Sperman maku

Pari17ja18

Tuleeko poikaystävältänne paljon? Yökkäätkä koskaan ku tulee suuhun? Mille maistuu?

24

1478

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siniespoosta

      Tulee! Joskus yökkään siks enei nieli ku Suihkus (: suolanen...

    • oonasevrde

      riippuu koska on viimeks tullut.. välil tulee pien o reflexi ja ihan semi ok koostumus on paha.

    • onsehyvää

      Hyvältä maistuu enkä yöki koskaan. Mieluusti nielen ja nuolen viimeisetkin tipat

      • Bro69

        Onko kokemusta?


      • onsehyvää

        Muutamasta tyypistä on. Ei voi tietenkään yleistää.. mut kyl mä ne hyvällä mielellä nielen ja hyvältä se niissä tunnelmissa ainakin mun suuhun maistuu. Kaikki ei tykkää mut ainakin miehet tykkää kun suihin otan


    • Yyyyäääk

      Sperma maistuu aivan helvetin pahalle!! Tykkään ottaa suihin, mutta lopetan ennen kuin mies laukeaa.

      • Salmiakki16

        Jep en ikin ees pysty maistaan..


    • Sannitre

      Kerran on tullu vahingos suuhun onneks oli paprut vieres ja vesilasi eli en niele (:

    • Jannika99

      Omalta poikkikselta nielen vaik välil o reflex iskiskin maku ihan semi mut koostumus paha.. ja liika on liikaa..

    • Liisi18

      Nielen ja tykkään ihan semi maku ei sitä kyl juomaan lähtis :D mut ei tuota perus sperma mitää ongelmaa (:

      • Kun nielet suuteleeko mies sinua sen jälkeen? Mitä pitää omasta mausta?


    • Yökkäätkä

      Se mikä koetaan mauksi tulee ensisijassa hajusta. Kunnon pesu ennen suihinottoa niin sperma maistuu siltä miltä sen pitääkin. On muuten erittäin hyödyllistä naisen terveydelle, mutta tuottaa ikäviä ongelmia asennevammaiselle kun tekee mieli, mutta pelottaa. Jos yköttää niin pitää sopia miehen kanssa miten ongelma hoidetaan (hygieniaa, siedätystä yms.)

    • Proteiiniahanseon

      Vaimo tykkää kun runkkaan spermat vesilasiin jossa hän säilyttää tekohampaita yön yli. Aamuisin hän juo lastin ja kurlaa ennen kun asettaa tekarit paikoilleen.

      • Ihan hyvä. Ei se ikää katso (jos tekohampaista voi päätellä).


    • Miltä sperma maistuu?
      Kun nähdään tyttöystävän kanssa illalla se haluaa sellaisen kieli suudelman. Kysyy sen jälkeen miltä maistui? Kehun. Se ei sano miksi kysyy, nauraa vaan.

    • Joo, yökkäyttää kyllä jos mies laukee silleen että tulee suoraan nieluun...tai silleen syvemmällä.
      Maku kyllä vaihtelee aika paljon. Jos sekstailtu vähän useemmin, niin sit se ei maistu niin voimakkaalle.

      • Niina-88

        Tosta oon kyllä täysin eri mieltä, jos ei makua halua kokea ottaa vain mahdollisimman syvälle nieluun vehkeen kun huomaa laukeamisen lähestyvän ja mitenkään ei voi maistaa mitään jos satsi suoraan kurkusta alas eikä jää suukaan tahmeaksi.


    • Juliatre

      Eip yökkäyttele eikä sitä niin paljoo tuu et en nielis maistuu suolaselle ehkä jos o refla tulis ni koostumuksest..

    • suukkeliSuu

      Vaimo ottaa suihin mutta kerran olen onnistunut laukeen suuhun...tietää koska alkaa tuleen,sperman määrä riippuu kuinka usein laukee jos eka antaa suihin ja sitten nai niin kyllä toka kerralla jo tulee vähempi.

    • Rosanuppunen

      Sperma maistuu hyvältä, nielen kaiken ja imen kullin vielä " puhtaaksi". Samalla kun otan suihin, hyväillen käsin kasseja ja mies nauttii...

      • Anonyymi

        Noin sitä pitää. Tuo on justiin niin mahtavaa ja kiihottavaa sykkiä lasti suuhun ja jos se vielä nuollaan puhtaaksi. Harvassa on kaltaisiasi naisia, mutta onneksi olen niihinkin törmännyt. Pikku puristelua palleista ja kädellä hieman apua juuresta ja lopussa kunnon imu...


    • Jasmin16--

      Pahalle maistuu ja syljen!!!

    • Nytkytellen

      Minulta tulee joskus paljon, kun en ole saanut pimppiä pitkään aikaan. Kerran eräs nuori rouva halus ensin imee mun kalua. Nautin suunnatomasti ja kun laukesin hänen suuhun, niin spermaa tuli paljon. Pikkurouva (halus ehdottomasti vieraalta) nieli nytkähdellen kaikki! Tykkäs niin siitä, että sen jälkeen on tavattu joka viikko. Hän haluaa aina ensin suuhun...Noh minulle se sopii!

      • Anonyymi

        Jos on tosiaan ollut puutteessa pidempään, sitä tulee todella paljon enemmän. Tuo ok aika kiihottavaa, jos nainen nielee isot lastit ja ei tarvi kauaa kyllä imutellakkaan, kun nalli palaa. Joskus jäänyt mieleen kiihkeä tapaaminen varatun naisen kanssa, olimme sopineet panotreffit meille. Emme olleet koskaan aikaisemmin tavanneet. Hän saapui sovitulla kellonlyömällä paikalle. Aloimme saman tien käsittelemään toisiamme. Kävin hieman nuolemassa pillua hänen kivan kesämekon alta ja otin pikkarit pois. Noustuani ylös, hän otti sepaluksen auki ja alkoi imuttamaan minua eteisessä polvillaan, olosuhteisiin nähden hieman liian rytmikkäästi ja vauhdikkaasti. Laukesin saman tien. Kuulin kun hän nieli lastin parilla kulauksella alas ja imi munan puhtaaksi... sen jälkeen päästin hieman esittäytymään. En tiedä miltä maistui, mutta eipä valittanutkaan. Ja oli varmasti iso lasti. Kiihottavaa, jos saa tuollaisen palvelun puutteeseen heti kärkeen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe