ruma ulkonäkö

lieppotäällä

Mistä löydän kumppania,kun olen ruma. Suomi24 treffit haen. Mutta kukaan ei vastaa. Olen kohta 55 vuotias.

29

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhakurppanen

      Kaikki ikäisesi ovat rumia jo tuossa iässä. Kroppa on alkanut levenemään ja menemään kasaan, näyttää lyhemmältä. Silmien kirkkaus ja iho muuttunut sameaksi, Osalla iloinen, positiivinen luonne saa näyttämään ihmisen nuorekkaammalta mutta kyllä ikä näkyy ihan kaikista.

      Se vaikeus voi olla siinä ettei viis kuus kymppiset naiset enään halua miestä niin että siitä tulee vaikeaa löytää tuossa iässä.

      • asdasdasdaf

        Lihaksien surkastumisesta puhumattakaan.
        Joistakin ei edes erota, onko takapuoli miehen vai naisen.


    • 60plus

      Kyllä minä vain haluaisin miehen, mutta en mitään asuinkumppania. Silloin tällöin olisi kiva sekstata ja olla ihan muuten vain.

      Ulkonäöllä on jossain määrin merkitystä, en haluaisi ylipainoista enkä pätkää. Mutta ei oma ulkonäkökään ole vimpan päälle enkä ollut mikään missi nuorenakaan. Sanoisin, että näytän nyt paremmalta kuin nuorena, koska olen eläväisempi ja vireämpi.

      Luonteeni on se, jota on tullut sanomista. En ole mikään holhoaja ja huoltaja. Arvoni eivät ole elämän kauneimpia perusarvoja eikä minulla ole mitään kippo- ja kuppisarjoja. talo- ja tavaraihmiset löytävät kumppanin vaikka kahdeksankymppisenä, sellaisia juttuja on usein lehdissä.

      Netin kautta en viitsi hakea, tein sen joskus 20 vuotta sitten, mutta siellä oli vain kranttuja ja omaa eroaan ja omaa olemistaan kipuilevia miehiä. Arvelen, että ihmissuhteet syntyvät oikeassa elämässä. Työelämässä, jos siihen on vielä mahdollisuus tai harrasteissa.

      Tsemppiä kaikille, jotka etsivät kumppania tai muuta seuraa vähän ikääntyneempinä! Ei pidä lannistua, aina on joitakuita, jotka löytävät. Se ei ole itseltä pois, jos joku löytää, sellaiset esimerkit vain kannustavat. Ja itseään ei pidä väheksyä, esimerkiksi ulkonäköä. Ei missään yhteydessä muutoinkaan, vaikka ei olisi ketään etsimässä. Minusta kuulostaa pahalta, kun monet, erityisesti naiset, vähättelevät itseään.

    • Mitäkä.mies

      Kansi ja vakka löytävät aina toisensa.Jospa tunnet vain olevasi ruma..?Aloituksesta ei käy ilmi,oletko mies vai nainen.Oletan että mies koska meitä veistäneellä luojalla on ollut rosoisempi kirves ja naiset yleensä mieltävät itsensä kauniiksi ja naiskuoro ympärillä toitottaa samaa totuutta.Totuudesta puhutaankin ja vaatimattomampaankin ruhoon mahtuu aina jotain kaunista.
      En ole samaa mieltä yhd.kommentin kirjoittajan kanssa,että vanha on ruma.

      • Puhupukille

        Sinä et siis ole ikupäivänä päässyt tutustumaan naisihmisten sielunelämään. Kyllä ne ovat harvassa jotka "mieltävät itsensä kauniiksi". Kukaan ei arvostele naista niin kovin kriteerein kuin hän itse.


      • Mitäkä.mies
        Puhupukille kirjoitti:

        Sinä et siis ole ikupäivänä päässyt tutustumaan naisihmisten sielunelämään. Kyllä ne ovat harvassa jotka "mieltävät itsensä kauniiksi". Kukaan ei arvostele naista niin kovin kriteerein kuin hän itse.

        Naisen sielunelämä..?Tuo monimutkainen ajatusmaailma on meille miehille ikuinen mysteeri,se on kuin hävittäjäkoneen kokoamisohje ;) Kuitenkin olen sitä mieltä että jotain olen siitäkin oppinut,tai ainakin yritän ymmärtää tuota tunteisiin perustuvaa ajatusmaailmaa.
        Huomaan eron jos vertaan jaettuja kuvia somessa..Yksikään nainen ei sano toisen naisen kuvaa rumaksi ja peukkua tulee,kauniiksi kehutaan vaikka ei aina olisi aihettakaan.Onko se sitten lainassa vaan.
        Harva nainen ajattelee ääneen,antaen ymmärtää että on kaunis,mutta toivoo kuulevansa sen edes joskus.
        Mielestäni naiset ovat yleensä kauniita ja nättejä mussukoita ja lempeä,mutta järkevä olemus korvaa kaiken ellei satu olemaan ihan missityyppinen.
        Kauneus on katsojan silmissä ja siksi sanonkin,olkaa ylpeitä siitä että luoja teki teistä naisia,ihanaisia:)


      • nuormieli
        Mitäkä.mies kirjoitti:

        Naisen sielunelämä..?Tuo monimutkainen ajatusmaailma on meille miehille ikuinen mysteeri,se on kuin hävittäjäkoneen kokoamisohje ;) Kuitenkin olen sitä mieltä että jotain olen siitäkin oppinut,tai ainakin yritän ymmärtää tuota tunteisiin perustuvaa ajatusmaailmaa.
        Huomaan eron jos vertaan jaettuja kuvia somessa..Yksikään nainen ei sano toisen naisen kuvaa rumaksi ja peukkua tulee,kauniiksi kehutaan vaikka ei aina olisi aihettakaan.Onko se sitten lainassa vaan.
        Harva nainen ajattelee ääneen,antaen ymmärtää että on kaunis,mutta toivoo kuulevansa sen edes joskus.
        Mielestäni naiset ovat yleensä kauniita ja nättejä mussukoita ja lempeä,mutta järkevä olemus korvaa kaiken ellei satu olemaan ihan missityyppinen.
        Kauneus on katsojan silmissä ja siksi sanonkin,olkaa ylpeitä siitä että luoja teki teistä naisia,ihanaisia:)

        Kiitos "mitäkä.mies" sait taas hymyn huulilleni, siis hyvä mieli ja kauniinpi katsella vaikka myrsky riepottelee ja räntä kastelee. Sinä osaat ja saat hymyni esiin, toivottavasti joku kaunis vastaan tulija hymyni sinulle välittää.


      • Sovinisti-ko-olet

        " ... tunteisiin perustuvaa ajatusmaailmaa. ... " ? Naisetko eivät siis käytä järkeä lainkaan?


      • Mitäkä.mies
        nuormieli kirjoitti:

        Kiitos "mitäkä.mies" sait taas hymyn huulilleni, siis hyvä mieli ja kauniinpi katsella vaikka myrsky riepottelee ja räntä kastelee. Sinä osaat ja saat hymyni esiin, toivottavasti joku kaunis vastaan tulija hymyni sinulle välittää.

        Kiitos! Kyllä hymyä varmaankin näen tänäänkin vielä,kunhan päivä valkenee ja sadekkin on loppunut :) Kiitän myös vastaan tulijaa hymyn teleporttauksesta.


      • Mitäkä.mies
        Sovinisti-ko-olet kirjoitti:

        " ... tunteisiin perustuvaa ajatusmaailmaa. ... " ? Naisetko eivät siis käytä järkeä lainkaan?

        Ei puhuta minusta,ei edes epäsuorasti.
        Saattaa naiset joskus käyttää järkeä,enkä väitä että nainen seilaa tunteidensa vietävänä myskystä toiseen.
        Miten tämän nyt yrittäisi pukea sanoiksi kun en tarkoittanut asiaa negatiiviseksi.Ei ole halventavaa ajatella tunteilla ja sydämellä.
        On tietysti olemassa tunteettmia,kovia,laskelmoivia naisiakin mutta itse kierrän kaukaa sellaiset jotka jyräävät kaiken edestään.
        Olisiko ollut sitten enemmänkin toive kuin fakta että nainen ja tunteellinen ajatusmaailma on käsi kädessä?
        Noen ole hra,porsas-sovinistinen;)


      • nuormieli
        Sovinisti-ko-olet kirjoitti:

        " ... tunteisiin perustuvaa ajatusmaailmaa. ... " ? Naisetko eivät siis käytä järkeä lainkaan?

        Tunne ja järki käsi-kädessä siinä kaunis yhdistelmä jos niitä osaa käyttää aina tilanteen mukaan ja oikeissa kohdissa, pelkän tunteen varaan ei voi mitään perustaa, se saattaa hajota kuin "hiekkalinna" mut ripaus tervettä järkeä mukaan luo hyvän perustan oli sit kyse parisuhteesta tai jopa rakennuksesta tai ihan mistä vaan. Jos kaiken aina teet pelkän järjen mukaan on jälki kylmää ja yksitoikkoista, siis eläköön tunteet ja järki rintarinnan meidän jokaisen rinnassa/sydämessä.
        "Mitäkä.mies":tä ei todellakaan voi sanoa sovinistiksi hänen kommenttejaan on kiva lukea ne ovat hienotunteisia, ketään loukkaamattomia ja sovittelevia.
        Aihe, tunne ja järki on todella mielenkiintoinen yhdistelmä josta olisi paljonkin sanottavaa mut velsollisuudet kutsuu. (Palataan asiaan myöhemmin)


      • Mitäkä.mies
        nuormieli kirjoitti:

        Tunne ja järki käsi-kädessä siinä kaunis yhdistelmä jos niitä osaa käyttää aina tilanteen mukaan ja oikeissa kohdissa, pelkän tunteen varaan ei voi mitään perustaa, se saattaa hajota kuin "hiekkalinna" mut ripaus tervettä järkeä mukaan luo hyvän perustan oli sit kyse parisuhteesta tai jopa rakennuksesta tai ihan mistä vaan. Jos kaiken aina teet pelkän järjen mukaan on jälki kylmää ja yksitoikkoista, siis eläköön tunteet ja järki rintarinnan meidän jokaisen rinnassa/sydämessä.
        "Mitäkä.mies":tä ei todellakaan voi sanoa sovinistiksi hänen kommenttejaan on kiva lukea ne ovat hienotunteisia, ketään loukkaamattomia ja sovittelevia.
        Aihe, tunne ja järki on todella mielenkiintoinen yhdistelmä josta olisi paljonkin sanottavaa mut velsollisuudet kutsuu. (Palataan asiaan myöhemmin)

        Kiitos paljon mukavasta palautteesta.Vaikka kirjoitan ajatuksistani,en todellakaan halua loukata ketään,tai väheksyä muiden mielipiteitä.
        Olen samaa mieltä tuosta tunteen ja järjen yhdistelmästä ja kaippa sitä jokainen joutuu joskus soveltamaan tai tasapainottelemaan tunteen ja järjen äänen välillä.
        Järkeilemällä tämä maailma varmaankin tyhjenisi kun kukaan ei hankkisi lapsia ja taas pelkällä tunteella suhtautuminen aiheuttaisi kaaoksen pallollemme.
        Tunteellisia miehiäkin on olemassa ja ihan vähän sivuten kuulun siihen joukkoon.Järki kuitenkin pudottaa lähes aina maan pinnalle jos vaara uhkaa.Minulle tunteellisuus antaa mahdollisuuden nauttia elämästä,päästää irti arjesta ja antaa tunteen viedä.Kuunnella tuulen huminaa ja kun katson pilviä niin niistä muodostuu kuvia.Laineen liplatus veneessä tai kevätauringossa kylpeminen aiheuttavat tunnekuohuja ja...Puhelin soi..Annanko soida vaan ja nautin.Järki puuttuu peliin ja vastaan kun velvollisuus kutsuu.Työssä ei voi päättää asoista tunteella vaan faktoilla ja järjellä saa paremman lopputuloksen ellei ole ammatiltaan taitelija :)


      • nuormieli
        Mitäkä.mies kirjoitti:

        Kiitos paljon mukavasta palautteesta.Vaikka kirjoitan ajatuksistani,en todellakaan halua loukata ketään,tai väheksyä muiden mielipiteitä.
        Olen samaa mieltä tuosta tunteen ja järjen yhdistelmästä ja kaippa sitä jokainen joutuu joskus soveltamaan tai tasapainottelemaan tunteen ja järjen äänen välillä.
        Järkeilemällä tämä maailma varmaankin tyhjenisi kun kukaan ei hankkisi lapsia ja taas pelkällä tunteella suhtautuminen aiheuttaisi kaaoksen pallollemme.
        Tunteellisia miehiäkin on olemassa ja ihan vähän sivuten kuulun siihen joukkoon.Järki kuitenkin pudottaa lähes aina maan pinnalle jos vaara uhkaa.Minulle tunteellisuus antaa mahdollisuuden nauttia elämästä,päästää irti arjesta ja antaa tunteen viedä.Kuunnella tuulen huminaa ja kun katson pilviä niin niistä muodostuu kuvia.Laineen liplatus veneessä tai kevätauringossa kylpeminen aiheuttavat tunnekuohuja ja...Puhelin soi..Annanko soida vaan ja nautin.Järki puuttuu peliin ja vastaan kun velvollisuus kutsuu.Työssä ei voi päättää asoista tunteella vaan faktoilla ja järjellä saa paremman lopputuloksen ellei ole ammatiltaan taitelija :)

        Tänään on tunteet pinnalla, olen siivoillut haikein mielin joulu "tilpehöörit" odottamaan ensi joulua ja aina sama jutska sitä ajattelee mitäköhän ensijouluna onko kaikki ok., elämä on arvaamatonta (tuli mieleen stylisti Teri Niitti) tuskin arvasi et oli viimeinen joulu hänen kohdallaan, surullista.
        No elämä jatkuu, positiivinen mieli ja tunteille valta siis onnellisille ja hyville tunteille kun antaa siivet ne kantaa ja voi turvallisin mielin odotella kevättä, voi ihanaa! uusi kevät ja kesä edessä. Toivotan sinulle ja kaikille lukijoille oikein onnellista vuotta 2017.


      • Mitäkä.mies
        nuormieli kirjoitti:

        Tänään on tunteet pinnalla, olen siivoillut haikein mielin joulu "tilpehöörit" odottamaan ensi joulua ja aina sama jutska sitä ajattelee mitäköhän ensijouluna onko kaikki ok., elämä on arvaamatonta (tuli mieleen stylisti Teri Niitti) tuskin arvasi et oli viimeinen joulu hänen kohdallaan, surullista.
        No elämä jatkuu, positiivinen mieli ja tunteille valta siis onnellisille ja hyville tunteille kun antaa siivet ne kantaa ja voi turvallisin mielin odotella kevättä, voi ihanaa! uusi kevät ja kesä edessä. Toivotan sinulle ja kaikille lukijoille oikein onnellista vuotta 2017.

        Kiitos samoin,mukavaa kevään odotusta sinulle ja kaikille.


    • nuormieli

      Ei rumaa ihmistä olekaan, meissä kaikissa on jotain kaunista jotkut ehkä vähemmän kauniita mutta tärkeintä on olla "sisältä" kaunis ja toisekseen jos on kyse miehen ulkonäöstä ei miehen tarvitse mikään "kiiltokuvapoika" ollakaan, henkilö jolla on elämänarvot kohdillaan ja sydämen sivistystä on aina kaunis ja mielenkiintoinen.
      Naisten kohdalla ulkonäkö valitettavasti näyttelee suurempaa osaa tiedän kokemuksesta, minua on kuvailtu "kaunis ja viehättävä" omasta mielestäni olen vain ihan tavallisen näköinen mummi-ikäinen onnellinen mummi, joka joinain päivinä tuntee itsensä kauniiksi ja nuoreksi ja joskus taas vanhaksi ja "raihnaiseksi", tänään olen "kaunis ja viehättävä" aurinko paistaa ja kirpakka pakkanen saa silmät loistamaan ja posket punertamaan aina löytyy jotain aihetta olla tyytyväinen ja onnellinen.

      • Asbestoosiko

        Minussa nyt ainakin sisäistä kauneutta löytyy. Keuhkotautien erikoislääkäri keuhkojeni kuvia katsellessaan totesi minulla olevan kauniit keuhkot.

        Sisäistä kauneutta kun ei pääse ulkokuori pilaamaan. Eikä se välttämättä näy kuin keuhkoröntgenissä!


    • tsemppiä-elämääsi

      Ei ulkonäkö ole kaikkein tärkeintä,
      vaan sielun maisema,
      kuten tiedät jos ihminen on aidosti rehellinen, vilpitön, sympaattinen, empaattinen, kaikinpuolin inhimillinen, itseään ja toisia kunnioittava, perus-sivistyny,
      kyllä löydät kumpaanin,
      jos olet epävarma itsestäsi, mene vaikka ensin terapiaan,
      kasvata kehitä hiukan itsetuntoasi, siitä se elämä vasta alkaa,
      uskon, löydät vielä elämän kumppanin,

    • Terveysonkauneutta

      Kun kauneus on katsojan silmässä niin keskity sinä siihen mikä sinussa on hyvää esille tuomien arvoista. Jätä ulkonäön arviointi muille mutta huolehdi ja hoida ulkoista olemustasi ja terveyttäsi.

      • Ääässshhh

        ... on hyvää ja esille tuomisen ...


    • TaasSinkkuna

      Jos kohdalle osuisi sopiva uros niin mielelläni ryhtyisin seksi/kaveruus suhteeseen, mutta yhteiseloon en. Mielellään vähintään 10 vuotta nuorempi ja terve, siisti sekä hyvätapainen. Voisimme reissata yhdessä kotimaassa sekä ulkomailla ja nauttia yhdessä kulttuuritarjonnasta sekä herkuista.

      Miksi keski-ikään ehtineillä miehillä on vielä niin voimakas pesävietti, että aina haluavat pilata hyvän suhteen yhteen muutolla?

    • nuormieli

      "TaasSinkkuna" nämä keski-ikään ehtineet miehekkeet ovat useimmiten eronneita ja hyvään palveluun tottuneita miehiä jotka haluavat pitää kiinni saavutetuista eduista "mukavuuksista" siitä tuo pesävietti on peräisin. Tuollainen seksi/kaveruus suhde on toimiva varsinkin jos on vielä molemmilla tunteita toisiaan kohtaan, sopivan välimatkan päässä asuva saman henkinen mieheke on lottovoitto.

      • Ystävää-odotellessa

        Komppaan! Välimatkaa mielellään vähintään 100 km, silloin säilyy molemmilla oma yksityisyys ja omat tuttava-ystäväpiirit. Tapaamiset n. 1-2 viikon välein, mielellään yön tai kahden yli. Yhteinen aika on luxusta kun on ehtinyt jo vähän tulla ikävä, seksi maistuu monta kertaa viikonlopun aikana kun sitä on ehtinyt jo kaivata. Ruoka jo valmistumassa uunissa, ja ystävä kurvaa tunnin-parin sisällä pihaan. Ensin syödään hyvin ja sitten lämmitetään sauna, saunomisen jälkeen tehdään jotain muuta mukavaa, aikaa on huomiseen iltaan asti.


    • mini-akka

      Hei!

      Olen erimieltä, kyllä 50-60 naiset haluavat miehen, ainakin ystäväkseen. Itse jäin loppukesästä leskeksi ja alun shokista selvittyäni, minulla oli toive löytää mies ystäväkseni. Pidän yksin olosta, osaan asua yksin, mutta kaipaan aikuisen miehen seuraa, seksiä, kosketusta jne. Ilman on vaikea olla, koska avioliitossani totuin jatkuvaan läheisyyteen ja saamaan/antamaan seksiä monta kertaa viikossa.
      Etsin ja löysin, ikäiseni, ihanan miehen elämääni. Etäsuhde toimii erittäin hyvin juuri niin kuin ed. kirjoitti seksi/kaveri suhteena. Tarvitsen oman ajan ja tilan, työni vuorotyötä ja harrastukset täyttää vapaa-aikaa hyvin pitkälti.
      Tapailua noin kerran viikossa, joskus satunaisesti koko viikonloppukin yhdessä,luksusta, sen jälkeen pärjääkin monta päivää yksikseen. Yhteisenä viikonloppuna ehtii yhdessä käymään lenkillä, elokuvissa ,syömässä, teatterissa tms. Jos tapaaminen on yön ylijuttu, niin silloin ollaan tiiviisti iho iholla, saunomista ja rakastelua ...

    • kuunarilintu

      Pääasia ettet ryyppää! Kukaan ei halua juoppoa, varsinkaan nurkkiin pyörimään. Valitettavan monet suomalaiset, ainakin miehet, nimittäin ovat.

    • parivinkkii

      Ei kannata laittaa kuvaa ollenkaan mukaan tai sitten voi käydä jollakin valokuvaajalla joka osaa homman.Kukaan 55 vuotias ei onnistu valokuvissa. Kuvat piiloon ja livenä esille.
      Jos luulet olevasi ruma niin käy parturissa. Pistä puhdasta vaatetta päälle. Osta uutta ja pyydä myyjää avuksi. Peittele mahdollioset läskit löysillä vaatteilla. Jos olet hoikka niin korosta hyvää kroppaasi elikkä laita tyköistuvampaa ylle.

      • Puhupukille

        " Kukaan 55 vuotias ei onnistu valokuvissa. " ? Sinäkö sen päätät?


      • Höpsötinkin

        Huh,mikä kommentti.
        Oon 56, en kaunis,en ruma.Kameran edessä onnistun tai sitten en.Iästä se ei ole kiinni.
        Iloisuus,positiivisuus näkyvät ulospäin sisäisenä loisteena,itsevarmuutena,tyytyväisyytenä elämään.
        Olen etsinyt miestä netistä,tuntuu että kovin rikkinäisiä miehiä löytyy.
        Useimmat tupakoi ja alko on monelle jopa ollut eron syy,silti etsivät uutta kumppania.Kaikesta huomaa että ovat jättäneet käsittelemättä oman osuutensa eroon.Sitoutumista pelätään, naisen pitäisi olla nuorempi, tai sitten pitäis heti olla kiinni suhteessa ennenkuin edes kunnolla tunnetaan.

        Olen harrastuksen kautta tutustunut aivan ihanaan,itseäni kuitenkin 16 vuotta vanhempaan mieheen.Tunteita on!
        Ikäero pelottaa.
        Kaipaan häntä nytkin.
        Pitkän avioliiton taakse jätettyäni vihdoin mies joka on niin fiksu,samat arvot,ja sopiva.

        On tämä raadollista :(


      • Löpsötin

        Mitä "raadollista" on hyvässä ja kauniissa ystävyydessä?


    • PekkaOrvokki

      Kyllä kaunis korvienväli kaunistaa kaiken. Mitäs komealla kropalla tekee, jos korvienväli on perseestä ts hyvä itsetunto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe