16vuotias tyttö ja raskaana

16vuotiasäiti

Noniin siis olen 1vuotias tyttö niinkuin otsikossa näkyy olen seurustellut noin 4 vuotta poikaystäväni kanssa pari viikkoo sitten tein raskaustestin ja raskaana oon no ajattelin aluksi että menkat vaan myöhässä kun ne on aika epäsäännölliset käytin e-pillereitä mutta lopetin käytön ku ne oli saanu mulle entistä enemmän mikreeni kohtauksia ja näin no olihan mulla siin 14-15 vuotiaana sellasta et haluisin vauvan ajattelin et oon kypsä ja kaikkee mitä nuoret miettii mut ei oon jutellu mun jätkän kaa asiasta se on sitä mieltä et vauvan voidaan pitää mut pitöis antaa jollekkin joka ei saa lapsia jne mut mä oon sitä mieltä etten haluu antaa sitä kellekää tuntemattomalle oonhan mä vasta lukion 1 ja pitäis opiskelutki saada loppuun. Juttelin äitin kans asiasta se sano et jos oon valmis synnyttämään lapsi nii synnytä kerto kaikki asiat paljon vaivaa ja huolenpitoa lapsi tarvitsee ja oikeasti kaiken rakkauden äiti sano että jos oon valmis pitämään lapsi olen myös valmis ottaa kaiken vastuun itselleni no oonhan täs miettiny ja pidän lapsen kaikki on jo melkeen valmista lapsen isälle asia on ok opiskelemme rauhassa ja vaikka lapsi on mahassa voin opiskella otan ehkä välivuoden niin voin rauhassa sitten hoitaa lasta tai käyn iltalukiota. Ootan innolla lasta niin myös mummo ja pappa ja kaikki sukulaiset. Poikaystävän vanhemmat ovat mukana hoitamassa ja tukemassa meitä olen onnellinen ja kiitollinen jokaselle jotka tukivat ja tukevat jatkossa minua olen onnellisin nuoriäiti <3

7

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16vuotiasäiti

      ideoita tai ajatuksia??

    • kaikkeaonneateille

      Kiva kun kerroit täällä!
      Ihana kuulla miten ihanaa sinulle on tulossa! Koko suku oottaa!

      Niin se on että "lapsi tuo leivän tullessaan", ei kannata murehtia, ja ethän sinä murehdikaan. Synnytä se vauveli ja kaikkea hyvää teille kaikille!

      Ja miten hyvä, että et tee mitään aborttia vaan otat asian luonnollisena asiana ja ilona!

    • huuhaavaroitus

      Tekstistä päätellen avaaja kyllä ei tosiaankaan ole lukiotasoa. Todennäköisesti kyseessä on trolli, jonka tarkoitus jää hämäriin.

    • tryeu

      Olet siis 1-vuotias tyttö

    • isohalausminulta

      Elä välitä näistä ihmekannanotoista.

      Miten kiva että te ja koko suku suhtaudutte noin myönteisesti, sinulla on myös järkevät suunnitelmat, onnea!
      Toivon kaikkea hyvää!
      Ei mikään muu maailmassa ole niin ihanaa kuin pieni vauva!

    • huuhaavaroitus

      Näitä avauksia on alklanut tulla sarjana. Ensin avaaja ihmettelee ja sitten kannustaa itseään, kun sukukin on mukana... Huoh...

    • Samassatilanteessaollut

      En suosittele täältä kyselemään neuvoja ja vinkkejä asian suhteen. Keskustele asiasta mm ystävies kanssa ja kuuntele heitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1253
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1157
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1156
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      601
      1114
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1027
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe