Läppäri kevyeen pelaamiseen ja muuhun

nipeli

Tarkoituksena olisi siis löytää hyvä, edullinen ja kohtalaisen kevyt läppäri joka pyörittäisi peleistä esim cs. Photoshop ja muut adoben ohjelmat tulisivat myös olemaan kovalla käytöllä joten muistiakin olisi hyvä olla jonkinverran kuvia varten. Pöytäkonetta en halua koska konetta tarvitsisi kokoajan kuljettaa mukana. Siinä tulisi myös olla SDkortinlukija ja HDMI liitännällekkin paikka.
Löytyisikö tarpeilleni sopiva kokonaisuus jonka jopa saisi kohtuulliseen hintaan?

6

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullo-kaatuu

      Oletko liian laiska itse etsimään?
      Kyllä joskus oikeasti tulee mieleen se mainos missä teini valittaa kun yskänlääkepullo kaatuu.

      • nipeli

        Oon itse liian blondi/nainen tietääkseni mitä vaaditaan että pyörisi mikäkin niin sen takia apua kysyn


      • rytryyrytrtytryt
        nipeli kirjoitti:

        Oon itse liian blondi/nainen tietääkseni mitä vaaditaan että pyörisi mikäkin niin sen takia apua kysyn

        Varsinkin pelien laitteistovaatimukset on hyvin selkeästi ilmoitettu netissä, ja niistä kannattaa noudattaa vähintään sitä recommended eli suositeltua laitteistoa, ja mielellään ylikin, jos mieli peli-iloa saada.

        Peliläppärit on yleensä kyllä kalliita eikä missään tapauksessa keveimmästä päästä.


      • ne-naisasianaiset
        nipeli kirjoitti:

        Oon itse liian blondi/nainen tietääkseni mitä vaaditaan että pyörisi mikäkin niin sen takia apua kysyn

        Mitähän mieltä feministit tuosta olisi?


    • sdgsxdgsx

      Jos Adoben muilla softilla tarkoitetaan myös AE:ta tai mahdollisesti myös HD tasoista video editointia, niin siinä tapauksessa läppärin suorituskyky suositukset ovat vähintään i5-prossu, 8GB RAM, erillinen näytönohjain (pelit) ja ehkä myös 17” Full HD näyttö, kuluttajan kriteereistä riippuen - GTX 950M riittää hyvin esim. CS:lle

      600€ läppäri (15” Full HD näyttöllä)

      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/25462/hgrkr/Acer-Aspire-E5-575G-15-6-kannettava-Win-10

      Tässä hintaluokassa on vielä tiettyjä puutteita, mutta osa silti päivitettävissä (enemmän muistia, isompi kovalevy tai ulkoiset USB kovalevyt, mihin voidaan asentaa myös ohjelmia).

      800€ läppäri, missä suunnilleen kaikki vaadittava, mutta silti hiemnan löysempi CPU kuin em. mallissa (Huom. IPS näyttö, esim. kuvankäsittelyssä parempi).

      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/61904/hkgff/Acer-Aspire-Nitro-VN7-572TG-15-6-kannettava-Win-10

      Tehoiltaan vastaaviin 17” näytöllä saa heittää vielä 100€ tai pari lisää (Huom. myös tehokkaampi GTX 960M)

      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/11854/hkgbs/Acer-Aspire-Nitro-VN7-792G-17-3-kannettava-Win-10

    • MinullOlisi

      Minulla olisi peliläppäri jouten.
      Ostin itse itselleni peliläppärin viime vuoden loppupäässä, maksoi 1500€ silloin. Tällä hetkellä n.1250€ hinnoissa pyörii halvimmillaan. Ei nyt ole tullut pelattua melkein yhtään ja käynnistettyäkin kone tulee sen yhden kerran viikossa kun pitää joku lappu tulostaa.. jäänyt ihan tarpeettomaksi. Voisin sen myydä, pyörittää kyllä helposti noita ohjelmia mistä puhuit ja vähän enemmänkin vielä. Jos haluaa niin saapi vielä kaupan kylkiäiseksi hyperX cloud2 pelikuulokkeet, pelinäppäimistön, pelihiiren ja hiirimaton. Ainiin, tietokoneen löytää tästä linkistä:
      https://www.asus.com/fi/Notebooks/ROG-GL752VW/

      Kaikki alkuperäisissä paketeissaan ja tietokoneessa vielä takuutakin roimasti jäljellä.

      Jos aloittajalla kiinostusta, tai miksi ei jollain muullakin kuka tämän sattuu lukemaan, voi heittää tarjouksen paketista tänne: [email protected]
      Sähköposti tuollainen ettei tarvitse nimeään täälä suomi24:ssä ilmoitella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe