Baarista panemaan mun vaimoa?

kinkkya

Kertokaas tarinoita.
Mitä tekisit jos sinulta kysyttäisiin baarissa että lähdetkö panemaan mun vaimoa?
Niin lähtisitkö ja miten ilta etenisi?
Vaimoni on hoikka, terhakka tissinen, vähän ujo vaaleaverikkö, mutta kokeilunhaluinen :)

63

16495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähtisin panisin joka reikään

    • Tepateippi1

      Kyllä Ois kiva nuolla vaimosi pillu ja pylly kunnolla ja naida sitten kauan

    • kinkkya

      Kertokaas tarinoina ylläolevaan kuvaelmaan juttuja miten ilta etenisi. Kinkympää niin sitä parempaa. Voin vaimolle lukea niitä iltasatuina. Isäntäkin voi "nauttia" seurasta.

    • suonikas20cm

      Saavuttuamme kotiinne sitoisin aviomiehen vuoteelle selälleen ja laittaisin vaimon perseen miehen kasvojen päälle. Sen jälkeen panisin vaimoasi raivokkaasti takaapäin suonikkaalla kyrvälläni samalla kun sinä joutuisit nuolemaan vaimosi klitorista etkä siitä pääsisi pakenemaan. Vaimosi huutaa jo viidettä orkkuaan ja käskee sinun nuolla klitorista yhä kovempaa mutta se on sinulle vaikeaa koska pallini läpsivät sinun naamaasi koko ajan. Viimein saavutan oman huippuni ja ruiskutan viikon kasseissa kypsyneen siemenlastin vaimosi vaginaan. Pidän kuitenkin siitintä sisässä kauan että siittiöt tavoittavat varmasti vaimosi munasolun. Kun viimein siittimeni lerpahtaa ulos vaimosi pillusta, ylimääräiset spermat valuvat suoraan naamallesi. Lopuksi joudut nuolemaan vaimosi limaisen karvoituksen puhtaaksi. Itse sanon kummallekin heippa ja ensi viikonloppuna uudestaan.

      • spermanoro

        Lempipuuhaani,katsoa panon jälkeen,kuinka sperma valuu pillusta !!!! UHhhh


      • Raikkunen

        On todella sattunut kohdalle kerran! Olin Tangomarkkinoilla ja samassa kaljapöydässä nojaili seisaallaan nuorempi aviopari. Hain Rouvaa tanssimaan muutaman kerran, hän tanssi hyvin lähelle ja suorastaan kehräsi minulle. Hän sanoi, että tule meille yöksi. Miehensä toisti samaan! Sanoi, että vaimo mielellään antaa pimppaakin, tehdään se kimpassa!! Näin tehtiin ja vierailin heillä myöhemminkin, oli mahtavaa naida rvaa ensin ja sit miehensä asettui selälläeen sängylle, vaimo kiipesi päälle siten ,että mies näkin sperman valuvan pimpasta... Tällai jatkettiin yö läpeensä!!
        Usein poikkesin heillä naimassa, vaikka välimatkaa oli n.200km.....Ihania muistoja Seinäjoelta!!


    • kinkkya

      Kyllä tämä jo pienen punan vaimon poskille nostattaa.

      • ffffrt

        Ja nostattaa löylykauhan perseeseen jakorasialle


    • Kokeiltu.on

      Ehdottaisin että otetaan isokaluinen kaveri mukaan vaimo on sanonut sen olevan taivaallinen ja jos annat vaimosi kanssa luvan niin laitamme vaimosi kyljelleen sängylle ja minä 69 asentoon vaimosi kanssa ja nuolisin klitorista kun vaimosi ottaa minulta suihin ja levitän hänen pakaroita ja kaveri työntyy pilluun nuolen ja katson kuinka kaveri yrittää halkaista vaimoasi isolla nuijalla ja kaverin lauettua pyöräytämme vaimosi ympäri ja minä jatkan siitä mihin kaveri jäi ja tätä pidettäisiin yllä koko yö tai kunnes vaimosi panokutka on saatu raavittua

    • PrinsessatKunniaan

      Teille tultuamme ottaisimme samppanjaa lasilliset ja suutelisin talon rouva silittelisin ja riisuisin häntä nostaisin keittiön pöydälle ja sitten nuolisin klitorista hieroisin ja nuolisin tissejä ja riisuisin itseni sitten nostaisin sinut syliini ja laskisin sinut kiimasta pakottavaan kyrpääni naulaten sinut itseeni ja kannan sinut makuuhuoneeseen ja lasken sängylle vatsalleen ja yhdyn kanssasi takaapäin painan voimakkain työnmöin minun tarvitsee pidätellä laukeamistani että ehdit mukaan ja tulisimme yhtaikaa ja kun saat orgasmin niin en tarvitse montaa työntöä kun tulen räjähtäen sinun sulojesi uumeniin en malta heti irtautua kuumasta ja huumaavasta pillustasi sitten kun olemme suudelleet ja vähän aikaa pitänyt sinua sylissäni lähdemme suihkuun minä saippuoin sinut huolella joka paikasta kun olemme valmiit suuntaamme olohuoneeseen otamme lailliset samppanjaa ja nyt kun olemme ottaneet löysät pois palaamme sänkyynne ja alamme naimaan kunnolla ja tällä tavalla meneekin koko yö ja päiväkin alkaa jo muuttua illaksi ja rouva lakin alkaa tähtisilmät luppasemaan
      Vaihdamme vielä yhteystiedot ja suutelen rouvaa ja kättelen isännän ja kehun kuinka hieno vaimo hällä on ja isäntä kysyy että otetaanko uusiksi piakkoin sanoin että minulle passaa milloin tahansa jos vain talon emännälle passaa ja rouva myöntääkin terve puna poskille että kyllä passaa jos kerran niin päätetään vielä viimeisen suudelman ja kädenpuristuksen jälkeen poistun ja talon rouva pyörii mielessä tekisi mieli jo palata takaisin mutta maltan mieleni ja toivon pikaista palaamista asiaan talon nainen on kyllä oikea Prinsessa

    • PrinsessatKunniaan

      Saisit tulla katsomaan ja osallistumaan vaimosi kimppa panoon viemme vaimosi sänkyyn ja laitamme hänet kyljelleen ja sinä nuolet vaimosi klitorista vaimosi ottaa sinulta suihin ja levitän vaimosi pakaroita ja minä alan panna häntä takaa päin ja minä kun laukean käännetään vaimosi toiselle kyljelle ja sinä jatkat panemista ja minä hieron klitorista ja imen tissejä ja kun sinä laukeat on taas minun vuoroni panna vaimoasi ja tätä jatkamme kunnes humaamme että vaimosi on täysin tyydytetty mutta jatkamme vaikka useamman päivän jos vaimosi haluaa koska kaikki meidän Prinsessamme tähden

      • Yllärit

        Vieläkö vaimosi pillussa kihelmöi rakkauden nälkä


      • Anonyymi

        Kyl tarttee sanoa et o kaveril suuret luulot ihtestää poika sais edes munaansa seisoon


    • Perjantaipano

      Lähtisin. Panisin vaimoasi isolla kalullani niin että hän kokee ennen kokematonta nautintoa ja saisi siitä ison orgasmin ja minä hyvän siemensyöksyn. Sinä menisit suunnattomaan kiimaan ja puhut miten olet elävöitynyt tälläisestä ennen kokemattomasta kokemuksesta mikä tuo mahtavan fiiliksen sinulle ja kehut miten hyvin laukesin vaimosi sisälle ja miten valmis olet nuolemaan kaikki spermat hänestä sekä sanot kiitos että laukesin vaimosi sisälle vihdoinkin koska olin kärsivällisesti odottanut osoitusta sinulta siitä miten hyvä tyyppi olen mahtavuudessa ja tämän katsominen tuntui ainoastaan näyttäneen sen ja sen pitää toistua koska se on mahtavaa. Sekä nuolet hänen spermaista vittua mikä on täynä spermaa jokaista pisaraa myöten. Sanot naisellesi että tämä on enemmän kuin pakko toistua tämä on valintani.

      • Anonyymi

        On se hienoa et olet antan kylän poikien polkea vaimoas miu rakast kun ei ikävä kyllä kukaan muu pysty tyydyttään kui mä ihte


    • Penssseli-setä

      lähtisin heti mukaan jos vaimoasi saisi vetää paljaalla perseeseen!

      • KimppakivanNimeen

        Me pannaan kavereitten kanssa aina paljaalla vaimoa pnee 16 miestä paljaalla ei kuitenkaan kerralla harrastamme kimppaa 1N 2-4M useimmiten enempi kuin 2 miestä kerrallaan


    • Ystäväporukka

      Pyytäisin tedät meille jossa vvalmisstaudumme kimppakivaan johon teidät kutsutaan mukaan jos suostutte kimppaan niin olemme kokoonpanossa
      2N 6 miestä ja kun suostutte niin vaimoni ottaa miehesi kanssa parivuoteen käyttöön ja minä johdatan sinut lattialla olevalle isolle pajalla ja sinä kun olet uusi nainen niin kaikki miehet ovat kiinnostuneita uudesta naisesta ja haluavat rakastella kanssasi ja ensi järkytyksestä selvittyäsi et enää ujostele ja sinusta on kehkeytyy oikea panokone ja panemme kaikki 5 miestä sinua ja vaimoni panee miehesi kanssa koko viikonloppu siinä meneeeja kumpikin nainen on saanut naida kaikkien miesten kanssa ja sanot lähtiessä että haluatte miehesi kanssa ottaa uusiksi niin sanon että täällä ollaan vaimon kanssa ja olette tervetulleita milloin tahansa ja perjantaina ollaan kaikki koolla

    • Wej

      Saisit katsoa kun nuolisin ja panisin naistasi .naisesi olisi pylly pystyssä polvillaan edessäni kädet sidottuina reisiin kiinni antaisin hänelle piiskaa pakaroiden punoittaessa työntyisin hänen kosteaan tiukkaan pilluun samalla hieroisin klitorista sormilla tuntisin naisesi orkun lähestyvän kiihdytän tahtia räjäytän lastin orgasmista sykkivään pimppiin . Annan puolikovan kalun naisesi suihun saan jumalaisen suihinoton samalla saat nuolla spermaa valuvan pimpin puhtaaksi uutta panoa varten .mutta nyt työntyisinkin vaimosi upeaan pyllyyn samalla upottaisin sormeni kosteaan pimppiin kireä peppu lypsää lastit sisään . Nyt on sinun vuorosi ottaa naisesi takaapäin katselen kiimaista naintia ja se saa kalun jälleen kovenemaan

    • Nautiskelevat

      Vaimosi on tervetullut porukkaan pantavaksi
      Pidämme hyvän huolen hänestä

    • kinkkya

      Kyllä vaimon kelpaisi kun häntä pantaisiin rajusti. Isännän nöyryytys uupuu tarinoista. Pientä juonta voisi kaivata tarinoihin.

      • Anonyymi

        Isäntää ku ei pystys nöyryyttään tuommottiset löysämunaset lapamadot millä ei ol seissy viimoseen kolmeenkymmeneen vuoteen


    • PaavoEinari

      Pyytäisin vaimoasi menemään vaatekaapillensa ja valitsemaan mahdollisimman seksikkään alusasun ja hienoimman leninkinsä sekä meikkaamaan kuin juhlia varten. Ilmoittaisin tulevani parin tunnin kuluttua kuoharipullon kanssa.
      Toisin kimpun kukkia, nauttisimme sivistyneesti kuohuviinit ja kehuisin vaimosi pukeutumista. Pyytäisin hänet viereeni istumaan ja alkisin hyväillä. Tunnustelisin rintoja ja leikkisin hameen läpi sukkanauhoilla. Pyytäisin häntä ottamaan kyrpäni käsittelyynsä. Kallistaisin hänet sohvalle ja riisuisin pikkarit. Kiusaisin klitorista niin kauan että hän pyytäisi armoa ja vetäisi minut päällensä. Ohjaisin kyrpäni pilluun ja alkaisin nussia maltillisesti. Kaivaisin rinnat esiin leningin kaula-aukosta ja imisin ja näykkisin nännejä kunnes hän laukeaisi. Sitten tempaisisin hänet polvilleen lattialle ja pakottaisin imemään. Kun laukeamiseni lähestyisi pakottaisin hänet runkkaamaan spermat kasvoilleen, rinnoilleen ja leningilleen ja kuivaisin kaluni leningin helmaan. Sitten sitoisin hänen kätensä ja jalkansa ja jättäisin lattialle odottamaan paluutasi. Nauttisitko näkemästäsi?

    • kinkkya

      Olet hyvin asian ytimessä! Uusi leninki spermassa vaimo odottelisi kotona :)
      Ehkä se vielä nauraisi ja ilkkuisi, että kerrankin sai kunnolla ja seuraavalla kerralla leninki saattaa olla mun päällä...

      • Anonyymi

        Kyllä tuommottiselle neidille joki kaunia vaaleanpunainen leninki vois ol iha passeli


    • PaavoEinari

      Toisella kerralla voisin yllättää vaimosi kun hän tulee firman virallisesta tilaisuudesta edustusasussaan - mustissa korkokengissä ja tyylikkäässä kapeassa liituraitajakkupuvussaan, jonka alla helmenharmaa aivan ohut napiton silkkipusero. Olen odottelemassa ulko-ovella kukkapuskan kanssa. Siirrymme sisälle ja hän tarjoaa kaapistasi parasta konjakkia. Juttelemme ja siirrymme sohvalle vierekkäin. Suutelemme. Hän tunnustaa että edelliestä kerrasta toipuminen kesti jonkin aikaa, mutta nyt jälkeenpäin se tuntuu todella kiihottavalta. Suutelemme ja hyväilemme toisiamme. Varmistan ettei hän todellakaan vihoittele siitä edelliskerrasta. Hän kietoutuu kaulaani ja kuiskaa, että tuntee itsensä todella halutuksi kun otetaan rajusti väkisin. Pahoittelen vielä hienon leningin mahdollisesti kärsimiä vahinkoja mutta hän vain naurahtaa ja sanoo että olisin voinut mennä pitemmällekin. Otan vähän etäisyyttä ja pyydän häntä toistamaan sen. Ja hän toistaa.
      Nousen ja käväisen keitiössä. Hän katsoo kummastellen saksia ja teippiä. Hän vastustelee kun sitaisen kädet selän taakse, suljen suun teipillä ja istutan hänet viereiseen käsinojattomaan tuoliin. Polvistun hänen eteensä ja näytän saksia. Hänen silmänsä laajenevat kun kosketan niillä jakun etumusta. Leikkaan jakun molemmat napit irti ja työnnän ne hänen rintaliiveihinsä. Hän vääntelehtii tuolissa. Tartun hameen helmaan ja leikkaan sen puoliväliin asti halki. Hän alkaa nyyhkttää. Lasken jakun olkapäiltä ja tunnustelen hänen rintojaan. Rintaliivit kuultavat selvästi läpi ohuen puseron. Otan kiinni puserosta vasemman rinnan kohdalta ja leikkaan siihen lähes kämmenen kokoisen aukon. Hän vetä syvään henkeä kun teen saman toisen rinnan kohdalla. Nyt sievät tummanpunaiset pitsiliivit pääsevät oikeuksiinsa.
      Otan teipin pois suun edestä ja tarjoan hänelle konjakkia. Hän huohottaa muttei sano mitään. Tartun saksiini ja leikkaan hameen halki loppuun asti niin että vain vyö pitää sitä paikoillaan. Hän pyytää huohottaen savukkeen, jonka sytytän hänelle. Vapautan myös toisen käden siteistä. Katselemme toisiamme. Sitten pyydän että hän polttaisi savukkeella toisen sukkanauhansa poikki. Hän kieltäytyy. Kerron että siinä tapauksessa painan sen vasten rintaliivin kuppia kunnes löydän nännin. Hän alkaa kiljua. Palautan teipin suun eteen. Poltan itse savukkeella molemmat sukkanauhat poikki. Reisiin jää jäljet.
      Käsken hänen leikata saksilla rintaliiviensä kuppeihin reiät nännejä varten. Lyhyen kinaamisen jälkeen hän tekee sen nyyhkyttäen. Mikä upea näky! Otan kännykälläni videopätkän tapahtumasta. Tummanpunaiset paisuneet nännit kaipaavat vielä jotain. Kysyn häneltä mitä, mutta hän ei vastaa. Otan kaluni esiin ja hieron sitä vaimosi ylväästi sojottaviin nänneihin. Sitten puhelimeni soi ja harmittelen, että nussiminen on nyt pakko siirtää toiseen kertaan, sillä työt kutsuvat. Jätän hänet sidottuna ja suu teipattuna tuoliin.
      Sinua odotaa palattuasi mielenkiintoinen näky...

      • Anonyymi

        Mies tai poika kumpikona mahdatkin olla ei sul ainakaan ol pienintäkkää aavistusta mistä naiset tykkää


    • kinkkya

      Kyllä tuollainen näky kiehtoisi. Tämä ketju taitaisi kuulua kinky osastolle, mutta nautitaan nyt vaimostani täällä.

    • kinkkya

      Vaimohan pääsi helpolla, kun ei tämän rajummin tullut otetuksi ja isäntäkin säästyi nöyryytykseltä. Hoikilla säärillään korkkareissa ja tummiin sukkahousuihin verhoutuneena vaimo kipitti baarilattialla hieman nauttineena horjahdellen.

    • Wej

      Ois kiihottavaa ottaa vaimos baarin vessassa seuraisin häntä sinne nostaisin mekon ylös tummissa sukkahousuissa odottaisi paljas kostea pillu työntäisin hänet päin kopin seinää jolloin repäisisin sukkikset ja työntäisin kaluni sisään voihkinta litinä kolina kuuluisi baarin puolelle saatuaan orkun naisesi haluaa kaluni peppuun nain raivoisasti juuri kun olen tulossa hän kääntyy polvistuen eteeni spermat roiskuvat kasvoille rintavakoon sekä tummalle mekolle palaamme baarin näet spermaroiskeet kasvoilla seuraavaksi sovimme trehvit sovituskoppiin missä odotan häntä kulli kovana

      • Anonyymi

        Harvemmin taitaa naiset baarisa pillu märkänä olla kyllä se viina melkolailla toimii naisilki kokovartalo puudutteena ni kui miehilki


    • kinkkya

      Kyllä vaimolla olisi hymy korvissa tuollaisen hoidon jälkeen.
      Kertoilisi vielä minulle miten kerrankin sai kunnolla miestä, naurahtaen perään.

    • kinkkya

      Viikonloppu taas ja vaimo tutkailee mitkä vaatteet olisi sexyt baari-iltaa varten. Tarinakin kuulemma kiihottaisi :)

    • Wej

      Helmi stringit jotka hierovat häpyhuulia kävellessä peppuun anustappi sukkanauhat verkkosukilla korsetti korostamaan kapeaa vyötäröä ja rintoja minihame joka paljastaa upeat sääret joissa on pitkävartiset nahkasaappaat korkeilla koroilla .Musta pitkä nahkatakki avonaisena päällä todellinen kalun kovettaja kun astuu baariin .Voisiko vaimosi ajaa pillun posliiniksi ?

    • Wej

      Sinulle laitettaisiin käsiraudat ja olisit polvillasi vaimosi ratsastaisi kalullani hieroen klitoristaan tuntisin pepputapin puristuksen kaluani vasten samalla puristelisin terhakkaita rintoja jotka olisvat korsetista tulleet esiin vaimosi komentaisi sinut katsomaan kuinka hän saa kunnolla munaa.komennan sinut polvillesi kädet ovat selkäsi takana raudoissa olet perse pystyssä vaimosi tulee taaksesi tunnet liukkaan paksun vyödildon sentti sentiltä työntyvän sisääsi samalla otan tapin vaimosi pyllystä pois ja työnnän kaluni sisään siinä vaimo nai sinua minä vaimoasi tunnen kovan puristuksen kaluni ympärillä laukean vaimosi pyllyyn sperma valuu vaimosi pyllystä hän komentaa sinut nuolemaan puhtaaksi jonka jälkeen saat työntyä hänen pyllyynsä ja minä annan hänelle kaluni suuhun joka alkaakin uudelleen kovenemaan

    • kinkkya

      Aivan posliini ei ole, siistitty kyllä että se on ilo nuolla ;)
      Eilen kävi nahkahousuissa pyllyä keinuttamassa yökerhossa. Kuulemma oli etelän miehiä muutama käynyt suukottamassa ( eivät lupaa olleet kysyneet) ja pylly oli saanut kokea kouraisuja.

    • Bin_There

      Riippuu täysin siitä miten kysytään. Jos ensin esitellään itsensä ja keskustellaan hetki normaalisti ja sen jälkeen kysytään, niin mikä ettei. Vielä jos hygienia näyttää olevan kunnossa eikä koulutuksessakaan ole puutteita niin kyllähän sitä. Avoimuus ja samalla alltopituudella olo on kaikki kaikessa.

      Mutta jos sänkileukainen oluelle haiseva kaveri tulee kysymään että lähdetkö panemaan, niin lähtemättä jäisi. Vaikka vaimo olisi kuinka kaunis tahansa. Ei koskaan voi tietää mitä tuollaisen testosteroni pakkauksen päässä liikkuu. Ehkä se haluaa vain rankaista vaimoaan uskottomuudesta jonka se itse on järjestänyt.

    • Wej

      Olokikos pillu kostunut kourimisesta?motoristina olis kiva törmätä vaimosi peppuun nahkahousuissa.kiva olis nuolla vaimosi pillua.

    • kinkkya

      Kyllä oli kostunut! Kiimainen oli kun palasi reissultaan tiukoissa nahkahousuissa. Kertoili miten oli sydän pampahdellut ja kun käsi oli käynyt takamuksella.

      • Anonyymi

        Vieras miehe mällit taisit vaan saaja nuolla poijes ei tainuna vaimo kosteudest ol mittää jäljel


    • sskrf

      Mä olen oikeasti sanonut joskus noin kaverilleni baarissa ennen pilkkua ja pistänyt kotiin viestin, että valmistautuu.. yhteinen kaverimme on tulossa meille ja lupasin, että se saa panna.

      Päästiin kotiin... laitoin saunan pesään tulet ja palasin olkkariin niin kaveri nussi jo takaapäin vaimoani sohvalla. Katsoin sitä nylkytystä ja tajusin minuuttia myöhemmin, että kaluhan on perseessä.

      Oli se jännää. Ja on toistunut muutaman kerran, mutta se ilta oli spontaanein.

      Ja totta vielä lisäksi.

      • kinkkya

        Kerrohan tarinana ko. ilta, kyllä olisi nannaa.


    • Wej

      Blondi nainen pukeutuneena nahkahousin saa kullini kovaksi halu puristella hänen pakaroitaan vasten baaritiskiä on valtava toinen käteni hyväilee terhakoita rintoja tunnen nännien kovettumisen ja vaimosi pakarat työntyvät hieromaan kovana seisovaa kaluani .avaan nahkahousut saan hitaasti ujutettua sormet kohti kosteana sykkivää pimppiä sormeni hieroo klitorista vaimosi kiima yltyy siirrymme wc tiloihin suljemme kopin käsken vaimosi polvistua työnnän kovana seisovan kalun kokonaan hänen suuhunsa tunne on ihana kieli leikkii kalullani kuuntelet oven takana lutkutusta omakin kalusi alkaa kovenemaan ajatukseta mitä oven takana tapahtuu.riuhdon nahkahousut vaimosi jalasta näen kauniin siistityn kiimaa tihkuvan pimpin vaimosi pyytää että panisin häntä rajusti isolla kalullani takaapäin upotan kerralla kalun sisään alan panemaan rajusti vaimosi vastaa rajuihin työntöihin litinä ja kolina täyttää kopin vaimosi saa rajun orgasmin hän pyytää että panisin vielä häntä pyllyyn levitänkosteaa pillunestettä reijälle hitaasti kalu uppoaa sisään tunne on ihana olet kaivanut kalusi esiin runkkaat rajusti en pysty pidättelemään tunnen kuinka olen tulossa hieron klitorista samalla saavutamme valtaisan orgasmin samalla roiskit mällit wc kopin seinille

    • sdooaskakaka

      Kyllä kelpaa! Nyt on loistava tilaisuus päästä itsekin asian ytimeen. Kannattaa rekisteröidä ja katsoa tarjonta. On meinaan herkkua herkun perään ja laadusta ei voi valittaa. Ihan mahdoton meininki.Sukat alkoi pyörimään itsellänikin jaloissa :)
      Hanki omasi:

      http://tinyurl.com/milffit

    • Wej

      onkos vaimo käynyt baarissa esittelemässä upeita muotojaan ja tullut kotiin kiimaisena ja tuonut panoseuraa kotiin?pääsispäs alistamaan ja ottamaan naistasi voist seurata sivusta aktia

    • kinkkya

      Vaimoni kävi viihteellä tyttökavereidensa kanssa ja oli ollut vanhempia herrasmiehiä tyrkyllä. Kädet oli konttia koettanut baaritiskillä ja silmää oli isketty. Mitä sinä tekisit hoikalle vaaleaverikölleni? Tarinoita kehiin, mitä likaisempia ja alistavampia sen paremmin vaimo niistä kiihtyy ja hieman isäntäkin.

    • niilo51

      Tottakai lähtisin. Vaimosi on niin kiihottava että minulla alkaisi varmasti jo taksissa ottamaan eteen, mutta malttaisin kuitenkin teille asti vaikka istutkin etupenkillä. Pyytäisin sinua laittamaan jotain hidasta musiikkia jotta saisin tanssittaa vaimoasi. Painautuisimme toisiamme vasten ja hän saisi tuntea kovuuteni. Hyväilisin vaimoasi tanssin edetessä ensin selästä, niskasta, pakaroista. Tunnustelisin niiden muotoa ja nauttisin vaimosi hiusten tuoksusta. Näykkisin vähän korvaa ja lopulta suutelisin. Kuiskaisin kuinka haluan häntä. Saisit katsella kun johdattelisin hänet aviovuoteellenne.

      Saat tulla perässä jos haluat nähdä kuinka vaimosi riisuutuu minulla samalla kun myös itse luovun vaatteistani. Jättäisin vain bokserini ylle kun vaimosi olisi jo alastomana vuoteella odottamassa. Nousen sängylle ja pudotan bokserit joiden alta paljastan kovan kaluni joka sykkii odotuksesta päästä kyntämään vaimosi vakoa. Ihailen hetken alastonta naistasi, katselen terhakoita tissejä ja ujon vaalea olemusta. Ihana nainen, ajattelen. Menen hänen viereensä ja suutelen häntä kevyesti. Hän vastaa vähän ujosti ja selvästi vähän jännittyy kun käteni koskettaa tissiä, suutelen kaulaa ja hivuttaudun huulillani toiselle nännille joka kovenee kieleni kosketuksesta. Käteni seikkailee massulla ja eteeni hitaasti reidelle, siitä niiden sisäpinnalle kohti määränpäätä, jonka haluan. Suutelen toista rintaa ja käteni eksyy kummulle ja sormi löytää vaon joka tihkuu jo kiimaista kosteutta. Painan sormellani kumpua ja hieron hitaasti jolloin huomaan kuinka vaimosi reidet avautuvat nautinnosta. Valutan itseni niiden väliin ja näen ihanan kummun ja niiden keskellä kiimaisen hävyn. Se on vihitty sinulle, mitta tänään se tuottaa minulle nautinnon. Nuuhkin ihanaa naisen tuoksua ja painan suuni pillulle, auraan kielelläni vaimosi vakoa ja maistelen sen kiimamehuja. Vaimosi kiemurtelee ja nauttii kieleni kosketuksesta. Nuolen vielä hetken ja laitan hänet haluamaan lisää.

      Sitten kohottaudun jälleen nauttimaan hetken tisuista ja sitten kohottaudun katselemaan häne kauniita kasvoja. Hän katsoo minua silmiin ja etsii kädellään kovuuttani, joka sykkii hänen lämintä reittä vasten. Tunnen hänen sormensa ympärilläni kun kiilaudun avautuvien reisien väliin. Hän suorastaan asettaa terskani kohdalle ja minun on helppo liukua vaimoosi.

      Pillun pehmeys tervehtii paljaan terskani herkimpiä kohtia kun painan itseni hitaasti sisään. Nautin vaimosi tiukkuudesta ja lämmöstä ja painaudun syvemmälle, Vaimosi kehrää kuin kissa, kun alan hitaasti liikkua nauttien joka hetkestä. Suutelemme samalla kun alan kiihdyttämään hitaasti tahtia. Vaimosi kietoo jalkansa ympärille kun ripustautuen seipääseen joka kyntää hänen pimppiään. Työntelen pitkiä nautinnollisia vetoja pillun litistessä ja maiskahdellesa irstaasti. Katselen vaimosi nautinnosta hymyileviä kasvoja kun lisää vauhtia. Tunne nautintoni etenevän kohti huippua ja lisään vauhtia. Vaimosi nussii lantiollaan vastaan ja luulen hänen saavan orgasmin samalla kun alan junttaamaan kaluani syvemmälle ja syvemmälle nostaakseni nautintoni äärimmilleen. Tunnen kuinka latinki lähtee liikkeelle ja panen siittimeni pohjaan. Annan sen olla paikallaan ja tunnen ensimmäisen sykäyksen. Siemeneni suihkuaa vaimosi paljaan pillun syvimpiin onkaloihin. Laukean pitkään ja hartaasti ja annan pimpin täyttyä kuumasta puurostani. Ah kuinka tuntuukin irstaalta siementää vierasta pillua samalla kun pillun vihitty omistaja katselee vieressä.

      Tulen sinä yönä nauttimaan tästä pimpistä vielä pariin kertaan täytteän sen spermallani. Näiotä hetkiä sinä et kuitenkaan tule näkemään, koska nämä hetket aion viettää vaimosi kanssa kahden sinun ehkä kuunnellessa oven takana lemmen leikkejämme.

    • kinkkya

      Jatkuuko vaimon paneminen vielä. Kuulemma karvaisia hevimiehiä oli käynyt klubilla juttua iskemässä. Lähtiskö tarinaa kuinka tosimiehet näyttää nysvölle miten naista tulee kohdella? Tiedä vaikka kerron vaimolle tämän iltasatuna...

    • djjfj

      Minä en lähtisi.

    • Wej

      Haluan naida naistasi kun istut tuolilla katsellen touhuamme nain edestä ja takaa laueten naisesi pimppiin jolloin saat nuolla spermat pimpistä ja samalla naisesi imee kaluni uuteen seisokkiin sitten ootte 69 nuolet klitorista ja panen takaa villisti välillä tarjoan kalua nuoltavaksi huulillesi

    • Vaimonarvostus1

      Ehdotus kertoo, että sinulle esityksen tehneen ja hänen puolison välillä seksielämä on hädänalaisen vajaata. Syitä voi olla monia. Ensinnäkin meidän miesten rakastelutaito on monesti puutteellista kestoltaan ja tavoiltaan. Silloin kun puhumme naimisesta niin puolisomme tai parnerimme ei ehdi mukaan mutta minä itse saan tyydytyksen. Ja kun edellinen toistuu kerta toisensa jälkeen niin tuo sinulle esitetty toive saattaa olla vaimon, jonka puoliso rakastaa vaimoaan siinä määrin että kun hän ei vuosiin ole pystynyt tyydyttämää vaimoaan ja vaimo ei ole lähtenyt lätkimään haluaa sinun rakastelevan häntä, todellinen.
      Lähtisin mukaan, mutta kotona toimisin vaimon ehdoilla. Jos hän haluaisi keskustella aiheesta niin toimisin hänen toiveidensa mukaan. Jos kuitenkin syntyisi tilanne, että vaimo haluaisi kokea minut rakastelijana niin toimisin hänen toiveidensa mukaan sekä huomioisin että minulle kutsun esittäneen on saatava olla mukana avioparin itsensä esittämällä tavalla.

    • kinkkya

      Vieläkö tarinoita vaimon lainaamisesta löytyy? Mitä tekisitte vaimolleni?

    • kovaaajoa

      Sormet suupieliä ja sieraimia venyttäen panisin takaapäin olohuoneen lattialla niin että märkänä hiestä olevalla vaimollasi perse punottaisi ja kuola valuisi suusta. Kyllä se siitä panosta selvittyä voisi vielä sinut piiskata ja käskyttää nurkkaan tumputtamaan.

    • Moikka olen 23 -vuotias mies ja kerta kokemus tästä löytyy.

      Eli jos tulisitte kysymään multa niin kyllä lähtisin. Ajaisit meidät teidän kämpille kuunnellen meidän kuhertelua takapenkiltä, kämpille päästyämme vaimosi toteaisi sulle kun susta ei oo kunnolla nussimaan niin täytyy nuorempia miehiä käyttää. Seuraavan kerran näkisit vaimosi vasta aamulle rikki nussittuna.

    • Anonyymi

      Kertokaahan lisää tarinoita kuinka toisen vaimo tyydytetään isännän vikistessä. Vaimo odottaa iltasatuja. Paras ehkä palkitaan ;) t.kinkkya

      • Anonyymi

        Minulta kerran kysyttiin mutten pystynyt lähtemään. Olishan se ollut hieno kokemus, jäi vähän harmittamaan.
        Itse ajattelisin sen menevän näin ...
        Istuttais ensin alas juomaan lasilliset ja siinä parin mies vois vähän alkaa lämmitellä naista. Katselisin miehen käsien vaeltavan naisen vartalolla, ottaisin kaluni käteeni ja runkkailisin naisen katsellessa minua nauttien miehensä kosketuksesta.
        Jossain kohtaa nainen tulisi kontilleen eteeni ja samalla minua runkaten alkaisi hitaasti ottaa kulliani suuhunsa. Siinä olisikin parin miehelle oiva paikka tulla naiseensa takaapäin. Naisella vieras kuuma kyrpä suussa, oman miehen tuttu kalu syvällä sisällä.
        Kohta voisikin parin mies ottaa kalunsa hitaasti pois ja riisua vaatteensa, käydä vastakkaiselle sohvalle istumaan ja nainen vois pitää meille pienen striptease shown. Hitaasti viekoitellen riisuutua ja nauttia siitä kun molemmat miehet kuumat killit kädessään himoitsevat häntä katseellaan.
        Mies vinkkaisi sitten naisen syliinsä, hitaasti painautuisi koko varren mitalla miestänsä vasten. Minä nousisin ja kävisin naisen taakse, heittäisin vaatteet pois päältäni ja liittyisin mukaan. Kostuttaisin kullin vartta ja alkaisin hitaasti työntyä naisen peppuun. Kohta olisi nainen täynnä kahta kuumaa kyrpää, molemmat koko varren mitalla hänen sisällään.
        Nyt alkaa jo panettaa niin, että joko lopetan kirjottamisen tai alan samalla runkkaamaan. ;D Toivottavasti tässä olis naiselle iltasadun aineksia ... ;)


      • Anonyymi

        Kyllä vaimo tästä jo lämpeää. Toki pitkästähän se tuntuu tykkäävän. Asiassa kuin asiassa ;) Ja toki omaa miestä voisi vähän nöyryyttää ettei ihan helpolla pääsisi. T. kinkkya


      • Anonyymi

        Eiköhän se nöyryytyskin onnistu. ;)

        Olisko miehen mielestä mukavaa, jos joutuisi katselemaan kun iltavieras naisi vaimoa? Ehkä sidottuna nojatuoliin kun nain vaimoa siinä edessä lattialla? Ohjaisin vaimon sellaisiin asentoihin joissa mies näkisi parhaiten miten vaimoa naidaan.
        Voisin lauetessani vetäistä kumin pois ja laueta vaimon kasvoille, tai jos naidaan paljaalla, niin sykkiä spermat vaikka pillun päälle. Sitten pyyhkiä häpykumpu puhtaaksi miehen paidalla.
        Tätähän vois jatkua vaikka kuinka kauan. Jos vaimo tykkää, niin härnättäis ja kiusoiteltais miestä oikein kunnolla. Vaimo vois ottaa vierasta kullia koko yön ja voitkin kehua miten nauttii kyrvästä joka reiässä.
        Nyt tekis mieli työntää kuuma kalu syvälle vaimon suuhun siinä sidotun miehen edessä. Ehkä miehellä vielä huivi suun edessä. Mitään et voisi sanoa, joutuisit katsella kun vaimo kakoo kuuma kyrpä nielussa asti. ;)
        Toivottavasti ei ollut liian rajua ja tietysti, vaimolle intohimoisia terveisiä pullottavista boksereista. ;)


      • Anonyymi

        Ensiksi, vaimollasi olisi jonkinlainen tapaaminen johon hänen täytyy pukeutua tyylikkäästi. Olkoon se sitten neuvottelu tai sukulaistapaaminen, jonkinlaiset juhlat, ei väliä.

        Puoli tuntia ennen tilaisuutta, tapaisin vaimosi ja rakastelisimme jossakin ennalta sovitussa suojaisassa paikassa, tai esimerkiksi autossani. Tilaisuudesta ja asusta riippuen, spermat päätyisivät joko rinnoille jakun alle piiloon, tai mekon alle pillulle. Orgasmia hän ei saisi, jotta saisi tuntea himon. Tilaisuudessa vaimosi tuntisi tulleensa merkityksi, mutta ei häväistyksi. Valuva ja sitten märkä ja ehkä tuoksuisa sperma muistuttaisi mitä tapahtuu kun tilaisuus loppuu. Vaimosi ehkä lähettäisi sinulle pari kuvaa siitä millaisen siivon satsi on aiheuttanut tyylikkäälle asukokonaisuudelle.

        Kun tilaisuus loppuu, tapaamme taas. Sinä saa istua kotonasi odottamassa. Nyt vaimosi olisi kokonaan kohdevalossa, niin sinäkin, mutta et tietäisi vielä miten. Kävisimme vaimosi kanssa joissakin liikkeissä, tai ravintolassa. Ennen sitä antaisin hänelle värisevän lelun jota minä ohjaan. Hän saisi ihastella ja valita upeita asusteita ja jotakin pientä syötävää, ja joutuisi kestämään sitä kuinka lelu värisee tahtomattaan klitoriksella.

        Ravintolaillallisen jälkeen, tulisimme jonnekin lähemmäs kotianne. Jonnekin sellaiseen paikkaan johon hänen vaatetuksensa ei sovi lainkaan. Esimerkiksi urheilukentän vessat tai varasto. Kun joku näkisi hänet, silminnäkijä tunnistaisi jo kaukaa kuinka tuo nainen ei ole tullut ainakaan töihin, vaan epäilemättä panemaan. Sen upean ulkokuoren alla olisi himokas narttu.

        Vessassa, vaimosi tulisi syliini ja ratsastaisi märän pillunsa valmiiksi avoimeksi ja rennoksi. Sitten hän kumartuisi ja ottaisi hetken aikaa suihin. Tämän jälkeen nostaisin hänet seisomaan ja vessanpönttöä vasten kumartuneena naisin häntä takaapäin.

        Seuraavaksi, riippuen siitä kuinka paljon iltaa on vielä jäljellä, ruiskuttaisin toisen satsin hänen rintavakoonsa ja tarjoaisin teille kahdelle illan ravintolassa, tai palauttaisin hänet takaisin sinulle pillu täynnä tuoretta spermaa, sanoisin adios ja jättäisin teidät viettämään mukavaa iltaa.


    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että molemmat tarinat sai ainakin vaimon suunpielet kohoamaan pieneen virneeseen. Suihkuun tuntui kiiruhtavan. Lienee käsi käynyt herrojen satujen tahtiin. Laittakaahan runosuonet sykkimään. Vaimo tuntuu olevan aika kiimassa.

    • Anonyymi

      Tyngäksi jäi vaimon mukaan tarinat. Pankaahan parastanne, niin saadaan vaimon suu virneeseen. Kinkkya

    • Anonyymi

      Vilukissa vaimolla tekisi mieli kuumaa tarinaa. Vieras kanki kuulemma maistuu maukkaammalle kuin minun nysä. Kiihottuu kun miehet kertoo mitä tekisivät hänelle.

    • Anonyymi

      Et eikönä isännäl ihtelä ot ennää etiä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe