Valitkaa isännöintiyritys huolella

Tienoo

Kannattaa valita Isännöintipalvelut rauhassa. Alalla on täysiä huijareita joskin myös hyviä kuten kaikissa ammattiryhmissä. Kannattaa kysyä montako kiinteistöä isännöitsijä hoitaa koska kokemuksesta voin sanoa että useimmilla ei ole hajuakaan mitä kiinteistössä on meneillään. Isännöitsijät jotka keräävät määrällisesti paljon kiinteistöjä hallintaansa ja leuhkivat kokouksien määrällä on ne surkeimmat isännöitsijät. Olin itse isännöintipalvelussa jonka isännöitsijä alemmuuden kompleksissaan kehui joka aamu kuinka monta kokousta on vetänyt, kuitenkin tietotaito itse kiinteistöistä oli noloa joka tuli esille taloyhtiön kokouksissa. Kannattaa tiedustella montako kiinteistöä isännöitsijällänne on ? Jos määrä on yli kolmen kymmenen yhdellä ihmisellä on kyseessä vain rahan keruu bisnes. Plus että useat yritykset arvottavat kiinteistöt asiakkaiden mukaan, itse törmäsin siihen että ns. huonolla alueella oleville taloille ja niiden asukkaille naurettiin selän takana. Olen itse ajatellut että ilmoitan asiasta Isännöintiliittoon jotta erottaisivat kyseisen yrityksen liitosta. Lisäksi kun lisätään henkilöstön kiristys ja työharjoittelijoiden hyväksikäyttö toimii jotkut Isännöintiyritykset mielestäni jopa työlainsäädäntöjen vastaisesti.

7

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tienoo

      Töissä ollaan kuule, mihin kolahti? Oletko kenties noita joita mainitsen?

    • hinta_edellä

      Monia tuntuu kiinnostavan vain halpa hinta!

    • VanhanLiitonHPJ

      Varmaankin liikaa taloyhtiöitä per isännöitsijä ainakin isännöintifirmoissa, ja osin siitä johtuen isännöitsijätrengit ja -piiat vaikuttaa olevan aika marginaalisesti sitoutuneita tai motivoituneita työhönsä, saati taloyhtiön toimeksiantojen hoitamiseen. En jaksa oikein edes uskoa, että jostain löytyisi edes tyydyttävästi hommansa hoitavaa isännöitsijää. Ehkä joku vanhan liiton ja pitkän linjan Tmi Isännöitsijä vois olla paras valinta, jos semmosia enää on olemassa.

      • Thuk

        Niinhän se on pääosin, isännöitsijöillä on liikaa taloyhtiöitä hoidettavanaan ja kun ei niitä ehditä kunnolla hoitamaan, niin syöhän se motivaatiota ja laatu kärsii. Tästä ala saa kyllä syyttää aivan itseään. Suurin ongelma ainakin suuremmissa isännöitsijätoimistoissa on huono johto, joka ei välitä isännöinnin laadun ja alan ja kehittämisestä, eikä työntekijöiden hyvinvoinnista.Pääasia, että asiakkaita veloitetaan ja oma tilipussi kasvaa. Uusia toimintamalleja ja innovatiivisia yrittäjiä ala kaipaisi kipeästi.


    • santex

      Olen ammatti-isännöitsijä ja minulla on 17 yhtiötä. En ole ottamassa enempää, sillä enempää ei pysty laadukkaasti hoitamaan. Vaihdan työpaikkaa, jos minulle yritetään laittaa enemmän taloja. Motivaationi tähän sinänsä aika raskaaseen ja vaativaan työhön kumpuaa juuri laadukkaasta tekemisestä ja jos työnantajani yrittäisi vaarantaa sitä laittamalla lisää taloja, olisi aika vaihtaa taloa tai perustaa oma yritys.

    • tiedonjyvä

      Voit valita hyvän isännöitsijätoimiston jos yhtiösi on tunnetusti hyvin hoidettu aiemmin. Mutta jos jo talo on rapistunut ja täysin holtittomasti hoidettu vuosikymmeniä ja tunnetusti yhtiön hallitus on koostunut vain oman edun tavoittelijoista ja jatkuvasti riita-asioita on oikeudessa ja yhtiökokouksissa jne. osakkaiden tyytymättömyydestä ja asioiden laiminlyönneistä ja asioiden pimityksien vuoksi, niin voit tyytyä vain samanlaiseen "keplottelevaan" isännöitsijätoimistoon kuin yhtiösi hallituskin on. Eli Vakka kantensa valitsee. Muuta rahaksi omaisuutesi ja etsi talo jossa asiat hoidetaan avoimesti ja huolellisesti. Kyllä niitäkin löytyy suomesta. Ei kaikki ole mätää.

    • Justjoo4543

      www.museokatu.com

      Loppujen lopuksi vuokralla asumisessa on omat hyvät puolensa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe