Nainen haluaa saunomaan, pieni muna ongelmana

kysyvä-

Olen tapaillut pari viikkoa naista ja nyt nainen haluaa perjantaina tulla saunavuorolleni, taloomme on valmistunut uudet hienot saunatilat

Ongelmani on se että minua pelottaa että säikäytän naisen tiehensä kun hän näkee kuinka pieni penis minulla on. Aikaisempi suhde oli jo ongelmallinen kun nainen oli isomman perään ja pettyi suorituksiini sänkypuuhissa.

Nyt nainen olisi niin innoissaan tulossa saunomaan pelkään että hymy hyytyy kun minulla on tosiaan aika silmiinpistävän pieni penis. Mitä tässä tekisi? Joku tekosyy vai housut kinttuun ja rohkeasti löylyihin?

19

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tuo nainen jossain vaiheessa joka tapauksessa tutustu myös penikseesikin.
      Jos se on liian pieni, niin onko sillä merkitystä, huomaako nainen sen nyt, vai parin viikon päästä.

    • luehköllä_mennään

      Mullakin normikokoa pienempi mutta hyvin on naiselleni kelvannut kun on sitä vuosikausia halunnut. Kyllä kai siinä muut asiat painaa kun munasi koko, pääasia että osaa käyttää sitä oikein.

    • Hjui

      Jospa ensin tutustuisitte muutoin kuin alasti.
      Menisimme vaikka syömään ja samalla keskustelisitte kaikenlaisesta.

      • kumpikysyy

        Se on hyvä ajatus.


    • kysyvä-

      Olemme kyllä jutelleet paljon ja hyvin synkkaa. Nainen vaan rakastaa kuulemma saunomista ja kutsui itsensä heti kylään kun sauna valmistui.

      Olisi muuten niin kiva, mutta jännittää. Jäi edellisen naisen jälkeen paineita kun hän useasti manasi kuinka se on pieni ja kuinka hänen mielestään peniksessä pitää olla kokoa.. jos onnistun tuottamaan pettymyksen tälle ihanalle naiselle niin en tiedä mitä tehdä. Olisiko mitään ideaa saunoa pyyhkeet päällä?

    • 42vnainen

      Olen nainen ja kyllä, minulla on miehenä pieni munainen mies, ollut jo 15 vuotta. Sinulle sanoisin, että semmoset naiset jotka haukkuvat miehen penistä eivät ole kunnon naisia ollenkaan. Semmoinen nainen ei ole Ihana, sydämesi ja munasi ikuisesti viettelevä sulotar! Minä saan mieheltäni penis-orgasmeja, viimekin viikonloppuna ratsastin mieheni päällä sellaisessa kiimassa, että hävetti kun seinänaapuri kuulee orgasmiääneni!!! Ja miksikö ratsastin päällä? Koska se on ainoa asento missä mieheni penis yltää perille saakka, kun hänellä on n 10-11 cm penis paraati kunnossa ja oma iso maha on tiellä. Kerron vain realistisesti. Mutta tosiaan olen tyytyväinen mieheeni ja seksielämääni, ehkä sitten olen tavallista tiukempi nainen, mutta sinulle sanoisin, että olet mitä olet, älä häpeä itseäsi. Ihana nainen on juuri sopiva sinulle, ja tykkää myös peniksestäsi, lisäksi moni nainen ei tätä sano ääneen, mutta he eivät ole seksissä peniskeskeisiä koska saavat orgasmin vain klitoriksen kanssa, oli miten iso tai pieni tai mallinen penis tahansa, joten aina mieheyt mallista riippumatta voivat loistaa sängyssä naisilleen hyväilemällä klitorista eri tavoin!! Se on nimittäin ihanaa näin naisena!
      Itse tosi olen aina saanut herkästi penisorgasmeja vaikka tunnustan, että minulla ei ole seksikokemusta kuin miehestäni :)
      Terkuin 15 vuotta naimisissa saman miehen kanssa

      • MarsSaunaan

        Toivottavasti aloittaja lukee viestisi tarkkaan. Juuri noin se on. Ihminen on tärkeämpi kuin peniksen koko. Olen toisessa parisuhteessa, ekalla pidempi, nykyisellä vähän lyhyempi. Nykyisen penis tuntuu paremmalta, koska se ei satuta kohdun nipukkaa. Ensimmäistä miestä tietysti myös rakastin, mutta hänen peniksensä oli hieman liian pitkä ja sattui alavatsaan.

        Saunaan menosta aloittajalle - älä laita mitään lannevaatteita/pyyheitä ym. Se tekee tilanteesta kiusallisen. Ole omana itsenäsi äläkä vähättele koskaan penistäsi, se saa naisen vaivautuneeksi ja latistaa tunnelmaa. Lepoasennossa ei todellakaan ole mitenkään arvioitavissa siittimen kokoa juhlakunnossa. Tämä on totta. Joillakin paisuu todella paljon ja joillakin vähemmän. Eli niillä miehillä joilla näyttää miesten kesken isolta voi olla ihan samankokoinen kuin muillakin seisokissa. Useimilla miehillä lepioasennossa voi olla vaan pieni nysä, joka ei karvoituksesta juuri vilku.

        Vielä edelliseen naiseesi - hänen käytöksensä on huonoa eikä kerro mitään sinun seksuaalisuudestasi.


      • aikuinennainen72

        Tuohon voi yhtyä, myös mun miehelläni on noin 11-12 cm kovana, sillä on ainakin mukava leikkiä ja sopii suuhunkin hyvin, hyvältä tuntuu vieläkin 20 v jälkeen. En vaihtais isoakin saaneena.


    • Lisäys

      Siis miehen iso maha tiellä, itse olen pieni nainen

    • blondichka

      laita kylpytakki päälle ja anna sellainen naisellekin jos ette ole nähneet toisianne nudena. Juokaa punkkua ja anna hänelle vaikka niskahierontaa. siinä kohtaan nainen on niin tyytyväinen ettei välitä vaikka minimuna vilahtaisi näkyviin jossain vaiheessa iltaa.
      Sitä paitsi osalla miehistä saattaa lepotilassa olla todella pieni vehje vaikka se olisi muuten normikokoinen tai iso.

    • kysyvä-

      Kiitos viesteistä! Kyllä minä nyt lähden rohkeasti saunaan. Laitan saunaan ruusuja ja ostan vaikka tuota punaviiniä ja aloitan hartiahieronnalla. Yritän tehdä hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi niin ehkä hän ei järkyty.

      Kokeilen nyt myös sellaista että siistin alapään karvoituksen pois. Netissä luki että jos on pienimunainen niin silloin se voi näyttää ihan vähän isommalta.

      Huhhuh, kyllä jännittää. Jospa tämä ihana nainen ei säikähtäisi.

    • kylläsesiitä-

      Tsemppiä! Minäpä sain kerran kellistettyä naisen joka väitti kivenkovaan että vain iso muna on se ainoa oikea. Mutta nuolemalla ja hyväilemällä sain hänet lopulta pienelläkin munalla tyydytettyä. Kyllä se onnistuu! Jos on pieni muna niin pitää ottaa kaikki keinot käyttöön jotta nainen lämpenee!

    • ppopopo

      Ei ole miestä muniin katsomista. Entinen naisesi oli törkerö. Tsemppiä saunaan!

      • ppopopo

        siis munien kokoon....


    • saunomaan

      Naisen kosketus saa ihmeitä aikaan..ja hups'''uhtäkkiä onkin sulla iso supernova muna
      Se paisuu itsekseen yhtäkkiä..kun on nainen lähellä suu supullaan kohti käsillään

    • Do_not_worry

      Ehdotan että kerrot suoraan olevasi hiukan epävarma peniksesi koosta kuten monet muutkin miehet kun ei se todennäköisesti mikään mikropeniskään ole. Voi vaikuttaa nololta, mutta se helpottaa kummasti, usko pois. Kuka tietää, ehkä hän pitääkin pienemmistä. Hyvä peniksen koko on loppujen lopuksi vain naisen mieltymyksistä kiinni siinä missä naisten tissien koko meille miehille. Itse tykkään A-kupeista kun joku muu taas tykkää D-kupeista. D-kupit oikeastaan jopa ovat minusta hiukan pelottavat ja olen kuullut samaa sanottavan myös isoista peniksistä.

      Mikä tuohon eksääsi tulee, jätä hänen sanomiset omaan arvoonsa. Hän ei sinua selvästikään arvostanut eikä hänen sanomisillaan ole väliä tässä uudessa suhteessa. Peniksen koko on kuitenkin vain 10-20% koko suorituksesta ja sitä voi kompensoida muilla tavoin jos se pieni koko nyt koetaan haitaksi. Kuten vaikka hyvällä kielellä ja nopeilla sormilla ;)

      Mene siis sinne saunaan nyt hyvä mies!!!

    • messersmitti

      Mulla oli myös pippelin koon suhteen epävarmuutta tuolta yläasteiästä vähän päälle 20vuotiaaksi,mut se meni ohi. Ei tää 15cm ja normi vessapaperihylsyn paksu vehje sentää mikro ole. Spermakin toimii :D
      Jolleki tää ei oo tarpeeksi iso,niin mitäs sitte. Mua ei ole noiden epävarmuusvuosien jälkeen tullu mieleenkään onko se tarpeeksi iso.
      Ei ne pillutkaan useimmiten ole minun makuun täydellisiä ollu saati naisten seksitaidot.. :D
      Kannattaa tosiaa opetella nuolemaan (eikä tää koske vain pienimunaisia) vaikka siinä onkin kurkkusyövän riski..mut niin on röökaamisessakin.
      Oma nuolemisinto lähti lähinnä siitä, et sormet puutu sormettaessa nopeasti. Siitä sit tulikin silloisen tyttöystävän kanssa aika olennainen osa seksiä ku hää siitä innostui :D tää on mulla sitte jäänyt niin et mulla nuoleminen on seksissä niin tärkeetä,et jos naine ei pidä siitä tai pillu ei ole ns. nuoltava,niin suhe on siinä..
      Itseäni ei pimpin koko ja tiukkuus kiinnosta, vähän löysä jopa hyvä juttu.. tätäki tullu naisilta,et kyselevät et onko tarpeksi tiukka? Mä oon lauennu tosi löysään ekalla työnnöllä vain siksi ku nainen oli kiihoittavan näkönen.
      Nii,se on kyllä seksi ememmän korvien välin juttuja. Turhan pippeli ja yhdyntäkeskeistä monesti :(

      • enriisuudu

        kun ei mikään noista kiinnosta


    • Eskobaari

      Tämä tulee nyt auttamattomasti myöhässä, mutta 46-v pienimunaisena sanon, että jo et halua loukkaantua ja pettyä niin älä mene saunaan. Koko on tärkeä naisille sanovat sitten mitä muuta tahansa. Kysypä keneltä tahansa ottavatko mieluummin isokaluisen kuin pienimunaisen niin 100% sanoo että ison ja jos joku väittää muuta haluaa olla loukkaamatta. Näin se vaan on. Tämän olen oppinut kantapään kautta. Maksullisissa käyn itse ja parisuhdetta en enää edes kaipaa. Nuorempana kyllä sitä toivoi toista elämäänsä, mutta kun jalkovälissä on mitä on niin näillä korteilla pelataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe