Todella nirsoja naisia

nelikymppinenmies

Miksi naiset olette nirsoja. Miksi teille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies. Ette itse ole mitään misseja kuitenkaan. Teilläkin sitä ylipainoa näyttää olevan ja olette huono kuntoisiakin, liikaa meikkiäkin. Miksi vaaditte jotain rikasta miesmallia vaikka teidän tasonne ei ole lähellekkään sitä.

56

916

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen_savallisen_akka

      No mulla ainakin on ihan tavallinen suomlainen ja enkä ole aikeissa vaihtaa. Hyvä mies onkin. Mistä saatais sulle vaimoke?
      Ps. yleensä se vika löytyy enemmän itsestä ku niistä muista mutta muissa se vika on helpompi nähdä. Löytyskö tästä ratkaisu sulle?

      • Palstan.Rumin.Mies

        Niin mies näkee vian itsessään mutta nainen näkee vian miehessä joten miten eroaa se vian näkyminen sun periaatteellasi että vika on aina muissa? Jos mies on samalla aivokapasiteetilla varustettu ruma mies niin hän häviää aina samalla aivokapasiteetilla varustetulle komealle miehelle. Eli suurinsyy lopulta on naisten silmissä "muissa" eli miehen ulkonäössä.


      • sen_tavallisen_akka

        Heh onko omassa kuplassa yksin kivaa? No eo näytä olevan. Jos sua ei kukaan huoli niin vika on sinussa eikä niissä jotka ei sua huoli. Ostaisinko kaupassa nahistuneen ja huonon hedelmän vai sen freesin siitä vierestä? Ja jos ostan sen freesin, niin missä kohtaa toimin väärin?
        Älä ole mäntti urputtaja vaan tavoittele niitä asioita elämässäsi joihin voit realistisesti yltää niin ei tule pettymyksiä. Varmasti on samassa tilanteessa olevia naisia. Mieti miten voisit tunnistaa heidät ja lähesty heitä. Muussa tapauksessa jatka katkeraa yksinäistä elämääsi.


      • nelikymppinenmies

        Mitä teet nettideitti palstalla jos kerran olet varattu. Ei taida ollakkaan niin hyvä mies sulla vaan etsit parempaa pettäminen mielessä.


      • sen_tavallisen_akka

        Käyn lukemassa näitä pöljiä juttuja nää on niin hauskoja sekä vanhasta tottumuksesta. Netistä minäkin kultani löysin. Empä usko että pettäisin. Olen oikein tyytyväinen mieheeni ja elämäämme kaikin puolin.
        Älä nyt ole niin rajoittunut ja herkkänahkainen että heti menee muumit nurin jos jotain kommentoi. Eikös tämä ole keskustelupalsta?
        Yritin vain vähän sua neuvoa ja avittaa näkemään ongelmasi.


      • Palstan.Rumin.Mies
        sen_tavallisen_akka kirjoitti:

        Käyn lukemassa näitä pöljiä juttuja nää on niin hauskoja sekä vanhasta tottumuksesta. Netistä minäkin kultani löysin. Empä usko että pettäisin. Olen oikein tyytyväinen mieheeni ja elämäämme kaikin puolin.
        Älä nyt ole niin rajoittunut ja herkkänahkainen että heti menee muumit nurin jos jotain kommentoi. Eikös tämä ole keskustelupalsta?
        Yritin vain vähän sua neuvoa ja avittaa näkemään ongelmasi.

        Samaa mieltä nelikymppisen kanssa että mitä täällä roikut jos kerran varattu olet? Sun "avittamises" ei ole muuta kuin paskan jauhantaa ja ylpeilyä omalla erinomaisuudellasi.


      • nelikymppinenmies
        sen_tavallisen_akka kirjoitti:

        Käyn lukemassa näitä pöljiä juttuja nää on niin hauskoja sekä vanhasta tottumuksesta. Netistä minäkin kultani löysin. Empä usko että pettäisin. Olen oikein tyytyväinen mieheeni ja elämäämme kaikin puolin.
        Älä nyt ole niin rajoittunut ja herkkänahkainen että heti menee muumit nurin jos jotain kommentoi. Eikös tämä ole keskustelupalsta?
        Yritin vain vähän sua neuvoa ja avittaa näkemään ongelmasi.

        Ei minulla ole ongelmia elämässä. Sinulla niitä näyttää olevan.


      • sen_tavallisen_akka

        Ai että ei ole ongelmia? Hehe No kiva jos sait ne äkkiä ratkaistua. Vai tulitko siihen lopputulokseen että kun vika on kuitenkin muissa niin miksi edes yrittää ratkaista ongelmiaan.
        Ps. hyvää yksinäistä loppu elämää. Noilla asenteilla yksinäinen elämä on sulla taattu. Mut älä panikoi. Odotetusta eliniästä on jo puolet menny kyllä sä sen lopunkin kestät ja seniiliys alkaa kohta joka tapauksessa armahtaa.


    • 8plus16

      Näissä nettideiteissä on yksinkertaisesti niin paljon ylitarjontaa miehistä, ettei kannata semmosissa aikaan tuhlata. Itsekin olen mies 40 ja flirttejäkin vielä tässä iässä tulee joskus esim. ruokakaupassa, mutta deittisivuilla en sitten näköjään ollutkaan oikein mitään... huono mieli vaan jäi

      • minäsinämeidään

        samoin ylitarjontaa naisista


      • fghdfghdf

        Minullekin on flirttailtu ja satunnaisesti joku nainen tullut ihan oma-aloitteisesti juttelemaankin esim. baarissa, seksiäkin on joskus tarjottu. Tinderissä olen myös saanut matcheja (vaikka huomattava enemmistö naisista on saanut siellä minulta ruksia), kuvausteksti ja ykköskuvani ovat siellä samat kuin kuvaukseni ja profiilikuvani Suomi24 Treffeissä.

        Siellä kuitenkin meininki on sellainen, että jos kirjoitan jollekulle, niin pääsääntöisesti nainen ei vastaa mitään, vaikka olisin liittänyt mukaan sähköpostiosoitteeni, jotta sivun viestirajoitukset eivät olisi este vastaamiselle. Aloitusviestini ovat olleet sentyylisiä, millaisiin naiset ovat näillä foorumeilla kertoneet vastaavansa.

        Käytännössä ainoa ero Tinder-profiilini ja Suomi24 Treffit -profiilini välillä on se, että jälkimmäisessä ilmoitan pituuteni toisin kuin Tinderissä, jossa kuitenkin on nähtävillä sivusuunnasta (eli sellaisesta kulmasta, mikä ei vääristä mittasuhteita) otettu kokovartalokuva. Pituuteni on 170 cm.


      • fghdfghdf

        Lisään vielä, että en minä tietenkään sinkkuna tässä olisi ja kumppania hakisi jos kuka vaan olisi kelvannut. Ihan sitä oikeaa haen. Sitä vaan ihmettelen, että miksi niitä "ottajia" on niin hemmetin vaikea löytää deittisivuilta, kun mistä tahansa muualta niitä löytyy helpommin.


    • Sivusta

      Älä valehtele.

    • olenomaitsenijayksin

      Kysyn että mihin miestä tarvitsee? Kun katson elämääni eteenpäin niin yksin olen ,mutta en yksinäinen.

      • sen_tavallisen_akka

        Jos se on valintasi niin siitä vain. Jos on valintaansa tyytyväinen niin kaikkihan on hyvin.


    • Kaikennähnyyyt

      on miehetkin nirsoja, viellä ennemmän kun maiset

    • pikakurssi_naisen_hakuun

      Mieleisen voit kohdata jos tähtäät koko ajan ylemmäs ja ylemmäs, jooh, auttaako
      Yllättäen huomaat naiset tulleetkin sulle elämän tavaksi eikä tarvi ruikuttaa., senkun ottaa kainaloon ja imuttaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=0KWkmDgnqrU

      • pikakurssi_naisen_hakuun

        Suosikkilistattu 180
        Lähetettyjä viestejä viime kuukauden aikana 140
        Vastaanotettuja 320 käyttäjältä

        Taipaleen alussa ynnäilet myös perus matematiikalla mihin rakoon lähdet päätä änkeemään. Ylös päin, ylös päin, sujuvasti vaihdat mieleisempään


      • Mutta_kuitenkin

        No on aika hakuammuntaa. Todelliseen viestintään ei edes ehdi kuin 1-3:n kanssa päivittäin. Eli se kolmekin on aivan liikaa ja liki hävettävää.
        Hyvä, jos ne ensimmäisetkään kunnon profiilit edes löytyy.


      • Mutta_kuitenkin
        pikakurssi_naisen_hakuun kirjoitti:

        Suosikkilistattu 180
        Lähetettyjä viestejä viime kuukauden aikana 140
        Vastaanotettuja 320 käyttäjältä

        Taipaleen alussa ynnäilet myös perus matematiikalla mihin rakoon lähdet päätä änkeemään. Ylös päin, ylös päin, sujuvasti vaihdat mieleisempään

        Tarkoitin myös että en voisi tuommoista akkaa myös todesta ottaa, vaikka olisi kuinka nirso ja kolmannessa viestissä nettisivun jälkeen vannoisi suurta rakkautta jo. Ja tuohan kertoo vain jostain hakuammunnasta suoraan deittipalstalla. Itse olen päässyt jossain toisesta kävijästä alkaen ihan mallin mitoin ja kuvin neitiin yhteyksiin, että joka ilta (lähinnä) muuallakin muistetaan edes ainakin hyvää yötä toivottaa. Pari kaveriaankin on kai pyytänyt sivulla käymään, jos olen kylmyyttä valitellut ja on toivonut lämmintä sänkyä minulle.


    • nytmenihermo

      No miksi pitäisi kelvata katkera páskakasa, joka vain syytää pahaa oloaan täällä netissä vuodesta toiseen? Kerro yksikin hyvä syy.

      Oma lukunsa ovat ne älykääpiöt, jotka hakevat vain seksiä ja kaltaiseni tavallinen nainen kelpaa heille vain kertapanoa varten. Hyi hitto!

      Sen verran nirso olen, että haluan miehen haluavan juuri minut, omana itsenäni. Jos ei kelpaa, suksikoon kuuseen! Mieluummin olen yksin kuin huonon miehen kanssa. Ja jos tämän planeetan naisilla on yhtään järkeä päässä, tämänkin palstan katkerat jännämiehet jäävät yksin lopuksi elämäänsä.

      • Palstan.Rumin.Mies

        Mistä miehen halusta siinä on kyse kun valitset miehen vain ulkonäön perusteella?


      • nytmenihermo

        Puhut ihan potaskaa. Se on vähän vaikea päästä ulkonäön perusteella valitsemaan, tai ylipäänsä valitsemaan kun tarjolla on vain kaltaisiasi katkeria luusereita. Mokaavat tilaisuutensa viimeistään pari viestiä vaihdettuaan.

        Minä olen valmis tapaamiseen ilman kuvaa, jos mies osoittaa edes alkeellista kykyä itsenäisestä ajattelusta ja keskustelukyvystä, plus että on ikäiseni tai vanhempi. Noilla vaatimuksilla on alkanut kaksi pitkää parisuhdetta... molemmat sokkotreffeistä.

        Että siinä sinulle ulkonäköä. Ääliö!


      • Palstan.Rumin.Mies

        "Minä olen valmis tapaamiseen ilman kuvaa"
        Älä jauha paskaa. Koettu ja todettu että kukaan ei mene muu kuin pärstäkerroin edellä.


      • nytmenihermo

        Ja sinäkö sen muka tiedät, miten jokaikinen suomalainen sinkkunainen toimii? Älä itse jauha paskaa. Vai oletko niin syvällä harhoissasi, ettet enää erota mikä on totta ja mikä ei?


    • ei.enää.nettideittailua

      Itse en saanut yhtään flirttiä tai edes vastausta aloituksiini yhdeltäkään nettitreffeissä olevilta naisilta (lähetin viisi viestiä, ihan perusnäteille naisille ja yhdelle kuvattomalle). Kun menin Tinderiin (käytin samoja kuvia kuin nettideittisivulla) niin sain heti 30min aikana viisi mätsiä, keskustelun aikaiseksi ja tapasinkin kolme noista. Yhden kanssa tuli suhdekin.

      Jopa oikeassa elämässä olen saanut aloitteita naisilta eli jotain häikkää tuossa nettideittailussa on.

    • Yksinäinen.mies

      Haluan tyttöystävän koska rikollisetkin saa tyttöystäviä. Vituttaa koska joku väkivaltaine paska hakkaa naista ja nainen sen kanssa on.

      • hehnainen

        paska on paskan kanssa.


    • Täälä ei kyllä vasta viesteihin.Täälä jotekin kainostellaan ja luulaan et kaikki miehet vain vonkaavat vain seksiä.tunteet pannaa syrjään.

    • mietittävää

      Miksi et sitten laihduta, jos tiedät olevasi lihava? Miksi et halua kehittää itseäsi? Miksi muiden pitäisi pitää sinua kiinnostavana, jos olet veltto terveytesi ja ulkonäkösi suhteen? Hoikat ja reippaat ulkomaalaiset miehet vievät naiset, jos suomalainen mies ei ryhdistäydy.

    • naiset-nirsoja

      Kyllä on nirsoja naisia. Mitä rumempi nainen, sitä nirsompi. Pitäisi olla joku tom cruice että nainen suostuis treffeille.

    • SuolenSovinatsiSiat

      Kyllä täytyy oma elämä olla toivotonta ja katkeraa, kun viitsii tuollaisilla asioilla päätänsä vaivata. Mutta palstasovinatsin tyypillinen tyyli täällä onkin kaivaa vain naisista negatiivisia seikkoja samalla yrittäen tukahduttaa omaa katkeruuttaan.

      • Rafael_The

        Niin mutta olihan täälläkin linkki (juttuun toinen topic) ja kun perustuu 25 v. tutkimukseen ja kyseessä on naisten kasvatus Suomessa.
        Lähinnä katson, että on elintaso ja perinne tehnyt tehtävänsä usein noissa kuvissa.
        Naiset haluavat olla niin itsenäisiä ja vanhempien kodistakin muutetaan pois jo teini-iällä eikä ehkä niin hoideta niitä vanhuksiakaan myöhemmällä iällä.
        Muualla usein avioton yli 30 vuotias nainen asuu esim. äitinsä kanssa kuten usein pojatkin. Lähinnä avioliitto aiheuttaa sitten muuttamisen eroon mahdollisesti ainakin väliaikaisesti. Täälläkin vielä hetki sitten alivuokralaisasunto oli ainoa tärkein vaihtoehto, jos joutui muuttamaan etäämmälle muutoin.
        Tunnen silti täälläkin miehiä, jotka käyvät kuitenkin 30 ikäisinä ruokailemassa kodissaan liki päivittäin.

        Ei vain ulkomainen osaa edes kuvitella tai ymmärtää tuollaista naisten asemaa tai käyttäytymistä. Rehellisenä naisille pitää erikseen kertoa, että ei voi vaatia ja odottaa kaikkea, kun sitä ei saa tehdä täälläkään.... tai niin naiset saattavat olettaa.

        Montakohan yhteydenottoa saisi deittiviestissä edes pienellä vaatimuslistalla...


    • nelikymppinenmies

      Suomessa miljoona sinkkua eikä naiset ole nirsoja vai?

      • kaikkiainanaistenvikaa

        joo se on hienoo kun miehet ei onneks oo koskaan nirsoja! :D


    • riitapoikki

      Mä en ainaskaa meikkaa ja tavallisuus kunniaan.

    • 41v-sinkkumies

      Miehet ei ole nirsoja. Tavis nainen kelpaa mutta naiselle ei kelpaa tavis mies.

      • paitsiettä

        kutosen tavismies haluaa kympin missiprinsessan jota väittää tavikseks.


      • S24.nFemakotRy
        paitsiettä kirjoitti:

        kutosen tavismies haluaa kympin missiprinsessan jota väittää tavikseks.

        Ettehän te naiset usko tasoteoriaan, joten miksi haluat omaksua teorian vain seilloin, kun se palvelee sinun omaa nirsoa käsitystäsi? Toisinsanoen myönnät Laasasen opit vain, kun saat vittuiltua miehille. Tyypillistä täällä suoltamaasi feminismipropakandaa.


    • MiesCharmi

      Olen miettinyt miksi olen miehenä nirso. Varmaan elämäni aikana vetänyt puoleeni vääränlaisia naisia ja se on pistänyt tarkentamaan hakua.

      En ole todellakaan itsekään mikään täydellinen mutta ainakin rehellinen itselleni.
      En halua suhdetta joka ei toimi. Miehenä on tosin etuna että ikä tuo charmia, että aikaa on odottaa sitä oikeaa enemmän kuin naisilla.

      • charmiteimonianappaa

        Mitä miehissä on vanhemmiten parempaa kun naisissakaan, mitä se mystinen "charmi" on? Kalju, kaljamaha, turpea naama, hapsottavat korva- ja nenäkarvat ja harvat hampaat? Jos se on harmaa tukka niin onhan vanhoissa naisissakin sitä samaa "charmia". Tollanen charmivakuuttelu lienee vaan ikäkriisisten pappojen itselohduttelua kun haikailee niiden itseään vähintään 10 vuotta nuorempien naisten perään.
        Onneksi nainen voi hoitaa kiireisemmän asian spermapankilla, ja sitten ei ole yhtään enempää kiire mihinkään kun miehilläkään. Sitäpaitsi on se juna käytännössä jossain vaiheessa menny jo miehilläkin, kuka fiksu nuori nainen nyt jotain papparaa lapselleen isäksi haluais kun omanikäsiäkin on tarjolla.


      • eiainakaanminuntyttöni

        Oliskohan halunnut, jos Danny ei olis julkkis/varakas? Kuinka moni parikymppinen vilkuilee pappansa ikäisiä miehiä?


      • suolensovinatsipaskaa

        Niinhän ne (te) katkerat papat haluaa aina kuvitella :D mutta senku unelmoit vaan.
        Ja tosiaan monikohan parikymppinen nainen valitsee itteensä jopa vuosiymmeniä vanhemman TAVIKSEN lerppupapan!? Aika epätoivonen ja yksinkertanen pitäs olla..
        Naiset sentään kykenee panohommiinkin yhtä usein ja ihan kun ennenkin nuorempien komeiden kollien kanssa vaikka vanhainkodissa, mutta eihän lerppupapoilla enää seisokaan siinä 40 iästä eespäin. Ja jos vielä kaljamaha roikkuu vyön päällä kurtistuneen, läskin sisäänuponneen elimen edessä kuten tyyopillisesti suomalaisilla vanhoilla ukoilla niin tietää jo että turha odottaa mitään savansa.. ja kuka nyt muutenkaan mitään ryhävalasta haluaa päälleen lyllertään. Kuvottavat rumat katkerikkopapat itkeköön yksinään vaan naisvihaansa kun ne nuoret naiset valitsee aina vaan ikäsiään, eikä raivosiat kelpaa edes omanikäsille naisille.. mieluummin ilmankin (jos ois pakko olla).


    • crux

      Naiset tuntuvat kuvittelevan että kaikki treffipalvelussa olevat miehet ovat heidän valittavissa ja siksi he voivat hyvin keskittyä vain muutamaan komeimpaan. Realismi puuttuu täysin.

      • ohhohhh

        Eli myönnät nyt että miehetKIN tekee ihan samoin niitä valintoja eikä huoli ketä tahansa naista?


      • crux
        ohhohhh kirjoitti:

        Eli myönnät nyt että miehetKIN tekee ihan samoin niitä valintoja eikä huoli ketä tahansa naista?

        Ei kai nyt kukaan ketä tahansa huoli, mutta miehet sentään löytävät kiinnostavia naisia nettitreffisivustolta, baarista tai melkein mistä tahansa. Naiset löytävät kiinnostavia miehiä omista haaveistaan tai TV:n ruudulta. Eikö se aika paljon kerro?


      • 4324234234
        ohhohhh kirjoitti:

        Eli myönnät nyt että miehetKIN tekee ihan samoin niitä valintoja eikä huoli ketä tahansa naista?

        Eikö se ollut niin, että esim. Tinderissä miehet tykkäävät 70% naisista, mutta naiset vain 10%? Eli aika iso ero millainen nainen miehille kelpaa ulkoisesti kuin se mikä naisille kelpaisi. Ja naiset luonnollisesti tykkäävät aina samoista miehistä. Jos kaikki naiset tykkäävät tuosta 10% joukosta miehistä ja miehet tykkäävät samoista 70% naisista niin mitkä mahdollisuudet ovat pariutumisessa?


      • realismia

        Kun tämä valikoitu 10% miesryhmä antaa vähänkään huomiota naiselle (naisellahan se yksi asia joka kiinnostaa....mieshän omaa geeniperimää valmis jakamaan...) antamalla vastauksia ja menemään treffeille niin tämä nostaa naisen rimaa ja tämä 90% miehistä jos pääsee treffeille saa kuunnella "ei kemiaa...."

        Tämä 90% miehistä saa yleistyksenä kuulla ja asenteella että mitä tämä 10% miehistä teki tai jättämättä teki ja ihan vastauksinakin jos jättää vastaamatta.

        Minulle riitti nettideittailu miehenä kun tätä eivät naiset tajua.


      • pikemminkin

        "Tinderissä miehet tykkäävät 70% naisista, mutta naiset vain 10%?"

        kertoo siitä millä mielellä haetaan seuraa. Miehille tietenkin kelpaa mikä tahansa rumilus, kurppa, ryhävalas tms. panoseuraks, mutta tuskin edes se 10% vakavammassa mielessä, millä taas naiset hakee seuraa.

        "Naiset löytävät kiinnostavia miehiä omista haaveistaan tai TV:n ruudulta"

        Ai, kyllä mä niitä ainakin oon löytäny baareista ja netistäkin, joten?


      • ettajuajippoa

        Johan vitsin murjasit ja naiset hakevat "vakavampaa" seuraa kun se panokaveri naisella jo on mutta kun ei täytä niitä kaikkia kriteerejä tai joutuu jakamaan muiden naisten kanssa.

        Ei miehet ajattele noiden prosenttilukujesi ulkopuolella naisten olevan "rumilus, kurppa, ryhävalas tms." vaan annetaan se mahdollisuus tutustua ja myös luonteeseen ja niiden palapelin osasten yhteen sopivuuteen mutta kun se nainen tekee ulkonäön ja sen ensisekuntien päätöksellä ja intuitiolla "ei kemiaa...".

        Tinder on kyllä pinnallinen mutta samoilla säännöillä mennään kyllä nettitreffisaiteilla.

        Itse olen luonut monta, pitkääkin ja hyvääkin suhdetta vaikka ei sitä tunteiden paloa ole ollut ensisekunneilla vaan se on löytynyt myöhemmin mutta se yhteneväisyys on ettei ole tutustuttu netissä vaan livenä.


    • naisenaonkivaaa

      Myönnän olevani nirso en ole missi mutten myöskään ylipainoinen enkä huonokuntoinen. Olen suhteessa korkeasti koulutetun, söpön espanjalaisen miehen kanssa joka on minua varakkaampi ja asuu aivan helsingin ydinkeskustassa. Kävin toki sinkkuna myös suomalaisten miesten kanssa treffeillä mutta kun ei napannut niin minkäs teet...

    • äitykkä

      Suurin osa suomalaisista naisista on suomalaisen miehen vaimona.Mitä sinä horiset?

    • Onkoempatiakykyä

      Kai nainen saa etsiä niin hyvän miehen kuin löytää? Miksi tyytyä "tavikseen", jos parempaakin on hyvällä hollilla?
      Tee avaaja pieni mielikuvaharjoitus ja mieti, että jos sinulla olisi tytär, millaisen miehen hänelle haluaisit? Varmaan mahdollisimman hyvän ja hänelle parhaiten sopivan.

      • Palstan-Rumin-Mies

        Komein ei ole aina paras ja ruma ei ole synonyymi sille että hänessä ei olisi avo/aviomies/perhe matskua. Jos naiset katselisivat miehessä joskus muutakin kuin ulkonäköä saattaisivat jopa yllättyä mut ei. Kaikki on kiinni miltä naama näyttää.


    • helpotuksenhuokaus

      Huh, onneksi minulla on jo mies! Tavallinen, rehellinen, ihana, SUOMALAINEN mies! Ja saman ikäinen kuin itse olen. Saamme yhdessä vanheta ja nauttia lastenlapsista.

      • onneatoivotan

        Niin nytten puhe nettitreffailusta ja sen kriteereistä ja valinnoista ja siinä naistenluomassa peleissä sillä tavallisella jampalla ei ole jakoa.....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe