Auttakaa mua

Auttakaa12vpoika

Mulla on tälläinen... no en tidä voiko sitä sanoa ongelmaksi muutta suurimalla osalla mun kavereista on tyttö tai poika ystävä mutta mulla ei ja se häiritsee. Oon siis 12v poika ja haluisin mulle tyttö ystävän mun kaa samast koulusta. Voisko joku tyttö kertoo et miten teen johonki vaikutuksen? Esim. Jos tyttö on luonteeltaan jotain nii jotain.

25

911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justAsking

      Onko ongelmasi se että kaikki muut seurustelee vai, että et itse seurustele vai molemmat?

      • Auttakaa12vpoika

        Molemmat


      • se, että*


      • JustAsking
        Auttakaa12vpoika kirjoitti:

        Molemmat

        Ootko ihastunu kehenkään tällä hetkellä? Jos et ole, ei ole mitään järkeä alkaa seurustelemaan. Jos taas olet ihastunut ja haluat alkaa seurustelemaan hänen kanssa, sinun pitää hankkia läheiset välit tämän henkilön kanssa, muuten seurustelusta ei tule mitään ja se on fakta.


    • Ala weeabooks ni ei tartte miettii.

      • jep rupee mieytii vaan japanii, sushia, animea, mangaa, japanilaisia tyttöjä ja ala kuuntelee j ja k-poppia ( vocaloids)


      • MAAILMANSUURINWEEB

        voi eläämä weeaboo ilmoittautuu XD Gladion,Kiba,yukine ne kaikki on nii ihanii D: nisekoi on muutes hyvä anime :3


    • Voit lohduttautua sillä, että ei ne muut oikeasti seurustele, ne vaan leikkii seurustelevansa. Eikä heillä ole oikeita tyttö- ja poikaystäviä, pelkkiä ystäviä vain. He vain leikkivät jotain sellaista, joka ei vielä kuulu teidän ikäkauteenne, vähän niin kuin pikkulapset leikkivät vaikka "kotia".

      Ihastus voi olla todellista jo hyvinkin nuorena, mutta seurustelu tai parisuhde ei.

      • Eeeeeeee

        Rakkautta ei oo olemassa. Elämä on synkkä ja yksinäinen, mutta koska me ollaan pelkureita koko maailma, me haetaan lohtua takertumalla muihin ihmisiin niinkun mitkäkin vitun autistit.


      • Eeeeeeee kirjoitti:

        Rakkautta ei oo olemassa. Elämä on synkkä ja yksinäinen, mutta koska me ollaan pelkureita koko maailma, me haetaan lohtua takertumalla muihin ihmisiin niinkun mitkäkin vitun autistit.

        Olet väärässä. Kyllä rakkautta on olemassa ja sitä voi olla hyvinkin nuorilla. Kyllähän esim. pienet lapset yleensä rakastaa vanhempiaan jne. Myös vanhemmat yleensä rakastavat lapsiaan, vaikka eivät sitä usein osaakaan näyttää.

        Ei kuitenkaan tule sotkea tuollaista toisesta välittämiseen pohjautuvaa rakkautta ja "parisuhderakkautta" toisiinsa.

        Elämä on synkkä yleensä silloin, kun se on yksinäinen. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla kumpaakaan. Joskus yksin oleminen ja eläminen on valinta, mutta yksinäisyys ei ole sitä koskaan.


      • RuKiddin

        Pakko sanoo että BULLSHIT oikeesti, koska oon 12 koht 13 ja mun ja mun tyttöystävällä ei oo mikään leikki suhde vaan oikee. En tiedä susta tai muista mut mun suhde ei ainakaan oo mikään pikkuleikki suhde -_-


      • RuKiddin kirjoitti:

        Pakko sanoo että BULLSHIT oikeesti, koska oon 12 koht 13 ja mun ja mun tyttöystävällä ei oo mikään leikki suhde vaan oikee. En tiedä susta tai muista mut mun suhde ei ainakaan oo mikään pikkuleikki suhde -_-

        No kerroppas nyt nuori mies, että millainen se teidän "oikea" suhteenne on? Miten se suhde eroaa esimerkiksi siitä, että tämä tyttö olisi esimerkiksi paras sydänystäväsi? Ja ennen kaikkea: mitä sinä odotat siltä teidän suhteeltanne?

        Ymmärrän kyllä närkästymisesi, mutta täältä kohtuullisesti elämää nähneen aikuisen näkökulmasta teidän lasten "parisuhteet" ovat sekä huvittavia, että huolestuttavia. En minä epäile sinun tunteitasi tai edes rakkauttasi häntä kohtaan, mutta parisuhde nyt on muutakin kun tunteiden paloa ja näppituntumalla heittäen ihminen alkaa olla kypsä kunnon suhteeseen siinä vähän vajaa parikymppisenä.

        Olen minäkin ollut aikoinaan pohjattomasti rakastunut tyttöön jo ala-asteella, mutta silloin kenelläkään ei tullut mieleen kutsua niitä juttuja miksikään parisuhteiksi ja jos joku olisi yrittänyt, niin viimeistään vanhemmat olisivat palauttaneet maan pinnalle.

        Onnea ja menestystä kuitenkin. Toivottavasti suhteenne ei pääty kovin dramaattisesti, sillä päättymään se teidän iässä tulee.


    • itsokaytobeafriendofex

      Moro,

      ensimmäiseksi sinulla ei ole vielä mitään tarvetta löytää sielunkumppani ja asettua aloilleen. Nyt sinua ehkä harmittaa, että olet ainoa sinkku kaveriporukasta, mutta tilanteet muuttuvat ajan kanssa. Se oikea tyttö tulee vastaan kun on tullakseen, turha hoppuilla asian kanssa tai murehtia ! Olet nuori, nauti nuoruudesta ja vapaudesta.

      • ootsämunkaa

        Hahhahhaa,
        olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Nauti nyt sinkkuudestasi!

        Mua vaan naurattaa, oli mullakin poikia kavereina n.1-14 vuotiaana.. En vaan koskaan ajatellut "seurustelevani" heidän kanssaan, leikittiin vaan yhdessä, välillä rosvoa ja poliisia, välillä kotileikkiäkin.

        Jos haluat kaveritytön, mikset mene juttelemaan tyttöjen kanssa? Tytötkin ovat ihmisiä, ehkä vähän laumahenkisiä. Voit kysyä apua sun "seurustelevilta" kavereilta, jos luokalta löytyy vielä "vapaita" tyttöjä?

        Ehkä nykyajan nuoriso on varhemmin kypsyvää?
        Tai kaverisi ovat katsoneet liikaa K18-leffoja ja kuvittelevat olevansa jo aikuisia, mutta siihen on vielä aikaa...

        Voin kertoa: matka aikuisuuteen on pitkä.


      • Auttakaa12vpoika

        Mä voisin mut en uskalla


    • Juu kavereita

    • Koet ilmeisesti olevasi jotenkin poikkeus jos sulla ei oo vielä tyttöystävää ja monilla muilla se jo on. Tuossa iässä kuitenkin vasta totutellaan hakemaan tyttö- ja poikaystävää joten ei sulla ole mikään kiire sen asian suhteen. Tyttöystävän löydät parhaiten olemalla oma itsesi. Ei se tule väkisin kiirehtimällä. Usein ensimmäiset seurustelusuhteet ovat suht lyhyitä ja voivat päättyä nopeastikin esim tekstiviestillä ilmoittamalla. Se voi olla myös vaikea asia sille joka tulee jätetyksi. Suosittelen että katselet täysin rauhassa tyttöjä niin koulussa kuin koulun ulkopuoleltakin. Kun huomaat jonkun kivan tytön katselevan sinua niin uskalla rohkeasti mennä juttelemaan. Sitten kun teillä alkaa synkkaamaan yhdessä voitte vaihtaa puhelin yms yhteystiedot ja siitä on hyvä jatkaa

      • Auttakaa12vpoika

        Kiitos avusta. Btw muuten mun oma itseni on aina se että oon vaan muutaman pojan kaa joten se on sit jo vähän vaikeempaa


    • Ei oo kik mutta laita sähköpostia niin jutellaan lisää asiasta

    • Auttakaa12vpoika

      Joo tota lisää apuja vaan.

    • Auttakaa12vpoika

      Odotan vieläki

      • Odota rauhassa, tämä on nimittäin Suomi24, paikka jossa trollit ja elämättömät vajakit oleskelevat. Tuskin kukaan täällä osaa auttaa, ja vaikka osaisikin, ei kukaan yleensä auta.


    • Auttakaa12vpoika

      Noniin nyt tilanne on se että syksyllä siirryn yläasteelle ja kolme kouluu yhistyy yhteen tää on varmaan mun tilaisuus... joo mut auttakaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe