Pitäiskö hankkia Mersu?

SaanPianKortin

Eli tuossa kavereiden kanssa mietittii et mikä olis hyvä merkki ny ku näin uudenvuoden kunniaks saan ensviikol kortin? Kaverit kovaa meinas et Mersu mut aattelin kuitenki kysyy myös täältä? :D Tuunattuja Mersuja on melkein kaikilla kavereillani ja ne oikeesti tosi hienoja rälläkkämadalluksineen ja en oikein tiiä uskallanko muitakaan merkkejä huolia ku erottuisin muuten joukosta ja muutenki kavereista ku meinaavat ettei muista merkeistä oo mihinkää.

21

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnnaMunKaikkiKestää

      No voithan sä ostaa vanhan turbo Saabin niin erotut joukosta.

      Suosittelisin kuitenkin ostamaan suoralla kuutosella olevan diesel mersun.

    • liity_joukkoon

      Fiksuja ja viisaita kavereita sinulla.

      • Eikun_amiksia

        ne vaan on. Nyt on Merssu pop.


    • RMB54

      Hieno alku autoiluun hankkia kunnon siisti Mercedes. Tarvitseeko olla mikään rälläkkämadallettu? Hidasteissakin joutuu lähes pysähtymään tai suunnitella ajoreitti niiden mukaan. Sillä jo kaverisi yllätät kun autosi on vakio ja siisti. Paremmin sillä saa neitosia kyytiin.
      Punaisella mulkosilmä 1200 Ladalla sen sijaan sai vain sosialistisia naisia.

    • näinvaanon

      Mersumiehet eivät pidä madallettuja mersuja oikeina mersuina,ne pitää olla tehtaan tekemä tai muuten ei ole asiaa oikeiden mersumiesten joukkoon.

      Mersulla pitää päästä lumisilla teillä ja kaupunkien kynnys kaduilla jne.

      Mersu menee pilalle noilla teini hömpillä välittömästi,osta bmw se teinien auto.

      • SaanPianKortin

        No en oikeen tiiä viittiikö Bmw sortua ku meillä Mersuporukassa se ainoo ja oikee merkki on Mersu ja Bmw vihaavat yli kaiken. Vielä parempi jos se on oikeen tuunattu Mersu tummennetuilla valoilla borbetin kopio vanteilla ja tonttiin vedettynä sillähän saa naisia? Tiiän kyl et oikeat Mersumiehet ei pidä noita niinsanottuja räpellettyjä Mersuja minään mutta kun juuri kysyin et mikä se merkki mulla kannattais olla ku kohta saan kuitenki kortin? Ei viittis erottuu hirveesti porukasta ku kaikki mun ikäset lähestulkoon suosii Mersua..


      • Tenavatähti_tietenkin
        SaanPianKortin kirjoitti:

        No en oikeen tiiä viittiikö Bmw sortua ku meillä Mersuporukassa se ainoo ja oikee merkki on Mersu ja Bmw vihaavat yli kaiken. Vielä parempi jos se on oikeen tuunattu Mersu tummennetuilla valoilla borbetin kopio vanteilla ja tonttiin vedettynä sillähän saa naisia? Tiiän kyl et oikeat Mersumiehet ei pidä noita niinsanottuja räpellettyjä Mersuja minään mutta kun juuri kysyin et mikä se merkki mulla kannattais olla ku kohta saan kuitenki kortin? Ei viittis erottuu hirveesti porukasta ku kaikki mun ikäset lähestulkoon suosii Mersua..

        Tuollaisen -83 kaasarikoneella ja yhdellä pyyhkijänsulalla kun hankit niin eipä tule montaa vastaan.


      • SaanPianKortin
        Tenavatähti_tietenkin kirjoitti:

        Tuollaisen -83 kaasarikoneella ja yhdellä pyyhkijänsulalla kun hankit niin eipä tule montaa vastaan.

        Juu ei varmasti tuu eikä kyl löydykkää oikee ettei siinä.. C-sarjan Mersua kaverit kovaa meinas et se on hyvä. Eli C180 ja muut C-sarjat mut kantsiiko tommosta hommata ku amikseski noita näkee lähes päivittäin ruuvattavina tuunattuna ja räpellettyinä kavereil?


      • E220_CDI
        SaanPianKortin kirjoitti:

        No en oikeen tiiä viittiikö Bmw sortua ku meillä Mersuporukassa se ainoo ja oikee merkki on Mersu ja Bmw vihaavat yli kaiken. Vielä parempi jos se on oikeen tuunattu Mersu tummennetuilla valoilla borbetin kopio vanteilla ja tonttiin vedettynä sillähän saa naisia? Tiiän kyl et oikeat Mersumiehet ei pidä noita niinsanottuja räpellettyjä Mersuja minään mutta kun juuri kysyin et mikä se merkki mulla kannattais olla ku kohta saan kuitenki kortin? Ei viittis erottuu hirveesti porukasta ku kaikki mun ikäset lähestulkoon suosii Mersua..

        Mersun alkuperäisten 5*2 puolaisten Avantgarde vanteiden valmistaja on juurikin Borbet. Näet sen renkaanvaihdossa vanteen sisäpuolella, missä Daimlerin tähti ja M-B varaosanumero ovat Borbetin logon rinnalla.

        Kokemukseni mukaan Mersuja myydään kyllä kaiken ikäisille.


    • näinvaanon

      Minä tuosta madalluksista kirjoittelinkin tuolla ylempänä.

      Mersu sellainen konservatiivisten auto eli hieman herrasmiestyyllisten,se ei ole tai sitä ei ole tarkoitettu teiniviritys autoksi kuten bebarit on,bemari on muuten makee auto että siinä ne kaverit on väärässä,sillä on mukava ajaa sitä russailua muttei mersut c ja E sarja oikein ole sitä,vaan pitkän matkan autoja ja dieselinä etenkin.

      Minulla on halpa c sarjan cdi konella oleva diesel pakuksi laitettu,ajettu on 650 000km ja russailla sillä ei kannata vaan ajaa kauniisti.

      Ostin ensimmäisen mersun samana päivänä käytettynä kun menin avioliittoon eli mersun kanssa menin ja nykyisen vaimon kanssa,malli oli w123 240d ja sillä ei sitten russattu vaan ajettiin niin kuin vanhemmat mersumiehet kuunaan.

      Tuon mallin jälkeen ollut 14kpl mersuja.Joista nykyinen on halvin mersu mitä olen koskaan omistanut.

      Oli minullakin sen aikainen tykki w124 ja 300 bensa mersu 90 luvulla,mutta ajoin matkaa ja kovaa sillä tuohon aikaan moottoriteillä.Kaupungissa aina nätisti ja arvokkaasti,se on mersuilla ajettava nätisti muuten saa huono maineen ja mersu miehet ei siitä tykkää että russataan kaupungissa eikä se nosta imagoa.

      Se oli minun nuoruuteni suurin haave mutta en russanut sillä,sain hankittua ensimmäisen w124 korisen 200d yli 600000km ajettuna lyöden sen ajan rahaa myyjälle käteen 66000mk ja se olisi noin 11000euroa,eli hirveästi noin paljon ajetusta ja ensimmäisestä mallista 1985 vuosimallista.

      Minun nuoruudessani ei ollut kuin yhdellä jonka tunsin mersu,muut ajoi muilla.

      Jos minulta kysytään mikä malli se olisi niin w124 kori ja ehdottomasti ilmastointi ja bensa koneella 300e .

      Mutta toinen vaihtoehto olisi C sarja ja tämä ei ole sitten niin kestävää mallia.

      Kurkataanpa netti autoa mitä sielä on.

      Tämä olisi makea auto ainakin kesällä.Mutta hintaa on paljon .

      http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/8343356

      Katos nyt tarkemmin tämä alla oleva ,autossa ei ole ilmeisesti ilmastointia ja se on räpellys (lisätiedoissa lukee myynissä kortin lähdön takia),eli tämän takia me halusimme sinua ja muitakin varoittaa tästä enakkoon.

      http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/8454192

      Se lähtee varmuudella nykypäivänä aika helposti.

      Nykyajan mersu ei ole sellainen oikea mersu johon minä totuin ,esim:räpellys sellainen ei kelpaa,se ei saa olla madallettu koska autosta menee ominaisuudet heti.

      Olessani nyt 44 vuotias ja jos nyt olisin nuori niin valinnan mahdollisuuksia on paljon,bmw olisi se auto ,E39 korinen ja 523 vm:2000 vähintää koska tuolloin vaihtui konetekniikkaa.

      Jopa teini bemarikin voisi olla sinulle 300 sarjanen mutta minulle ei olisi sopinut koska ajoin nuorena kuin herrasmiehet konsanaan.


      Tietysti jos haluat vähän kolhon ja luulisin ettei niin kaunis nuoren mielestä niin osta väyrynen bensakoneella,siinä riittää tilaa naisille ja farkkuna kun ottaa niin voi nukkuakkin yötä päivää.

      Jos ne sinun kaverit luulee vielä naisien suhteen mersusta enemmän kuin bmw ;stä niin on sitten ihan rakkuloita.

      Eikö sinulle kävisi joku urheiluauto jolla voi saada niitä naisia kyytiin,ei kyllä minä kallistun edelleen bemariin,se on nuorten auto,ei mersu,mersu vanhojen ukkoje auto ja tyyliin 40v ylöspäin.

    • etuveroton

      Mesellä saa hyvät kyydit ja vielä sladissa jos haluaa!

      • näinvaanon

        Meinasitko ettei bmw:llä saa? nuo ainakin vanhemmat bemarit on takavetoja,ja nuorison suosimia rälläysautoja.

        Mahtaako teistä monikaan tietää E 39 vanhan bemarin ominaisuuksia?minä jos olisin nuori ja pienellä rahalla ostamssa niin en minä mersua välttämättä ottas ekaksi autoksi.

        Laitan kopion tähän mitä se on suunilleen...

        Neljännen sukupolven 5-sarja E39 esiteltiin sedanina syksyllä 1995. Auto sai lehdistössä poikkeuksellisen suotuisan vastaanoton ja useassa yhteydessä se mainittiin maailman parhaimmaksi autoksi. Muotoilu oli etenkin keulassa aikaisempaa pehmeämpää. Akseliväli (283 cm) oli selvästi entistä pidempi. Auton sisämelu on myös poikkeuksellisen hiljainen. E39 oli edistyksellinen automalli ja kilpailijoitaan huomattavasti edellä.

        Mutta neljännen sukupolven E39 sai vuonna 1995 markkinoille tullessaan haltioituneen vastaanoton, sitä kehuttiin jopa maailman parhaaksi autoksi. Mullistavaa siinä oli paitsi kehittynyt äänenvaimennus, myös runsas alumiinin käyttö: kaikki pyörientuentaosat, akselin kannattimet, jarrusatulat ja vetoakselit oli valmistettu kevytmetallista.


      • Jebbha

        Bemari on premium vaan hinnassa, kaveri osti 1995 M5:sen eikä edes vakionopeudensäädintä saati auto ilmastointia, kauko-ohjattua keskuslukitusta tai pysäköintitutkaa, Mersuissa nämä oli jo 80-luvulla....


      • Niinjanäin
        Jebbha kirjoitti:

        Bemari on premium vaan hinnassa, kaveri osti 1995 M5:sen eikä edes vakionopeudensäädintä saati auto ilmastointia, kauko-ohjattua keskuslukitusta tai pysäköintitutkaa, Mersuissa nämä oli jo 80-luvulla....

        Oli ja oli 80-luvulla Mersussa sitä ja tätä. 190E:ssä ei ollut edes kierrosnopeusmittaria, joka löytyi samaan aikaan tutun Skodasta.


    • Jereeeh

      Kyl Mersu on ykkönen automerkeissä, siitä ei pääse mihinkään, tosin hintaa on aina enemmän mut eihän hyvää ja halpaa ole olemassa.

    • Heidelb

      Niin ja sitä on helppo korjara, kun sitäkin on ajateltu. Ja sitä korjaamista sitten mersussa riittää, mitä uudempi sitä kallimpia remontteja

    • PappaMersu

      Osta mese, ei voi mennä pahasti pieleen. Laatuauto ainakin ollut ennen. Tietysti papparaisen maineessa, että ehkä jotenkin oudohko alle 60-vuotiaalle.

    • näinvaanon

      Mersu ei ole vaan nuorten poikasten auto,onhan tuo nähty kun laittavat myyntiin vaikka w124 korisia tai väyrystä,niin ne ovat niin pilattuja ettei niitä voi mersuksi sanoa enään.

      Matalaproviili rengas useinmiten on alla ja 17 tiimainen jollei suurempikin,auto muuttuu jyräksi,hirveäksi ajaa,ja nuo pojan rakkulat veivaavat vaan hymyssä suin tajuamatta tilanetta,sitten madallettuja jousilla,auto on ihan pilalla käyttöautona.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe