Nelikymppisenä

Justhinking

Miten on raati, täällä nelikymppinen (no okei vähän alle mutta kuitenkin) nainen miettii jokohan se juna meni :D :D ei vaiskaa, mutta tässä taustalla ero pitkästä suhteesta, ja koen että kohta voisi olla aika palata markkinoille... Mutta onko niit markkinoita ???? Yhdrn miehen (kerrallaan :D ) nainen täällä ihmettelee... Valakaa toivoa tai palauttakaa maanpinnalle... Voiko joku vielä viedä jalat alta, kaipaako joku muukin elämää ja rakkautta vailla kyynisyyden taakkaa, tai painolastia? Musta tuntuu että nyt vasta olisin valmis kohtaamaan aidosti jonkun ja mulla ois oikeesti annettavaa :) Muita heränneitä? :D

19

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtaviiskytjavituttaa

      Itsepetos on esimerkiksi ikänsä valehtelu :)

    • Justhinking

      Haha :D meinaatkos niinkun et alle nelikymppisenä mieltää itsensä nelikymppiseksi vai mitä Mä täytän kohta 39, että kai tässä nelikymppinen jo alkaa olla :) mikä kohta 50 vituttaa?

    • Vaikea valaa uskoa, mutta neuvoja voin antaa. Näistä neuvoista et välttämättä kuitenkaan tykkää.

      Nelikymppisen naisen markkinat ovat edelleen hyvät, jos olet hyvässä tikissä, eli vyötäröllä ei ole makkaroita, eikä naama roiku ja peppu on vielä pyöreä. (Pienet)lapset tietysti vähetävät kumppaniehdokkaiden määrän murto-osaan

      Markkinat eivät kuitenkaan ole likimainkaan sitä mitä ne olivat parikymppisenä.

      Voit myös varautua, että ikäisesi vapaat miehet etsivät reilusti itseään nuorempia naisia ja että nelikymppisille on enemmän kysyntää 50 miesten keskuudessa. Tietysti vientiä on myös (jos olet kuosissa) nuorten miesten kohdalla, mutta siinä kannattaa erottaa panoa ja parisuhdetta hakevat. Aika harva nuorimies hakee reilusti vanhempaa naista muuten kuin panosuhteeseen.


      Ei siis kannata masentua jos ne oman ikäiset vapaat komistukset eivät tungeksi jonossa parisuhteeseen. Kannattaa olla itse aloitteellinen ja hyväksyä ehkä vähän vaatimattomammankin näköisiä miehiä.

      http://areena.yle.fi/1-3691104

      • Justhinking

        No mut kiitti miesmann, hyvässä ja pahassa. Ei musta kyllä oo miksikään pikkupoikien namutädiksi, omg!!! En mä silloin parikymppisenäkään harrastanut mitään pika tai yhden illan panojuttuja, vaikka myönnetään että semmonen "ggggrrrr" puolikin musta löytyy... Vaikkakin ne miehet joiden kanssa tätä oon treenannut voidaan laskea yhden käden sormilla, mikä saattaa tuntua vähän naurettavaltatakin monesta. Mitä tulee ikään tai kokoon, niin en oo ajatellut kategorioida, mun mielestä toisen iällä ei oo väliä kunhan ihmiset kohtaa. Tästä voin päätellä että samalla tapaa ajattelevia miehiäkin voi olla olemassa :) Fysiikaltani oon ehkä sellainen normaali, mutta jotenkin uskon että myönteinen suhde elämään ja omaan itseen ja ympäröivään maailmaan ( eli kai se säkenöivä persoonallisuus!) saattaa vähän parantaa mun markkina-arvoa :D :D
        Mua kiinnostaa onko tää oikeesti totta vai vaan tän palstan juttu, että ihmiset raakataan ja arvostellaan niinkuin jossain lihamarkkinoilla... No kohta siitä ehkä saan selvän kun uskaltaisin tuonne kaupungin sykkeeseen... En vielä tällä viikolla tosin.


    • kjlnlp

      Etsivä löytää! Itse lähdin markkinoita koluamaan 39 vuotiaana pitkän avoliiton jälkeen ensimmäistä kertaa elämässäni. Ja yllätyin todella (laadukkaidenkin) tarjokkaiden määrästä! Toki pelimiehiä ja pikkupoikia pyörii pilvin pimein, mutta järkinainen oppii nopeasti erottelemaan pelurit oikealla asialla olevista.

      Mulle kävi aivan toisinpäin kuin hänelle joka yllä varoittelee ettei tarjontaa ole samaan tapaan kuin parikymppisenä: Koska en ole kasvoista mikään kaunotar (en kyllä hirviökään) en parikymppisenä herättänyt mitään suurta huomiota koska kaikki muutkin olivat sutjakoita ja pitkätukkaisia mutta nyt nelikymppisenä olin yhtäkkiä ihan saalis em. ominaisuuksien vuoksi. Eli millloin mitenkin.

      Töitä vaati, aloitteellisuutta ja kymmeniä huonoja treffejä mutta myös moniä miehiä jotka oliva kaikin puolin ok mutta eivät vaan sytyttäneet jollain tapaa.

      Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, huonoista deiteistä opin etsimään mitä halusin ja kun hänet kohtasin, oli hyvin pian kaikki selvää. Kesällä häät :)

      Eli vastaukseni on, että sekaan vaan mutta varatudu tekemään töitä ja kestämään pettymyksiä. Mutta kun hänet löydät, on aikuinen tasavertainen parisuhde todellakin kaiken etsimisen ja työn arvoinen!

      • Justhinking

        Vau kjlnlp, onnee häiden johdosta!! Varmasti deittailu ja ihmisten tapaaminen on auttanut myös määrittämään itsellesi mitä haet. Kyllä mäkin tästä vielä rintamalle lähden.. Yrityksen ja erehdyksen kautta voittoon toivottavasti :)


      • "Koska en ole kasvoista mikään kaunotar (en kyllä hirviökään) en parikymppisenä herättänyt mitään suurta huomiota koska kaikki muutkin olivat sutjakoita ja pitkätukkaisia mutta nyt nelikymppisenä olin yhtäkkiä ihan saalis em. ominaisuuksien vuoksi. Eli millloin mitenkin.

        Töitä vaati, aloitteellisuutta ja kymmeniä huonoja treffejä mutta myös moniä miehiä jotka oliva kaikin puolin ok mutta eivät vaan sytyttäneet jollain tapaa. "

        Outoa logiikkaa, ensit kerrot olleesi saalis ja sitten kerrot olleesi metsästäjä :-D. Olitko siis parikymppisenäkin yhtä aloitteellinen.

        "nelikymppisenä olin yhtäkkiä ihan saalis em. ominaisuuksien vuoksi." Eli minkä ominaisuuksien vuoksi?

        No pienestä epäjohdonmukaisuudesta huolimatta, olen kanssasi samaa mieltä. (Viimeistään)Tuossa iässä kannattaa olla aloitteellinen varsinkin jos ei ulkonäöllään herätä huomiota erityisemmin.


      • kjlnlpp

        Mitä outoa? Olin sekä saalis että aloitteellinen, tilanteesta riippuen. Aloitteellisuudella tässä tarkoitan että laitoin ensimmäisen viestin jos löysin kiinnostavan tyypin tuolta treffipalstalta. Baareissä en käynyt saalistamassa :)


      • kjnlppp

        Ja vielä pakko vääntää ratakiskosta jos et lukemaasi ymmärrä että ne ominaisuuden siis olivat sutjakkuus ja pitkähiuksisuus...


    • Ukkomies43v

      Nelikymppiset nuorekkaat naiset on kuumintahottia!

      Sitä tuossa iässä nainen tietää mitä haluaa ja hölmöilyt on hölmöilty.

      Rohkeasti vaan koittamaan kepillä jäätä.

      • Itse kans käyn kuumana sellasiin 35-40 vuotiaisiin naisiin kunhan luonen on kohillaan ja toki arvostan myös naiskauneutta mutta ei mikään missi tarbvi olla vaan ihan ns normaali, monesti se normaali onkin se erikoinen siis kun on oma itsensä niin jokainen on oma erilainen prsoonansa


      • Justhinking

        Kiitos :) teidän kommenteista sain vahvistusta sille mitä itsekin ajattelin, eli kyllä teissä miehissä on myös samalla lailla ajattelevia ja tuntevia ihmisiä kun mitä itse ajattelen ja mitä uusista tuttavuksista toivon löytyvän. Nyt vaan täytyy ottaa nenästä kiinni ja sukeltaa seurapiireihin :D


    • Hoitotyöläinen

      Kyllä nainen on...voisko sanoa parhaimmillaan 30-40-vuotiaana.takana on itsensä liika etsiminen ja monet jo ton ikäisenä tuntee itsensä elämänkokemuksien myötä.Rajat itsensä kanssa hyvässä ja pahassa on todennäköisesti jo koettu.
      Itse olen naisvoittoisella alalla töissä ja olen kaikenlaisiin naisiin törmännyt vuosien varrella.
      seksikkyys ja haluttavuus naisella syntyy kyllä monen miehen mielestä sellasesta tavallisuudesta, naisellisuudesta, iloisesta olemuksesta, hyvästä itsetunnosta ja luottamuksesta.
      Vetovoimaa lisää yleinen siisteys.
      Eli kyllä keski-ikäisillä naisilla on hyvät mahdollisuudet löytää hyvä ihmissuhde.Mutta tervettä järkeä pitää käyttää, ettei hanki itselleen ongelmia kun just on päässy niistä eroon ;)
      Toivon sinulle kirjoituksen aloittaja, onnea miesmarkkinoilla...kyllä hyviä miehiäkin löytyy.

      • Justhinking

        Kiitos toivon valmisesta ja analyysistä :) Itsekin hoitoalan ammattilaisena voin allekirjoittaa tuon. Koen että eroan oman ikäisistä, tai ehkä ainakin enemmistöä niin, että nuorena sairastin vakavan sairauden johon melkein kuolin. Tästä kokemuksesta lähtien mulle on muodostunut pienet asiat todella tärkeiksi- paitsi että kokemus vahvisti, se myös opetti näkemään asiat eri valossa- niin paljon syitä kiitollisuuden on joka päivässä.
        Toivonkin siis juurikin sitä, että joku aidosti tahtoisi tutustua henkilönä- sitten voisi alkaa opetella sitä deittailuaa ja muuta asiaankuuluvaa uudelleen. Ihan hassua, mutta niin vaan tässä kolmen lapsen äiti tuntee olonsa ihan aloittelijaksi :D


      • Hoitotyöläinen

        No mutta....pakko vielä kommentoida kolmen lapsen isänä :) ja tsempata;
        Tavallaan kaikki on aloittelijoita uuden ihmissuhteen etsinnässä tuossa elämäntilanteessa :)
        Kaikki on ainutkertaista, kaikki alkaa alusta.
        Varmaan tiedät kyllä itsekin, mutta tossa tilanteessa sulla on 4 tärkeää asiaa joita tulee ajatella uuden aloittamisessa ja elämässä yleensä;

        1.sinä itse

        2-4. lapset

        Tärkeysjärjestys riippuu miltä kantilta asioita puntaroit :)


    • EdesUnissa

      Aloittajan kyselemä markkina on vielä iso, mutta vaikeasti löydettävissä. Miehet on 30-40 vuoden iässä ahkerasti töissä ja harrastuksiakin piisaa. Ei ole aikaa roikkua tyrkyllä, ja työ on jo sen verran vaativaa ettei baarissa istuskelu viikolla ole mahdollista. Ja monella saattaa vielä olla pieniä lapsia edellisestä suhteesta ja pitäshän niitäkin nähdä.
      Uusia ja käyttämättömiä yli 30v miehiä markkinoilla lienee tosi vähän. Jos niitä on, niin ne on jotain ikisinkkuja, loosereita tai hedelmättömiä.
      Mutta yli 35 sarjassa on käytettyjen markkinoilla jo paljon sellaisia joiden lapset ovat niin isoja etteivät ne tarvitse enää uutta äitiä.

    • sorryvaan

      Etsiminen, palata markkinoille yms. laahaat siis persettä sinne sun tänne ja toivot, että edes joskus pikkaisen pukkais tai sitten supeat oikein panokoneeks....mahtavaa kevään odotusta!!! --> Junasi meni jo..... ikäisesi "vapaat" miehet ovat suhteiden kolhimia pettäjiä tai muutoin pikkaisen sairaita tapauksia, mutta onnea joka tapauksessa.

    • ainaontoivoa

      Meitä on moneksi joka ikäluokassa. Aina voi löytää hyvän kumppanin. Toki mahdollisuudet saattavat jonkin verran pienentyä iän karttuessa. Kannattaa pohtia mitkä asiat tekevät itsestä onnellisen. Löytää kivoja harrastuksia, deittailla kivan tuntuisia ihmisiä. Ehkä se oikea vielä osuu kohdalle.

    • pp98o

      Kävin pitkästä aikaa tanssiravintolassa, yli 10v edellisestä. Ajattelin pitää hauskaa, tanssia yms. ja että voisin saada kiinnostusta vastakkaiselta sukupuolelta, kun kuulemma 45v ikäluokassa kunnoillisella pitkällä ei humalaisella miehellä on vientiä kovasti.

      Mutta kylläpä pettymys oli kova, paikassa jota pidetään ihan hyvänä paikkana, oli miehiä reilusti yli kaksi kertaa enemmän kuin naisia paikalla ja valtava taistelu naisista, oli kuinka iäkäs tai lihava nainen tahansa oli monta miestä ympärillä heti kun lattialta tuli pois.

      Oli niin epätoivoisen näköistä meinikiä että häippäsin yhden aikaan ulos ja menin karaokebaariin ja siellä oli ihan eri meininki.

      Että ei huolta jos aloittaja vaikka tanssiravintolassa käy, on 50-100 raitista fiksua miestä käy tarjolla, niistä vaan valitsee parhaan päältä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe