Toyota on hyvä ajaa

Reetuk

Trollit väittävät että Toyotassa on huonot ajoominaisuudet se on vale. Toyota tarjoaa parhaat ajoominaisuudet ja luotettavuuden ja parhaan jälleenmyyntiarvon viisaan autoilijan nautittavaksi. Osta Toyota ole onnellinen.

39

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinpa

      Kehu kehu! En usko!

    • Toisinajelija

      Ajo-ominaisuuksien hyvyys tai huonous on suhteellinen ja subjektiivinen asia; valeista ja totuuksista on aivan turha jatista ja vatuloida. Jos joku osaa olla Toyotastaan onnellinen, ei se onni ole meiltä toisin kokeneilta ja kokevilta pois.

      Jokaiselle omansa.

    • Hinaamaton

      Toyotan ajo-ominaisuudet riittävät turvalliseen liikkumiseen paikasta toiseen, vaikka ei ne parhaasta päästä olekaan. Ei ole tieltä suistumisia eikä peräänajoja samalla mitalla kuin esim saksalaisilla ns laatumerkeillä. Tai sitten jälkimmäisten kuljettajat ovat ajotaidottomia.

      • Ihmettä_kerrakseen

        Oikeassa olet. Minua on ihmetyttänyt jo pitkään, että onko esim. BMW:n alustageometriassa vai ohjauksessa vai missä vikaa, kun niistä uutisoidaan niin paljon? Näitä autoja on vähän väliä ojassa, puuta päin mutkalla tai ylipäätään tieltä suistuneina. Tehot ovat samaa luokkaa kuin muissakin. Jos kerran kuljettajat ovat ajokortin suorittaneita, liikennemerkit osaavia, niin ilmeisesti vika on auton suunnittelussa ja rakenteissa.


      • sporttiaajoon

        Sehän johtuu siitä, että tojotalla on turha edes yrittää reipasta ajoa. Bemarit esim. taittuvat mutkiin ja mutkista pois hieman eri tahtia, se tietysti vaatii kuskistakin jotain. Tojota on tehty pappamaiseen ajoon.


      • Bimmulit_tuntuvat
        sporttiaajoon kirjoitti:

        Sehän johtuu siitä, että tojotalla on turha edes yrittää reipasta ajoa. Bemarit esim. taittuvat mutkiin ja mutkista pois hieman eri tahtia, se tietysti vaatii kuskistakin jotain. Tojota on tehty pappamaiseen ajoon.

        taittuvan kaikkein herkimmin penkoille, ojien pohjille sekä joskus myös puiden ympärille. Notkeita pelejä.


    • järkkyäTuotantoa

      Hihii Terot. Toyota on testatusti ja mitatusti surkea ajoltaan, sitä ei muuksi voi muuttaa. Luotettavuus menetettiin jo 80-luvun lopulla ja se romahti todella surkealle tasolle 2000-luvulla.
      Onko Terolla tilastoa tuekseen jos puhutaan tieltäsuitumisista tms. ?

      • Kato_poju

        Googlesta eli KVG mutta älä sieltä sitä vittua katsele kun et sellaiseen ole vielä kypsä.


    • Vagisti

      juuri näin. toyota on todella hyvä ajaa,hiljainen,varmatoiminen ja luotettava eikä ruostu. toista se on wv konsernin tekeleillä, eivät kestä mitään, vikuroivat suoralla tielläkin,meluisia, ala arvoiset lämmityslaitteet, suuri kulutus verrattuna suorituskykyyn ja ruostuvatkin pirun herkästi. näin se vaan on.

      • wv_

        Mikä tuo wv konserni on, joku uusi autonvalmistaja?


    • toyotasucks

      toyo on paska ajettava yritetty saada mukavaksi pehmeällä jousituksella kun insinööriltä on loppunut taidot kesken tehdä muullatavalla niinkuin germaanit tekee kohta on japsien taas kerran kopioitava laatua.

      • kansankauraaHalvalla

        Aivan, Toyotalla on joko pehmeä ja helposti pohjiin lyövä alusta, tai vastaavasti pintakova ja kuormaa kantamaton jousitus. Ei siis koskaan hyvä ja kelvollinen. Mazda osa asian paljon paremmin, joten ihme ettei Toyota pysty parempaan.


    • h.anuri

      Älkää nyt viittikö? Tohjon ajo-ominaisuudet ovat surkeat, sen tietää kaikki. Ei siinä mitään jos on vähän ajoa ja noilla ominaisuuksilla pärjää, niin miks ei. Mutta valtateille ja motareille älkää tunkeko, se kun ottaa muita pattiin se ainainen alle sallitun ajaminen. Tarkistakaa se mittari, katsokaa peiliin ja jos on ruuhkaa, ohittaminen vaikeaa, älkää kekkuloiko keskellä tietä estäen muiden menemistä.

      • KialanWitutCorollaPappa

        Toyotasetä on myös tyypillinen kerrostalokyttääjä ja toimii myös kotipoliisina. Hän ajaa aina 10-20 km/h alle suurimman sallitun, ettei Toyota kulu ja kuluta, väheksymättä sakkojen pelkoa. Letkassa jättävät reilun välin jopa keskustojen ruuhka-aikana ettei rapa roisku konepellille ja ruostuta Toyotaa.
        Tällainen on keskiverto Toyotasetä joka on teiden pahin tukostaja ja kaikin puolin säälittävä tapaus.


      • sieluunko.sattuu

        Oletko huomannut kuinka pientä kehää sinulla ajatus on kiertänyt jo vuosikaudet?Kiristääkö vanne päätä?


      • Toyotasetä.tietää
        KialanWitutCorollaPappa kirjoitti:

        Toyotasetä on myös tyypillinen kerrostalokyttääjä ja toimii myös kotipoliisina. Hän ajaa aina 10-20 km/h alle suurimman sallitun, ettei Toyota kulu ja kuluta, väheksymättä sakkojen pelkoa. Letkassa jättävät reilun välin jopa keskustojen ruuhka-aikana ettei rapa roisku konepellille ja ruostuta Toyotaa.
        Tällainen on keskiverto Toyotasetä joka on teiden pahin tukostaja ja kaikin puolin säälittävä tapaus.

        Kaasu käy kukkarolle ja jarrutus on vauhdin ja jarrupalojen surma.


    • kjnhhgf

      lauantaimakkaraa se on mieluummin sisäfilettä.

    • 2.4STW__

      Onko Tojo sitten huonompi? Jos verrataan saman hintaista uutta Tojoa ja kaikkia muita uusia samanhintaisia saman tarkoituksen autoja niin ei se Tojo sen huonompi ole. Keskikastia.

      Erikoista on se että Tojoissa aatamin ajoista lähtien ollut vähän tahmea ja tunnoton ohjaus on nyt muotia myös premiumeissa.

      Testien mukaan Tojot kulkee suoraan (alusta) mutta ohjauksessa ei kaikki testaajat tykkää.


      Olisi hauska tietää mitkä nyt sitten on hyviä autoja ajaa.

      Pösö, Citroen, Renault, Opel, Ford, Kia, Huyndai, Dacia, Honda, Volvo, VW, Skoda, Seat, Subaru, Mazda ... Mitkä mallit näiltä on erityisen hyviä ajaa?
      Millälailla nämä kaikki on parempia ajaa kuin Tojot? Voitteko kuvailla mikä ajettavuudessa on parempaa.
      Erotelkaa selkeästi ohjaus, alusta, rengaspaineiden vaikutus, tuuli, urat, tien kallistukset jne...

    • Runkku-Tero

      Teidän Tojo-Terojen takia olen itsekin meinannut Audillani ajaa jo useasti metsähallituksen puolelle.
      Vaatii kuljettajalta reaktionopeutta ja ajotaitoa onnistua ohittamaan 30:n auton jono, jossa ei ole minkäänlaisia auton mentäviä koloja.
      Vastaantulijoita on yritettävä väistellä väliin oikealta ja jopa tiukan paikan tullen vasemmalta !
      Vedätte sitä kilometrin jonoa 70 km/h nopeudella 100 km/h nopeusrajoitus alueella.
      Ajonne on omasta mielestänne esimerkillistä ja turvallista, toki Toyotan ajo-ominaisuuksilla ei suurempaa nopeutta ole turvallista ajaa.
      Kyllä sieltä jonon hänniltä jos isomoottorisella takavetoautolla lähtee ohittamaan, niin vaatii kuljettajalta todella paljon ajotaitoa että saa autonsa pidettyä hallinnassa.
      Omalla kohdalla hieman auttaa neliveto, jolla autoni kiihtyvyys on jonkin verran parempi kuin Tojo-kuski osaa edes unelmoida päiväunissaan.
      MITEN JOKU IDIOOTTI voi edes kuvitella Tojossa olevan hyvät ajo-ominaisuudet ?
      Ei niissä todellakaan ole !
      Vanhat Tojot olivat vielä luotettavia mutta ruostuivat käsiin.
      Nykyään niissä on jo kaikki mahdolliset viat eikä niissä edelleenkään ole hyviä ajo-ominaisuuksia..
      Suurin osa teistä Tojo-hulluista ei ole ajanut millään oikealla autolla, kuullut vaan toisten puhuvan.
      Olen aivan varma että yhtä moni Tojo-Tero on omistanut viimeisen 10-vuoden aikana jonkun muun merkkisen auton, kuin on niitä jotka ovat ajaneet autolla yli 200 km/h nopeutta....eli ei yksikään.
      Sellaista Tojo-mallia ei ole olemassakaan jolla olisi hyvä ajaa yli 120 km/h nopeutta.
      Vetäkää Terot vittu päähänne ja olkaa hiljaa !
      Teidän köröttelyn takia maamme teillä kuolee satoja ihmisiä vuodessa vitutukseen !

      • lähtee.lapasista

        Eri puolilla Suomea liikkuvana en ole viimeisen vuoden aikana nähnyt yhtään Toyotaa tieltä suistuneena ja ajokelvottomaksi vaurioituneena. Sen sijaan Audeja Bemareita ja Volkkareita on joka päivä, parhaimmillaan jopa oikein ryppäissä kuten viime syksynäkin kolme saksalaista ns premiumia lunastuskunnossa muutaman sadan metrin matkalla viitostiellä.
        Että, miten lieneekään niitten ajo-ominaisuuksien laita?


      • päinvastainen_kokemus
        lähtee.lapasista kirjoitti:

        Eri puolilla Suomea liikkuvana en ole viimeisen vuoden aikana nähnyt yhtään Toyotaa tieltä suistuneena ja ajokelvottomaksi vaurioituneena. Sen sijaan Audeja Bemareita ja Volkkareita on joka päivä, parhaimmillaan jopa oikein ryppäissä kuten viime syksynäkin kolme saksalaista ns premiumia lunastuskunnossa muutaman sadan metrin matkalla viitostiellä.
        Että, miten lieneekään niitten ajo-ominaisuuksien laita?

        Tämän talven ensimmäisillä kunnon liukkailla näin 2 Toyotaa ojan pohjalla samalla kauppareissulla, Carina ja uudehko Auris. Hiljaa onnettomuuspaikat ohittaessani näin, että molemmissa oli talvirenkaat alla. Muita tieltä suistineita en sitten ole nähnyt missään koko talvena, vaikka kilometrejä on lokakuun puolesta välistä tähän päivään kertynyt jo yli 10000km.
        Yli 40 vuoden ajokokemuksella eri puolelta Suomea ja ulkomailta subjektiivinen kokemukseni huonon ajokelin avittamana tieltä suistuneiden automerkkien yleisyydestä on, että Toyota johtaa listaa suvereenisti. Volkkari-konsernin merkkejä on Suomen teillä ylivoimaisesti eniten, mutta niitä näkee tieltä suistuneina yleisyyteensä nähden hämmästyttävän vähän.
        Itse ajan Volvolla.
        Näin täällä Itä-Suomessa.


      • totta.puhuen
        päinvastainen_kokemus kirjoitti:

        Tämän talven ensimmäisillä kunnon liukkailla näin 2 Toyotaa ojan pohjalla samalla kauppareissulla, Carina ja uudehko Auris. Hiljaa onnettomuuspaikat ohittaessani näin, että molemmissa oli talvirenkaat alla. Muita tieltä suistineita en sitten ole nähnyt missään koko talvena, vaikka kilometrejä on lokakuun puolesta välistä tähän päivään kertynyt jo yli 10000km.
        Yli 40 vuoden ajokokemuksella eri puolelta Suomea ja ulkomailta subjektiivinen kokemukseni huonon ajokelin avittamana tieltä suistuneiden automerkkien yleisyydestä on, että Toyota johtaa listaa suvereenisti. Volkkari-konsernin merkkejä on Suomen teillä ylivoimaisesti eniten, mutta niitä näkee tieltä suistuneina yleisyyteensä nähden hämmästyttävän vähän.
        Itse ajan Volvolla.
        Näin täällä Itä-Suomessa.

        Hinausfirman, Falck, tilastojen mukaan Toyota on Suomen vähiten hinattu auto. Seuraavien kertoimet ovat huimia!


      • faktat_puhuvat_muuta
        totta.puhuen kirjoitti:

        Hinausfirman, Falck, tilastojen mukaan Toyota on Suomen vähiten hinattu auto. Seuraavien kertoimet ovat huimia!

        Suksi suohon! Tojo on Falckin listoilla eniten hinattu auto!


      • hinaiskohan
        faktat_puhuvat_muuta kirjoitti:

        Suksi suohon! Tojo on Falckin listoilla eniten hinattu auto!

        Taloussanomien 14.1. julkaistusta jutusta löytyy totuus. Toyota on vähiten hinattu!!!
        Volkkaria yli 20 prosenttia useammin, Bemaria 250% jne...


      • juhuuTeronElämää
        lähtee.lapasista kirjoitti:

        Eri puolilla Suomea liikkuvana en ole viimeisen vuoden aikana nähnyt yhtään Toyotaa tieltä suistuneena ja ajokelvottomaksi vaurioituneena. Sen sijaan Audeja Bemareita ja Volkkareita on joka päivä, parhaimmillaan jopa oikein ryppäissä kuten viime syksynäkin kolme saksalaista ns premiumia lunastuskunnossa muutaman sadan metrin matkalla viitostiellä.
        Että, miten lieneekään niitten ajo-ominaisuuksien laita?

        Ole sulkenut silmäsi kun olet nähnyt Toyotan ojassa tai tienposkessa. Kunnon uskovainen pystyy helposti poistamaan tuollaiset ikävät asiat mielestään ja ToyotaTero on siinä todella hyvä.


      • sisään_leivottu_harha
        totta.puhuen kirjoitti:

        Hinausfirman, Falck, tilastojen mukaan Toyota on Suomen vähiten hinattu auto. Seuraavien kertoimet ovat huimia!

        Taloussanomat:
        "Vakuutusyhtiö Pohjola keräsi eniten rekisteröityjen automerkkien talvihinaustiheyttä kuvaavan tilaston Taloussanomien pyynnöstä. Tilasto sisältää myös esimerkiksi ulosajot, mutta valtaosassa tapauksista taustalla on käynnistys- tai muita teknisiä ongelmia."

        "Tien päälle jäämisissä kyse on valtaosin polttoaineensuodattimen jäätymisestä tukkoon. Diesel-autoissa suodatin todennäköisesti jää tukkoon ja on vaihdettava, vaikka auton saisi lämpimäänkin."
        Minkä merkkisissä autoissa hyvin huomattava osa on diesel-autoja? Ei ainakaan Toyotassa. Volkswagen-konsernin merkeistä ja Mercedeksistä hyvin huomattava osa on dieseleitä, Toyotalla vain murto-osa. Tämä näkyy heti ongelmina pakkasten yllättäessä Etelä-Suomessa kun talvidieseliä ei ole ollut kaikkialla saatavana ajoissa.

        "Falckista kerrotaan, että uusia autoja hinataan jonkin verran vanhempia enemmän. Se johtuu pääasiassa siitä, että uusissa autoissa on usein automerkin tarjoama palvelu tai kaskovakuutus. Miika Leppänen ei usko, että uusien autojen pakkaskestävyys olisi heikentynyt."
        Kaikissa Volkswagen-konsernin autoissa on voimassa ajoturva, joka kattaa maailman tappiin hinauksen lähimpään merkkihuoltoon ja paljon muutakin jos huollot on tehty merkkiliikkeessä.. Volkkarin omistajalle ei tulisi mieleenkään tilata ongelmatapauksessa apua muuten kuin omasta palvelunumerosta, jolloin hinaus menee Falckille.
        Toyotassa ei sellaista ole uutenakaan, joten varsinkin kaskottomien autojen hinaukset tilataan mistä sattuu ja varsinkin Itä-Suomessa tojoja näkee narun jatkona traktorien perässä. Nuo lintujen kirjoissa olevat hinaukset ei näy tilastoissa.


      • tästä.se.johtuu
        hinaiskohan kirjoitti:

        Taloussanomien 14.1. julkaistusta jutusta löytyy totuus. Toyota on vähiten hinattu!!!
        Volkkaria yli 20 prosenttia useammin, Bemaria 250% jne...

        Tojo on ainoa automerkki Suomessa, jolla ei ole mitään tiepalvelua tai hinausapuja eli Tojot hinataan Pärnäselle aina naapurin tai kaverin Tojolla.


      • Haista_nyt
        päinvastainen_kokemus kirjoitti:

        Tämän talven ensimmäisillä kunnon liukkailla näin 2 Toyotaa ojan pohjalla samalla kauppareissulla, Carina ja uudehko Auris. Hiljaa onnettomuuspaikat ohittaessani näin, että molemmissa oli talvirenkaat alla. Muita tieltä suistineita en sitten ole nähnyt missään koko talvena, vaikka kilometrejä on lokakuun puolesta välistä tähän päivään kertynyt jo yli 10000km.
        Yli 40 vuoden ajokokemuksella eri puolelta Suomea ja ulkomailta subjektiivinen kokemukseni huonon ajokelin avittamana tieltä suistuneiden automerkkien yleisyydestä on, että Toyota johtaa listaa suvereenisti. Volkkari-konsernin merkkejä on Suomen teillä ylivoimaisesti eniten, mutta niitä näkee tieltä suistuneina yleisyyteensä nähden hämmästyttävän vähän.
        Itse ajan Volvolla.
        Näin täällä Itä-Suomessa.

        jo paska, Toyota-palstan trollipoju. Sinun juttusi ovat niin sekopäisiä että siinä täytyy 100% varmasti olla vakava mielisairaus taustalla. Kukaan terve ei sijassasi ottaisi riskiä tulla puhalletuksi pois pelistä, lopullisesti. Kysymys on vain siitä, milloin nimesi selviää. Vaikeaahan se on kun pysyt yh-äipän peräkammarissa sisätiloissa vuorokaudet ympäri. Silloin ei sinulla ole myöskään kavereita eikä edes tuttuja joilta muuten saisi vinkin sinusta. Mutta nimesi kyllä selviää, ennemmin tai myöhemmin, ja tilit tasataan. Tiedät kyllä, miten.


      • Toyota-palstan
        sisään_leivottu_harha kirjoitti:

        Taloussanomat:
        "Vakuutusyhtiö Pohjola keräsi eniten rekisteröityjen automerkkien talvihinaustiheyttä kuvaavan tilaston Taloussanomien pyynnöstä. Tilasto sisältää myös esimerkiksi ulosajot, mutta valtaosassa tapauksista taustalla on käynnistys- tai muita teknisiä ongelmia."

        "Tien päälle jäämisissä kyse on valtaosin polttoaineensuodattimen jäätymisestä tukkoon. Diesel-autoissa suodatin todennäköisesti jää tukkoon ja on vaihdettava, vaikka auton saisi lämpimäänkin."
        Minkä merkkisissä autoissa hyvin huomattava osa on diesel-autoja? Ei ainakaan Toyotassa. Volkswagen-konsernin merkeistä ja Mercedeksistä hyvin huomattava osa on dieseleitä, Toyotalla vain murto-osa. Tämä näkyy heti ongelmina pakkasten yllättäessä Etelä-Suomessa kun talvidieseliä ei ole ollut kaikkialla saatavana ajoissa.

        "Falckista kerrotaan, että uusia autoja hinataan jonkin verran vanhempia enemmän. Se johtuu pääasiassa siitä, että uusissa autoissa on usein automerkin tarjoama palvelu tai kaskovakuutus. Miika Leppänen ei usko, että uusien autojen pakkaskestävyys olisi heikentynyt."
        Kaikissa Volkswagen-konsernin autoissa on voimassa ajoturva, joka kattaa maailman tappiin hinauksen lähimpään merkkihuoltoon ja paljon muutakin jos huollot on tehty merkkiliikkeessä.. Volkkarin omistajalle ei tulisi mieleenkään tilata ongelmatapauksessa apua muuten kuin omasta palvelunumerosta, jolloin hinaus menee Falckille.
        Toyotassa ei sellaista ole uutenakaan, joten varsinkin kaskottomien autojen hinaukset tilataan mistä sattuu ja varsinkin Itä-Suomessa tojoja näkee narun jatkona traktorien perässä. Nuo lintujen kirjoissa olevat hinaukset ei näy tilastoissa.

        trollipojun epätoivoinen selittely jatkuu vailla mitään faktaa tai edes järkeenkäypää pohdiskelua. Nolo tapaus.


    • Toyota-palstan

      trollipoju nähnyt tässäkin ketjussa paljon vaivaa Toyotaa solvatessaan. Minkäs tuolle trollipojulle teet kun maksettuna taustaltaan löytyy joko Vw- tai Skoda-maahantuoja. Olisivat voineet etsiä pojun tilalle sellaisen trollin jolla on edes vähän kokemusta autoista. Tällä pojulla ei sellaista ole yhtään.

      • voisi.helpottaa

        Laita taas nahkahousut jalkaan ja koppalakki päähän ja lähde Leluluxella virtuaalimatkalle nahkahousupojujesi maahan.


      • oletPikkusenTyhmä

        Paljonko Toyota maksaa sinulle kun päivystät tällä palstalla keiken valveillaoloaikasi ja koitat puolustella Toyotaa ja keksit moisia maksettuja trolleja ym. salaliittoteorioita.
        Veikkaan ettei Toyota sulle mitään maksa, mutta tuskin mikään automerkki tai maahantuoja maksaa kenellekään mitään Suolessa rihumisesta.


      • Kuinka_muuten
        oletPikkusenTyhmä kirjoitti:

        Paljonko Toyota maksaa sinulle kun päivystät tällä palstalla keiken valveillaoloaikasi ja koitat puolustella Toyotaa ja keksit moisia maksettuja trolleja ym. salaliittoteorioita.
        Veikkaan ettei Toyota sulle mitään maksa, mutta tuskin mikään automerkki tai maahantuoja maksaa kenellekään mitään Suolessa rihumisesta.

        jaksaisit sekoilla täällä 18-20h/vrk joka ainoa päivä jos ei siitä sinulle maksettaisi, Toyota-palstan trollipoju. Ai niin, se skitsofrenia siellä taustalla jyllää. No nyt moni muukin ymmärtää.


    • Helkamaraisu

      Minä käyn täällä harvakseltaan, mutta olen yksi monista trollipojuista. Amiskasta potkittiin pois ja yh-äipän rahoilla eletään. Helkama maksaa muuten tosi hyvin, joten tervetuloa joukkoon.

      • söitkö.hernesoppaa

        Leluluxe mies taas pieraisi.


      • No_en
        söitkö.hernesoppaa kirjoitti:

        Leluluxe mies taas pieraisi.

        vaan sinä itsehän tuonkin oksennuksen olet näköjään kirjoittanut. Tyypillistä touhua skitsofreenikolle kun todellisuus hämärtyy ja ajatukset harhailevat Volkswagen-konsernin kuolinkamppailussa. Jos se oli joku palstalaisista niin hyvä vaan vittuilla sinulle räkänokalle lisää kun sitä pyydät joka ainoassa viestissäsi.


      • Helkamaraisu

        Kuinka niin, Helkamalla tässä mennään ja hyvin menee.


      • söitkö.hernesoppaa
        No_en kirjoitti:

        vaan sinä itsehän tuonkin oksennuksen olet näköjään kirjoittanut. Tyypillistä touhua skitsofreenikolle kun todellisuus hämärtyy ja ajatukset harhailevat Volkswagen-konsernin kuolinkamppailussa. Jos se oli joku palstalaisista niin hyvä vaan vittuilla sinulle räkänokalle lisää kun sitä pyydät joka ainoassa viestissäsi.

        Onneksi sentään myönnät autosi olevan Lelu. Hyvä, ettet ostanut sitä Lelun RX mallia, eihän sinua näkyisi 170 cm korkean auton takaa, vaikka olisi piilokorkokengät jalassa ja pipo päässä.


      • tuo.oli.julmaa
        söitkö.hernesoppaa kirjoitti:

        Onneksi sentään myönnät autosi olevan Lelu. Hyvä, ettet ostanut sitä Lelun RX mallia, eihän sinua näkyisi 170 cm korkean auton takaa, vaikka olisi piilokorkokengät jalassa ja pipo päässä.

        Alamittaisuus on herkkä paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe