Rokotetut sairastuvat hirmuvauhtia

NWO-WHO

57

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32rrw

      Miksi postasit tämän salaliittoteoriaan, onko tuossa selityksessä jotain vikaa tai outoa?

      • NanoSano

        Mutta eiköhän rokotusten päätarkoitus saavutettu?


      • hpöhöpö
        NanoSano kirjoitti:

        Mutta eiköhän rokotusten päätarkoitus saavutettu?

        Eli sairaastuneita 70% rokotetuista. Tuskin se on noin korkea rokottamattomillakaan!
        Minä en ole potenut lunssaa moneen vuoteen peräkkäin eikä ole tarvinnut rokotteita.Ikä 69v..


    • Uutisen sisältö on siis se, että tämänvuotinen influenssarokote ei suojaa niin hyvin kuin olisi toivottu.

      Ei se, että rokotetut sairastuisivat influenssaan rokottamattomia herkemmin.

    • EnIkinäSaatana

      On aika hölmöä antaa pistää itseensä alumiinia ja muuta paskaa.

      • elohopeaa.ränniin

        Alumiini ja elohopea ovat molemmat todellakin vaarallisia hermomyrkkyjä, kun niitä kertyy tarpeeksi elimistöön. Aivan käsittämätöntä, että niitä sisältäviä ruiskeita on ylipäätään laillista pistää ihmisen sisälle. Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia.


      • TotuusSattuu
        elohopeaa.ränniin kirjoitti:

        Alumiini ja elohopea ovat molemmat todellakin vaarallisia hermomyrkkyjä, kun niitä kertyy tarpeeksi elimistöön. Aivan käsittämätöntä, että niitä sisältäviä ruiskeita on ylipäätään laillista pistää ihmisen sisälle. Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia.

        "Alumiini ja elohopea ovat molemmat todellakin vaarallisia hermomyrkkyjä, kun niitä kertyy tarpeeksi elimistöön. Aivan käsittämätöntä, että niitä sisältäviä ruiskeita on ylipäätään laillista pistää ihmisen sisälle. "

        Tiesitkö että lähes kaikki lääkeaineet ovat normaalia suurempina pitoisuuksina myrkyllisiä, pienempinä hyödyllisiä? Eli kyse on aina määristä, ei siitä että mitään millään tavalla haitallista ei saisi lainkaan päätyä elimistöön.

        " Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia."

        Minäkään en ole koskaan ollut kolarissa mutta en silti neuvo muita jättämään turvavyötä käyttämättä.


      • elohopeaa.ränniin
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Alumiini ja elohopea ovat molemmat todellakin vaarallisia hermomyrkkyjä, kun niitä kertyy tarpeeksi elimistöön. Aivan käsittämätöntä, että niitä sisältäviä ruiskeita on ylipäätään laillista pistää ihmisen sisälle. "

        Tiesitkö että lähes kaikki lääkeaineet ovat normaalia suurempina pitoisuuksina myrkyllisiä, pienempinä hyödyllisiä? Eli kyse on aina määristä, ei siitä että mitään millään tavalla haitallista ei saisi lainkaan päätyä elimistöön.

        " Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia."

        Minäkään en ole koskaan ollut kolarissa mutta en silti neuvo muita jättämään turvavyötä käyttämättä.

        "" Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia."

        Minäkään en ole koskaan ollut kolarissa mutta en silti neuvo muita jättämään turvavyötä käyttämättä."

        Surkea vertaus. Mutta jos sinä haluat pumpata itseesi alumiinia ja elohopeaa, niin siitä vaan.


      • TotuusSattuu
        elohopeaa.ränniin kirjoitti:

        "" Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia."

        Minäkään en ole koskaan ollut kolarissa mutta en silti neuvo muita jättämään turvavyötä käyttämättä."

        Surkea vertaus. Mutta jos sinä haluat pumpata itseesi alumiinia ja elohopeaa, niin siitä vaan.

        Ei se ole lainkaan surkea vertaus vaan tuo hyvin esiin sen että omilla kokemuksilla voi harvoin perustella kovin uskottavasti koko väestöä koskevia asioita. Et voi koskaan tietää oletko säästynyt joltain ihan vain onnen avulla vai jostain muusta syystä.

        "Mutta jos sinä haluat pumpata itseesi alumiinia ja elohopeaa, niin siitä vaan."

        En inä mitään pumppaa. Tietttyjä haitallisia aineita, mm. elohopeaa tai lyijyä, saan ihan ruoan ja jopa hengitysilman kautta jatkkuuvast.
        Rokotusten sisältämät pitoisuudet ovat muuhu altistukseen verrattuna mitättömän pieniä mutta niistä on paljon mukavampi elämöidä.


      • elohopeaa.ränniin kirjoitti:

        Alumiini ja elohopea ovat molemmat todellakin vaarallisia hermomyrkkyjä, kun niitä kertyy tarpeeksi elimistöön. Aivan käsittämätöntä, että niitä sisältäviä ruiskeita on ylipäätään laillista pistää ihmisen sisälle. Toinen juttu on sitten, että miksi kukaan ottaa rokotuksia influenssaan. Itselläni on viimeksi ollut influenssa yli 15 vuotta sitten, vaikken koskaan ole ottanut rokotuksia.

        Alumiinia on maaperä joka paikassa pullollaan koska se on yksi yleisimpiä alkuaineita. 3. yleisin.
        Syöpäs yksi hauki, tai muu sisävesipetokala, niin saat elohopeaa enemmän kuin 100x kaikista mahdollisista rokotuksista yhden ihmiselämän aikana.


    • kbkbkbkbkbkvbk

      Minä ja läheiseni olemme olleet ilman rokotteita vuosikymmeniä, eikä edes flunssaa koskaan :D

      • RuokalääkettäOvat

        Raaka valkosipuli, keltasipuli, vihreä tee ja neitsytoliiviöljy sekä runsaat kasvikset.


      • AittavatMyös
        RuokalääkettäOvat kirjoitti:

        Raaka valkosipuli, keltasipuli, vihreä tee ja neitsytoliiviöljy sekä runsaat kasvikset.

        Liikunta, ulkoilu ja käsien ahkera peseminen.


      • niksd
        RuokalääkettäOvat kirjoitti:

        Raaka valkosipuli, keltasipuli, vihreä tee ja neitsytoliiviöljy sekä runsaat kasvikset.

        Otatko kasvikset kaupasta? Jos, niin et välty kamalilta myrkyiltä.


    • Paapparainen

      Olen yli 70- vuotias. Minua on rokotettu koulussa ja armeijassa.
      Sen jälkeen ei koskaan. Olen ollut yli 60 maassa.
      En ole koskaan sairastanut mitään. Noh, pari kertaa ollut nuha mutta niistä olen selvinnyt viikon niistämisillä.

      Pidänkin rokotteita ihmisille vaarallisina ja lääkeyhtiöiden bisneksenä.

      • lauman-suojassa

        Oletkin nauttinut hyvästä laumasuojasta.


      • ElämäLyhenee

        Olisit elänyt 300 vuotiaaksi, nyt olet huonoilla elintavoilla lyhentänyt elämäsi vain noin 80 vuoteen.

        Kannattiko?


      • TotuusSattuu

        "Olen yli 70- vuotias. Minua on rokotettu koulussa ja armeijassa.
        Sen jälkeen ei koskaan. Olen ollut yli 60 maassa.
        En ole koskaan sairastanut mitään. Noh, pari kertaa ollut nuha mutta niistä olen selvinnyt viikon niistämisillä."

        Tajuat varmaan että omat kokemukset eivät ole väestötasolla todiste mistään. Minä en ole koskaan ollut kolarissa mutta niissä kuolee ja vammautuu ihmisiä vuosittain melkoinen määrä joten en vastusta turvavöitä. Minulta ei ole koskaan katkennut yhtään luuta mutta ihmiset silti katkovat luita jatkuvasti joten on järkevää olla varovainen liukkalla ja hiekottaa teitä. En ole sairastunut syöpään vaikka melkoinen osa ihmisitä sellaisen joskus saa joten kannattaa elää tervellisesti jne.
        Omien kokemusten perusteella ei siis voi sanoa että joku asia ei olisi riski tai että siltä riskiltä ei kannattaisi suojautua.


      • korpimökinnukkeli
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Olen yli 70- vuotias. Minua on rokotettu koulussa ja armeijassa.
        Sen jälkeen ei koskaan. Olen ollut yli 60 maassa.
        En ole koskaan sairastanut mitään. Noh, pari kertaa ollut nuha mutta niistä olen selvinnyt viikon niistämisillä."

        Tajuat varmaan että omat kokemukset eivät ole väestötasolla todiste mistään. Minä en ole koskaan ollut kolarissa mutta niissä kuolee ja vammautuu ihmisiä vuosittain melkoinen määrä joten en vastusta turvavöitä. Minulta ei ole koskaan katkennut yhtään luuta mutta ihmiset silti katkovat luita jatkuvasti joten on järkevää olla varovainen liukkalla ja hiekottaa teitä. En ole sairastunut syöpään vaikka melkoinen osa ihmisitä sellaisen joskus saa joten kannattaa elää tervellisesti jne.
        Omien kokemusten perusteella ei siis voi sanoa että joku asia ei olisi riski tai että siltä riskiltä ei kannattaisi suojautua.

        Omat kokemukset todistaa että muu väestö elää kuin ellun kanat epätervettä urbaania loiselämää.
        Itse asun maalla ja 70 ikävuodesta huolimatta olen terve ja tyttöjen suosiossa, sillä vaikka kertoisin ikäni niin kukaan ei sitä kuitenkaan usko.


    • fgdgdgd

      elohopeaa saan valitettavasti riittävästi amalgaamipaikoista, joten jätän rokotteet väliin.

    • Veteranfan

      Influenssarokotteessa on aina ollut ongelmia koska rokote pitää uusia joka vuosi.

      Ihmiset jotka ovat ottaneet rokotteen joka vuosi ovat varmasti suuremmassa riskiryhmässä kuin ne jotka jättivät rokotteen ottamatta.

      Rokotteen haittavaikutukset eivät häviä vuoden aikana elimistöstä vaan ne jäävät elimistöön vuosiksi jopa loppuelämäksi.

      • TotuusSattuu

        Jotta mittasuhteet eivät unohtuisi niin jospa muistaisimme että kalan syönti on kaikesta huolimatta edelleen selkeästi suurin elohopean saannin lähde suomalaisilla.


      • ElämässäKuolee
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Jotta mittasuhteet eivät unohtuisi niin jospa muistaisimme että kalan syönti on kaikesta huolimatta edelleen selkeästi suurin elohopean saannin lähde suomalaisilla.

        Ja unohtamatta niitä tuhansia ja tuhansia jotka vetää radonia jokaisella henkäyksellä keuhkoihin kotonaan.


      • Jospamuistaisimmetämän

        Suoraan verenkiertoon on vähän eri asia kuin vatsalaukkuun tai keuhkoon, vai mitä?


      • TotuusSattuu
        Jospamuistaisimmetämän kirjoitti:

        Suoraan verenkiertoon on vähän eri asia kuin vatsalaukkuun tai keuhkoon, vai mitä?

        Ravintokin imeytyy verenkiertoon vatsalaukusta ja suolistosta joten kyllä ne aineet juuri sinne verenkiertoon menevät. Jos eivät menisi niin tulisivat vain ulosteen mukana pois ja silloin mitään haitta ei olisi.


      • Venkoilevielävähän

        Vaikeus ymmärtää sanaa "suoraan"??


      • TotuusSattuu
        Venkoilevielävähän kirjoitti:

        Vaikeus ymmärtää sanaa "suoraan"??

        Mikä ero on sillä että sama aine menee "suoraan" vereen vai vasta pienen ajan viiveellä sinne vereen ruoansulatuksen kautta?


      • TotuusSattuu kirjoitti:

        Mikä ero on sillä että sama aine menee "suoraan" vereen vai vasta pienen ajan viiveellä sinne vereen ruoansulatuksen kautta?

        Alkokaan ei myy rommia injektioruiskujen kera...


      • taashco
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Mikä ero on sillä että sama aine menee "suoraan" vereen vai vasta pienen ajan viiveellä sinne vereen ruoansulatuksen kautta?

        Se siinä on erona. Mitäpä syöt kaikki ei mene suoraanvereen.
        Mitäs sitten kakattais jos menis? Välillä kilisee potan pohjaan kuparilantteja alumiinkolokoitakin.


    • eiauttanutrokote

      Otin rokotteen,suojasin itseäni kaikilla varotoimilla (pesin käsiä,pysyin enimmäkseen kotona, en ollut yleisötapahtumissa) silti tauti iski ja nyt olen yli viikon sairastanut ,enkä osaa sanoa kauanko tämä vielä kestää .Olen mies 75v

      • NäinMeillä

        Aivan kuten raskauden ehkäisy, tautien ehkäisy rokottamallakaan ei ole aina 100% varmaa..


    • VoiNiitäVanhojaAikoja

      Joku tuolla kirjoitti kalan syönnistä.
      Muistan aikoja jolloin Hakaniemen- ja Kauppatorilla oli sätkiviä silakoita myynnissä.
      Niitä kissalle ostettiin ja pannullakin tiristettiin. Olivatpahan hiton hyviä.
      Nyt atomivoimaloiden lauhdevedet ovat tuhonneet meremme eikä merisilakkaa voida syöttää edes minkeille.

      Muuta kalaa ei enää ole kuin lammikkolohta ja kalankaltaista mössöä joita kalapuikoiksi kutsutaan.

      • Ostaisihan isoja silakoita mielellään jos vain kaupoissa niitä näkisi.

        Hömpötystä että olisivat mitenkään vaarallisia, varsinkaan verrattuna sisävesien haukiin (niitä mitä Linkola syö kilokaupalla).


      • TotuusSattuu

        "Muistan aikoja jolloin Hakaniemen- ja Kauppatorilla oli sätkiviä silakoita myynnissä.
        Niitä kissalle ostettiin ja pannullakin tiristettiin. Olivatpahan hiton hyviä.
        Nyt atomivoimaloiden lauhdevedet ovat tuhonneet meremme eikä merisilakkaa voida syöttää edes minkeille."

        Tällaiset "ennen oli paremmin" ihannekuvat ovat toki mukavia ja ymmärrettäviä mutta totuus on että kalojen raskasmetallipitoisuudet ovat olleet jatkuvasti hitaassa laskussa koska niiden käyttöä on rajoitettu huomattavasti ja erilaisia raja-arvoja valvotaan tarkasti. Esim. itämeressä ympäristömyrkkyjen pitoisuudet olivat suurimmillaan 70-luvulla ja sen jälkeen on tultu alaspäin.


      • kutelikolie
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ostaisihan isoja silakoita mielellään jos vain kaupoissa niitä näkisi.

        Hömpötystä että olisivat mitenkään vaarallisia, varsinkaan verrattuna sisävesien haukiin (niitä mitä Linkola syö kilokaupalla).

        Silakat loppui kun ydinvoimaloiden lauhdevedet tulivat.
        Näin sen on ollut jo kauan. Harmittaa kun verkkoihin ei enää silakkaa tule.


    • Nykyajan lapset välttyvät erittäin tappavilta ja agressiivisilta sairauksilta juurikin rokotusten vuoksi.

      Ennen tehtiin 6 lasta joista keskimäärin 2 kasvoi aikuisikään asti.

      • VäkeäRiittää

        Lisäksi maapallolla on elossa enemmän väkeä tänään 2017 kuin sitä syntyi kautta historian vanhimman tänään elossaolevan syntymää edeltävänä aikana.

        Miettikää tuota hetki.


    • IhanVitunSama

      Jokainen joka haluaa itseensä piikitettävän alumiinia ja muuta paskaa saa sen toki tehdä.

      • LuonnonValintaParas

        Tässä olen samaa mieltä, jokainen joka ei halua hidastaa omaa kuolemaansa pitäisi olla vapaa se tekemään.

        Ihmiskunnan edun mukaista on päästä eroon haitallisesta geenistöstä; mitä nopeammin, sen parempi.


      • hähähähäääää

        Juuri tämä on valtaeliitin tarkoitus.
        Vähentää nykyistä väestömäärää 80 %:lla.


      • MenetteHalpaan
        hähähähäääää kirjoitti:

        Juuri tämä on valtaeliitin tarkoitus.
        Vähentää nykyistä väestömäärää 80 %:lla.

        Ja tuon vähennettävät sakin tärkein osa eliitin mielestä on "toisinajattelijat".

        Niitä vastaan kohdistetaan tämä rokote-pelottelu. Jotta kun taudit iskee ensin kuolee se "toisinajattelijaosa".


    • tio.mer.saa.li

      Sehän lääkebisneksessä on tarkoitusena. Aiheuttaa ihmisille oireita, joihin tarvitaan lääkkeitä, lääkäreitä, hoitajia, apteekkareita jne.

      • tio.mer.saa.li

        Ja rokotteiden lisäaineilla aiheutettuja oireita voidaan hoitaa lääkkeillä, jotka aiheuttavat lisää oireita. Samaa kaavaa käyttäen saadaan terveestä ihmisistä muokattua jopa 10-20 lääkettä syövä pelinappula, jonka avulla yhteiskunnan rahoja (valtion velkaa) siirretään pois Suomesta. Lääkäreiden, hoitajien ja apteekkarien palkkiot ovat vain pientä provikkaa isossa rikollisuudessa.


      • Farmageddon

        Kyllä. Ihminen on sitä terveempi, mitä harvemmin on apteekin ovesta astunut.


      • anti-glutamaatti
        Farmageddon kirjoitti:

        Kyllä. Ihminen on sitä terveempi, mitä harvemmin on apteekin ovesta astunut.

        Kyllä. Nykyiset lääkkeet eivät tee ihmistä terveeksi, koska ne on suunniteltu pitämään pelkästään oireita loitolla ja tuottamaan rahaa lääkemafialle.

        Muitakin vaihtoehtoja on ja tulee. Esimerkiksi suomalaiset ovat keksineet glumaatin estäjän, KDI-proteiinin, jolla voidaan auttaa elimistöä parantamaan itse itsensä mahdollistamalla hermosolujen uudistuminen. Normaalitilanteessa glutamaatti estää parantumisen ja vammojen yhteydessä glutamaattia on normaalia enemmän. Jopa halvaantuneet saavat mahdollisuuden parantua kokonaan. Samoin moni neurologisesti sairas.

        Tuorein keksintö kuuluu tulevan hammashoidon puolelta, jossa hammas saadaan pian parantamaan itse itsensä eikä reikiä tarvitse enää porata ja paikata.

        Muitakin keksintöjä varmasti jo on ja tulee lisää koko ajan vaikka niistä emme saa tietoa. Todella kiusallisia asioita puuhaavat lääketeollisuuden "seläntakana". Tuotteita, jotka romahduttavat vielä nykyisen lääkebisneksen ja parantavat ihmisiä lääkkeettömiksi.


      • TotuusSattuu
        Farmageddon kirjoitti:

        Kyllä. Ihminen on sitä terveempi, mitä harvemmin on apteekin ovesta astunut.

        "Kyllä. Ihminen on sitä terveempi, mitä harvemmin on apteekin ovesta astunut."

        Hieno logiikka. Kyllä sairaalassa olevat ihmisetkin ovat keskimäärin sairaampia kuin ihmiset jotka eivät ole sairaalassa. Samoin sairaammat syövät enemmän lääkkeitä siksi että ovat sairaita, eivät sairaita siksi että syövät lääkkeitä.

        "Kyllä. Nykyiset lääkkeet eivät tee ihmistä terveeksi, koska ne on suunniteltu pitämään pelkästään oireita loitolla ja tuottamaan rahaa lääkemafialle."

        Yleensä sairaus on parantunut silloin kun se oireet ovat "loitolla".


    • NukkuMattiPorista

      Minusta infulenssarokote toimii erittäin hyvin jos vain 70 prosenttia rokotetuista jää ilman rokotteen antamaa suojaa. Onko tälläkertaa varmistettu ettei rokote aiheuta rokotteen ottaneille narkolepsiaa tai muita vakavia sairauksia?

      • tio.mer.saa.li

        Voi olla paremminkin, että on varmistettu rokotteiden aiheuttavan oireita, joita ns lääkärit pääsevät hoitamaan lääkebisneksen kääriessä rahoja suomalaisten terveyden kustannuksella.


    • Tilastonikkarit

      Muistaakseni yli 90 % rokotetuista selviää hengissä.

      • tio.mer.saa.li

        Hengissä voivat selvitä (suurin osa, ei kaikki), mutta lääkkeiden käyttö lisääntyy rokotetuissa väestöissä.


    • niinähty

      Niinhän se on rokotteet on pelkkää alumiinia ja mikrosiruja.
      Maa on litteä ja apteekkari reptiliaani vapaamuurari nwo eliitti johtaa maailmaa
      Onton kuun avaruusasemasta käsin, herätkää lampaat jne...

      • TotuusSattuu

        Minäkään en usko lääkkeisiin ja lääketieteeseen silloin kun ne koskevat muita ihmisiä ja heidän sairauksiaan. Sitten kun itse sairastun niin menen kyllä kiltisti lääkäriin ja otan määrätyt lääkkeet.


      • OllaanNiinKovaaPoikaa

        "Kyllä. Nykyiset lääkkeet eivät tee ihmistä terveeksi, koska ne on suunniteltu pitämään pelkästään oireita loitolla ja tuottamaan rahaa lääkemafialle."

        Tämän hölmöyden kirjoittaja ei siis ota särkylääkkeitä tai hakeudu hoitoon syöpää peöätessään. Hah!


    • Pneumo

      Itse suosittelen ottamaan pneumokokkirokotuksen. Jos influenssa tulee siitä perusterve selviää ja jälkitauteihin kuten aivokalvon tulehdukseen taas pneumokokki toimii, rokotus on ollut vuosia käytössä. Meillä on nyt niin paljon maahanmuuttajia omine bakteereineen että sairastumme jo siksikin tauteihin joita ei ennen ollut tai jotka ovat kadonneet. Heidän hygieniatietämys ei välttämättä ole sama kuin meidän, lähdetään vaikka käsien pesusta. Tuberkuloosi, uudet norotaudit, hinkuyskä jne. Näissäkin jäälkitaudit lienee paha juttu. Se on sitten eri juttu onko tuo rokotus "päivitetty".

      • TodellisuusKutsuu

        Niin, koska Suomalaisethan ei koskaan matkusta ulkomaille, eikä Suomessa koskaan käy turisteja ulkomailta niin kyllähän ne maahanmuuttajat niitä tauteja joita ennen ei olla nähty sinne tuo.

        Mitäs seuraavaksi syytät? Sateet ja huono sää seuraa maahanmuuttajia?

        Suurin sairauksien levittäjä nykymaailmassa maiden välillä on lentoliikenne.

        Nykyisen vuosikymmenien rokotekampanjan ansiosta lapsia ei tarvitse enää tehdä kymmentä jotta edes muutama kasvaisi aikuiseksi. Tosin Suomalainen omahyväisyys on vienyt tuonkin liian pitkälle, lapsia ei tehdä enää tarpeeksi edes ylläpitämään väkilukua.

        Nykyinen lääketeollisuus myös on mahdollistanut sen että planeetan väkiluku on suurempi kuin koskaan historiassa. Elossa tänään on enemmän väkeä kuin vanhimman elossaolleen syntymää ennen eli kautta ihmiskunnan historian.

        Silti, suosittelen lämpimästi halukkaille rokotteiden ja lääkkeiden väliinjättöä. On ihmiskunnan etu jos te kuolette pois lapsinenne. Sitä kun kutsutaan luonnonvalinnaksi.


      • Hyvä_diili

        Rokotteet jätetään väliin. Miksipä ei lääkkeitä voisi käyttää tarkan harkinnan mukaan? Kun huolehtii hyvästä ravinnosta ja syö vitamiineja ja hivenaineita monipuolisesti joutuu harvoin harkitsemaan edes muidenkaan lääkkeiden käyttöä.

        Luonnonvalinta on pitänyt perheemme tähän asti erittäin hyvässä kuosissa ja ei ole tarvinnut yhteiskunnan terveyspalveluja juurikaan käyttää. Hyvä diili yhteiskunnalle tähän asti, vai mitä?


      • dss

        Polio, kurkkumätä ja tuberkuloosi eivät välitä, onko ne hivenaineet syöty vai ei. Ne tarttuvat silti jos rokotetta ei ole.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe