Tänään dildoa

48mies

Tänään nussin itseäni isolla dildolla perseeseen,saattaa olla että työnnän kaksikin sauvaa sisään,riippuu kiihotustilasta.Persereikä odottaa illan tyydytystä ja superorkkua.Livechatissa voi tulla katsomaan...M48

19

1288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppuorkku

      Ihanaa. Peppurunkkaus tuntuu niin ihanalta. Minä rakastan tunnetta kun iso ja paksu dildo liukuu sisääni. Saan myös siitä superorkut joskus jopa koskematta kulliini.

      Olen myös kokeillut hk sinistä kortsulla. Sen sopiva pehmeys tuntuu hyvältä kun peppu venyy ja antautuu kiimalle.

      • jale23

        Kaikista mahtavinta on kun toinen mies on työntänyt munansa peppuuni ja sitten alkaa kuljettaa sitä edestakaisin sisälläni. Se on tunne jota on vaikea sanoi edes kuvailla. Vähän niin kuin ulostaisin ja koko ajan joka tuntuu myös hyvältä ja sitten seuraa orgasmi joka tuntuu koko kehossa. Kun on kerran saanut niin haluaa toisenkin kerran.


      • anuraattori
        jale23 kirjoitti:

        Kaikista mahtavinta on kun toinen mies on työntänyt munansa peppuuni ja sitten alkaa kuljettaa sitä edestakaisin sisälläni. Se on tunne jota on vaikea sanoi edes kuvailla. Vähän niin kuin ulostaisin ja koko ajan joka tuntuu myös hyvältä ja sitten seuraa orgasmi joka tuntuu koko kehossa. Kun on kerran saanut niin haluaa toisenkin kerran.

        Otin dildot esille, niitä aidon puutteessa käytän. Suurta nautintoa yksin ollessa :)


    • ghmghm

      Juuri noin, dildolla leikkiminen on hyvä tapa tutustua omaan seksuaalisuuteensa ja raottaa pikkuhiljaa mielensä kaapinovea. Jos tykkäät dildosta niin ei se oikeakaan kulli pahalta tunnu;)

    • cembalo

      Sama nautinnollinen harraste mullakin, aloitan ohuemmalla siirtyen paksumpiin. En pistäisi pahakseni aidosta paksusta kullista perseessäni ...

      • zikaviirus

        Onko Veli Ponteva hylännyt? Vähemmästäkin hermostuu.


    • ei.tartte.löylykauhaa

      mä just aamulla rakastelin 20cm pitkä/15cm ymp. dildollani, ja vielä vibralla... soon niin ihanata.

      • pymppy

        Niin onkin, mulla jotakuinkin samanmoinen sisälläni. Läppäri sängyllä kirjoitan dildo tiukasti pyllyssäni, vedän välillä kokonaa ulos ja katselen peilistä kuinka anus nauttii ....


      • en.paskonut.alleni
        pymppy kirjoitti:

        Niin onkin, mulla jotakuinkin samanmoinen sisälläni. Läppäri sängyllä kirjoitan dildo tiukasti pyllyssäni, vedän välillä kokonaa ulos ja katselen peilistä kuinka anus nauttii ....

        joo se o just parasta kun välillä vetelee ulos... mut sille en ole löytänyt vielä selitystä miksi se alussa tuntuu vieläkin hervottomalta, vaikka kuinka olisi esiharjoiteltu... vaikka onhan tuota harrastettu monet vuodet... joskus myös ilman liukastetta menee.


      • pymppy
        en.paskonut.alleni kirjoitti:

        joo se o just parasta kun välillä vetelee ulos... mut sille en ole löytänyt vielä selitystä miksi se alussa tuntuu vieläkin hervottomalta, vaikka kuinka olisi esiharjoiteltu... vaikka onhan tuota harrastettu monet vuodet... joskus myös ilman liukastetta menee.

        Tuttua on vuosien takaa, kaksi tyttöystävää aikoinaan jotka olivat mielellään pyllyleikeissä mukana. Nyt harrastus on sooloilua, mutta nautittavaa eikä ryppyreikä rispaa vaan tiukkana pysyy ottaen kuitenkin melko paksua parrua sisäänsä :)


      • zikaviirus

        Saa aika karun kuvan peppuseksistä, kun sitä harrastaa Veli Pontevan kanssa. Siinähän tämä löylykauhamies on saavana osapuolena naama uponneena sianpaskaliejuun samalla kun Veli Ponteva pontevasti röhkien suorittaa omaa osuuttansa. Paha pistää paremmaksi, noin niinkuin perverssiyden suhteen.
        ... videomateriaalia odotellessamme


    • xxxl60

      Paljo olen pyllynreikää dildonut vuosien saatossa, aitoa en ole saanut.
      Levarilla eräs nuorimies tyrkytti persettään, olin kuitenkin niin kiimassa sen kulliin etten halunnut alkaa nussimaan pyynnöistä huolimatta. Otin suihin sen kullista ja hyvää oli.
      Näin jälkikäteen harmittaa etten pökkinyt tuota poitsua, enkä ole toiste häneen törmännyt.
      Joskus vielä nussitan mulkkuani toisella miehellä.

      • sadfgthyjkyuk

        Mistpäin olet? Olen naismainen mies, ja kerran koitin olla yhelle vanhemmalle miehelle nainen. Sillä ei vaan ottanut eteen, ja se sit hoiti mut muuten. Voisin meikata ja olla ihan naisen näkönen tossa leikissä. Ei saa salakuvata, ja homman pitää olla muutenkin luottamuksellista


    • nyt mulla on vaippa ja dildo(vibralla), istun tässä kun vibra sopivasti päällä

      • Hei nimimerkki fkfjfk!

        Ymmärrän, että sinulla on todella paha olla. Seksuaalinen turhautuminen on varmasti erittäin raskasta. Sitten kun siihen yhdistyy vielä seksuaalinen epävarmuus ja vahvat tunnelukot omien himojensa suhteen, niin helposti sitä alkaa tuskaansa muille projisoimaan. Suosittelen vakavasti keskustelemaan läheistesi kanssa tai hankkimaan ammattiapua. Löydät varmasti jotain todellista sisältöä elämääsi vielä jonain päivänä. Edustamasi internetissä kiukuttelu purkaa varmasti hetkellisesti pahimpia patoutumia, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Uskalla vain rohkeasti kohdata itsesi ja ongelmasi. Älä pelkää vaikka luulisit olevasi heikko, se ei ole millään tavalla väärin. On rohkeaa myöntää itselleen olevansa heikko, vain sitä kautta voi kasvaa vahvemmaksi.

        Aloita uusi elämä ja lopeta muiden syyllistäminen ja solvaaminen. Sinun paha olosi ei ole satunnaisten internetissä kirjoittavien henkilöiden syytä, joten mene itseesi ja pohdiskele hetki, mikä olisi ensimmäinen askel kohti tuoretta elämää. Lopeta aiheeton vihaaminen ja kiukuttelu. Ole oman elämäsi sankari vaikka se vaatisikin sen, että joutuisit ensin myöntämään olevasi tällä hetkellä totaalinen häviäjä, joka itkee pimeydessä surkeaa kohtaloaan. Kaikki voi vielä muuttua!

        Oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki fkfjfk!

        PS: Voimia ja jaksamista! Uskalla kohdata itsesi.


      • Hei nimimerkki huuuhaaaaa!

        Kiitos tästä varmasti erittäin rikkaan mielikuvituksen synnyttämästä ideasta, mutta löylykauha ei kiihota minua millään tavalla, joten en aio työntää sellaista anukseeni. Kiitos kuitenkin yrityksestä rikastuttaa seksielämääni, se oli oikein kaunis ele. Tosin seuraavan kerran kun suosittelet moista kikkaa, niin kerro tarkat ohjeet tai vaihtoehtoisesti kuvaa opetusvideo ja linkkaa se kommenttisi yhteyteen. Kiitos myös voimien ja jaksamisen toivottamisesta, se tuntuu hyvältä. Tämä elämä kun monesti toteutuu varsin raskaana, niin on hienoa huomata, että jopa täysin tuntemattomat välittävät hyvinvoinnistani.

        Mikäli olisin taikuri, niin saapuisin välittömästi luoksesi ja toteuttaisin kaikki hurjimmatkin fantasiasi ja loppuhuipennuksena taikoisin sinulle loppuelämäksesi sellaisen löylykauhavaraston, että muut kauhailijat kadehtisivat ja ylistäisivät sinua maailman loppuun asti. Tekisin sinusta oikein ylvään legendan. Voi kunpa voisinkin toteuttaa sen, sillä sellaisen myötä sinusta tulisi varmasti todella onnellinen.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki huuuhaaaaa!

        PS: Hyviä saunareissuja.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe