VIEKÄÄ SYÖTÄVÄÄ JOUTSENELLE

on.nälkiintynyt

SINNE LAUTTASALMEN SULAAN. KOKEILKAA TUNTEEKO NIMEN AINO.

25

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AinoaHulluTäällä

      Mene nyt hoitoon vajakki.

    • siis.sankareina

      VPK on jättänyt heitteille rauhotetun linnun nälkiityneenä. Saattaa ollaihmisten hoidossa ikänsä ollut Aino, joka ei pärjää luonnossa.

      SOITTAKAA YHTÄÄN LINTUHOITOLAAN JA PYYTÄKÄÄ APUA SILLE JOUTSENELLE. LUPAAN, ETTÄ PÄÄSETTE SANKAREINA ILTIKSEEN.

      • joka.paikassa.teitäkin

        Siis P nk..PYHTÄÄN lintuhoitola

        Joko taas hellarieläinrääkkääjä, semmoinen mansonilainen kulttiheppu.


    • Aino-paisti

      Häähää joko taas tämä ainosekoilu. Se aino syötiin kuulemma palokunnan pikkujouluissa. Kovin oli laihanlainen mutta kun muutama kilo sianlihaa siihen kaveriksi niin kyllä siitä paistit saatiin.

    • hämeenhidas

      Olen FB-ryhmään Suomen Linnut jättänyt komentoja viedä syötävää kyhmylle. Siellä ne vaan ihmettelee, mahtako selvitä, on käyty katsomassa. Eilen ei näkynyt. Eiks nyt hoovetti tule mieleen, että monia lintuja pitää ruokkia talvella, että selviävät. -Vaikka ei olisi Aino, näyttää olevan aika avuton.

      Menkää nyt älypäät viemään syötävää Etsikää.Jos löytyy kuolleena, ilmoittaaa. Luonnonuojelulaki edellyttää ilmoittamaan, jos löytää kuolleen rauhoitetun linnun.

      • NiskaLaukaus-

        Vie ite vitun paskahousu ja lopeta se itkeminen


      • ÄläNytViitsi

        Siis jos näen esim. rauhoitetun paskanaakan koivet oikosellaan, niin minun pitää muka ilmoittaa siitä jonnekin?!


      • ihan.totta

        Jos näet rauhotetun linnun, esim. kyhmyjoutsenen, siitä pitää ilmoittaa ,muistaakseni poliisille. Saattoi olla joku mukin paikka. Googlaa:luonnonsuojelulaki -rauhotetut linnut -suunnilleen niillä sanoilla löytyy. --Olin viimeksi tekemisissä asian kanssa 1 v. sitten.


      • sivistäpäitseäsi

        BirdLifen sivuiltakin asia saattaa löytyä.


      • Loukkaantuneet_erikseen
        ihan.totta kirjoitti:

        Jos näet rauhotetun linnun, esim. kyhmyjoutsenen, siitä pitää ilmoittaa ,muistaakseni poliisille. Saattoi olla joku mukin paikka. Googlaa:luonnonsuojelulaki -rauhotetut linnut -suunnilleen niillä sanoilla löytyy. --Olin viimeksi tekemisissä asian kanssa 1 v. sitten.

        Puhut puppua. Rauhoitettu on rauhoitettu kuolleenakin, eli raatoa ei saa esim. viedä kotiin täytettäväksi, mutta mitään velvollisuuksia ei ole, jos siipiveikko on tosiaan kuollut. Jos epäilee Ilkivaltaa, tai salametsästystä voi ilmoittaa poliisille.


      • kirjoitinenpuhunut

        kyllä joku paikka laski eli teki tilastoa kuolleista - minähän pyysin tarkistamaan, kun jo vuosi siitä, kun olin tekemisissä asian kanssa
        jos tämä kyhmy kuolisi, olisi kyse nälkiintyneen heiteille jätöstä


      • KaikenlaisiaHulluja-
        kirjoitinenpuhunut kirjoitti:

        kyllä joku paikka laski eli teki tilastoa kuolleista - minähän pyysin tarkistamaan, kun jo vuosi siitä, kun olin tekemisissä asian kanssa
        jos tämä kyhmy kuolisi, olisi kyse nälkiintyneen heiteille jätöstä

        Sulla on kyhmy perseessä mitä täällä vikiset toimi äläkä muita komentele pöljä.


      • ikuisesti.eläinystävä

        Olen aika iäkäs ja heikkokuntoinenkin. Ihan kiva, että selviän itsenäisesti yksin asumisesta. Kolarikädellä pystyn kirjoittamaan oikealla etusormella. -Eikä tämä ole vitsi. --- Kirjoittaminen ainoa vaikuttamisen keinoni. -Hienoa, että luullaan nuoremmaksi.


      • kokemustakyhmyistäon

        Komennan tekemään semmoisia juttuja, joita itse tekisin, jos pystyisin. - Jos olisi kyhmy lähempänä, menisin itse etsimään sen ja veisin syötävää.


      • yksinkertaista-
        kokemustakyhmyistäon kirjoitti:

        Komennan tekemään semmoisia juttuja, joita itse tekisin, jos pystyisin. - Jos olisi kyhmy lähempänä, menisin itse etsimään sen ja veisin syötävää.

        Lopeta toi jankkaaminen ja hommaa oma elämä se lintu on kuollut jo aikaa sitten kettu sai hyvän paistin..eli LOPPU.


      • eläintensuojelija

        Mikä ihme sinua riivaa jonkun mummon kirjoittelussa Hommaa itse itsellesi elämä.


      • jankkaan.jankkaan

        AINI, AINO, AINO,AINO,AINO

        tai joku tarvii ihmisen apua.


    • kyhmylover

      Tietääkö kukaan, mitä kyhmylle kuuluu. Onko nähty. Missä kunnossa?

      • Nähtyon

        Ketun raatona ollut jo muutaman päivän.


    • MIIII75

      FACEBOOK Pyhtään lintuhoitola lisäsi 3 uutta kuvaa.
      12. tammikuuta kello 22:33 ·
      Kymenlaakson Pelastuslaitos toi Haminasta erittäin huonokuntoisen ja nälkiintyneen joutsenen pyhtään ABC:lle.Jossa olimme lintua vastassa.

      • kyhmylover

        En löytänyt mitään kuvia FB:stä, mutta hyvä että nostit asian esille. Onko Pyhtäälläkin ABC?

        Soitelkaa joku sinne hoitolaan ja kysykää. onko elpynyt.

        Minä en voi sitä tehdä.


      • poliisiasiakohta
        kyhmylover kirjoitti:

        En löytänyt mitään kuvia FB:stä, mutta hyvä että nostit asian esille. Onko Pyhtäälläkin ABC?

        Soitelkaa joku sinne hoitolaan ja kysykää. onko elpynyt.

        Minä en voi sitä tehdä.

        Koska olet häirikkö


      • todellapoliisiasia

        Mikä ihmeen häirikkö? Ketä olen häirinnyt? Olen kirjoittanut muutaman lyhyen viestin Haminan palstalle tyyliin: viekää ruokaa. Pyhtään palstalle tietoa, että Pyhtäällä on joutsen pulassa, saattaisi olla kesy Ainokin. -Kirjoitin saman viestin FB:hen, mutta ei tiedä menikö perille.

        Kerropa nyt, mikä tässä on poliisiasia? Vai oletko trolli, joka siinä yrittää tehdä mustamaalattua fantasiahahmoa minusta? Hellaristalkkeri?

        Joku muu tai ehkä jotkut muut ovat soittaneet, jättäneet tekstiviestejä, ym. Minä en. -Yli vuosi sitten yht.työssä muiden kanssa yritimme pelastaa Aulangon Aino-joutsenta ja kun kohtalonsa on auki, pidämme vielä silmät auki.

        En voi soittaa sen takia, että en saa rehellistä vastausta, vaan sanotaan nk.eräs taho on määrännyt.


      • kaisitten

        Soitin Pyhtäälle ja kysyin onko Haminasta tuotu joutsen hengissä ja toipuuko. Vastaus: on hengissä ja toipuu. Kysyin. onko mahdollisa, että olisi kesy joutsen. Vastaus: sihisee ja sähisee, ihan villieläin se on.


      • Miiii75
        kyhmylover kirjoitti:

        En löytänyt mitään kuvia FB:stä, mutta hyvä että nostit asian esille. Onko Pyhtäälläkin ABC?

        Soitelkaa joku sinne hoitolaan ja kysykää. onko elpynyt.

        Minä en voi sitä tehdä.

        Kyllä Pyhtään lintuhoitolan fb sivuilla on kuvia joutsenesta. Ja on siellä abc ollu vuosia. Lintu toipuu hyvää vauhtia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe