pistä rohkeesti

hyväntunne

kirjoittaen kolme hänen ulkoista piirrettä joihin ihastuit. Pistä kolme hänen luonteen piirrettä joihin ihastuit. Kolme yhteistä vinkvink juttua joista tunnistatte toisenne. Eikä kyse ole muusta kuin siitä, että haluaisit pitää edes jonkinlaista yhteyttä häneen, vaikka loppuelämän, ei muuta.

24

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaanParastasulle

      Hänen ulkonäössään ihastuin... Kauniit lempeät & veikeät silmät ja hymy, pisamat ja kaunis vartalo. Luonteessa ihastuin salaperäisyys, muiden huomioon ottaminen, yllätyksellisyys & innovatiivisuus.. Kokonaisuudessaan hänen aitous... <3 kaunis ja itsevarma nainen kaikella tapaa. Niin tavoittamattomissa mutta silti tunnen hänen katseet ja mielenkiinnon ihollani aina kun tavataan.. En ole tarpeeksi rohkea kirjoittamaan meistä yhdistävistä asioista, hullua. Molemmilla taiteellinen ja luova ilmaisu lähellä sydäntä.

      Harmittaa, että niin monesti olisin voinut häntä tilanteen varjolla koskettaa enemmän ja sanoa enemmän. Annoin tilaisuuksien mennä ohitse ja luultavasti näyttänyt hölmöltä jännityksessäni.. T: yks hölmö

    • Diipadaapao

      No katseen kiinnitti pitkät upeat hiukset, kauniit silmät ja täydellinen vartalo.

      Älykkyys, kiltteys, innostuneisuus, se kuinka voi olla mahdottoman vahva ja herkkä samaan aikaan.

      Yhdistävistä asioista ensin se kurssi jonka kautta tutustuttiin ja tietenkin kiipeilyseinä :)

    • PaljastunSoWhat

      Kauniit kädet, pitkät sormet. Vilkkusilmät. Kaunis, sopusuhtainen kroppa.

      Kiltti, huumorintajuinen ja huomaavainen persoona. Sopivasti poikamainen ja naisellinen.

      Minun maailmani paras... Hän tietää miten tuo loppuu :)

      • Haahaaaaa

        Voisitko kertoa vähän lisää? Mistä tunnistaisi kenestä kirjoitit.


      • PaljastunSoWhat

        Minun maailmani paras... hän tietää miten jatkuu ;)


    • KokonaisuusRatkaisee

      Silmät, ryhti, hymy.

      Huumoritaju, älykkyys, huomaavaisuus.

    • 11jayksion12

      Solakka olemus, silmät ja peppu.
      Huumorintaju, fiksuus ja seksikkyys.
      Vinkvink jääkööt arvoitukseksi.

    • EiRohkeusRiittänyt

      Lähelle tuleminen ja koskettaminen tekivät vaikutuksen ensimmäisenä. Kaunis ulkonäkö ja salaperäisyys sen jälkeen. Olin myyty jo viikon tuntemisen jälkeen. Ei tarvittu aina edes sanoja ihanan tunteen saamiseen, istuttiin vain vierekkäin hiljaa tai tuijotettiin toisiamme silmiin. Molemmat olimme liian "ujoja", että jutusta olisi tullut jotain muuta kuin ystävyyssuhde.
      Yhdistävänä tekijänä sama opiskelupaikka ja sama koulutus.

    • Lämminmutta

      Silmät, pitkät katseet, hiukset, tapa puhua, lämmin, mutta viileä, asiallinen, mutta aistillinen. Naisellinen, kunnianhimoinen, ahkera.

      • Kysynkuitenkin

        Minnepäin? En tiedä miksi löysin itseäni kuvailustasi.. Harmi vain tuskin niin on :)


      • Lämminmutta

        Tuskin. Tämähän on naiselta naiselle;)

        Vinkkisanoina ovi, sähköposti, empatia;) Lisätietona: Google-> nimeni-> kuvahaku->lisätiedot->ryhmät


    • Tarkka työskentelytapa, luonnollisuus ja silmät.

      Huolehtivaisuus, kiltteys ja rehellisyys.

      Ja toinen vielä ihan parin päivän takaa

      Eritoten ne vangitsevat silmät, hiukset, into tehdä asioita.

      lempeys, puheliaisuus ja tarkkuus...


      Vaan kuten aina kuten nämäkin kaksi, en löydä sitä sellaista joka kykenisi rakastumaan ihmiseen ja sieluun kuten minä.

      • Eihuuva--

        Valitettavasti homoseksuaali rakastuu paitsi ulkonäköön, sieluun, persoonaan, mutta myös sukupuoleen. Vastakkainen sukupuoli ei siis kelpaa umpihomolle tai umpilesbolle. Umpihomoa tai umpilesboa ei voi käännyttää heteroksi tai biiksi.

        Tunnekylmä psykopaattimies tai narsisti luulottelee, että saa itselleen lesbon kuin lesbon. Bi voi rakastua kumpaan tahansa, mutta todellisuudessa tuskin biillekään kelpaa kuka tahansa loppupeleissä. Paljolti on persoonasta ja henkilökemiasta kiinni, vaikka sukupuoli olisikin oikea.

        Tunnekylmiä narsisteja ja psykopaatteja löytyy etenkin niin lääkäreistä, armeijan henkilöstöstä kuin valtion korkea-arvoisista virkamiehistä.

        Moni mies taas kuvittelee muuttuvansa naiseksi pukemalla hameen ja peruukin tai olevansa "henkisesti nainen", vaikka ulkoisesti on täysin perusmies.

        Henkilöt, jotka itse rakastuvat ulkonäköön ja sukupuoleen vaativat itse toisilta rakastumista pelkkään "sieluun".


      • Eihuuva-- kirjoitti:

        Valitettavasti homoseksuaali rakastuu paitsi ulkonäköön, sieluun, persoonaan, mutta myös sukupuoleen. Vastakkainen sukupuoli ei siis kelpaa umpihomolle tai umpilesbolle. Umpihomoa tai umpilesboa ei voi käännyttää heteroksi tai biiksi.

        Tunnekylmä psykopaattimies tai narsisti luulottelee, että saa itselleen lesbon kuin lesbon. Bi voi rakastua kumpaan tahansa, mutta todellisuudessa tuskin biillekään kelpaa kuka tahansa loppupeleissä. Paljolti on persoonasta ja henkilökemiasta kiinni, vaikka sukupuoli olisikin oikea.

        Tunnekylmiä narsisteja ja psykopaatteja löytyy etenkin niin lääkäreistä, armeijan henkilöstöstä kuin valtion korkea-arvoisista virkamiehistä.

        Moni mies taas kuvittelee muuttuvansa naiseksi pukemalla hameen ja peruukin tai olevansa "henkisesti nainen", vaikka ulkoisesti on täysin perusmies.

        Henkilöt, jotka itse rakastuvat ulkonäköön ja sukupuoleen vaativat itse toisilta rakastumista pelkkään "sieluun".

        ihan pikku tietoisku, olen nainen....


      • miuamau
        Eihuuva-- kirjoitti:

        Valitettavasti homoseksuaali rakastuu paitsi ulkonäköön, sieluun, persoonaan, mutta myös sukupuoleen. Vastakkainen sukupuoli ei siis kelpaa umpihomolle tai umpilesbolle. Umpihomoa tai umpilesboa ei voi käännyttää heteroksi tai biiksi.

        Tunnekylmä psykopaattimies tai narsisti luulottelee, että saa itselleen lesbon kuin lesbon. Bi voi rakastua kumpaan tahansa, mutta todellisuudessa tuskin biillekään kelpaa kuka tahansa loppupeleissä. Paljolti on persoonasta ja henkilökemiasta kiinni, vaikka sukupuoli olisikin oikea.

        Tunnekylmiä narsisteja ja psykopaatteja löytyy etenkin niin lääkäreistä, armeijan henkilöstöstä kuin valtion korkea-arvoisista virkamiehistä.

        Moni mies taas kuvittelee muuttuvansa naiseksi pukemalla hameen ja peruukin tai olevansa "henkisesti nainen", vaikka ulkoisesti on täysin perusmies.

        Henkilöt, jotka itse rakastuvat ulkonäköön ja sukupuoleen vaativat itse toisilta rakastumista pelkkään "sieluun".

        Onko sun paha olla? Apua löytyy helposti, toivottavasti löydät sen, mitä tarvitset:
        http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua
        https://www.sinuiksi.fi/


    • Dffghj

      Kauniit silmät/katse, pitkä ja hoikka ruumiinrakenne, hiukset.

      Huomaavainen luonne, älykkyys, vaatimattomuus ja analyyttinen ote asioihin.

      • asökjhök

        Entäs ne kolme yhteistä juttua ;)


      • Älkäävastatko--

        Älkää vastatko näihin uteluviesteihin. Kaikenlaiset kateelliset, katkerat, rikolliset, homofobiset, työpaikkakiusaajat, valtiolliset vakoojat, työpaikkasavustajat, teollisuusvakoojat, kiristäjät käyttävät näitä tietoja savustaessaan ulos.

        Homous ja lesbous on edelleen joissakin yrityksissä paitsi tabu niin heteromiehissä suurta kateutta ja katkeruutta aiheuttava (ne lesbot vievät meidän naiset!) ja melkeinpä rikokseen verrattavissa, vaikka Suomen laissa ei olekaan rikos.

        Homofobisia patriarkaalisia ihmisiä on myös töissä esim. pankeissa, valtiolla, Supolla, poliisissa, vartointifirmoissa, teollisuusyrityksissä ja luonnollisesti kirkolla. Valtio voi itse olla se työpaikkakiusaaja samoin savustaja. Esim. Supon sisällä itsellään on ollut työpaikkakiusaamista, jossa hyviltä työntekijöiltä evättiin kulkuoikeudet, työvälineet sekä mahdollisuus tehdä töitä. Samoin oikeuslaitoksen sisällä on valejuristeja yms.


      • dsjandösjnf

        Mustitko ottaa aamulääkkeet..?


      • Älkäävastatko--
        dsjandösjnf kirjoitti:

        Mustitko ottaa aamulääkkeet..?

        Lisäksi älkää kommentoiko omilla ip-osoitteilla tänne. Trackaavat ip-osoitteen sekä sijaintitiedon. Sen jälkeen alkavat kyselemään menetkö tiettyihin paikkoihin tai joku hullu tulee kotisi lähelle stalkkaamaan, ehdottelemaan heteroseksiä tai jopa yrittämään raiskausta!

        Kannattaa käyttää vpn:ää, proxya tai jättää kokonaan kirjoittamatta.


      • Ythjlllm

        Vedä nyt äkkiä foliohattu päähän.


    • Oletvaanihana

      Hiukset, pisamat, merkityksellinen ja merkillinen katse.. Myös kaunis sopusuhtainen vartalo

    • eienempäävihjeitä

      Ulkoiset: Ihana hymy, joka ulottuu silmiin. Todella kauniit kasvonpiirteet yhdistettynä upeaan lyhyeen kampaukseen. Ihana vartalo, joka liikkuu kauniisti.
      Luonteenpiireet: Tekee työnsä hyvin. Vaikuttaa empaattiselta. Tunteitaan ilmaiseva.
      Vinkvink: Hippokrates & Länsiväylä.

      • LarunK

        Voisko kolmantena vinkkinä olla Lauttasaari?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe