neitsyt aikuinen, arvostetaanko, uskotaanko?

cutemintchokladrussin

Arvostetaanko/arvostaako mies/nainen jos toinen on neitsyt? Itse olen 23v nainen ja neitsyt. Itse olen ylpeä että asia on näin. Moni tuttavistani joille olen kertonut asiasta sanoo että 'älä valehtele', 'en usko todellakaan' 'joo ja joulpukki on olemassa', 'sinun luonteestas on kyllä aika vaikee uskoo et oisit neitsyt'. Itse en koe asiaa riesana josta olisi päästävä eroon, vaan haluan kokea sen sitte ku oo valmis, ja se on tulevaisuudessa :)

8

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokasta

      Arvostan tuota.

    • dgtrgrtg

      Uskon toki. Varmasti minunkin - abaut samanikäisistä - kavereistani jokunen ei ole koskaan harrastanut seksiä.
      Minusta seksi on mukavaa, enkä oikein ymmärrä, miksi joku siitä tietoisesti kieltäytyy, mutta periaatteensa kullakin.
      Ylipäätään en pidä neitsyyttä kovin isona juttuna kumpaankaan suuntaan.

    • vielä.ehtiiM

      Neitsyyttä arvostettiin ennen, niin että sitä pidettiin jopa pakollisena. Nykyisin niin monet harrastavat seksiä jo nuorella iällä, että neitsyyttä vaativia miehiä pidetään omituisina, samoin tyttöjä, jotka ovat jo saavuttaneet korkean iän ja ovat kuitenkin neitseitä.

      Neitsytmiehiin kohdistuu epäilys homoudesta tai ettei ota eteen, neitsytnaisiin taas epäilys, että eivät tunne riittävästi seksuaalista halua nyt eivätkä tulevaisuudessa.

      Toisaalta 23 vuotta ei vielä ole korkea ikä, mutta lähellä ollaan. Pääset pohtimasta koko kysymystä antamalla vittua vähemmin odotuksin, etkä vasta unelmien prinssille. Periaatteet ja ylpeys niistä tuhoavat elämää.

      Jos seurustelet ilman seksiä, tilanne ei ole ollenkaan hyvä, mutta et kai niin hurja ole, että miehen hyvinvointi ei sinulle merkitse mitään.

      Siis luovu periaatteistasi mitä pikimmin. :)

    • Sinua itseäsi vituttaa hukkaan menneet vuodet. Meinaan et jos huomaat diggaavasi seksistä helvetisti.

    • Porttivaanaukeaa

      Minusta se on hyvä hoitaa pois alta kunkin oman kehityksen tai kypsyyden kannalta sopivassa iässä. Eil siis liian varhain eikä liian myöhään, mutta ehdottomasti riittävän huomioon ottavan, luotettavan ja kivan kumppanin kanssa. Jotain 17-19 v lienee useimmille sopiva, ehkä..

    • arvostetaanko

      Mitään yleispätevää vastausta ei ole. Jotkut arvostaa toiset ei. Monelle asialla ei ole sanottavaa merkitystä. Lienee niin, että miehet arvostavat neitsyyttä eri syystä kuin naiset.
      Tietoon uskomisella ei ole mitään todellista merkitystä.
      Parasta ennen ikä on naisella n 27 v joten ei sulla kiirettä. Mitä myöhemmin aloittaa sitä kauemmin maistuu. Myöhään aloittanut on vielä nelikymppisenä parhaimmillaan.

    • Naikkonenn

      Mitään "parasta ennen"-ikää ei ole olemassa, haista huilu, "arvostetaanko"!

    • Kukkahattu.täti

      Toiset arvostaa, toiset ei, eräille neitsyys on jopa pakkomielle, tälläkin palstalla pyörii poikia/miehiä, jotka haluaa harrastaa seksiä vain neitsyen kanssa. Minusta se on omituista, että itselle sallitaan kokemusten hankinta, mutta naisen pitäisi olla kokematon. Vanhempana naisena voin sanoa, että seksi on monestikin yliarvostettua, ukko nylkyttää sen aikaa, että kassit tyhjenee ja se on siinä. Itse en olisi menettänyt mitään, vaikka olisin neitsyyttäni säästellyt pitempään kuin 17 vuotiaaksi. Näin jälkikäteen ajateltuna, olisi pitänyt odottaa niin pitkään, että oikeasti olisin halunnut harrastaa seksiä itseni takia, omasta halusta, en siksi, että niin kuuluu tehdä. Toisaalta monen idiootin ja huonon seksikumppanin jälkeen pystyn vaatimaan mieheltä sängyssä itselleni tyydytystä, moni mies ei siitä pidä eikä kuuntele ohjeita/pyyntöjä. Onneksi olen rinnalleni löytänyt miehen, joka kuunteli ja otti opikseen, nyt minulla on suhde, jossa toimii kaikki, myös seksi. Joten, hyvä aloittaja, älä kiirehdi neitsyytesi menettämistä, jos itse arvostat sitä. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä muut ajattelevat tai uskovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe