Naiset ihanissa tiukoissa farkuissa ym housuissa

EH-persoona

Olen jo pitkään ajatellut avautua tästä asiasta. Luokittelisin itseni erityisherkäksi mieheksi, jos tiedätte kys. ominaisuuden. Koen siis monet asiat hyvin vahvasti, esim. musiikki, taide, luonto ym kauniit asiat joitka näen, koen tai tunnen muutoin aistien avulla. Nyt tuli vain halu kiittää teitä ihanat naiset, jotka viihdytte ihanissa tiukoissa piukoissa housuissa. Oli kyse sitten farkuista, trikoista tai muista housuista. Kuvitellaan tilanne, että liikun ulkona, vaikkapa ruokaostoksilla, ja näen että edessäni esim kassajonossa on nainen, joka on pukeutunut vartaloa imarteleviin piukkoihin farkkuihin (tai muihin housuihin tai trikoisiin), nousee itselläni pala kurkkuun ja joudun nieleskelemään ettei kyynel tule silmäkulmaani. Tässä kohtaa moni lukija purskahtaa nauruun ja ajattelee että ei taas näitä pervoja. Mutta mielestäni siinä ei ole mitään perverssiä että nauttii näkemästään ja kokee siitä valtavaa mielihyvää. Kaunis tiukka farkkupeppu on kauneimpia taideteoksia mitä kuvitella saatan. Itse mielessäni lausun kiitoksen tuolle naiselle joka siihen eteeni on purjehtinut. Jopa mieleni on tehnyt ääneen kehua täysin tuntematonta kauniiksi, mutta kynnys sellaiseen on korkealla, eikä pelkoa että tulee koskaan tapahtumaan :) Sen verran ujo olen. Minulla ei todellakaan tule tarve koskea tai kouria tai mitään sellaista. Vain ja ainoastaan nauttia näkemästäni. Tuli tarve kirjoittaa tästä, koska juuri eilen oli tällainen tilanne kaupassa käydessäni. Tosin ei kassajonossa, vaan kaupassa muutoin nähtynä. Aivan ihana nuori naisihminen, jolla päällänsä kyllä niin kauniisti istuvat farkut kuin olla saattaa. Farkut istuivat hänen päällään kuin hansikas ja voi pojat oli kyllä ihana näky. Taas joutui nieleskelemään palaa kurkusta ja estämään kyyneleen valumista poskelle silkasta kauneudesta. Olisi kiva jos joku nainen kommentoisi mitä tämä teissä herättää? Iloa, surua vai pahennusta? Mitä itse ajattelette siitä että voitte tehdä jonkun miehen päivän käsittämättömän onnelliseksi vain pukeutumalla tyköistuviin housuihin ja antessanne toisten vain nauttia näkemästään :-) Nyt kommenttia naiset :) Jos joskus näet minun hymyni on se minun tapani kiittää näkemästäni.

0

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        25
        1451
      2. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        61
        1281
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        9
        1245
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        29
        1185
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        29
        1184
      6. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1077
      7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        13
        1073
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1064
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        7
        1053
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1042
      Aihe