Nyt apua mulle

Melissaghör

Elikkäs mulla on huomenna punnitus taas(aina kahden viikon välein) ja painoni on "lähtenyt" nousuun tai niin hoitajy ainakin luulee koska mähän siis huijaan aina punnituksissa ja nyt on se piste että tarviin vielö vähän painoa että se nousee yli 50 että ei tarkkailla enää.. olen siis 170cm pitkä ja painan 43kikoa, ja nyt siis mää painan kun laitan kaikki painot niin 48kiloa ja se pitäis nyt saada siis yli 50 jotta hoitajat lopettais tarkkailun ja siis köytössä mulla on kaikki niksit mitä oon kuullu alusvaatteet täynnä kaikkea hihat,huopu housut taskut niin osaisitteko auttaa nyt vielä että miten saan sen en vain itse keksi millään mitään enää. Ja ei tarvi tulla valittaan kukaan kukkahattu tädin että oot hullu mut oon sairas ja tiiän sen!!

21

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijari

      juo vettä paljon just enne punnitusta, laita housuihin vyö ja laita siitä roikkuu kaikkee ja laita hiukset nutturalle ja nutturan sisälle jotai kamaa

      • jalopetapelleily

        Melissa,
        et tietenkään ole hullu! Vaikutat erittäin tervejärkiseltä (?)
        Mun mieheni oli 190cm pitkä ja painoi vähän ennen kuolemaansa 36kg.
        Sinulla on vielä haastetta pyrkiä samaan painoindeksiin...

        Ja muista harrastaa dieettiäsi yksin kotona, älä turhaan kuormita julkisilla varoilla kustannettua sairaanhoitoa.
        Kieltäydy ehdottomasti kaikista hoidoista!


    • Jsldlfjdk

      Ylempi^ saat helposti kaks kiloa lisää kun juot kaks litraa ennen punnitusta. eli juo mahd. Paljon

    • ohhoijakkaa

      Jessus oot hullu. Sun parasta siellä ajatellaan, ootko sitä mahtanu ajatella koskaan? 170 cm ja 43 kg on kamalan ruma luuranko. Näytät varmaan kuolleelta. Ei viehätä ketään muuta kuin sun sairasta mieltä. Hyi.

      • Alottaja

        Tiedostan asian mutta minkä sairas itselleensä mahtaa mitään kuolen mielluumminku lihoon...


    • Kiitollinen

      Jes yritin nyt vaan juoda ihan hulluna ennen punnitusta ja sain sen nyt näyttämään 49 vielä yks punnitus kahen viikon päästä ja pakko nyt vaan keksii jotain vielä et saan sen kilon mut kyllä jotain aina keksii ;) kiitos teille

      • Tavan tomppeli ! Hae apua itsellesi. Tuo kun ei ole tervettä ! Ymmärrät varmasti itsekin sen. Hae apua . Oikeasti !


    • Ehkä_ehkä_Ei

      En tiiä missä kysyisin tätä, mutta oonko

      alipainonen. Oon 36kg ja 147cm , 11v. On ollu vähän syömishäiriön oireita...... mut en haluu olla mikään ruma anorektikko (ei pahalla) kyl mä nyt laiha haluisin olla....

    • Mairiankka

      Olet juuri siinä ihanne painossa eikä sun ikäsenä syöt vaan huoletta ja normaalisti kyllä se paino sitten tasaantuu kun kasvat pituutta tai muuten käy sellainen asia että sinillu tulee se syömishäiriö

    • Kokemus1

      Ite vedin punnitusta edeltävänä päivänä erittäin hiilihydraattisia aterioita. Tämä siksi, että hiilihydraatit sitoo nestettä ja seuraavana päivänä painoin 1,4kg enemmän, mutta se tasoittui kahdessa päivässä ja sitten olin taas alkupainossa.

    • Haluisi

      Olen 13 vuotias tyttö. Mulla on ollu vaikeuksia ulkonäön kanssa. En halua käydä suihkussa toisten kanssa tai käyttää tiukkoja housuja. Haluaisin tietää olenko ylipainoinen. Olen n. 158cm pitkä ja painan 56 kg.

    • lihavatyttö

      oon 158cm ja painan 35kg haluaisin painaa 30kg olisko kellään vinkkejä??

    • Alottaja

      Tässä sitä nyt ollaan makaan sängyssä nenämahaletkussa. viimeisessä punnituksessa (sen tosin piti olla viimeinen) olin varma että painan ainakin sen 50 puntarin mukaan ja ihan hyvillä mielin olin matkalla sairaalaan punnitukseen kunnes astun huoneeseen ja juttulemme hetken kaikkea miten minulla on mennyt kerron että hyvin on mennyt ja paino on hyvin nousussa että alan olla varmaan jo terve kaikki murtuu siihen kun hoitaja ilmoittaa että voin ottaa alusvaatteilleni kun kuulemma on mennyt niin hyvin että katsotaan vielä se juuri oikea ja tarkka paino menen sermin taakse ja vain riiisun vaatteeni ja sinne meni ne kaikki painot paidassani en olisi voinnut tehdä enään mitään asialle muutun kalpeaksi kuin lakana hoitajan ilme kun näkee minut kun astun sermin takaa ja tajuaa kuinka laiha olen, en saannut happea se tuntuin ylivoimaiselta hoitaja pyytää minua astumaan vaalle ja kun hetken siinä olen seissyt ja vaaka näyttää 45kiloa! Hoitaja pyytää minua menemään pukemaan vaatteni päälle ja astumaan uudestaan vaalle ja siinä vaiheessa se vaaka näytti sitä 51kiloa hoitaja tiesi varmasti mistä on kyse ja pyysi minua istumaan ja juttelimme sitten siinä purskahdin itkuun kun kuulin mihin hän minut lähettää nenämahaletkuihin! Tässä sitä nyt sitten makaan nenämahaletkussa ja eivät aikoneet päästää pois ennen 55kiloa! Hyvi helvetti en halua olla niin lihava, tämä nenämahaletku on helvettiä😭😭

      • Sinä tulet vielä kiittämään ko hoitajaa . Ota järki käteen ja MIETI MILTÄ NÄYTÄT . Edes keskitysleirin vanki ei ole yhtä pahan näköinen ,kun sinä olet . Ota kaikki apu vastaan mitä sinulle annetaan . Aivan kaikki . Opettele nauttimaan Elämästä! Hommaa joku lemmikki kuka tarvitsee sinua . Hoikka on hyvä ,mutta se että luut kolisee vastakkain ei ole kaunista. Ja itsellesi teet kiusaa kun et syö . Ihan oikein sinulle että olet sairaalassa . Sitä saa mitä tilaa .......


      • pelleilläänlisää

        Taas säälipisteitä kerjätään...
        Mitä jos kaikki anorektikot muuttaisivat eloonjäämisleirille vaikkapa Jemeniin tai Pohjois-Koreaan, missä lapsia kuolee nälkään? Siellä voisitte kilpailla keskenänne, kuka kuolee ensin. Tosin nettiyhteydetkään eivät siellä varmaan toimi....


    • Miiimukkka

      Voi että. Sun elämä menee ihan hukkaan. Kukaan ei ihaile sua, kukaan ei mieti et vau, ku oot laiha. Nälkä voittaa aina, jossain vaiheessa kuitenkin. Samanikäiset syöpäpotilaat antais mitä vaan, et sais elää.

    • Itkeen

      Nyt oikeesti mun on pakko päästä täältä pois nyt heti oon lihonnu ihan sikanaku nää pakko lihottaa mua tällä nenämaha letkulla😭 Pääseekö täältä mitenkään pois

      • Hullu?! Ja toivottavasti ,et pääse pois ! Ennen kun osaat syödä ravitsevaa ruokaa ja jouduttiin vettä ,mehua ,maitoa. Sitä saa mitä tilaa ...... moni sotalapsi vaihtaa varmasti sinun kanssa paikkaa ..... he saavat ruokaa ,lämpöä,nauttia Elämästä! Mitä sinä et osaa . Ja jos joo tiedän,että se on korvienvälistä kiinni. Joten opettele nauttimaan siitä mitä sinulla on ?! Vai mitä ?!


    • Sesamamelissaa

      Nyt oikeesti nää ei enään ees kerro paljoko painan tunnnen itteni ihan kauheeksi palloksi kun täällä vaan makaan ja nää laittaa tällä letkulla mun mahaan ruokaa itken joka sekuntti eikö ne nää et voin huonosti ja haluan pois😭😭 en kestä tätä enään

      • Jjlnikkovg

        Tsemppiä :( vaikken sua tunnekkaan niin pahaa lukea tollasta... koita jaksaa ja toivottavasti säkin vielä paranet.. anoreksia on helvetti ja pystyn täsmälleen samaistumaan suhun ja tilanteesees mut muista et paraneminen on mahdollista. Sun pitää tehdä se muutos, joo se ei oo helppoa. Ei tapahdu, päivässä, ei viikossa, ei kuukaudessa ei välttämättä vuosissa. Mut kannattaa oikeesti punnita et mikä on elämässä tärkeää. Se luku vaa'alla ja reiden ympäryysmitta vai se että on terve, ympärillä on läheisiä ja rakkauta ihmisiä ja on onnellinen, elämä on hauskaa. Sun tekstistä voi päätellä et sä et kovin onnellinen ole :( tiedän et oot sairas etkä osaa ajatella omaa parastas, en itekään tossa tilassa osannu, mut yritä edes kuunnella niitä hoitajia ja ottaa se apu vastaan. Ne ei oikeesti halua sulle mitään pahaa vaan sun paranemistas.pahimmassa tapauksessa tää tauti tappaa niinkun tietkin varmaan


    • edellinebbbnn

      Sairaus*

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe