainen mies alkaa näyttää jo usein ihan kivasti pukeutuneelta.

      Suosikkini on mies mustissa nahkiksissa, löysä harmaa tai valkoinen villapaita ja maiharit. Nam!

    • KumiJorma

      Minä käytän kumihousuja ja en ole mielestäni mitenkään erikoinen. Kumia sen olla pitää. Nahkahousut eivät ole mitään. Paitoja en käytä koska kertakäyttösadetakki hoitaa sen puolen.

    • wetlookwet
      • Nohh

        Wetlook housut on siitä hyvät, että voi vaikka kusta housuun ja kukaan ei huomaa mitään. Nämä ovatkin kovassa suosiossa pisu leikeistä pitävillä.


      • eiooo

        Taijat sekottaa vaippoihi.


      • Miggie

        Onks nuo kireet?


    • EetuYTh

      Huvittavaa yksinkertaisten ihmisten lokeroitunutta ajattelua, jos väittää homoksi nahkahousuja käyttävää miestä automaattisesti.

      Käyttäähän miehet nahkatakkejakin, miksi juuri nahkahousut tekee homon? Vai onko aivoissa ihmisillä sellainen ominaisuus rakennettuna, et miehet ei nimenomaan voi käyttää nahkaa housuissa, mutta muualla kyllä? No tämä on tietenkin mahdotonta, koska luonto ei tuollaisia oletuksia ja jakoja kehitä.

      On pelkkä tottumus, että lähes ainoastaan naiset käyttää nahkahousuja ja täten ne eivät joidenkin mielestä sovi heteromiehelle. Samalla tavalla on tottumus, että nahkatakissa miehellä ei mitään outoa, koska näin on aina ollut. Sen sijaan, jos miehet olisivat luopuneet nahkatakistakin aikanaan ja vain naiset käyttäisivät sitä nykyisin, niin silloin sekin nähtäisiin miehillä homoutena ahdasmielisen vähemmistön silmissä. Sama farkkujen kohdalla, molemmat sukupuolet käyttää ja miehetkin voi käyttää, koska miehet eivät ole antaneet periksi.

      • pukeutumisella_viestintä

        Töissä ollessaan tai muualla ihmisten ilmoilla (ravintoloissa yms) joutuu usein olemaan tekemisissä hiukan kapeakatseisempienkin henkilöiden kanssa (jollaisia valtaosa ihmisistä on), jotka automaattisesti olettavat sinun olevan homo jos käytät nahkahousuja - samoin kuin rastatukan oletetaan olevan pilvenveikko. Joten tietenkään niitä ei kannata käyttää, eikä kannata tuollaista signaalia antaa ellei tosiaankin ole kaapista ulos tullut homo.
        Nahkahousuja saa ihan vapaasti käyttää silloin kun on kotonaan eikä kukaan muu näe.


      • ElvisJaMuut

        Rokkikukot käyttää nahkahousuja ja ne on alfauroksia.


    • loosers

      "Nahkahousuja saa ihan vapaasti käyttää silloin kun on kotonaan eikä kukaan muu näe."
      Pitääkö sinulta tulla kysymään lupa minkälaisiin vaatteisiin saa pukeutua? Jos nyt joku on kovin kapeakatseinen, niin sehän on kyseisen henkilön ongelma. Sinunkin kannattaa opetella avarampi tapa ajatella asioita, niin ei esimerkiksi tarvitse stressata muiden käyttämistä vaatteista.
      Ahdasmielinen porukka on onneksi selvässä vähemmistössä, kun kukaan ei ole parikymmenen vuoden aikana tullut kertaakaan homottelemaan. Tai sitten olen törmännyt vain älykkäämpään enemmistöön...

    • Umpiheteromies

      Samasta asiasta jauhetaan vuodesta toiseen. Pukekaa päällenne mustat nappanahkahousut, alle naisten pikkuhousut ja sukkahousut. Jalkaan sitten avokkaat tai korkokengät. Kaiken kruunaa punainen piukka nahkajakku. Tuon kun tekee, voi olla aika naisellinen olo. Kyseessä ei ole homous, vaan transvestitismi.

    • nahkahousufani

      Ei oo ollenkaan homoa (vaiks jotkut törpöt pitääkin kaikkee vähänkään erikoista sellasena) mut tässä ainakin olisi naisen mielipide asiaan: voin sanoa rakastavani miehiä joilla on nahkahousut päällä! Mun mielestä ne on tosi kuumia joten ainakin yksi nainen tässä maailmassa kuolaa niitten perään ;D

    • farttaaja

      Mites toi pieru nahkahousuissa? Kuumottaako?

      • gayturvallisuustiedote

        Koska nahkahousut säilövät pierun niin monen homon perse on räjähtänyt jos on istuutunut esim. nuotion äärelle. Pierukaasu on räjähtävä kaasu ja se pitäisi homojen ja sellaisiksi aikovien muistaa.


    • skaterdude

      Tavallaan kiinnostais testaa mut vaikuttaa tosi harvinaiselta et nuoret 16-20v jäbät käyttäis nahkahousuja. Eikä taida olla kovin käytännölliset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe