Millaisesta naisesta haaveilet

Vähänturhauttaa

Otsikossa se tulikin. Kiinnostaa myös Syttyykö kukaan naisellisista/tyttömäisistä naisista? Olen löytänyt oman suuntautumiseni vasta nyt yli kaksikymppisenä. Olen itsevarma mutta tietyllä tapaa myös hyvin tunteellinen, ihastun helposti ja tämä maailma itselleni uusi. Olen kokematon naisten kanssa ja minusta tuntuu että omanlaista naista mahdoton löytää.. Etenkään sellaista joka olisi myös naisiin päin tai minusta kiinnostunut.. Uskon että minusta myös hyvin vaikea ulospäin huomata suuntautumista. Vähän ahdistaa kun tutut ja työkaveritkin aina kyselevät miehistä ja ehdottelevat minulle "sopivia" miehiä kun kuulemma kenet vain saisin. Ongelmahan tässä onkin että kun en saa... Tilanne tuntuu toivottamalta, varsinkin kun mitkään tapahtumat eivät todellakaan kiinnosta. Itsellä laaja kaveripiiri ja kiireinen arki. Tahtoisin löytää ihanan ihmisen kanssani arkea jakamaan.. Täytyy kai vain luottaa kohtaloon.

27

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heimoihek

      Täällä kanssa yksi naisellisista naisista tykkäävä! :D Oon vähän samankaltaisessa tilanteessa kuin sä, oon kanssa vasta suht äskettäin itseni ns löytänyt ja aika kokematonkin olen, mutta kiinnostus ja halu on sitäkin suurempi!

    • odottavanaikaonpitkä

      Haaveilen poikamaisesta naisesta. Oioi..ne on niin ihania.
      Mistähän niitä löytyisi. Vielä kun tykkäis urheilla ja olis siht raitis, niin avot.
      Odottavan aika on pitkä..

      • seuraajälkiä

        enää muutama yö


    • Melkeinveneessä

      Täällä kohtalotoveri, ikää 25 ja teini aikojen säätöä lukuunottamatta kokematon. Ja naiselliset naiset sytyttää.

    • Moonbeams

      Haaveissa ois poikamainen nainen mut ei tunnu löytyvän </3 Harmi, koska olis paljon rakkautta ja kokemuksia jaettavana. Mutta ehkäpä sitte jonain päivänä

    • suolainenkinuski

      Mulla samankaltainen tilanne. Löysin itseni pikkuhiljaa. Murrosiässä pidin iteäni biseksuaalina, mutten kertonut kenellekään. Lukion loppuvuosina kerroin yhdelle ystävälleni siitä. Vasta pari vuotta sitten tajusinkin olevani enemmän lesbo. Pari ystävää ja työkaverit tietää. Siskoni ehkä tietää. Ei olla suoraan asiasta puhuttu.

      Sinänsä mua ei hävetä lesbous tai pelota, ettei musta pidettäisi. Ennemmin inhottaa se alkureaktio. Se, että asiasta pitäisi ylipäätään kertoa jollekulle. Olen hyvin "heteron näköinen". Minut vuosikausia tunteneet ihmiset perheeni mukaanlukien tietenkin luulevat minun olevan hetero. Tiedän, että heille olisi ihan sama. Toisaalta ahdistaa, että puheissa on aina oletuksena mies. Toisaalta en haluaisi tulla kaapista ulos nyt, kun lööpeissä huudetaan päivästä toiseen muotilesboudesta tms. En ajatelut varsinaisesti kaapista ulos tullakaan kuin vasta sen ollessa ajankohtaista (tyttöystävän esittely).

      Itse kysymykseen. En pahemmin ajattele, onko joku naisellinen tai poikamainen. Sillä ei ole väliä. En osaa itseänikään sijoittaa tuolle akselille. Ehkä olen jotain siltä väliltä. Minua ihmetyttää, miksi lesboja kiinnostaa tämä jako niin paljon. Mulle naisellisuus on monta asiaa, ei pelkästään pitkiä hiuksia, meikkejä ja korkoja. Pidän kauniista, söpöistä, persoonallisen näköisistä tai seksuaalista energiaa huokuvista naisista.

      Olen itse myös hyvin kokematon. Olen tapaillut vain yhtä naista. En haluaisi suhteessa hypätä heti seksivaiheeseen. Haluaisin tutustua rauhassa. Tuntuu kuitenkin, että kovin moni miettii sitä seksiä jo melkein heti. Tälläkin palstalla moni etsii pelkkää seksiseuraa. Itse haluaisin edetä perinteisesti hissukseen, ihastua ja saada oikean suhteen. Myöhemmin rakastuakin. Ainoa, mikä seksissä mietityttää on toki, että ajan koittaessa voin olla aika hermostunut ja hämmilläni :D

      • LokerotPois

        "En pahemmin ajattele, onko joku naisellinen tai poikamainen. Sillä ei ole väliä. En osaa itseänikään sijoittaa tuolle akselille. Ehkä olen jotain siltä väliltä. Minua ihmetyttää, miksi lesboja kiinnostaa tämä jako niin paljon. Mulle naisellisuus on monta asiaa, ei pelkästään pitkiä hiuksia, meikkejä ja korkoja. Pidän kauniista, söpöistä, persoonallisen näköisistä tai seksuaalista energiaa huokuvista naisista."

        Minustakin on outoa, että jaottelemme naisia lokeroihin kuten butchit, femmet, poikamaiset, androgyynit jne. Entinen naisystäväni oli mielestäni hyvin naisellinen. Sanoin häntä aluksi femmeksi, mistä nosti kauhean metakan. Hän on kuulemma poikamainen, jopa butch. Tilanne oli jännä, sillä minä olin aina ajatellut katselevani vain femmejä ja ihastuessani häneen näin hänet femmenä. Kiinnitin ilmeisesti huomioni lähinnä hänen kauniin siroihin kasvonpiirteisiin, pieniin käsiin, naiselliseen ääneen, naisellisiin eleisiin ja siroon vartaloon. Hän ei pukeutunutkaan järin androgyynisti eikä varsinkaan butchmaisesti. Oleellista oli, että hänen oma kokemus itsestään oli poikamainen. Olen itse femmebisse, eikä minussa taida hirveästi olla miehekkäitä piirteitä, vaikka uskon meissä kaikissa niitä olevan jonkun verran. Kaveripiiriini kuuluu femmelesboja, joiden psyyke on kuitenkin mielestäni hyvinkin miehinen. He ovat kiinnostuneita autoista ja koneista, työskentelevät miesvaltaisella alalla, osaavat tehdä ns. miestentöitä jne. Silti lesboporukoissa heitä pidetään tosi naisellisina ilmeisesti pelkän ulkonäön perusteella. Minua joskus huvittaa tämä kahtiajako. Näillä kriteereillä moni heteronaiskaverini luokiteltaisiin butchiksi, vaikka he ovat naimisissa heteromiesten kanssa. Minulle tämä keskustelu on opettanut lähinnä sen, että varon lokeroimasta ihmisiä enkä enää rajaa ihmisiä, joista kiinnostun. Ennen haeskelin lähinnä femmejä, mutta tuon poikamaisen "femmen" jälkeen tajusin, että myös butchit voivat olla MINUN SILMISSÄNI hyvin naisellisia ja viehättäviä, mitä en välttämättä koskaan paljasta heille itselleen.


    • Vaniljakisu

      Femmenaiset<3

      Kuulostaa varmaan aika pinnalliselta, mutta itse kyllä haluan juuri sellaisen meikkaavan, pitkätukkaisen ja mekkoa kaihtamattoman naisen. On yritetty kyllä ns urheilullisempaa ja poikamaisempaa sorttia koska sellaiset minua tuntuvat tulevan iskemään (itse kun myös olen tätä mekko-meikki-pitkät hiukset sarjaa edustava femme) ja heissäkin on aivan mahtavia tyyppejä seassa, mutta asia jämähtää minun puoleltani kyllä hyvin nopeasti ikuiseen friend zone -junnaamiseen. Ei vain sytytä jos noista kaksi tai useampi puuttuu. :(

      • Femmetännekiitos

        Samaistun täysin! Monesti koen olevani aivan liian pinnallinen, mutta en vaan voi sille mitään, että femmenaiset saavat minut syttymään jotenkin ihan eri tasolla..


      • JustiinajaJasmiina

        Täällä kaksi femmeistä tykkäävää femmeä. Ollaan kylläkin jo löydetty toisemme ja siitä onnellisia. Meillä on myös kokemuksia siitä, että femmenä saa enemmän huomiota poikamaisilta lesboilta. Toisaalta femmejä on usein vaikea lesboiksi tunnistaakaan. Juttukin usein luistaa femmejen kanssa paremmin. Emme ole butch-vihaajia ja kaveripiiriin kyllä muutama rekkiskin kuuluu, mutta tällaisia linjoja voisi kuitenkin meidän kokemusten perusteella piirtää.


      • Perfume---

        Itse olen femme ja koen, että huomiota siis lähinnä sateenkaaripiireissä ja -tapahtumissa tulee nimenomaan femmeiltä, eniten kuitenkin bissefemmeiltä sekä transuilta, joilla joku tietty fetissi (esim. korkkarit). Sitten taas jos on esim. dtm:ssä niin eniten tulee huomiota bissenaisilta ja bissemiehiltä sekä 3some/polyamorisilta, luulevat minua bisseksi, koska "eihän lesbo voi olla noin femme" (stereotypia).

        Toisaalta kyllä minua on monesti iskenyt ihan toinen femme ja ihan täysin piirien ulkopuolelta. Heillä on sitten muuten ollut tarpeeksi ihmistuntemusta ja nähneet ulkokuorta syvemmälle.

        Monelle näyttää femme nimenomaan tarkoittavan pitkiä hiuksia ja mitä pidemmät hiukset niin sitä enemmän huomiota olkootkin ne vaikka vaan pidennykset (vaikkei edes sopisi kantajalleen) tai sitten jokin kukkaismekko tms. Itse taas inhoan noin pinnallisia ihmisiä ja mielestäni femme voi olla myös lyhythiuksinen. Itselläni on ollut vuosien varrella hiukset aivan lyhyestä puolipitkiin ja pitkiin pidennyksiin asti, tummasta vaaleaan, punaiseen ja ruskeaan ja ihan selkeästi huomaan, että nimenomaan se hiusten pituus herättää sen huomion. Sääli, että se on noin pienestä ja ylipinnallisesta asiasta monesti kiinni. Sanompahan vaan, että kyllä monet menettävät niin paljon jos se on noin pinnallisista asioista kiinni. Kun hieman laventaa omia kriteerejään niin monesti saattaa yllättyä positiivisesti:) Sama pätee esim. ikä/asuinpaikka tms. kriteereihin.

        "Ongelmana" onkin monesti, että moni kakku päältä kaunis, mitä nätimpi niin sitä enemmän pinnallisempi, aivottomampi ja kusi noussut päähän ja taas toisaalta moni sortuu luulemaan naisellista automaattisesti tyhmäksi, helpoksi, alistettavaksi ja alistetuksi tai sitten liika älykkyys tai liika kauneus pelottaa. Moni on myös ihan niin muuten mukava, mutta sitten joko ei vaan sytytä tai jutut on vaan niin älyttömän tyhmiä/outoja/hämäriä että... Anteeksi nyt kamalasti taas kun taas valitan/olen negatiivinen;) !!

        Yhdestä olen kuitenkin edelleen varma; se on persoonasta, karismasta ja henkilökemioista kiinni eikä suinkaan tietyistä vaatteista, hiusten pituudesta tms.

        Tsemppiä kuitenkin kaikille sen oikean tai edes sopivan löytämiseen!


    • Eräs09

      Ei ole väliä ulkonäöllä. Vaan se että onko rehellinen tai luotettava.

      • Sanonmitäajattelen

        Olisinpa niin avarakatseinen, ettei ulkonäöllä olisi mitään väliä. Vaan enpä ole. Henkiset tekijät ovet tietenkin minulle tärkeimpiä. Ulkonäkö kuitenkin vaikuttaa ja paljonkin. Olen bisse ja ulkonäkö vaikuttaa sekä naisten että miesten osalta. En kuitenkaan ole mielestäni minkään mallityyppien perään, vaan ihan normaalien ihmisten. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon. Se paljastaa mm. sen, huolehtiiko ihminen hygieniastaan tai fyysisestä kunnostaan. Usein ulkonäkö paljastaa myös tupakoinnin ja alkoholin ongelmakäytön. Kertoohan se muutakin tietty. Pitäkää ihmiset itsestänne huolta, jookos.


      • Perfume---

        Minua ei taas koskaan ole sytyttänyt malli/missityyppiset naiset vaan enemmänkin persoonalliset, älykkäät naiset (vaikka itse nuorempana kävin mallikoulua). Useimmiten olen ollut rakastunut tai ihastunut naisellisiin (kuitenkin aina olen ollut se naisellisempi osapuoli) naisiin, mutta muutama on ollut myös hieman miehekkäämpi, mutta sopivasti myös silti nainen. Joillakin on taas ollut naisellinen ulkokuori, mutta jotenkin muuten miehekkäämpi asenne, käytös tms.

        Halon hakkuuta, metsätöitä, talon rakentamista yms. en koe maskuliiniseksi tai feminiiniseksi. Minusta se on sukupuoletonta. Tehdastyön koen taas duunarihommiksi ja sekin mielestäni on sukupuoletonta. Autolla ajaminen sen sijaan on mielestäni jokseenkin maskuliinista ja lätkän seuraaminen taas yksinkertaisesti vaan junttia ja sekin on mielestäni sukupuoletonta. Makuasioita kuitenkin yhtä kaikki.


    • Haavekovainoot

      Ja mä niin odotan sitä r a i t i s t a tai edes hyvin vähän alkoholia käyttävää, savutonta ihanaa poikamaista naista. Itse pitkähiuksisena ja rintavana etsin täysin vastakohtaani. Lyhythiuksista, villiä, hassua, rentoa ja ihanaa "poikatyttöä".
      Haaveko vain?
      Mä niin mieluusti istusin katsomassa "mun naista" vaikka kentän reunalla, jos/kun hän pelaisi jotain, fudista, lätkää tms. Ja pesisin mieluusti vielä urheilukamppeetkin tarvittaessa :).

      • Oikealaita

        Oho. Kerran olen ollut suhteessa ja niistä urheilukamppeista kylppärin lattialla tuli aina vain sanomista :p.

        Täällä on pieni mutta voimakas, siilitukkainen laituri, joka lämäis vielä 100 kertaa lujempaa, jos katsomossa kannustaisi, anteeks nyt vaan mutta pitkätukkainen kuuma femme, jolla rintaa reittä ja ...peppua :)


      • Akuppifani

        Jännä juttu... Olen femmen näköinen, mutta henkisesti aika poikatyttö, joskin kauhean herkkä ja naisellisesti romanttinen. Edessä pompahtelee c-koon munkit. Minulle kelpaa sekä femmet, poikamaiset, butchit, androgyynit ja vaikka mitkä, mutta jostain syystä tykkään pienirintaisista naisista. Tykkään katsella sensuelleja kuvia naispareista kaksine rintoineen, mutta jostain syystä minulle olisi ongelma, jos omasta sängystä löytyisi toinen isotissinen. Tosin olen sopeutuvainen ja varmaan siihenkin sopeutuisin. Kerran minua yritti iskeä todella isot tissit omaava femme, joka oli paljon minua pidempikin ja käytti korkokenkiä. Näin painajaisia, joissa naamani oli niiden melonien välissä. Jollekin se olisi varmaan unelma, mutta minusta on ihana sivellä pikkutisuja tai melkein "litteää" ylävartaloa. Onneksi erilaisille rinnoille löytyy faneja!


      • Murhaavakatsetuli

        "Ja mä niin odotan sitä r a i t i s t a tai edes hyvin vähän alkoholia käyttävää, savutonta ihanaa poikamaista naista. Itse pitkähiuksisena ja rintavana etsin täysin vastakohtaani. Lyhythiuksista, villiä, hassua, rentoa ja ihanaa "poikatyttöä"."

        Mä en taida etsiä vastakohtaani, vaan ihan vaan ihanaa naista, joka saisi mun sydämen hyppimään. Olen pikähiuksinen femme, mutta villi, hassu, rento ja toivottavasti ihanakin. Syliini ottaisin lyhyt- tai pitkähiuksisen kultaisen naisen, joka saisi myös olla villi, hassu ja rento. Olkoot poikamainen tai naismainen. Näin hiljattain naisparin, jonka molemmilla osapuolilla oli lyhyet hiukset. Toisella oli huulipunaa ja aika naiselliset silmälasien sangat. Häntä katselin vimmatusti metrossa, kunnes sain murhaavan katseen siltä toiselta naiselta :( Tarkoitukseni oli vaan ihailla.


    • EiNiinkäänHaave

      Syttyy ja helposti, mut lisään komboon sopusuhtasen kroppan sekä yläpäässä tapahtuvan liikkeen ja kasvun:) Lisäpisteitä ropisee mm. hyvistä hampaista ja ihosta, huolitelluista kynsistä, itsevarmuudesta (katsoo silmiin, ei keskeytä), istuvista vaatteista, tuoksusta, verbaalisuudesta, hymystä, flirtistä siis niitä perus-käyttäytymistapoja unohtamatta:)

      • Enkehtaaomallanickillä

        Kiitos tästä listasta. Tunnen kyllä vähän alemmuutta, kun itseään sitä aina arvioi niin kriittisesti. Taidan kuitenkin miettiä, miten voisin kehittää itseäni. Hammaslääkäri on tulossa, mutta kynsiin voisin panostaa enemmänkin. Hajuvesi on nyt aika kiva vanha suosikki, mutta etsin uutta "vaihtelun vuoksi hajuvettä". Pukeutumisen suhteen olen edistynyt. Muutamia kiloja haluaisin tiputtaa pois. En tarkoita, että kehittäisin itseäni pelkästään rakkaan vuoksi. Haluaisin kehittää itseäni muutenkin ja esimerkiksi noita kynsiä olen pohtinut pidempään.


    • ÄlykäsjaHellä

      Älykäs, lämmin, hellä, intohimoinen, hyvä sängyssä, luotettava, ei liian turhamainen, henkisesti vahva ja tasapainoinen.

      Liian pitkät listat ovat turhia, elämässä pitää kuitenkin tehdä kompromisseja ja jokainen on kuitenkin yksilö, oma persoonansa eikä rakastumista muutenkaan voi tilata kuin listalta.

      • Höpsööntynyt__

        Totta! Sinun listasi on ihana, koska se painottuu kauniilla tavalla psyykkisiin ominaisuuksiin. Siitä voi jo päätellä, että sinulle on elämänkokemustakin kertynyt. Jos ollaan rehellisiä, niin pelkästään henkisesti vahvan ja tasapainoisen ihmisen löytäminen edes ystäväksi ei ole mikään helppo juttu. Saati omaksi rakkaaksi. Kannattaa silti pitää pää ja häntä pystyssä sekä toivo sydämessä.

        Myöhäisheränneenä ex-heterona minun on lisäksi pakko huomauttaa, että esimerkiksi minä en varmastikaan olisi hyvä sängyssä. En ole koskaan rakastellut naisen kanssa! En ole edes suudellut naisen kanssa :-( Uskon tuon listasi ominaisuuden olevan sellainen, johon voi harjoittelemalla vaikuttaa, jos tahtoa riittää. Tarvittaisiin varmaan sellainen kompromissi, että toinen suostuu suvaitsemaan sähläriä ja mielellään opettamaankin...


      • Kriteereille

        Miten voi määritellä sen kuka on 'hyvä sängyssä'? Kyllähän vastapuolen on myöskin ulkoisesti oltava haluttava! Eihän aikaisempien kumppanien lukumäärällä tai kokemattomuudella oo asian kanssa mitään tekemistä. Ja miks pitäs tehdä kompromisseja kun tietää mitä haluaa?

        Aurinkoa hetkeenne Älykäs ja Hellä sekä Höpsööntynyt


    • Lesbo18

      Älykäs, syvällinen ja hyväksyy minut tälläisenä kuin olen.

      • Summerwipa

        Missä päin vaikutat? täytän kriteerit. Tampere


      • Lesbo18
        Summerwipa kirjoitti:

        Missä päin vaikutat? täytän kriteerit. Tampere

        Olen Turusta.


      • Junat kulkee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe