NEPOTISMIAA!!

pömpelii

Voi jestas miten se kukoistaa ja suurinosa tyytyy siihen.Minä en kannattaa lähteä,vaikka nämä muuta höpöttävät.Ihan turhaa viettää yhtään ylimääräistä päivää,koska se vie kallista aikaa,eli vaihtakaa joukkueita jo varhain.

19

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmö1ä

      Ei sellaista joukkuetta olekaan. Suomen palloliitto on päättänyt, että se on hinta, joka on ilmaisista toimihenkilöistä on maksettava. Tämä jatkuu juniorimaajoukkuetasolle, jonne nostetaan joukkueiden valmentajien pojat. Piirihaaveissa valmentajat antavat äänensä omille pojille ristiin.

      Näin tiputejaan vuosittain satoja oikeasti jalkapallosta oikeasti ymmärtäviä poikia. Ei kukaan juniori halua harrastaa lajia jossa huonommat pelaajat saavat krediitin ja mahdollisuudet.

      • Näissäasioiss

        Eipä ole sitten ihme jos ei tule menestystä jatkossa. On tämä ihme mesta tää Suomi..


      • Mennäännäinvaan

        Junioritoiminnan pitkäjänteisen toiminnan tulos ja paras arvio tulee menestykseekkästä maajoukkueestamme. Olihan se Liechtenstein aika kova. Valitettavasti valtaosa kehitysmaista on myös Fifa rankingissa edellämme. Jatketaan vaan samaa puuhastelua ja potkitaan, ei palloa, vaan lahjakkaimmat muihin lajeihin.


    • pppotkut

      Tämä meno myös takaa sen,että ne arvoturnaukset jää aina haaveeksi.

    • Jojojopo

      Valtiovallan pitäisi puuttua asiaan! Lakisäätöiset testit pelaajille.

    • huuhkaaja

      joukkueiden nopeimmat ja älykkäämmät pelaajat eivät kuulu tähän sisäpiiriin eivät saa tarpeeksi vastuuta ja häipyvät muualle ..tämä valmentaja porukka jatkaa omia pelejään...

    • Minätietä

      Edarit miltä he minusta näyttävät? Ensinnäkin en käsitä tätä,että 6-8v vesselit jaetaan tiukasti korostan tiukasti tasoryhmiin.Valmentajat korostaa,että jokainen saa oman tasoista treeniä,pelejä ja se toimii,tuohon en usko.Samoin he väittävät,että joukkueissaan on ns tylsä porukka,joka haahuilee ja ottaa lajin rennosti yms..Täyttä paskaa.Kyllähän,jokainen mitä nyt harrastaakin ja menee seuraan tavoitteet on olemassa varmasti.No miltä nämä edarit mielestäni näyttää? He pelaavat hiukan ronskimmin eli iskevät iholle ja heillä on aivan hivenen parempi pelikäsitys,kuin ns normi pojalla.
      Miksi koko joukkue ei voi treenata niinkuin edarit? Tähän olisi syytä ainakin pyrkiä,koska se toisi varmasti lisää kaikille!

    • Lääkketmuuttaasitä

      Jalkapallon harrastaminen pitäisi olla hauskaa mutta se onkin jo 9-10 ikäisenä siitä kaukana. Onneksi tuli paikkakunnan vaihto niin pääsimme pois vanhasta seurasta. Olisi ollut kyllä

      • Palloliitto

        Mistä muutitte mihin?


    • sellaistavaan

      Oma poikani pelaa futista ja itse olen valmentamassa. Poika on oikeasti lahjakas sillä jo heti ensimmäisen kahden kuukauden pelaamisen jälkeen hänet kutsuttiin kokeilemaan edustukseen. Vielä ei ihan riittänyt, joten vuoden verran pelaillaan korttelijoukkueessa. Tässäkin vallitsee sellainen nepotismi että ei paremmasta väliä. Kilpajoukkue koostuu jojon, apuvalmentajan, huoltajien ja niiden grillikavereiden pojista. Ovat hävinneet kaikki pelinsä. ! Itse valmennan näitä poikia, ketkä eivät kuulu sisäpiiriin. Ovat todella taitavia kavereita ja voittavat otteluita sekä ymmärtävät oikeasti pelistä että miten pitää sijoittua ja ylipäätään pelata. Otimme kerran matsin tätä kilpajoukkuetta vastaan ja voitimme rökälenumeroin. Siltikään kukaan näistä pojista ei etene kilparyhmään :) Oma poikani pelaa "ns" kolmosjoukkueessa. Itse olen sitä mieltä että saakin pelata siellä. Oppiipahan ainakin jotain eikä tarvitse koko ajan maistaa tappion karvasta kalkkia. 10 maalia 8 viimeiseen sarja-otteluun. Johtaa joukkueen maalipörssiä mukaan lukien siis kilpajengi. Kertoi itse minulle että ensi kaudella ei halua pelata enää tässä jengissä vaan vaihto edessä. Tie "ns" koviin peleihin on tukossa ja hän haluaisi haastetta mutta tässä seurassa se ei onnistu ellei sitten itse jatka samaan malliin ja pääse sinne edustukseen pelaamaan. Aika näyttää miten käy.!

      Mutta totuus on että nepotismi vallitsee näissä futisjoukkueissa.

    • pallomies

      Johan on jutut. Oma lapseni on edennyt raidoista sinisiin. Kun oli valkoisissa lopetin oman toimintani joukkueessa kun muita velvotteita. Harjoittelee ahkerasti ja on oikeastaan aina treeneissä=kehittyy.

    • tusinaharrastus

      Joukkueissa pitäisi olla puolueettomat, jotka valitsevat pelaajia. Tai sitten luovuttaisiin kokonaan tasojoukkueista ja ikäryhmissä olisi useampia ryhmiä, jotta kaikille riittäisi peliaikaa. Toisaalta puolueettomuus ei välttämättä auta, koska vanhempia on häärimässä jojoina ja kuiskuttelemassa valmentajien korvaan. Valmentajasta ei tee vielä hyvää ne meriitit ja kurssit, vaan pitää nähdä oikeasti peliä.
      Miksi muuten päiväkodeissa ei nykyisin saa olla hoitajan ryhmässä oma lapsi, mutta jalkapallossa saa.

    • Fudamutsi

      Käy treeneissä. Harjoittele omalla ajalla ja anna lapselle aikaa kehittyä henkisesti ja motorisesti. Heitä omat toiveet romukoppaan tai pelaa itse. Kyllä lapset kehittyvät, mutta höpöjutuilla ja katkerilla kommenteilla ei kyllä yhtään futaria tehdä. Nöyrä asenne ja ahkeruus :menestys, tsemppiä!

    • Sisäpiiriinkuulumaton

      Fudamutsi on valmentajan vaimo tai joukkueenjohtaja, älä ihmettele kun ei Teillä parin vuoden päästä ole enään joukkuetta

      • Mitenmeneenyt

        Tuo on muuten ihan täysin totta. Kuvitteleeko sisäpiiri, ettei lapsijunnu aisti sisällä vallitsevaa tilannetta? Muroihin kustu monessa teamissa " vahingossa ".


    • pallopääppä

      Moni vanhempi vaahtoaa täällä. Mutta lasketaan pikkujunnun harjoittelumäärät vuodessa. Kesälläkin näkyi, että taitavimmat kaverit viitsivät käydä treeneissä ja kehittyä. Ei siinä mitään salaliittoteorioita tarvita.

    • Pyllyliitto

      Pallopääppä et tiedä futiksesta mitään ootakko oma poika on 15 ei auta vaikka in kuinka hyvä ollut, 99 prosentia näistä valmentajien pojista ei tuu mitään se on nähty mutta kukaan ei opi kun palloliitto on täynnä näitä isävalmentajia ha entisiä oelaajia

      • kitinätpois

        Mitä ittua te valitatte isävalkuista. Palkatkaa ulkopuolinen koutsi niin ei tarvitse kitistä.


      • OnpaJäykkämeno
        kitinätpois kirjoitti:

        Mitä ittua te valitatte isävalkuista. Palkatkaa ulkopuolinen koutsi niin ei tarvitse kitistä.

        Sama meno jatkuu vuodesta toiseen js ilman potentiaalisia lahjakkuuksia ette joukkuetta pelaamaan. Messikin tasoinen pelaaja olisi mennyt täällä pilalle. Siksi kaikki urheilulliset tyypit lähtivät joukkelajeihin, jota futis ei täällä ole.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe