Suomalaisturistit: emme halua enää Alanyaan.

Hahahahaaa

Tämä homma on nyt taputeltu. Emme halua enää Alanyaan. Odottelemme Ulkoministeriön virallisen matkustustiedotteen päivittämistä vastaamaan nykyisiä helvetillisiä olosuhteita.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/suomalaisturistit-eivat-enaa-tahdo-levottomaan-turkkiin-emme-halua-pelotellakaan-24176276/

36

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariskuntaUUsimaa

      On taas vuosi vaihtunut, mutta tämän tyypin jutut eivät vaihdu, ainakaan yhtään fiksumpaan tyyliin.Että se jaksaa ja kehtaa!
      Me vaimon kanssa käydään kaksi tai kolme kertaa joka vuosi. Ja saman verran muissakin kohteissa, ne vaihtelee ja aina uusia kohteita kokeillaan. Kaikki on olleet hintansa väärtejä. Alanya on hinta/laatu-suhteellaan ihan huippua. Ja lisäksi turvallinen! Turkissa on 20 kertaa Suomen väestömäärä. Siihen mahtuu kaikkea, jos olisi Suomen ongelmat 20kertaisena, olisi aika hurjaa...
      Miksihän tämä epätoivoinen henkilö haluaa mollata hyvää lomakohdetta? Lienee jotain henkilökohtaisia vaikeuksia...

      • hyväälomaa

        Turkissa mekin käymme syksyisin,eri kohteissa. Vielä Loka- marraskuulla ihan hyvät kelit. Kreikka ym "lähikohteet" lopettavat aiemmin ja kelit huonommat. Minä EN lähde mihinkään maahan tai kohteeseen arvostelemaan paikallisia ihmisiä, kulttuuria, uskontoa yms. Menen nauttimaan lomasta ,ämmöstä ja auringosta


      • vainlomaa
        hyväälomaa kirjoitti:

        Turkissa mekin käymme syksyisin,eri kohteissa. Vielä Loka- marraskuulla ihan hyvät kelit. Kreikka ym "lähikohteet" lopettavat aiemmin ja kelit huonommat. Minä EN lähde mihinkään maahan tai kohteeseen arvostelemaan paikallisia ihmisiä, kulttuuria, uskontoa yms. Menen nauttimaan lomasta ,ämmöstä ja auringosta

        Aloittaja puhuu taas suulla suuremmalla, aivan kuin olisi päättämässä TOISTEN lomamatkojen valinnasta ! JOTEN matkusta minne haluat tai ole matkustamatta. Typerää puuttua toisten valintoihin. Eikä Turkki ole = alanya, paljon muitakin kivoja kohteita


    • Tarjonta

      Tarjonta ohjaa kysyntää myös. Siis niin päin, että koska matkanjärjestäjät eivät halua ottaa riskiä myymättömistä paikoista, ne suuntaavat matkoja muualle, kuten Kreikkaan. Rhodos on nousussa tästä syystä ensi kesänä, koska sillä korvataan Alanyaa.

      • haukkukaavaan

        Vasten parempaa tietoa taas ! Meiltä matkatoimisto perui matkan Kreetalle kun lähtiöitä ei ollut tarpeeksi. Olisimme saaneet vain viikon matkan, tilattu kaksi. Vaihdoimme matkamme Turkkiin. Oltu tyytyväisiä aina Turkin matkoihimme. Palvelu pelaa. Halpa / lyhyt matkustaa.


      • omastapuolestasi

        Turkin matkailu on kylläkin KASVUSSA, eikä vähentynyt (ess. 15% kasvu). Aloittaja voi puhua yksikössä, minä ainakin matkustan syksyisin Turkkiin. Matkat halpoja, lyhyt lentomatka, lakakuussa vielä tarkenee. Minulle on aivan sama kuka on maan pressa tai mikä on heidän uskontonsa. KAIKKIIN maihin pitää matkalaisen mennä vieraana, kunnioittaa maan tapoja ja kulttuuria yms.


      • onnipussissa

        Vai että täytyy kunnioittaa muslimien kulttuuria?
        Ruoskinnat, vaimojen kivitykset, lapsiavioliitot, raajajen leikkaukset, kristittyjen elävältä poltot, homojen kuolemantuomiot ja täysin puuttuvat ihmisoikeudet.

        Näihin kiteytyvät muslimien tavat ja kulttuuri.


      • OikeuksienPuolustaja

        Kiva kuulla harras kristitty, lähdetäänkö yhdessä oikeuksia puolustamaan seuraavalle pride-marssille? Laitetaan jotain vaaleanpunaista päälle, jooko? Ihanaa pupu.


      • kiviätaskuun
        onnipussissa kirjoitti:

        Vai että täytyy kunnioittaa muslimien kulttuuria?
        Ruoskinnat, vaimojen kivitykset, lapsiavioliitot, raajajen leikkaukset, kristittyjen elävältä poltot, homojen kuolemantuomiot ja täysin puuttuvat ihmisoikeudet.

        Näihin kiteytyvät muslimien tavat ja kulttuuri.

        No,voithan tiety lähteä Turkkiin tai Venäjälle laittamaan asiat kuntoon - JOS vierailemaan mennessä,lomamatkalla et voi kunnioittaa maan kulttuuria, uskontoa, poliittista tilannetta jne.
        Minua ei ole ruoskittu eikä kivitetty lomamatkoilla. Jokaisen OMA asia, minne matkustaa.

        (no, Marokossa runsaan kerjäläismäärän takia kaikille ei voinut rahaa antaa, yhdet pojat heitteli kiviä perään ja huuteli)


      • kemerinmatkalle
        omastapuolestasi kirjoitti:

        Turkin matkailu on kylläkin KASVUSSA, eikä vähentynyt (ess. 15% kasvu). Aloittaja voi puhua yksikössä, minä ainakin matkustan syksyisin Turkkiin. Matkat halpoja, lyhyt lentomatka, lakakuussa vielä tarkenee. Minulle on aivan sama kuka on maan pressa tai mikä on heidän uskontonsa. KAIKKIIN maihin pitää matkalaisen mennä vieraana, kunnioittaa maan tapoja ja kulttuuria yms.

        Turhan usein matkailusta Turkkiin mielletään se Alanyaan menemisenä ! Vaikka rannikolla paljon muita kohteita. Ilmeisesti arvostelevat sohvaturistit ei muita paikkoja tunne. Maailmalta löytyy paljon pahempia paikkoja matkailuun, jonne ei uskalla oikeasti matkustaa.
        Aloittaja voi puhua omasta puolestaan ja pysyä pois Turkista - parempi niin itsellesi


      • Ihmisarvot_kunniaan
        onnipussissa kirjoitti:

        Vai että täytyy kunnioittaa muslimien kulttuuria?
        Ruoskinnat, vaimojen kivitykset, lapsiavioliitot, raajajen leikkaukset, kristittyjen elävältä poltot, homojen kuolemantuomiot ja täysin puuttuvat ihmisoikeudet.

        Näihin kiteytyvät muslimien tavat ja kulttuuri.

        Unohdit vammaisten kohtelun. Heitä pidetään friikkinä ja jumalan kostona. Jos annetaan elää, niin perhe häpeää ja piilottaa lukkojen taakse peräkammariin.


      • Jättipotti

        Onneksi satuit syntymään Suomessa.


    • NakkimakkaraHatussa

      Ainoastaan tyhmät ja tiedostamattomat ihmiset matkustavat lomallaan Turkkiin, tuohon demokratian irvikuvaan.

      • onparas

        mukavaa lähtä Alanyaan. ehdottomasti paras paikka.


      • kaksplus5000

        Samoin, sinne männään. Tosin ollaan ihan vaan pieniä virkahenkilöitä, eikä viiden tonnin kuukusipalkoilla maailmanympärysmatkoja joka vuosi voi tehdä. Alanya onneksi on hyvä ja sopiva, kaikin puolin. Joitakin tuntuu harmittavan, mutta jokainen tekee mitä haluaa :)


      • Sammakkot

        Perässä tullaan.


      • huhhuijakkaa

        "Demokratian irvikuva" ! MITEN liittyy matkustamiseen aurinkolomalle ? Intiassa 1/2 kansasta elää köyhyysrajan alapuolella - sinne EI voi matkustaa. Kreikka EI hoida talouttaan - EI voi matkustaa. Italian talous retuperällä, mafia kukoistaa - ei voi matkustaa. Siis minne lomalle ? JOS tälläisiä käy miettimään, onko Suomessa kaikki "tasasella viivalla". Kuinka monta leikkausta on tehty rikkaille "säästötalkoissa". Tasavero lisääntyy kaikessa. Terveyspalvelut kallistuu.......... Suomessa pohditaan onko oikein nimetä naisten ja miesten WC - se lokeroi sukupuolisesti !!!


      • lomaaaaaaa

        ONKO Suomessa nykyisin kaikki hyvin. Tänne tuleva turisti miettii - eriarvoisuus lisääntyy rikkaat rikastuu, köyhiltä leikataan lisää (opiskeliat, eläkeläiset työttömät jne. ) jokaisessa kaupungissa on porukkaa leipäjonossa. DEMOKRATIA EI VATSAA TÄYTÄ, jos ne asiat Suomessa on hyvin. Ollaan huolissaan paperittomien maahanmuuttajien asuntotilanteesta - kuka on huolissaan Suomalaisen asunnottoman tilanteesta. EIKÖHÄN vaan jokainen lomailla missä kukakin haluaa - murehtimista maailmassa riittää


      • siksisiiskin

        Matkailian turhaa MISSÄÄN maassa, ottaa kantaa maan poliittiseen tms. tilanteeseen. Me ainakin menemme nauttimaan auringosta syksyisin. Ehkä olen tyhmä, mutta voin valita matkakohteeni kysymättä kenenkään muun mielipidettä. Enkä ymmärrä mitä valintani vaikuttaa kenenkään muun elämään. Turkki on edullinen matkakohde lyhyt lentomatka


      • Nieminenjulle

        Menet sinne, koska olet vähäosainen ja lyhyt katseinen.Varallisuutesi ei valitettavasti riitä normaaliin lomaan kunnon maassa.


      • HarvinaisenÄlykäs

        Hieno että täällä on tuollaisia älyä huokuvia kirjoituksia, kertooo kirjoittajastaan kaiken tarpeellisen.


      • löhöilyä

        Politiikkaa lomalla ?? TURKKILAISET äänestää ITSE omat pressat ym. Minä menen nauttimaan lämmöstä ja hyvästä palvelusta, edulliseen hintaan. Suomessa voi taas murehtia hallituksemme köyhät kyykkyyn politiikasta - jos se ketä kiinnostaa


    • Suski124kg

      Lähden myös. Ja on pimppi kovilla 2 vk.

      • Ville11vee

        Rakas Suski124kg!
        Itse uskon että sinulla tulee olemaan peräsuoli kovilla 2 vk.


    • LAETIZIA1

      Hyvä vaihtoehto on Balkan..ei Kroatia vaan Albania ja Montenegro.Varsinkin Albania,hienot villit rannat,äärimmäisen mukavat ja rehelliset alkuasukkaat ja Euroopan edullisin hintataso ja vielä lähelläkin..Tallinnasta vain 3 päivää hyvällä prätkällä tai autolla.Olen jo ollut 10 kertaa ja 5.6. taas lähdössä,tällä kertaa asuntoautolla.Reiti olisi seuraava-Tallinna-Latvia-Vilnus-Varsova-Slovakia-Budapest-Serbia--Kosovo ja Albania ja takaisin Albania-Montenegro-Kroatia...etc kuukauden reissu ..ehkä ylikin,testattu ja hyvin toimii.Jos ei halua autoilla niin Apollo alkaa tekemään chhartereita Albanian Sarandaan toukokuussa.

      • Rzeszow

        Ihmeellisiä maita sinulla... Tallinna, Vilnus, Varsova, Budapest.... Onko karttasi varmasti tältä vuosituhannelta?


    • mamijapapi

      Alanyaan mennään jälleen. 5 viikkoa ollaan kerta vuoteen ja pari lyhyempää reissua siihen lisäksi. Tykkään.

      • InJaOutHomppeli

        Minulla tulee Alanyassa pylly aina kauhian kipeäksi.
        Onneksi maha on ruikulla koko ajan ettei tarvitse pökäleitä vääntää.


    • Mirellah111111

      Hyvä! ne jotka ei enää Turkkiin lähde ne matkat saa sitten ylihalvalla!!! Pitäisköhän varaaa äkkilähtö Turkkiin kesällä??? meitsi kävi Alanyassa pari kertaa ja tutustuin siellä ihquun sinisilmäiseen Turkkimieheen! harmi et mies ei huolinutkaan kun loma loppu. Lähtisin koska vaan alanyaan asumaan!!! jos saisin mahiksen! etenkin jos olis ihana mies, yksin en uskaltais! alanyassa parasta myös biletys

    • Mirematkustaa

      Just heitin pihalle stadissa irakilaisen ukon niiiiiiiiii nyt olis kiva saaaaada oikeen kunnon turkkimies ja jos osaa tehdä hyvää kebabbii niin plussaaa siitä ja jos olis rikas muuttasin sen luo Alanyaan heti semmosen miehen vuox tekisin mitä vaaaaan. Oon nääs kyllästynyt stadin mamupiireihin, Turkissa vois löytyy Oikee mies

      • hyväämatkaa

        Tervemenoa! Heitä passi ja henkkarit Välimereen matkallasi.Teet oikein kun muutat sinne ja et hilaa niitä tänne.


    • Toto2016

      Minä haluan Turkkiin,mitä se teille kuuluu mihin matkustan,matkustakaa te minne haluatte,eikö se ole reilu peli.

    • Aliisa69vee

      Minä menen marraskuussa Alanyaan. Siellä odottaa minua Ali joka on luvannut viedä minut Kale- kukkulalle.

    • NäinMeillä

      Olimme perheeni kanssa kerran Alanyassa.
      Nyt kun lapset ovat joskus tehneet pahojaan niin uhkailen että jollette ole kiltisti niin menemme ensi kesäksi sinne. Vapisevat peloissaan ja vakuuttelevat että ovat kiltisti..., isi eihän vain mennä?.. ja katsovat hellyyttävästi itkuisilla silmillään.
      Menimme sitten Kanarialle.

      • Ökyperhe

        Ooh, Kanarialle?😂😂😂 All inclusive?😂😂😂


      • hikarios

        Espanja ja Kanarian saaret ovat oivallisia lomakohteita.
        Ne eivät ole muslimimaita.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe