Turvamies, vastaa?

Haudalla

Olen hengissä, kai niin pitää olla kaiken sen jälkeen. Tai sitten ei. Niin monta vuotta kulunut on. Se tuki minkä sain ja mitä kirjoitit. Kaikki ei edes tajuu. Marco vox. PS. tämä ei ole mitään vittuilua!!!!! ```kersantti```

7

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvaamiess

      Hei Marcovox

      En ole unohtanut sinua, enkä muitakaan ketkä kirjoittelivat palstalle. Se vertaistuki mitä itse koin oli jotain millä selvisin päivän kerrallaan. Se samaistuminen toisten tunteisiin oli lohduttavaa. Aikaa siitä on kulunut ja nyt on helpompaa mennä eteenpäin. Suru ja ikävä kulkevat mukana mutta sitä jaksaa nyt paremmin kantaa. Minussa on tapahtunut muutoksia ja ympärilläni oleva elämä on muuttunut. Kun suru ja murhe olivat valloillaan oli joskus vaikeaa selvitä muutamasta tunnista mutta kun palstalla oli kirjoitus, antoi se voimaa jatkaa.

      Hyvä, että myös sinä olet hengissä. Aina kun on elämää, on elämässä toivoa. Kun epätoivo valtaa mielen, ei sinne mahdu toivoa. Pitää vain jaksaa uskoa omaan elämään ja löytää sen merkitys niin pitkäksi aikaa kun se on olemassa.

      Ei saa vieläkään jäädä tuleen makaamaan, vaan pitää vaikka ryömien mennä eteen päin. Isän kätteen ja kaikille muillekin rakkaat terveiseni.

      Turvamies

    • XViola

      Hei teille Marcovox ja Turvamies ja. jos muitakin ystäviä palstoilla, niin kaikille yhteisesti tervehdys!

      Yhdeksän vuotta on jo mennyt siitä, kun elämäni meni silloin pirstaleiksi.
      Vertaistuki tällä palstalla oli valtaisaa ja se antoi niin paljon lohtua.

      Hyvää alkanutta vuotta teille kaikille


      Viola

    • sydänsyrjällään

      Hei täältäkin Marco Fox,Turvamies ja Viola ja kaikki te toisetkin,jotka sitä arvokasta vertaistukea annoitte. Olen ikuisesti kiitollinen teille kaikille. En varmaan olis selvinnyt siitä musertavasta surusta ilman teitä kaikkia.
      Ystävänpäivänä tulee 8 vuotta pojan kuolemasta,joskus tuntuu aivan käsittämättömältä tuo ajan kulku...miten sitä vain on menty eteen päin,välillä helpommasti ja välillä syvissä surun ja ikävän syövereissä.
      Mieki toivon teille kaikille sitä iloa ja valoa ja voimaa ja ennen kaikkea terveyttä ja onnea alkaneelle vuodelle.

    • Xviola

      Hei Sydänsyrjällään, Turvamies,Marco ja te kaikki muut ketjuystävät!

      Vuodet kuluvat, eteenpäin mennään, mutta sitten joinakin päivinä, tänään, se musertava ikävä iskee. Se toivoton ikävän ja surun tunne, te tiedätte. Tänään, juuri nyt silmät osuivat pojan armeijakuvaan (minun kaunis poikani)
      . Kuuntelin Petri Laakson Kyynelsilmin kappaletta ja siinä on niin kaunis sävel ja sanat ja se sopi tunnelmaani. Kyllä,se taas tästä...

      Kauniita kevättalven päiviä teille kaikille!

      T. Viola

      • Haudalla

        Vastailen tässä taas ja muistelen niitä kirjoituksia. Bemarilla yöllä pakkasessa, pysähdyin ja katsoin ylös päin, näin linnunradan. Muistoja mitä ei saisi olla, enkä suosittele kellekkään. Olin ihan siellä äärirajalla. Silloin!!!


      • Haudalla

        Ja tämäkin viellä, että vedin täpöt sillä autolla 250. Eikä minulle tarvi selittää että tuo lukema on kuolemaksi. Väärissä käsissä. Se muuten on näin. Silloin minä tiesin tasan tarkkaa mitä olen tekemässä. Mutta tietääkö kaikki, sitä kysyn vaan?


    • yxelämän.kulkuri

      Terveiset täältäkin, kyllä mv ja kaikki muutkin palstan kirjoittajat ovat mielessä edelleen. Todella hienoa kuulla viestiäsi, mv.. ja haudalla käydään täälläkin...

      Ja vaikka elämä on antanut uusia päiviä ja uusia asioita, niin eihän se menetys minnekään katoa, joskus pinnalla enemmän, joskus hieman vähemmänkin. Tytär on muutanut yliopistokaupunkiin opiskelemaan ja kyllä ne sen myötä tulleet yksinäiset illat on tehokkaasti asiasta muistuttaneet. Ja hienoja ne viikonloput, jolloin hän on täällä käymässä.

      Mutta kyllähän tämä tosiaan tästä, vaihtoehtojakaan kun ei ole. Päivät kuluu työn merkeissä ja kun saa tehdä sellaista, mistä pitää niin aina parempi. Ja vaikka nyt tuleekin lunta niin niitä aurinkoisia kevätpäiviä kaikille toivottelen kaikin puolin. Pärjäillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe