Rustokorvakoru????

Helppme

Haluaisin kuulla kokemuksia ihan tavallisesta korvan rustokorusta!
Millä tekniikalla sulla lävistettiin?
Sattuiko? (Verrattuna esim "normikorviksiin")
Parantuiko kuinka nopeasti?


Ja joo kaikki on tietenkin yksilöllistä...
Olen lukenut että neulalla lävistäminen ois parempi vaihtoehto, mutta on kuitenkin kivuliaampi?

3

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rustokorulover

      Rustokorviksia ei todellakaan kannata ottaa kuin neulalla lävistämällä.. Ampumalla voi pamahtaa palasiksi kun ei ehdi joustaa tarpeeksi nopeasti ja voi turvota ties kuinka suureksi. Voi olla myös ettei koskaan parane. Itelläni on Helix, tragus ja antitragus. Helixin tyhmänä menin ottamaan ampumalla ehkä n. 7 vuotta sitten, eikä vieläkään ole täysin parantunut. Tragus ei tuntunut juurikaan yhtään, paraneminen meni myös hyvin vaikka neulalla lävistettiin. Antitragus sattui vähän enempi, mutta senkin kesti hyvin. Rustokoruissa kivuntunne yleensä on hyvin yksilöllistä, toiset kokee hirveetä kipua ja toisilla taas ei juurikaan tunnu.

      • Kolmenäiti

        Höpö höpö, minulla on oikeessa korvassa 2 rustokorvista ja vasemmassa 1, molemmissa korvissa alhaalla 3, kaikki otettu 15-20 vuotta sitten ampumalla, rustossa olevien reikien parantuminen kesti kauemmin kun nipukassa olevien, mutta mitään sen kummempaa engelmaa ainakaan mulla ei ole ollut yhdenkään korvisreiän kanssa, ja kaikki on edelleen yli 3-kymppisenä käytössä.


    • tykkäänsilti

      Rustokorun otin viikko sitten lävistysliikkeessä ja ei sattunut yhtään normikorviksia enempää koska se kipu on niin nopeasti ohi myös neulalla otettuna. Vaikka minulla on tämä lävistys ollut vain viikon niin jo kerkesi tulehtua, vaikka puhdistin juuri ohjeistetulla tavalla eli 2x vuorokaudessa lämpimällä vedellä huuhtelua. Haen huomenna apteekista suolaliuosta jolla sen pitäisi mennä ohi. Kannattaa kyllä ottaa, oikein nätti lävistys :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe