Kuka tietää?

Topita22

Tulipa hommattua vocopro kj 7808 mikseri. Sitten vielä 2kpl audiodesign aktiivi kaiutinta. Lisäksii shure sm54 mikit. Taustoja on 10000 kpl. Mietin On? Joko noilla pääsee alkuun kotikäytössä. Mitä mieltä laitteista. Onko Ok?

10

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsa333

      No vastaaniin itse omaan kysymykseeni. Voco ähtee maanantaina palautukseen. Täysi susi koko laite. Seuraava ostos on dynacord mikseri Kallis mutta, kuulemma hyvä.

    • Kummeksuja

      Ei tuu mitään.
      Liian vähän biisejä, jos vaan 10000.

    • Hehaaaaaaah

      Aijaijai!! Minä vedän täällä täyttä huutonaurua!! :D Mahtavaa ajanvietettä seurata KARAOKElaulajien (laulajien??) keskustelupalstaa!! :DDD
      Että ostit sitten ihan mallikkaat kajarit ja kohtuuhyvät mikit. Siihen sitten amatööreille tarkoitettu sekunda-mikseri..?? Ja oijoijoi, 10000 biisiä vielä!! Hienoa, lapset taputtavat karvaisia käsiään! Tottakai tarvitset vähintään 10000 biisiä! Ilman muuta sinulla on käyttöö niille kaikille, tottakai! Jää pari kipaletta vielä kavereidenkin ulistavaksi...
      Kannattaa panostaa mieluummin oikeisiin asioihin kuin oletettuihin hienouksiin..
      Ps. Toivottavasti aloituksesi oli (huono) provo, etkö oikeasti ole tosissaan...

    • Tapsa333

      No juu. Totta puhun. Taustoja on todellisuudessa 12920 kpl. Näillä mennään,paitsi voco vaihtuu toiseen merkkiin. On tuota karaokea harrastettu jo 15 vuotta. Jotain tiedän näistä jutuista. Niin,noista taustoista puolet on ulkomaisia. Kyllä niillä pärjää kotioloissa. Ei todellakaan ollut provo minun viestini.

      • Tapsa333

        On noita miksereitä ollu mm. Madboy, Aleksis, yamaha mm. Kaikki ihan ok hintaan verrattuna. Vocopro maksoi yhtä paljon kuin nuo edelliset yhteensä. On silti huonompi. Liian paljon ominaisuuksia yhessä paketissa. Siksi kyselin kokemuksia laitteesta. No kokeiltu on, ja paska on paskaa. Ajan myötä vaatimukset kovenee noissakin. Minulle karaoke on todellinen harrastus. Lähes kaikki vapaaaika menee harrastuksen parissa. Lapset saa taputella karvaisia käsiään vaikka niin kauan että luu paistaa. Ei haittaa mua ollenkaan kenenkään taputteledut.


      • Emmmiuumuu

        Totuus on se, että kukaan ei tarvitse kymmeniätuhansia biisejä, ei kotioloissa eikä julkisestikaan. Sen enempää ulkomaisia kuin kotimaisiakaan. Suurin osa jää käyttämättä. Taitaa olla pelkkää karaokekansan kilpailua ja rehvastelua tuo biisimäärien kehuskelu.. :D


      • Tapsa333
        Emmmiuumuu kirjoitti:

        Totuus on se, että kukaan ei tarvitse kymmeniätuhansia biisejä, ei kotioloissa eikä julkisestikaan. Sen enempää ulkomaisia kuin kotimaisiakaan. Suurin osa jää käyttämättä. Taitaa olla pelkkää karaokekansan kilpailua ja rehvastelua tuo biisimäärien kehuskelu.. :D

        Totuus on että kun menet ostamaan levyn kaupasta niin siinä on ehkä yksi tai kaksi kappaletta jotka osaat laulaa. Vaikka osaisit enemmän et ehkä tykkää laulaa niitä. Ei ole ollenkaan liikaa 10000 kpl. Kuka hitto jaksaa laulaa jotain kappaletta vuosikausia. Kyllästyy muuten aika nopeasti. Montako sulle riittää. Totta että suurin osa jää käyttämättä mut jääköön kun väkisinkin joutuu ostamaan ns.ylimääräisiä saadakseen edes yhden kappaleen jota tykkää laulaa.


      • hyvää.settiä
        Tapsa333 kirjoitti:

        On noita miksereitä ollu mm. Madboy, Aleksis, yamaha mm. Kaikki ihan ok hintaan verrattuna. Vocopro maksoi yhtä paljon kuin nuo edelliset yhteensä. On silti huonompi. Liian paljon ominaisuuksia yhessä paketissa. Siksi kyselin kokemuksia laitteesta. No kokeiltu on, ja paska on paskaa. Ajan myötä vaatimukset kovenee noissakin. Minulle karaoke on todellinen harrastus. Lähes kaikki vapaaaika menee harrastuksen parissa. Lapset saa taputella karvaisia käsiään vaikka niin kauan että luu paistaa. Ei haittaa mua ollenkaan kenenkään taputteledut.

        "Liian paljon ominaisuuksia yhessä paketissa."
        "Ei ole ollenkaan liikaa 10000 kpl."

        :D


    • munkaraoke

      Kun rämpyttää akustisella kitaralla taustat ja hoilaa päälle, esitys on joka kerta erilainen. Ei pääse kyllästymäänkään.

      • Tapsa333

        Tosi on tuokin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe