pliis naiset!

golumbus

älkää ajelko niitä ihania karvakolmioitanne pois!

19

400

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdyn tuohon,ihailen että tytöllä(naisella) on tuo kaunis karvakolmio tallella,se jopa kiihottaa minua.....

      • Samaa mieltä


    • Tytöt, mikään ei ole niin kaunis kuin posliiniksi sheivattu vittu. Useimmat miehet ovat tätä mieltä, pienempi osa toista.

      Jos olette tekemisissä miehen kanssa, josta ette nimenomaan tiedä, että hän pitää karvaisesta, kannattaa olla todennäköisimmin posliinina. Jos sitten syntyykin romanssi sellaisen miehen kanssa, joka diggaa karvaista vittua, voi antaa kasvaa.

      Me kun olemme erilaisia niin naiset kuin miehetkin, on syytä sitten orientoitua vastaavalla tavalla, mutta etukäteiskäyttäytyminen on asetettava todennäköisen odotuksen mukaan.

      Joka tapauksessa naiset ovat ihania. :)

      • karvojenkaveri

        Nim. "rennosti m" yleistää nyt pahemman kerran.

        Itse pidän tuollaisia pikkutyttö-lookista pitäviä puolipedofiileinä.


      • karvojenkaveri kirjoitti:

        Nim. "rennosti m" yleistää nyt pahemman kerran.

        Itse pidän tuollaisia pikkutyttö-lookista pitäviä puolipedofiileinä.

        Pidät varmaan puolipedifiileinä myös naisia, jotka pitävät parrattomista miehistä.

        Olen ollut myös huomaavinani, että pikkutytöillä ei ole kainalokarvoja eikä säärikarvoja. Kun isot tytöt poistavat kainalokarvojansa ja säärikarvansa, varmaakin pyrkivät vetoamaan miesten pedofiilisiin taipumuksiin.

        Kyllä normaali ihminen näkee ikäeron muustakin kuin karvoista.

        Esimerkiksi tällä palstalla suurin osa miehista diggaa posliinivittua. Seksikuvissa, googlaa esimerkiksi <FTV girls>, on useimmilla tytöillä posliini. Niitä esitetään ensi sijassa miehille, ja he ovat posliinina juuri siksi, että siitä on eniten kysyntää.

        Miehet toivovat vitun näkyvän, sillä se on erityisen kiihottavaa ja kaunista. Mutta vähemmistö ajattelee toisin, kuten sanoin. Olemme erilaisia. :)


    • KoittakeeKestää

      Eiköhän se loppujen lopuksi ole naisen oma päätös. Tykkäsitte tai ette

      • Kyllä se on naisen päätös, mutta nainen päättäessään usein ottaa myös huomioon, onko hän viehättävä vai ei. Useimmat pyrkivät olemaan viehättäviä ja suloisia. :)


    • Jussi2209

      Olen täysin samaa mieltä. Ymmärrän toki, että se saattaa olla hygienia kysymys. Mutta jättäkää ihana kolmio jäljelle edes lyhyenä.

      • aikaherätä

      • Siinäpä se. Pienikin kolmio pilaa niin minun kuin monen muunkin mielestä. Siksi useat ihanat tytöt ovat täysin posliinina. :)


      • rennosti.m kirjoitti:

        Siinäpä se. Pienikin kolmio pilaa niin minun kuin monen muunkin mielestä. Siksi useat ihanat tytöt ovat täysin posliinina. :)

        No, johan nyt on. Minuuttia aikaisemmin kerkisi toinen kommentoida. Tämä oli siis nikille Jussi2209.



    • Aivanniin

      Niin !

    • mini-akka

      Alapään karvoituksen siistiminen mielestäni kuuluu jo ihan perushygieniaan. Tosin itselleni jätän noin sentin levyisen vauhtiviivan, muutoin siloinen, myös häpyhuulet. Ajelulla ei todellakaan mitään tekemistä pedofiili-juttujen kanssa. Haluan myös miehen huolehtivan karvoituksen siistinä pitämisestä, ei tarvitse posliini olla,pallit mieluusti ajellut, mutta muuten lyhyet häpykarvat. Onhan suuseksi molemmin puolin kivempaa , kun ei tarvitse syleksiä karvoja suustaan...

      • Ääh-läääh! Seivaa se vauhtiviivakin pois, niin olet täydellinen, nyt olet melkein täydellinen. :)


      • wtrashmorons

        Oletko "mini-akka" joku vajakki? Tyypillinen suoli24 palstan ääliö joka ei ymmärrä edes omaa alapäätään?
        Alapään ajelulla ei ole hygienian kanssa mitään tekemistä vaan päinvastoin. Kysy pimppitohtoriltasi jos et omin avuin sitä pysty selvittämään


    • mini-akka

      No en sheivaa, pitäähän se tukistustupsu olla:)))))

    • Kypsäkyllästynyt

      Mies ei selvästi tykännyt posliinista joten eikun viivaa peliin. Nyt kun se on niin ei sitäkään seksielämää. Olen ns.kypsä.

      • Kypsäkyllästynyt, luultavasti vittusi on kovin kaunis. Useimmilla naisilla on. Miehesi on vain saavuttanut kiihottumisen maksimin. Suunta on nyt alaspäin.

        Vika ei siis ole sievässä vitussasi, vaan miehessäsi, mutta ei hän sille mitään voi. Kiihottuminen ei ole tahdonalainen. Vaikka kuinka haluaisi, ei kiihotu, jos ei kiihotu.

        Ota toisen miehen kyrpää, kun vittusi vaatii. Nauti ihanasta tunteesta, kun hänen kyrpänsä täyttää emättimesi ja hieroo sukupuolielimiäsi. Tee niin joko miehesi tieten tai salaa. Elät vain yhden elämän. Käytä se niin nautinnollisesti, kuin voit. Menestystä sinulle! :)


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe