Nainen kaulapannassa?

pantaonparas

Kaulapanta naisella näyttää nii-iin sexyltä. Tuun ihan kiimaan kun näen. Kertokaa naiset ootteko pitäneet pantaa ja jos niin millasta. Ja millasia leikkejä ootte leikkineet kaulapannasta, oottekko esim. antaneet hihnalla taluttaa. Grrrrrrrrrrrrr...

15

3618

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivi-87-

      Exällä oli pantoja toistakymmentä erilaista. Oli nahkaisia, ketjupantoja, metallisia ja korkea posturemallinen. Annoin laittaa itselleni kun tiesin että oli hänelle iso juttu. Tuli kyllä itsellekin seksikäs olo panta päällä, varsinkin kun mies kävi silloin aina ihan kuumana. ^^ Muuta ei leikitty, mitä nyt otti joskus pannan lenkistä kiinni.

      • 50mHki

        Viivi,täältä löytyisi nahkaisen kaulapannan lisäksi myös nahkakahleet...😉


    • solmunen

      Panta on vaihtanut kaulaa. Vuosikaudet laitoin ajoittain vaimoni suuren koiran pantaan. Liekana oli, ja on edelleen noin 10mm paksu köysi.
      Panta oli osana mietoja BDSM leikkejämme.

      Viime vuosina panta on vaihtunut minun kaulaani. Samoin osana kokonaisuutta. Nyt juttu on hieman rankempaa kuin mihin vaimoni aikanaan suostui.
      Toissapäiväisessä sessiossa vaimoni sitoi käsivarteni ja ranteeni selän taakse. Sitten kiristi minut parivuoteelle viistoon. Kaulalieka toisen pään tolppaan ja yhteen sidotut nilkat toiseen päähän. Vanha nainen toteutti perversioitaan vaikka ne lienevät enemmänkin minun nautinnokseni.

      Kaulalieka on tehokas apuväline kun minut pakotetaan haarovälin nuolemiseen.

    • Meilläkin panta minun kaulassa ja talutus nuorassa kuin koira.Mulla on punainen panta jossa lukko.Saan sen kaulaani ja palvelian asun ja rintaliivit ja pikkarit.

    • Marleena34

      En todellakaan tajua tätä kaulapantajuttua, joku mies selittäköön jos pystyy. Mitä seksikästä pannassa muka on? Minusta ovat esineellistäviä ja alistamista osoittavia pelkästään! En ikinä suostuisi itse pitämään, pannat on koiria varten... Onneksi ei ole yksikään mies ikinä tullut ehdottamaankaan, olisi kyllä loppuneet leikit makkarissa lyhyeen!

      • kaikillesopiva

        Kyllä löytyisi marleenallekin sopiva panta. Nätin nahkasen laittaisin ja riittävän tiukalle. Hihna vielä kiinni ja sitten pikku kävelylle. Kaunis näky olisi ja eiköhän se mahla alkaisi marleenallakin vuotaa siihen malliin, että päästäisiin varmasti myös sinne makkarin puolelle. Pieneen niskoitteluun löytyy aina siihenkin lääke. :D


    • bibdsmbi

      Oma eka kokemus on teiniajalta kun ystävän kanssa kokeiltiin BDSM leikkejä. Siinä tuli kaulapanta juttu mukaan. Nyt jo keski-ikään päästyämme jatkamme leikkejämme ja näin naisten kesken se tuntuu kiihottavalta ja kaiketi kun saamme leikkiä miehiltä salaa.

      • pivozz

        Ouh! :) Pidättekö molemmat asusteena vai onko panta vain toisella merkkinä roolista? Ja minkälaisista pannoista pidätte?


    • Sitomisleikkiä
    • nai-nen-

      Löytyy panta, punainen ja nahkaa. Saan koska vaan seksiä ja olla päällä jos suostun pitämään sitä ja ketjua. Miesystävä kiihottuu älyttömästi kun ratsastaessa kuuluu ketjusta kilinä ja saa pitää toisesta päästä kiinni. Vähän kinkyä mutta mitä sitä ei tekisi hyvien orkkujen eteen.

    • Toimiitonnilla

      Tiukka panta ja lenkissä kiinni talutin! Parempaa näkyä en tiedä. Harvoin vaan pääsee pitämään toisesta päästä kiinni, oma naaras kun on sen verran estynyt.

    • pantatytsy

      Tykkään pitää. Itellä kolme erilaista, joita useimnn käytän ku sormetan. Laitan joskus hiukka kireelle, tuntuu orkku paremmalt.

    • AlistujaN

      Panta kaulaan ja narussa talutusta kontaten, pyllyssä tappi jossa häntä... ;)

    • jippadippaduu

      jess. kaikille muijille pakolliseksi!!!!

    • Kalliskin

      Kaulapantahan on koru, jota naiset himoitsevat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe