Antiannelistien mielipiteet Annelin kirjasta?

onkokukaan

Onko kukaan antiannelisti lukenut Murhalesken muistelmat?

52

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SianpaskaManner

      Tosi hyvä kirja. Mielettömän ratkiriemukas.

      Terveisin SikanaamaManner

      • EikäYksikäänlukenutKirja

        Kukaan vajakeista ei ole lukenut Auerin Totuuskirjaa, koska yksikään ei osaa lukea. Juuri siksi he vain impotentteina höröttävät vajakkilassa typerille kuvilleen.
        Kirjan faktat ovat tappavaa myrkkyä uskovaisille antiannelisteille harhoineen.


      • osuvastisanottu
        EikäYksikäänlukenutKirja kirjoitti:

        Kukaan vajakeista ei ole lukenut Auerin Totuuskirjaa, koska yksikään ei osaa lukea. Juuri siksi he vain impotentteina höröttävät vajakkilassa typerille kuvilleen.
        Kirjan faktat ovat tappavaa myrkkyä uskovaisille antiannelisteille harhoineen.

        anneli tappaa talossa ja puutarhassa, ei kannata antaa pirulle pikkusormeakaan.


      • Edelleen.antiannelisti
        EikäYksikäänlukenutKirja kirjoitti:

        Kukaan vajakeista ei ole lukenut Auerin Totuuskirjaa, koska yksikään ei osaa lukea. Juuri siksi he vain impotentteina höröttävät vajakkilassa typerille kuvilleen.
        Kirjan faktat ovat tappavaa myrkkyä uskovaisille antiannelisteille harhoineen.

        Minä luin Annelin kirjan. Ei ollut niin ihmeellinen mitä annelistit väittivät. Vaikka luin kirjan, en muuttanut mielipidettäni Annelin syyllisyydestä.


      • KirjapelottaaRunkkareita

        Etkä uskaltanut lukea, jäit kiinni valheesta.
        Et pysty paljastamaan mitään kirjan faktoista.


      • Edelleen.antiannelisti
        KirjapelottaaRunkkareita kirjoitti:

        Etkä uskaltanut lukea, jäit kiinni valheesta.
        Et pysty paljastamaan mitään kirjan faktoista.

        Älä sitten usko. Ei minua kiinnosta jonkun annelistin mielipide paskaakaan. Ja en lue kirjaa uudelleen, liikaa valheita minun makuuni.


    • TotuusAnnelinkirjasta

      Tylsä ja huono kirja.

    • eikiinnosta.ketää
      • jjeeeeee

        Toivottavasti tuli isot tappiot kuten fiktioelokuvastakin.


      • seolihienopäivä

        Hyvä Mikkeli niin sitä pittää.


      • todella.upeeta

        Eipä löydy myyntilistoilta, vaikka 20 myydyintä kerrotaan. Upeaaa....


      • Pedarinkirjapois

        Kukaan järkevä ei halua ostaa pedarin kirjaa.


    • PervopoliisinUnelmat

      Eikös Makki Sika-Mätinen o luvannu kirjottaa uuden kirjan ihanan Mulhalesken kohtalosta? Jostaki lukisin tai kuulisin. Olisko tuplapaska kun kertosisi vai kuolemannakki tai muruturre. Kuka noit erottaa toisistaa, kaik ne on Mätisen peräpäästä lähtösi.

      Voisse Visainen Mäkinenki tehä viälä yhden uuden elokuvanki, saisis Matti Maanmatone pääosan Auerin rakastajana!! Olé!

      Saisivat laittaa simmottes skenaario et ei ol enne kukka kuullukkaa.
      Ko meni se Pekka Lehdon lehvaki piäle.

      • Jollakin

        on tosiaankin jäänyt putki päälle.


    • HyiYäk

      En koskisi pitkällä tikullakaan saastaisen lastenraiskaajaan tekeleeseen.

      • Pikku-Lieska

        Millainen ihminen on sellainen ihminen, joka kivittää kovia kokenutta syytöntä ihmistä? Tapaisin sinut mielelläni kasvokkain keskustellakseni asiasta. Pidätkö mahdollisesti itseäsi täydellisenä ihmisenä? Mitä, jos erehdyt omissa hyvin kärkevissä mielipiteissäsi?


      • Pedofiilinpuolustaja
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Millainen ihminen on sellainen ihminen, joka kivittää kovia kokenutta syytöntä ihmistä? Tapaisin sinut mielelläni kasvokkain keskustellakseni asiasta. Pidätkö mahdollisesti itseäsi täydellisenä ihmisenä? Mitä, jos erehdyt omissa hyvin kärkevissä mielipiteissäsi?

        Millainen ihminen puolustelee murhaajaa ja pedofiileja? Sairas ihminen. Sinä olet sairas, Pikku-Lieska, hanki ammattiapua.


      • Pikku-Lieska

        Minä rakastan pedofiileja! Olen pedofiili numero 1! Jammu-setä on paras!


      • Anneli.on.murhaaja
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Millainen ihminen on sellainen ihminen, joka kivittää kovia kokenutta syytöntä ihmistä? Tapaisin sinut mielelläni kasvokkain keskustellakseni asiasta. Pidätkö mahdollisesti itseäsi täydellisenä ihmisenä? Mitä, jos erehdyt omissa hyvin kärkevissä mielipiteissäsi?

        Pikkulieska, oletko kuullut totuudesta?


      • Pikku-Lieska
        Anneli.on.murhaaja kirjoitti:

        Pikkulieska, oletko kuullut totuudesta?

        Minulle on ollut totuus selvillä Ulvilan murha-asiassa jo monta vuotta. Olen vaan kummastellut lähes yhtä monta vuotta sitä, ettei Suomessa viitsitä vaivautua tutkimaan asiassa tehtyjä poliisirikoksia. Oikean murhaajan haluaisin vielä nähdä tuomiolla ja selvyyden siihen, kuka onnistui hämärryttämään suurimman osan Suomen poliiseista uskomaan Auerin syyllisyyteen.

        Poliisissa kannattaa mielestäni tosissaan miettiä, viitsiikö kohta kukaan enää tehdä rikosilmoituksia, koska jos et joudu itse kyseisen ilmoituksen johdosta epäillyksi ilmoittamaasi rikokseen (vrt. Anneli Auer, tutkintailmoitus 13.1.2010/6580/R/16735/06), niin sitten saat todennäköisesti sisällöltään seuraavan päätöksen:

        "Asiassa ei ole syytä epäillä rikosta, esitutkintaa ei toimiteta (ETL 3 luku 3§)."


      • Siinä.totuus
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Minulle on ollut totuus selvillä Ulvilan murha-asiassa jo monta vuotta. Olen vaan kummastellut lähes yhtä monta vuotta sitä, ettei Suomessa viitsitä vaivautua tutkimaan asiassa tehtyjä poliisirikoksia. Oikean murhaajan haluaisin vielä nähdä tuomiolla ja selvyyden siihen, kuka onnistui hämärryttämään suurimman osan Suomen poliiseista uskomaan Auerin syyllisyyteen.

        Poliisissa kannattaa mielestäni tosissaan miettiä, viitsiikö kohta kukaan enää tehdä rikosilmoituksia, koska jos et joudu itse kyseisen ilmoituksen johdosta epäillyksi ilmoittamaasi rikokseen (vrt. Anneli Auer, tutkintailmoitus 13.1.2010/6580/R/16735/06), niin sitten saat todennäköisesti sisällöltään seuraavan päätöksen:

        "Asiassa ei ole syytä epäillä rikosta, esitutkintaa ei toimiteta (ETL 3 luku 3§)."

        Et ole totuutta nähnytkään. ANNELI ON MURHAAJA!


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Minulle on ollut totuus selvillä Ulvilan murha-asiassa jo monta vuotta. Olen vaan kummastellut lähes yhtä monta vuotta sitä, ettei Suomessa viitsitä vaivautua tutkimaan asiassa tehtyjä poliisirikoksia. Oikean murhaajan haluaisin vielä nähdä tuomiolla ja selvyyden siihen, kuka onnistui hämärryttämään suurimman osan Suomen poliiseista uskomaan Auerin syyllisyyteen.

        Poliisissa kannattaa mielestäni tosissaan miettiä, viitsiikö kohta kukaan enää tehdä rikosilmoituksia, koska jos et joudu itse kyseisen ilmoituksen johdosta epäillyksi ilmoittamaasi rikokseen (vrt. Anneli Auer, tutkintailmoitus 13.1.2010/6580/R/16735/06), niin sitten saat todennäköisesti sisällöltään seuraavan päätöksen:

        "Asiassa ei ole syytä epäillä rikosta, esitutkintaa ei toimiteta (ETL 3 luku 3§)."

        Ei vittu mikä idiootti olet, kun et pysty todistamaan itseäsi syyttömäksi niin alat syyttämään poliiseja salaliitosta ))

        Kannattaisi esittää todisteita idioottiväitteille, löydät pian uudelleen itsesi vankilasta ja mitä pikemmin, sen parempi.


      • limit-limit
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Ei vittu mikä idiootti olet, kun et pysty todistamaan itseäsi syyttömäksi niin alat syyttämään poliiseja salaliitosta ))

        Kannattaisi esittää todisteita idioottiväitteille, löydät pian uudelleen itsesi vankilasta ja mitä pikemmin, sen parempi.

        Mikä helkkarin "salaliitto"? Poliisien liittoutumat on niin julkisia ettei mitään rajaa.


      • AuerOnPedofiil1
        limit-limit kirjoitti:

        Mikä helkkarin "salaliitto"? Poliisien liittoutumat on niin julkisia ettei mitään rajaa.

        Salaliittoja on vain _annelistien_ (ei antiannelistien) ja idioottien päissä, ei missään muualla.


    • Läskimurha

      Murhaläskin mustelmat. Heh heh.

    • moraalitonta

      Murhaajan kirjoittama kirja? Hyi saatana!

    • gilliangugge

      Olen lukenut, se kuinka kiistanalaiset kohdat on kirjassa selitetty Auerille parhain päin, ei ollut yllätys. Myös suoranaisia ristiriitoja välittömästi surman jälkeen antamiensa lausuntojen kanssa. Miksi näin, kun hänellä varmasti on itsellään olemassa antamiensa lausuntojen litteroinnit. Ehkä on laskettu sen varaan, että aika harvat niitä ovat lukeneet.

      • Pikku-Lieska

        Kirja on parasta lukea yhdessä etp-aineiston kanssa. Lisäksi samassa yhteydessä kannattaa kuunnella todistajien antamia lausuntoja oikeudessa. Ristiriidat tulevat etp-aineistosta, koska Auerille syntyi poliisin kuulustelutekniikan johdosta valemuistoja. Hän siis sepitti poliiseille syksyllä 2009 tiedostamattaan tarinan, joka ei ollut totta, mutta jonka poliisit halusivat kuulla. Vaikka asia tiedostettiin puolustuksen osalta jo lokakuussa 2009, niin Aueria kuulustelleet poliisit vaan härkäpäisesti kokosivat syyttäjälle esitutkinta-aineiston, jossa ei ole loogisesti ajatellen mitään järkeä. Jos joku väittää, ettei virkamiehillä ole mielikuvitusta, niin Auerin tapaus osoittaa väitteen vääräksi.


      • totuuden.tie
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kirja on parasta lukea yhdessä etp-aineiston kanssa. Lisäksi samassa yhteydessä kannattaa kuunnella todistajien antamia lausuntoja oikeudessa. Ristiriidat tulevat etp-aineistosta, koska Auerille syntyi poliisin kuulustelutekniikan johdosta valemuistoja. Hän siis sepitti poliiseille syksyllä 2009 tiedostamattaan tarinan, joka ei ollut totta, mutta jonka poliisit halusivat kuulla. Vaikka asia tiedostettiin puolustuksen osalta jo lokakuussa 2009, niin Aueria kuulustelleet poliisit vaan härkäpäisesti kokosivat syyttäjälle esitutkinta-aineiston, jossa ei ole loogisesti ajatellen mitään järkeä. Jos joku väittää, ettei virkamiehillä ole mielikuvitusta, niin Auerin tapaus osoittaa väitteen vääräksi.

        Annelin kuulustelut antavat suunnan totuuteen, eli niitä kannattaa lukea. Miten oli riitaa ja Jukka painoi minua pöytää vasten ja otin varmaan veitsen...ja Jukka oli tosi vihainen mulle...
        Ja Annelin tunnustus tyttärelleen.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kirja on parasta lukea yhdessä etp-aineiston kanssa. Lisäksi samassa yhteydessä kannattaa kuunnella todistajien antamia lausuntoja oikeudessa. Ristiriidat tulevat etp-aineistosta, koska Auerille syntyi poliisin kuulustelutekniikan johdosta valemuistoja. Hän siis sepitti poliiseille syksyllä 2009 tiedostamattaan tarinan, joka ei ollut totta, mutta jonka poliisit halusivat kuulla. Vaikka asia tiedostettiin puolustuksen osalta jo lokakuussa 2009, niin Aueria kuulustelleet poliisit vaan härkäpäisesti kokosivat syyttäjälle esitutkinta-aineiston, jossa ei ole loogisesti ajatellen mitään järkeä. Jos joku väittää, ettei virkamiehillä ole mielikuvitusta, niin Auerin tapaus osoittaa väitteen vääräksi.

        Kummallista tosiaan, näit pimeässä jopa huppiksen ihohuokoset ja kaikki tuntomerkit tarkasti, sitten tunnustit itse murhanneesi, sitten et muistanut mitään paitsi tyttären kanssa keskustelit miten murhasitte. 5 eri kertomusta olet antanut julkisuuteenkin ja satukirjassa varmaan muutama lisää. Syyllisiä milloin näyttelijä, naapurit, Jukan työpaikan työntekijät, joku mielenterveyspotilas, virolaiset, poliisit...Jäljelle jäät ainoana mahdollisena vain sinä itse.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14593477/annulistit-myonsivat-auerskan-murhaajaksi


      • Eppäilen
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Kummallista tosiaan, näit pimeässä jopa huppiksen ihohuokoset ja kaikki tuntomerkit tarkasti, sitten tunnustit itse murhanneesi, sitten et muistanut mitään paitsi tyttären kanssa keskustelit miten murhasitte. 5 eri kertomusta olet antanut julkisuuteenkin ja satukirjassa varmaan muutama lisää. Syyllisiä milloin näyttelijä, naapurit, Jukan työpaikan työntekijät, joku mielenterveyspotilas, virolaiset, poliisit...Jäljelle jäät ainoana mahdollisena vain sinä itse.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14593477/annulistit-myonsivat-auerskan-murhaajaksi

        Sinä tosiaan uskot että dualismin taakse voi suojautua. Eppäilen että homma ei toimi noin.


      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Kummallista tosiaan, näit pimeässä jopa huppiksen ihohuokoset ja kaikki tuntomerkit tarkasti, sitten tunnustit itse murhanneesi, sitten et muistanut mitään paitsi tyttären kanssa keskustelit miten murhasitte. 5 eri kertomusta olet antanut julkisuuteenkin ja satukirjassa varmaan muutama lisää. Syyllisiä milloin näyttelijä, naapurit, Jukan työpaikan työntekijät, joku mielenterveyspotilas, virolaiset, poliisit...Jäljelle jäät ainoana mahdollisena vain sinä itse.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14593477/annulistit-myonsivat-auerskan-murhaajaksi

        Luulen, että et tule koskaan löytämään totuutta Ulvilan murha-asiassa, koska et sitä edes halua löytää. Mikä sinua motivoi toisten kiusaamiseen? Onko se raha?


      • Susanna-Komulainen
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Luulen, että et tule koskaan löytämään totuutta Ulvilan murha-asiassa, koska et sitä edes halua löytää. Mikä sinua motivoi toisten kiusaamiseen? Onko se raha?

        Olet vainoharhaisempi kuin minä. Onnea, se vaatii jo todella paljon. Nyt lopetat kirjoittamisen ja menet takaisin hullujenhuoneeseen.


      • pikkulieauerska

      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        No, mikä estää kertomasta totuutta kun kerran olit paikalla?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14593477/annulistit-myonsivat-auerskan-murhaajaksi

        Koeta herätä sieltä harhamaailmastasi todellisuuteen. Ulvilan murhapaikalla veriteon tapahtuessa olivat murhaaja sekä Annelin ja Jukan perhe kokonaisuudessaan. Lapsista kolmella nuorimmalla ei ole silminnäkijähavaintoja murhaajasta, sillä he pysyttelivät teon aikana omissa vuoteissaan. Silminnäkijähavaintoja murhaajasta on ainoastaan Annelilla ja hänen vanhimmalla tyttärellään. Minä en ollut tuolloin edes kärpäsenä katossa, eli olen käynyt murhapaikalla vasta vuosia myöhemmin.


      • PiLikärpänen
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Koeta herätä sieltä harhamaailmastasi todellisuuteen. Ulvilan murhapaikalla veriteon tapahtuessa olivat murhaaja sekä Annelin ja Jukan perhe kokonaisuudessaan. Lapsista kolmella nuorimmalla ei ole silminnäkijähavaintoja murhaajasta, sillä he pysyttelivät teon aikana omissa vuoteissaan. Silminnäkijähavaintoja murhaajasta on ainoastaan Annelilla ja hänen vanhimmalla tyttärellään. Minä en ollut tuolloin edes kärpäsenä katossa, eli olen käynyt murhapaikalla vasta vuosia myöhemmin.

        Ihan varmasti ruma Pikkulieska-kärpänen oli katossa stalkkaamassa murhan aikana.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Koeta herätä sieltä harhamaailmastasi todellisuuteen. Ulvilan murhapaikalla veriteon tapahtuessa olivat murhaaja sekä Annelin ja Jukan perhe kokonaisuudessaan. Lapsista kolmella nuorimmalla ei ole silminnäkijähavaintoja murhaajasta, sillä he pysyttelivät teon aikana omissa vuoteissaan. Silminnäkijähavaintoja murhaajasta on ainoastaan Annelilla ja hänen vanhimmalla tyttärellään. Minä en ollut tuolloin edes kärpäsenä katossa, eli olen käynyt murhapaikalla vasta vuosia myöhemmin.

        Niin juuri, ketään sivullista ei ollut eli auerska on murhaaja. Kenelläkään muulla ei ole mitään muuta tietoa tapauksesta kuin mitä todisteet kertoo ja ne todistaa aukottomasti auerskan syylliseksi. Muutenhan olisit kumonnut todisteet, mutta kun et pysty.,


      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Niin juuri, ketään sivullista ei ollut eli auerska on murhaaja. Kenelläkään muulla ei ole mitään muuta tietoa tapauksesta kuin mitä todisteet kertoo ja ne todistaa aukottomasti auerskan syylliseksi. Muutenhan olisit kumonnut todisteet, mutta kun et pysty.,

        Oletko muuten huomannut jääneesi kehäpäätelmän vangiksi? Meillä muilla on jo pidemmän aikaa olleet katseet tulevaisuudessa. Sinulle kuitenkin tiedoksi, että törkeästä kunnianloukkauksesta ja törkeästä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä maksimirangaistus näyttäisi olevan kaksi vuotta vankeutta. Rikoslakia tulee meidän kaikkien noudattaa.


      • Susanna-Komulainen
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Oletko muuten huomannut jääneesi kehäpäätelmän vangiksi? Meillä muilla on jo pidemmän aikaa olleet katseet tulevaisuudessa. Sinulle kuitenkin tiedoksi, että törkeästä kunnianloukkauksesta ja törkeästä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä maksimirangaistus näyttäisi olevan kaksi vuotta vankeutta. Rikoslakia tulee meidän kaikkien noudattaa.

        Mitä vittua sä sönkötät? Turpa kiinni narttu!


      • satu.menisaunaan
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Koeta herätä sieltä harhamaailmastasi todellisuuteen. Ulvilan murhapaikalla veriteon tapahtuessa olivat murhaaja sekä Annelin ja Jukan perhe kokonaisuudessaan. Lapsista kolmella nuorimmalla ei ole silminnäkijähavaintoja murhaajasta, sillä he pysyttelivät teon aikana omissa vuoteissaan. Silminnäkijähavaintoja murhaajasta on ainoastaan Annelilla ja hänen vanhimmalla tyttärellään. Minä en ollut tuolloin edes kärpäsenä katossa, eli olen käynyt murhapaikalla vasta vuosia myöhemmin.

        Lapset olisi tuollasessa tilanteessa kirkuneet ja huutaneet suoraa huutoa jos siitä alkaen kun äiti sanoi huutaneensa, et paetkaa talossa on murhaaja !! Äiti sano laittaneensa ulko-ovenki auki ?? Kukaan lapsista ei ole kuullut mitään, ei tyttökään.
        Jos talossa riehui hirveä ulkopuolinen tappaja, niin siitä olisi kuulunut aikamoinen kolina ja ähkintä sun muuta. Uhrikin olis ehtinyt karjua oikeasti ja kovaa ja varoittaa lapsia, joku olisi taatusti oikeassa tilanteessa ottanut kättä pidempää edes ittensä suojaksi niin, ettei tappaja pääse heti iskemään. Olihan talossa kaikenlaista tavaraa pullollaan ja kasapäin... Jossain oikeusselosteessa luki , että lapset eivät havainneet mitään mikä olisi viitannut siihen, että talossa on ulkopuolinen. Eli ylimääräisiä ääniä saati itse ihmistä, ei tyttökään nähny ketään isänsä kimpussa, eikä ketään ajamassa äitiään takaa vaikka huppis ajoi peräti kaksi kertaa äitiä takaa...??


      • Pikku-Lieska
        satu.menisaunaan kirjoitti:

        Lapset olisi tuollasessa tilanteessa kirkuneet ja huutaneet suoraa huutoa jos siitä alkaen kun äiti sanoi huutaneensa, et paetkaa talossa on murhaaja !! Äiti sano laittaneensa ulko-ovenki auki ?? Kukaan lapsista ei ole kuullut mitään, ei tyttökään.
        Jos talossa riehui hirveä ulkopuolinen tappaja, niin siitä olisi kuulunut aikamoinen kolina ja ähkintä sun muuta. Uhrikin olis ehtinyt karjua oikeasti ja kovaa ja varoittaa lapsia, joku olisi taatusti oikeassa tilanteessa ottanut kättä pidempää edes ittensä suojaksi niin, ettei tappaja pääse heti iskemään. Olihan talossa kaikenlaista tavaraa pullollaan ja kasapäin... Jossain oikeusselosteessa luki , että lapset eivät havainneet mitään mikä olisi viitannut siihen, että talossa on ulkopuolinen. Eli ylimääräisiä ääniä saati itse ihmistä, ei tyttökään nähny ketään isänsä kimpussa, eikä ketään ajamassa äitiään takaa vaikka huppis ajoi peräti kaksi kertaa äitiä takaa...??

        Toivon, että Suomessa poliisi on sen verran valveutunut, että tekemisiäsi seurataan ja että niitä katsellaan myös riittävän pitkälle menneisyyteen. Minun puolestani satu pysytelköön saunassa, niin saadaan tämä keissi vähitellen syyttömien osalta pakettiin ja päästään asioissa eteenpäin.


      • Susanna-Komulainen
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Toivon, että Suomessa poliisi on sen verran valveutunut, että tekemisiäsi seurataan ja että niitä katsellaan myös riittävän pitkälle menneisyyteen. Minun puolestani satu pysytelköön saunassa, niin saadaan tämä keissi vähitellen syyttömien osalta pakettiin ja päästään asioissa eteenpäin.

        Poliisi tarkkailee jo sinun tekemisiäsi, pedofiili. Ole varuillasi......


      • tarkkaileene
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Toivon, että Suomessa poliisi on sen verran valveutunut, että tekemisiäsi seurataan ja että niitä katsellaan myös riittävän pitkälle menneisyyteen. Minun puolestani satu pysytelköön saunassa, niin saadaan tämä keissi vähitellen syyttömien osalta pakettiin ja päästään asioissa eteenpäin.

        Saatat olla koko ajan kuuntelussa. Onko mukavaa olla löysässä hirressä?

        Yhtään mikään ei sovi ulkopuoliseen, ei merkkiäkään mistään takaa-ajosta, pari vaivaista kengän jälkeä lattialla, ei ääntä, ei DNA:ta, aika ei olisi riittänyt edes tekoon, mutta verilammikot oli kuitenkin kuivuneet...Noutaja tulee, ole valmiina auerska.


      • Pikku-Lieska
        tarkkaileene kirjoitti:

        Saatat olla koko ajan kuuntelussa. Onko mukavaa olla löysässä hirressä?

        Yhtään mikään ei sovi ulkopuoliseen, ei merkkiäkään mistään takaa-ajosta, pari vaivaista kengän jälkeä lattialla, ei ääntä, ei DNA:ta, aika ei olisi riittänyt edes tekoon, mutta verilammikot oli kuitenkin kuivuneet...Noutaja tulee, ole valmiina auerska.

        Puhelimeni saattaa olla kuuntelussa ja sähköpostini seurannassa, mikä ei ole itselleni mikään ongelma. Jos näin on asianlaita, niin toivotaan, etteivät mahdollisesti antamani ohjeet ja neuvot kaiu kuuroille korville.


      • Vainoharhaisuutta
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Puhelimeni saattaa olla kuuntelussa ja sähköpostini seurannassa, mikä ei ole itselleni mikään ongelma. Jos näin on asianlaita, niin toivotaan, etteivät mahdollisesti antamani ohjeet ja neuvot kaiu kuuroille korville.

        Olet vainoharhainen, mene hoitoon. Olet vaaraksi itsellesi ja kaikille läheisillei, saatat vielä puukottaa perheesi kuoliaaksi, sinä harhainen harakka!


    • Harha-Komulainen

      Sinä, pikkulieska, olet todella sairas ämmä. Miltä se tuntuu, kun on joutunut noin pahan pakkomielteen vangiksi, että mitään muuta elämässä ei ole, kuin jauhaa Auerista keskustelupalstoilla? Sinut pitäisi todellakin passittaa pakkohoitoon. Tuo ei tervettä. Todella sairas olet päästäsi.

      • ksksjs

        Vika postaus aarnio-osiossa :DDDDD


      • Harha-Susanna
        ksksjs kirjoitti:

        Vika postaus aarnio-osiossa :DDDDD

        Sairas eukko. Voivoi miten tyhjä elämä on pakkohoitoa vailla olevalla. Auer on elämänsä ainut sisältö.


      • Susanna-Komulainen

        Pikkulieska on psykoottinen akka. Uskokaa, sillä minä tiedän.


    • sujuvaasanonkomitä

      Kyylähän tuon kirjan on kirjoittanut, siis ihan joku muu kuin Anneli Auer itse. Veikkaan Matti Mäkeläistä joka alunperinkin on tiennyt kaikki asiat paremmin kuin kukaan muu, edes kirjan päähenkilö. Katsokaa mitä Kuolemannaakka kirjoittaa Auerin kirjasta. Eikö olekin kuin selostaisi omaa teostaan? Ihan samaa loputonta tarinointia kuin blogissa anneliauerkirjoittaa, ehkä hieman vähempi karkeaa, mutta paremminhan valheet uppoo kun kirjoittaa salonkisiististi.

      Sujuvasti kirjoitettua sanonko mitä. Ei mitään uutta.

      http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=799198#p799198

    • sikamatti

      Nimimerkki Ailar luki kirjan ja kirjoittaa vaikutelmistaan murhainfossa:


      ''Muutamia kohtia ihmettelin. Auer kertoi, että hän alkoi surmayön jälkeen pelkäämään miehiä, mikä on tietysti aivan luonnollista, jos asiat niin menivät, mitä hän kertoi.Sitten hän pani mm. Suomi24:n treffipalstalle profiilinsa saadakseen miesseuraa. Sieltä sitten tarjokkaita löytyikin ja muutaman Auer tapasi.''

      Auer pani itsestään treffihakuun kuvan jossa istuu alushoususillaan sängyssä punaisten lakanoitten ja tyynyjen päällä paljaat sääret haarallaan. Kyllä pelotti. Meinaan niitä mieskokelaita. Auer oli muuttanut rivitaloon metsän reunaan. Talossa metsän puolella samanlainen lasiovi kuin Ulvilassa, suurempi ikkuna uudessa ovessa.

      Ailarin kirjoitus löytyy saman linkin alta kuin Kuolemannaakan.
      PS: Kuka toi Matti Mäkeläinen on =)

    • Moimatti

      No se on tää Matti Mäkinen =) eli Kuolemannaakka =) eli Naakka =)

      Voi =) että =) on =) tunnistettava =) tyyli. =) Ei auta multinickitkään, tyylin tunnistaa vaik ois kuin väkisin muunnellut tekstit. =)

      Ja vielä pari kaupan päälle =) =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe