50+ discoon

Saturdaynightfeaver

Olisiko kenelläkään tietoa, vieläkö järjestetään discoja meille jo varttuneemmille discoilun ystäville?
Jossain vaiheessa niitä kyl oli silloin tällöin:)

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5ja18

      Missäpäin suomea niitä järjestettiin?

      • Rmk-llä

        Tuossa pohjoisemmassa naapurikaupungissa ainakin oli joskus. En ole kuullut jatkuvatko vielä eli oliko menestystä aiheessa. Tooosi hyvä idea, discojammailukin on mielettömän mukavaa.


    • lauantainaviimeksi

      Mene mieluummin tanssikursseille ja opittuasi lavoille bailaamaan. Saat tanssia kunnolla ja selvien seurassa. Tosin jotkut ottavat paukun pari. Lavoilla myydään nykyään viinaakin ;))
      https://www.youtube.com/watch?v=Byai_FPI5vI

    • 50jarisat

      Disco K-50 on helmikuussa 2006 perustettu disko kaikille meille yli 50-vuotiaille. Sydämellisesti tervetuloa Vanhalle Ylioppilastalolle 21.1. klo 19-01!

    • sini_kka

      Todellakin, menisin heti yökerhoon, jossa on 1980-luvun discomusiikkia! Disco on hyvää tanssimusaa ja hauskaa. Varmaan joissain yökerhoissa on ns. discoilta? Suomi on niin tönkkö maa, että täällä yli 50 kymppiset ovat täysin kalkkeutuneita. Huomaa tästäkin, että ei näytä olevan kiinnostusta sosiaaliseen hauskanpitoon ja liikuntaan. On tosi masentava maa ja kansakunta.

      Hyvä kysymys! Tavataan discossa! lippu korkealla!

      • Puna.kka

        Äläs höpotä siinä ja niputa kaikkia suomalaisia viiskymppisiä samaan muottiin. Missään maassa ei voi sanoa olevan tietyntyyppisiä tietynikäisiä vaan joka paikassa on kaikenlaisia kaikenikäisiä.

        Meillä täällä Pohjois-Suomen pienessä kaupungissa on keväisin ja syksyisin K-40 bileet ja siellä soi 60-, 70- ja 80-luvun musiikki ja tanssia saa sydämensä kyllyydestä.


    • Kokeilkaa_tekin

      Vanhan Ylioppilastalon disko on siitä hyvä, että sinne voi mennä myös yksin ja tanssia itsekseen. Tosin voi käydä kuten minulle, että joku sen lisäksi hakee.

      Siitä en tosin pitänyt, että kun halusin jutella muille ilman sen ihmeempää tarkoitusta, sain itse olla aloitteentekijä säännöllisesti lukuun ottamatta sitä, joka haki tanssimaan. Ei se pidä paikkaansa, mitä kyseisen yhteisön sivuilla sanotaan, että kaikki juttelevat kaikille. Ihmiset juttelivat vain tuttujen kanssa, itse tosin olin ja olen muuallakin aktiivinen, mutta sen pitäisi olla vastavuoroista.

      Mutta suosittelen kokeilemaan. Ja kuka hakee parisuhdetta, niin siellä on kuulemani mukaan syntynyt useita pareja. Juttelin yhden parin kanssa, he olivat tavanneet siellä. Kumpainenkin tosin hyvännäköisiä, olisivat varmaan löytäneet kumppanin muutoinkin.

      Itselläni ei ollut parinhakufiilistä enkä välittäisi kumppanista, jonka kanssa asutaan yhdessä. Menin paikan päälle tavatakseni uusia ihmisiä ilman mitään tarkoitusta.

      Ehkä menen vielä joskus, ehkä en.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe