Avomies petti, alkoi selibaatti

Nosex

Avomies petti, tuli ero ja nyt oon ilman läheisyyttä ollut yli 8 kk. Mies oli/on seksiaddikti ja minä kärsin usein vatsakivuista, joka haittaa muuta elämää. Eli hyvä lähtökohta toimivalle parisuhteelle :-D Halusin normaalia elämää ja olen pohimmiltani eroottinen, mutta eromylläkkä aiheutti trauman, että en tiedä, pystynkö enää mihinkään.

13

966

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväporukka

      Tottakait pystyt ei kun satulaan vain uudestaan löydät varmasti sopivan miehen

      • Nosex

        Ihana. :-)


    • En oikein jaksa uskoa, että noin lyhyt aika ilman läheisyyttä, vaikuttaisi kovinkaan pitkälle tulevaisuuteen.
      Enkä usko että se "eromylläkkäkään" kovinsuuria traumoja aiheuttaisi.

      Itse olen ollut ilman läheisyyttä (ja seksiä) lähes 10 vuotta, koska vaimoani ei vaan kiinnosta seksi, eikä läheisyys.
      Mutta silti toivon ja jaksan uskoa, että vielä joskus jollakin tavalla asiat muuttuu ja läheisyys ja seksi palaa elämääni.

      • Nosex

        Tosirakkautta teillä. :-) Toivottavasti asianne menevät parempaan suuntaan tavalla tai toisella.


      • Nosex kirjoitti:

        Tosirakkautta teillä. :-) Toivottavasti asianne menevät parempaan suuntaan tavalla tai toisella.

        Niinpä, kun vaan pystyis päättään, mihin suuntaan pitäisi lähteä.

        Kuinka itse aiot lähteä ongelmaasi purkamaan ja selvittämään?


      • Nosex
        mikatre66 kirjoitti:

        Niinpä, kun vaan pystyis päättään, mihin suuntaan pitäisi lähteä.

        Kuinka itse aiot lähteä ongelmaasi purkamaan ja selvittämään?

        Aika näyttää, mihin suuntaan teidän asianne etenevät.

        Haluan selvittää asiat itselleni, miksi asiat menivät näin solmuun. Terapiaan en mene enkä syö mömmöjä. On toisinaan fyysisiä kipuja, jotka rajoittavat elämää, niin aijon tehdä töitä kivun poistamiseksi.
        Onni kääntyy jossain vaiheessa parempaan suuntaan, kun "onnenenkeli" (antiikin taruolento tai joku jumalhahmo) päättää ampua kultajousellaan. :-)


      • Nosex kirjoitti:

        Aika näyttää, mihin suuntaan teidän asianne etenevät.

        Haluan selvittää asiat itselleni, miksi asiat menivät näin solmuun. Terapiaan en mene enkä syö mömmöjä. On toisinaan fyysisiä kipuja, jotka rajoittavat elämää, niin aijon tehdä töitä kivun poistamiseksi.
        Onni kääntyy jossain vaiheessa parempaan suuntaan, kun "onnenenkeli" (antiikin taruolento tai joku jumalhahmo) päättää ampua kultajousellaan. :-)

        Joskus psyykinen huono olo, aiheuttaa fyysisiä kipuja.
        Itse yritän "hoitaa" omaa huonoa parisuhdetta mielekkäällä tekemisellä.
        Kesäisin ajelen paljon moottoripyörällä ympäri Suomea. Se on mulle sellaista terapiaa, että sillä pääseen eroon harmaasta arjesta.

        Talvisin ajan vie noiden harrasteautojen ja moottoripyörien huollot ja remontit.
        Vielä kun olis seuraa tanssimaan (olen joskus sitä oikein harrastanut) niin olis ympäri vuoden mukavaa tekemistä.

        Onko Sinulla sellaisia ystäviä, että voit kertoa kaikki mieltäsi painavat asiat?
        Onko mukavia harrastuksia, tai muuta mielekästä tekemistä!


      • Nosex
        mikatre66 kirjoitti:

        Joskus psyykinen huono olo, aiheuttaa fyysisiä kipuja.
        Itse yritän "hoitaa" omaa huonoa parisuhdetta mielekkäällä tekemisellä.
        Kesäisin ajelen paljon moottoripyörällä ympäri Suomea. Se on mulle sellaista terapiaa, että sillä pääseen eroon harmaasta arjesta.

        Talvisin ajan vie noiden harrasteautojen ja moottoripyörien huollot ja remontit.
        Vielä kun olis seuraa tanssimaan (olen joskus sitä oikein harrastanut) niin olis ympäri vuoden mukavaa tekemistä.

        Onko Sinulla sellaisia ystäviä, että voit kertoa kaikki mieltäsi painavat asiat?
        Onko mukavia harrastuksia, tai muuta mielekästä tekemistä!

        Se on kyllä totta, että henkinen/psyykkinen kipu voi yltyä fyysiseksi.

        Harrastuksesi kuulostavat kivoilta. Tanssiharrastus on hauska. Saa liikkua ja kuunnella musiikkia samalla kun saa olla ihmisten lähellä.

        Haluaisin löytää oman ikäisiäni uusia ystäviä/kavereita. Olen usein vanhempien ihmisten kanssa tekemisissä, että olisi kiva jakaa huolia omanikäisten kanssa.

        Olen yksilöharrastanut (musiikki, taide), mutta haluaisin löytää "ei niin suorittavan ja sosiaalisen" harrastuksen. Käyn jumpissa ym. , uimassa. Joku improteatteri voisi kiinnostaa tai keskustelupiiri.


      • Nosex kirjoitti:

        Se on kyllä totta, että henkinen/psyykkinen kipu voi yltyä fyysiseksi.

        Harrastuksesi kuulostavat kivoilta. Tanssiharrastus on hauska. Saa liikkua ja kuunnella musiikkia samalla kun saa olla ihmisten lähellä.

        Haluaisin löytää oman ikäisiäni uusia ystäviä/kavereita. Olen usein vanhempien ihmisten kanssa tekemisissä, että olisi kiva jakaa huolia omanikäisten kanssa.

        Olen yksilöharrastanut (musiikki, taide), mutta haluaisin löytää "ei niin suorittavan ja sosiaalisen" harrastuksen. Käyn jumpissa ym. , uimassa. Joku improteatteri voisi kiinnostaa tai keskustelupiiri.

        Tietenkin harrastusten pitää olla mukavia ja niistä saa voimaa vastoinkäymisten kohtaamiseen.

        Itsekin aloitin silloin aikoinaan kilpatanssin juuri siksi, että se olisi pelkkä harrastus, enkä koskaan kilpailisi.
        Mutta alle vuodessa olin jo ensimmäisissä kilpailuissa :)

        Musiikki on mullekin ollut aina suuressa osassa elämässä. Sekä kuunnellessa, että soittaessa.

        Mutta oletko harkinnut tanssiharrastuksen aloittamista?
        Yleensä vuodenvaihteessa alkaa uudet kurssit ja vielä ehtisit hyvin mukaan.


    • Nosex

      Tanssi kiinnosti yhdessä vaiheessa, mutta en mennyt lattaritanssikurssille, kun tanssipari puuttui. Olen tanssinut perustansseja (valssi, tango, rock) lavoilla, mutta siitä on aikaa. Viikonloppukurssi olisi kiva. Joltain palstalta voisi löytää parin. Olisi ihanaa, jos osaisi tanssia kunnolla.

      Mutta en tiedä, löytävätkö sinkut paria kuitenkaan tansseista. Monet käyvät paljon tanssimassa, mutta eivät löydä seurustelukumppania sieltä. Lavoilla ei käy juurikaan sinkkumiehiä.

      • Jos ihan oikeasti haluat oppia tanssimaan, niin kilpatanssi on yksi tapa.
        Tosin tie on pitkä, mutta ainakin perusteet opetetaan perusteellisesti.

        Toinen vaihtoehto on lavatanssiseurat. Niissä on aika paljon parinvaihtoa ja ymmärtääkseni naisista pula.

        Molemmissa olen nähnyt pareja muodostuvan
        Ja kumpaankaan ei välttämättä tarvitse sitä omaa miestä, tai naista.

        Ja kyllä lavoillakin sinkkujakin käy.

        Jos tietäisin ikäsi ja asuinpaikkasi, niin se helpottaisi keskustelua :)


    • mussujussu

      Hommaa ämmä dildo tai opi antamaan miehellesi pesää.Pihtarien ihan turha parkua.oma vika et mies pettää.

    • heihouletsgo

      Kun suomesta ei saa ..hommataan taikku eukko tai lähetään taikkuihin ...sieltä kuulemma saa ja "" hyvin "" ... näin se menee....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe