Rakkautta pakoon, S:lle

P2012

Se mitä tapahtui välillämme, mietitkö sitä usein?
Halusitko vain leikkiä, rikkoa pienen ja herkän pojan sydämen?
Pakit annoit, vaikka ymmärsin, että välittäisit ja kiinnostunut olisit, katseet ja hymyt.
Tulin luoksesi ja katsettasi etsin millaisen vastauksen saisin,
Pakoon lähdit, sen jälkeen en välittänyt,
tulit hymyllä takaisin, pelkäsin kohtaamista,
juoksin pakoon, pako josta en vieläkään ole päässyt irti,
olet silti sydämessäsi, vaikka sitä en näyttänyt enkä kertonutkaan ole,
tuskin koskaan,
parasta sinun on olla jonkun muun vierellä, pelkään kaikkea,
en tiedä
en ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään, mitä tarkoitusta hait.
Miksi et ottanut yhteyttä?
Mihin vei tiesi, sitä en tiedä, mutta ajatteluni sinua kohtaan ei kadonnut eikä katoa
Rakkaudella
P

21

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hymytjakatseet2

      Onko tää m-n? Liittyykö kirjaimet nimen alkukirjaimiin?
      Nimeäsi en tiedä vieläkään vaikka oli katseet ja hymyt jonkun aikaa ja toissapäivänä sain kuulla sulta että sulla puoliso jonka vuoksi lähdin "pakoon " myös katseiltasi jotka huomasin ja menin vielä enemmän hämilleni .
      Että mietin tätä juttua kyllä ...

    • niinuskon

      Pee-mieheltä Sadulle?

    • Luulen-niin

      Ja ilmeisesti Satu rakastaa P-miestä.
      Asia taitaa olla niin.

    • Lapseton_M-nain_ei_ap

      "Mitä tarkoitusta hait?"

      Satu varmaan haki tuon miehen seuraa, koska oli häneen niin ihastunut. Eikös siinä ole tarkoitusta riittävästi?
      Ihminen menee kohti "houkuttelevaa".
      Onkohan tässä kyse Sadusta, jolla on kaksiosainen sukunimi - vai jostakusta muusta(?)

      • Tajuajose

        Mee sinä vittuun ronkkimasta joka aloitukseen! Vajukki akka!


      • Satu_kertoo

        Sinäpä oletkin itse vajakki!
        Et tajua mistään mitään, selvästikään.


    • Se.loppui

      Oliko meillä muutakin kuin katseita? Muuten sopis kyllä kirjaimet js kaikki...

      • Hymytjakatseet2

        Hymyjä ja juttelut aika monesta aiheesta ja sit tuli hiljaisuus kun m kertoi että hänellä on puoliso. Vähän jatkoimme juttelua muustakin mutta enää en pystynyt seuraavina päivinä. Taidan tarvita aikaa mutta ystävällinen aion olla.
        Voiko täällä nimimerkit vaihdella ??
        Olettaisin että selkeyttää jos on sama nimimerkki että onko alkuperäinen kirjoittaja vai...


    • ainatoivoasaa

      Paskanaurua!!!!!!!!!!!!!!!!

    • P2012

      Ei mene Sadulle. Katseiden lisäksi juttelimme muuten vain pari kertaa, muuta ei ole tapahtunut. Hän vaikutti erilaiselta kaikenlaisten nykynaisten joukossa. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Saatoin antaa ylimielisen ja välittämättömän kuvan itsestäni, vaikka halusin toimia päinvastoin. Varmaan ristiriitaista toimintaa molemmilta osapuolilta. Mieheltä naiselle.

      • Hymytjakatseet2

        Aivan, totta pari kertaa juteltu eikä muuta... No katseiden ja hymyjen lisäksi.
        Mitä kysyin sulta toisella kerralla ensimmäisenä?
        Kyl olisin jutellut enemmän ja halunnut avautuakin, tutustuen...en kuitenkaan vaikuttaa yli-innokkaalta saati pitää itsestäänselvänä kaikkee... vaikka suhun onkin tosi helppo lähestyä jutellen.


      • Hymytjakatseet2

        Mainitsit avausviestissäsi etten ottanut yhteyttä ja miksi. Ehkä siksi ettei mulla oo sun yhteystietoja... Oonkohan sit oikea henkilö?
        Ainakin mulla usein ollu mielessä että tiputtaisko "vahingossa" lapun jossa puh.nro...
        Kuinka sun viikonloppu on sujunut?


      • sitävoisajatella

        Aika hyvin, kotitöitä ja lenkkeilyä. Työasiaa miettinyt. Jos sais sellaisen työn, missä olis vähän lyhyempi työaika ja erilaista kuin aikaisemmin, mutta eiköhän se pian selviä. Oman lapsen luona ajattelin käydä alkuviikosta.


      • Hymytjakatseet2

        Okei...
        Oletkohan sama kuin alkuperäinen viestin avaaja?
        Mainitsit nyt viestissä lapsesta muttei kuulemma ole omia lapsia, kun kysyin jutellessamme ke:na.


      • Hymytjakatseet2

        Ei P2012:lle.
        Kerroit miettineesi työasioista viestissäsi... niin kerroit 4.1 mulle tuolloin kun juteltiin eka kerran kunnolla eri aiheista ja lopuksi totesin että olipa mukava jutella hymyiltiin ja heilutettiin. Kuulostaako tutulta? Tänäänkin nähtiin kyllä muutamin sanoin mutta varmaan se 11.1 juttelu ja kysymykseni muutti tunnelman harmi vain... Edelleen tahtoisin jutella jos suot sille mahdollisuuden...?
        Voiko jollekin muu asia olla kuin oma lapsi... Tää kyseinen huolehtii antaumuksella erästä juttua niin vois kuvitella ... ; )


    • Hymytjakatseet2

      Jos huomenna kohdattaisiin niin jotta en oo erehtynyt henkilöstä ja jos haluat edelleen jutella kanssani niin voitko kenties antaa merkin (saa tarttua kädestä) ...

      En ole lakannut ajattelemasta ja ikävöimästä sua ja oon viä kiinnostunut kuulemaan elämäntilanteestasi paremmin ja ehkä säkin mun... Pakoon en mee mutta toivotaan että päästään rauhassa jutteleen.
      ❤️

    • P2012

      Minulla ei ole puolisoa eikä lapsia. Tapahtumat sijoittuvat muutaman vuoden taakse.

      • Hymytjakatseet2

        Tulipa se nyt yllätyksenä. Kokeilitko mun reagointia silleen ? Vai oliko kysymysmuotoni kuitenkin suora ja tökerö?? Sen pyydän anteeksi.
        Nyt mun sydän pamppailee lujaa taidan menettää yöunen...
        Onko sulla aikainen herätys huomenna?


      • Hymytjakatseet2

        Toivon selvennystä että ettei P2012 oo alunalkaen osoittanut eri henkilöön ja ajankohtaan. Täällä saattaa mennä väärinkäsityksillä pitkälle ihan turhaan sitä en tahdo kellekään.


      • Eija-vaimo

        Jospa tämä aloitus on Timolta Sarille tai Suville. Timo kun on tapaillut kummankin nimisiä naisia.

        Timo on tapaillut myös Millaa, Jenniä ja Heidiä.

        On mulla kestämistä.

        Tiedä, Sari tai Suvi, että kun suhteenne lopahtaa joko alkuunsa tai myöhemmin, jos "ymmärrät antaa",
        niin minä nuolen haavat. :(


      • Eija-vaimo

        Timo on minun kanssani avoliitossa.
        Asumme täällä Helsinki 00980 alueella. Olen raskaana, joten Sari tai Suvi, älä usko mieheni lööperipuheita rakkaudesta. Äläkä ala millekään sen kanssa. Kyllä routa on aina porsaan kotiin ajanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe