Ratsastusleirit suomessa

KysyjäKyselijä

Hei!En tiedä että mihin tallille menisin ratsastusleirille ensi kesänä.Ajattelin kysyä teiltä että oletteko te käynyt jossain hyvällä ja halvalla tallilla ratsastusleirillä jossa on kiltit hevoset?

23

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isosuru

      Tupolev putos mustaan mereen ja täällä kysely hevostallista. Pientä kunnioitusta please.

    • Vikkeronparas

      Mustilan farmi ;)

    • KysyjäKyselijä

      Kiitos vastauksestasi😊,olen itsekkin katsonut sitä tallia.

    • kaakkimainonta

      Niinkuin sanoin jo. Pientä kunnioitusta ja omaa mainontaa vähemmän.

      • Kysyjäkyselijä

        Mitä tarkoitat?


    • Pykiiis

      Pykälämäen tila

    • Faniheppa

      Tykkäsitkö Pykälämäestä? Olen kuullut siitä niin paljon huonoja kokemuksia ja miettimässä minne menisin ensi kesänä. Mitähän siellä oikeasti tapahtuu? Onko hepat hyviä? Entä opet? Tekeekö leiriläiset kaikki työt?

    • ittut

      pajalan ratsutila, orivesi, tosi hyvä

    • earratila

      Oralan patsutila parivesi. Leiristysratsu.

    • Lahtelainenn

      Hei! Itse olin Selänteen tallilla, talli oli ihan huippu. Siellä sai olla paljon hevosten kanssa ja koko ajan oli jotain kivaa ohjelmaa. Hinnat ovat melko matalat 4vrk 200e, 5vrk 250e ja 7vrk 350e

      • KysyjäKyselijä

        Meneekö tuonne selänteen tallille busseja


      • Älämeneselänteentallille

        En suosittele Selänteen tallia, itse kun olin tullut leirille, olin oikestaan järkyttynyt. Talo näytti kamalalta (ikkunat määrä yläkerrasta, laitinen ja tallin välissä meni autotie ja keskellä laiduntavat joku vanha mökki.... Hevoset oli osaamattomia ja todella haastavia, ja tunneille tuli myös osaamattomat joten ei saatu laukata! Leirillä luvattiin myös mm vikellystä, leirikaste ja taso ryhmät mitään näistä ei ollut. Kysyin ohjaajana miksi ei edes taso ryhmiä ja siihen vain tokaisi törkeästi "ei tämä mikään valmennusleiri ole". Leirikaste ei ollut sen takia kun " Ei jaksanut pitää, unohtui". Aitoissa joissa nukuttiin oli 24/7itikoita ja viimeisenä päivänä ne oli saanu mun toisen silmän nii turvoksiin etten saanu sitä auki! Täysi floppi, en todellakaan suosittele!


    • Einola4life

      Einolan talli imatralla!!❤ paikat vaan on aika täynnä mut eiköhän yksittäisii paikkoikii löydy viel:)

    • moneydonttalks

      Einola konkurssissa. Pahus.

      • enuskoennenkuinnäen

        Lähde väitteellesi?


    • Ikuinennnfani

      Tortolan tallit! :)

    • tietäjätiet

      Selänteen tallille haetaan Parikkalan juna ja lnja-auto asemalta. Kulkee sekä junia että linja-autoja

    • eikuljeenää

      Vuorot lakkautettu 1.1.2017.

    • Tyyppä

      Oon menos mun kaverin kanssa tiinan tallille. Ei olla kumpikaan käyty siellä mutta ainakin vaikuttaa tosi kivalta paikalta

    • einolafani

      Suosittelen myös Einolan tallin kesäleirejä. Siellä on iso, monipuolinen ja osaava ratsuvalikoima, kivat opet, hyvät majoitustilat ja paljon oheisohjelmaa ratsastuksen lisäksi. Tallin omistaja hakee ja vie leiriläisiä juna-asemalle Imatralle tarvittaessa. Leireille on vapautunut juuri muutama vapaa paikka, joten nopeasti varaamaan omasi, ennen kuin täyttyvät!

      P.S. Ja jotenkin tuo Venäjän suunnalta tuleva mannerilmasto näyttää aina parhaat puolensa Einolassa: kesät on ihanan aurinkoisia ja vähäsateisia siellä! (Jos verrataan Suomen rannikon kesiin, jotka ovat keskimäärin tuulisempia, sateisempia ja viileämpiä.)

    • Hahhhahaa

      Aika myöhään olet liikkeellä. Jotkut leiripaikat avautuneet ennen tammikuuta. Mutta mikäs siinä. Pykälämäki on halpa ja muuten kiva mutta en menisi uudestaan!

    • PonyLover

      Tiinan talli!!!!

    • Heppatyttöö

      Kissankulman eläinpihalle meen ainakin ite koska kiltit hepat ja paljon mahdollisuuksia tehdä heppojen ja ponien kanssa. Pääsee myös uimaan hevosten ja ponien kanssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe