Apua vailla

Ksifon

Olen kohta 27 vuotias nuori nainen.

Elämäni alkupuolisko oli aivan kamala ja täynnä ikäviä tapahtumia jotka saivat minut täysin raiteeltaan. Parin vuoden aikana sain aiheutettua itselleni 30.000 euron velat..

Ylös kuitenkin noustiin. Hankin hyvän koulutuksen ja hyvän työpaikan.

Olen lyhentänyt nyt velkaa suoraan ulosotolle kahden vuoden ajan ja tämän hetkinen velkasaldo on 20.000 euroa. Minulle ei ole tullut uusia velkoja. Ja kuukausitulot nettona ovat 1800-2400€.

Elämä ei kuitenkaan pääse kulkemaan eteenpäin tällä taakalla, pankithan ovat poissuljettuja sillä minulla ei ole omaisuutta ja heille ei riitä henkilötakaus.

Löytyisiköhän tätä kautta auttavaa ihmistä? Lyhentämään pystyisin kuukaudessa 550€. Olen valmis laatimaan siis virallisen velkakirjan ja korkokatto on minulla 8,5%.

9

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkjmjhb
    • p5uoiioyit

      Ei kukaan lainaa 20 000:ta euroa vakuudettomana tuntemattomalle, vaikka korko olisi moninkertainen 8,5 prosenttiin verrattuna.

    • älälainaayksityiseltä

      Ota yhteyttä kunnan velkaneuvojaan. hän auttaa sinua Takuusäätitakauksen kanssa. Olet juuri oikea henkilö saamaan takausta sieltä, typaikka ja riittävät tulot ja olet jo hoitanut hyvin osan velastasi. Mikäli voit lyhentää 500 eur/kk olet velaton jo n kolmen vuoden päästä. tsemppiä !

    • Jkljkljkl

      Miten niin elämä ei mene eteen päin ? Vaikka maksaisitkin ulosoton pois, säilyy niistä tod.näk. vielä seuraavat pari vuotta maksuhäiriömerkintä. Olet taas ajamassa itseäsi vaikeuksiin, jos tällaisilta palstoilta yrität lainaa hankkia. Ainoa järkevä paikka kysyä apua on Takuusäätiö ja kunnallinen velkaneuvonta. Tai sitten koko lainapyyntö on huijausta.

    • 1178

      Jos olet kaksi vuotta jo maksanut ulosottoon, niin ulosottomaksuja ei enää mene ja se on oikeestaan sama asia kuin lyhentäisit lainaa 7% korolla. Mitä ihmeen järkeä tuota on enää uudella velalla kuitata? Maksaisit vaan enemmän ja kestää kauemmin päästä eroon.

      • cdscvfvlfdbdlllvf

        Aloittaja ei puhunut mitään vanhojen velkojen kuittaamisesta uudella velalla, vaan hän haluaa ilmeisesti uutta lainaa uusiin tarkoituksiin.


      • Ksifoni2

        Kyllä se niin on että tarkoitus on lähteä Torremolinokseen pidemmäksi aikaa.


    • käteinen

      Hei,
      Kehotan sinua hakemaan apua kaupungin velkaneuvonnasta. Ovat ammattitaitoisia ihmisiä. En kehota ketään elämään velaksi. Kyllä ne asiat järjestyy kun viitsi hakea apua.

    • 0400-numero

      Minä lainaan autoa tms. vastaan, ja sillä ehdolla, että koko lainaa en maksa kerralla. Olen myynyt autoja osa-maksulla luottohäiriöisille, ja aina ovat takaisin maksaneet. Laita sähköpostisi, niin otan yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe