Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle,

Sananmukainen

eikä Saatanalle, kuten Teuvo väittää, sillä Jeesus ei todellakaan ollut mikään saatananpalvoja.

"kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"
Heb 9:14

104

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sethi

      Uskotko sinä Saatanaan?

      • Enenenenen

        En! Tiedän kyllä, että se on olemassa.


    • Kiitos, kun jälleen kerran, valmistit tien Saatanan Paavalillle antamalle 8. erinomaiselle ilmestykselle:

      "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

      Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

      "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

      "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

      "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuoden ikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

      Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

      "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

      Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

      Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

      Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

      Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän   sukupolven keskellä paljastettu.

      Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapauttamaan. Juuri niin kuin minutkin vapautti.
       
      Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapauttamaan. Juuri niin kuin minutkin vapautti.

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista." 
       
      Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

      "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

      Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.
       
      Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt ja Jumalan paaduttamat siihen vakaasti uskovat. Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:
       
      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
       
      "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      • Sananmukainen

        Ei saatanalle, vaan Jumalalle!

        "ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


      • Aamenaamenaamen
        Sananmukainen kirjoitti:

        Ei saatanalle, vaan Jumalalle!

        "ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

        Aamen!!!


      • Hänarmahtaa
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!!

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


      • harvatjavalitut
        Sananmukainen kirjoitti:

        Ei saatanalle, vaan Jumalalle!

        "ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

        Kyllä Jeesus piti luovuttaa ensin Saatanan käsiin tappamista varten. "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."


      • Teeoikeavalinta
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Kyllä Jeesus piti luovuttaa ensin Saatanan käsiin tappamista varten. "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."

        Olisi sinunkin parempi luottaa Raamattuun, eikä omaan mielikuvitukseen ja luuloihin. Olisit varmemmalla pohjalla. Mutta jos mieluummin tukeudut Teuvoon kuin Raamattuun, niin sehän on sinun oma valintasi.


      • Rehellisyyskunniaan
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Kyllä Jeesus piti luovuttaa ensin Saatanan käsiin tappamista varten. "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."

        Sinäkö se kirjoitat toisten, kuten Anteron nimimerkillä vai Teuvo? Rehellisyys maan perii, ei epärehellisyys. Tiedät ehkä, mitä Jeesus asiasta sanoi?


      • Meidäntakia
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Kyllä Jeesus piti luovuttaa ensin Saatanan käsiin tappamista varten. "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."

        Tuossa kohtaa ei puhuta mitään saatanasta. Jumala hylkäsi Jeesuksen, koska Jeesus oli tehty synniksi.

        "Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi."
        2Kor 5:21


      • Hänarmahtaa
        Sananmukainen kirjoitti:

        Ei saatanalle, vaan Jumalalle!

        "ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Miksilisäilet
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Kyllä Jeesus piti luovuttaa ensin Saatanan käsiin tappamista varten. "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."

        Tuossa EI MITÄÄN sanottu saatanasta.


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


      • Joopa.se.joo
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • AnteroOnninpoika

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
       
      "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      • Sopiikoniin

        Koita päästä tuosta epärehellisyydestäsi ja kirjoita Teuvo välillä omalla nimimerkilläsi, sopiiko?


      • BatmanForever

        Jeesus parantaa sinutkin.


    • Totisestitotta

      Oikein Paavali kirjoitti ja Onninpoika sen oikeaksi todisti:

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
       
      "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      • Oletepärehellinen

        Sinulla on tuo paha tapa kirjoittaa toisten nimimerkeillä, vaikka kaikki sen huomaavat. Epärehellinen sinä olet.


      • Tämäonniintuttua
        Oletepärehellinen kirjoitti:

        Sinulla on tuo paha tapa kirjoittaa toisten nimimerkeillä, vaikka kaikki sen huomaavat. Epärehellinen sinä olet.

        Teuvo hakee jännitystä tylsään elämäänsä kirjoittamalla muiden nimimerkeillä.


    • Lukutaitoinen

      Selväähän se on jos osaa lukea.

    • harvatjavalitut

      Ketjun aloittaja syyttää siis Jumalaa murhamieheksi!

      Syyttäjä=Saatana.

      • Oleniinhyvä

        Kerrohan toki peruste moiselle väitteelle.


      • harvatjavalitut

        Jos kerran Jeesus annettiin ja uhrattiin Jumalan tapettavaksi eikä, kuten Raamattu sanoo, Saatanan tapettavaksi, niin silloinhan sinä teet Jumalasta oman poikansa murhamiehen.


      • Jeesuskuolitakiamme
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Jos kerran Jeesus annettiin ja uhrattiin Jumalan tapettavaksi eikä, kuten Raamattu sanoo, Saatanan tapettavaksi, niin silloinhan sinä teet Jumalasta oman poikansa murhamiehen.

        Sinun pitäisi lukea Raamattua. Vaikka evankeliumeja. Sieltä käy selvästi ilmi, että se oli nimenomaan Jumalan suunnitelma, että Jeesus tulisi uhrattavaksi Jumalalle meidän syntien takia. Muuta mahdollisuutta meidän pelastamiseksemme ei ollut. Jeesus on se Jumalan uhrikaritsa, joka tapettiin ihmiskätten kautta, jotta meitä ei tarvitsisi rangaista.

        "mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut."
        Jesaja 53:5

        "Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös."
        Mark 8:31

        "Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös."
        Matt 16:21

        "Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän."
        Apt 3:18


      • harvatjavalitut
        Jeesuskuolitakiamme kirjoitti:

        Sinun pitäisi lukea Raamattua. Vaikka evankeliumeja. Sieltä käy selvästi ilmi, että se oli nimenomaan Jumalan suunnitelma, että Jeesus tulisi uhrattavaksi Jumalalle meidän syntien takia. Muuta mahdollisuutta meidän pelastamiseksemme ei ollut. Jeesus on se Jumalan uhrikaritsa, joka tapettiin ihmiskätten kautta, jotta meitä ei tarvitsisi rangaista.

        "mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut."
        Jesaja 53:5

        "Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös."
        Mark 8:31

        "Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös."
        Matt 16:21

        "Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän."
        Apt 3:18

        Eli väität siis, että Jumala murhasi oman poikansa!


      • Jeesusuhrasi
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Eli väität siis, että Jumala murhasi oman poikansa!

        En minä mitään sellaista väitä. Minä lainasin Kirjoituksia aiheesta. Ihmisten syntien tähden Jeesus tuli vapaaehtoisesti uhraamaan itsensä Jumalalle.


      • harvatjavalitut
        Jeesusuhrasi kirjoitti:

        En minä mitään sellaista väitä. Minä lainasin Kirjoituksia aiheesta. Ihmisten syntien tähden Jeesus tuli vapaaehtoisesti uhraamaan itsensä Jumalalle.

        Ja nyt väität, että Jeesus teki itsemurhan uskonnollisista syistä!


      • Radikaali-mielipide
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Ja nyt väität, että Jeesus teki itsemurhan uskonnollisista syistä!

        Eipä tuosta nimimerkin "Jeesusuhrasi" kommentista voi muuhun johtopäätökseen tulla.


      • Älkääyrittäkötätäkotona
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Ja nyt väität, että Jeesus teki itsemurhan uskonnollisista syistä!

        Jopa olisi harvinainen itsemurha. Miten se olisi edes mahdollista naulata itsensä ristille?


    • CheekinVaramies

      Jumala antaa teille teidän syntinne anteeksi.

    • Okokokokok

      Joo

    • Koetelkaa

      Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

      • Raamatun.lause

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Ja Daavid sanoi Aakiille: "Jos minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin annettakoon minulle paikka jossakin maaseutukaupungissa, asuakseni siellä. Sillä miksi sinun palvelijasi asuisi kuninkaan kaupungissa sinun luonasi?"

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

    • Hänarmahtaa

      niinkuin hän oli ilmestynyt hänelle Gibeonissa. Ja Herra sanoi hänelle: "Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja anomisesi, kun sinä anoit armoa minun edessäni. Minä olen pyhittänyt tämän temppelin, jonka sinä olet rakentanut sitä varten, että minä sijoittaisin nimeni siihen ainiaaksi; ja minun silmäni ja sydämeni tulevat alati olemaan siellä.

    • Hänarmahtaa

      Ja heidän kanssaan olivat Heeman ja Jedutun ynnä muut valitut, nimeltä mainitut, kiittämässä Herraa siitä, että hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Hänarmahtaa

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • Jumalaonhyvä

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Hänarmahtaa

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

      • Ex-vl.Jumalan.armosta

        Oikein hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on nimenomaan se, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.


    • Jumalaonhyvä

      Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;

    • Jumalaonhyvä

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

    • Jumalantuomio

      Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

    • Jumalaonhyvä

      Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

    • Jumalaonhyvä

      Auta minut oikeuteeni, Jumala, ja aja minun asiani armotonta kansaa vastaan. Päästä minut kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaonhyvä

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalaonhyvä

      Minä olen vihassani vähäksi silmänräpäykseksi kasvoni kätkenyt sinulta; mutta minä tahdon armahtaa sinua ijankaikkisessa armossa, sanoo Herra, sinun lunastajas.

    • Jumalaonhyvä

      Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.

    • Jumalaonhyvä

      Että hän alati pysyis Jumalan edessä: osoita hänelle laupiutta ja totuutta, jotka häntä varjelisivat.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta sinä, Herra, älä käännä laupiuttas minusta pois: sinun laupiutes ja vakuutes aina minua varjelkoon.

    • 12___13

      Oikeastaan Jeesus uhrasi elämänsä meille, koska käytti elämänsä meidän hyväksi. Asiaa voisi verrata siihen, kuinka sotilas uhraa henkensä maansa ja perheensä puolesta puolustaessaan maataan.

    • Jumalaonhyvä

      Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

      • kirkkoonperseestä

        Ja sinä maksat kirkolle veroa.


    • Jos jumala tappoi oman poikansa miksi hän pelastaisi meidät muut?

      • MeidäntakiaJeesuskuoli

        Ei Jumala tappanut, vaan ihmiset.


      • MeidäntakiaJeesuskuoli kirjoitti:

        Ei Jumala tappanut, vaan ihmiset.

        Ja jumala ei häntä pelastanut vaikka olisi voinut.


      • Jeesukseenluottava
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ja jumala ei häntä pelastanut vaikka olisi voinut.

        Silloin ei kukaan olisi voinut pelastua. Nyt edes ne, jotka uskovat ja turvautuvat Jeesukseen pelastuvat. Sinäkin saat mahdollisuuden pelastua, jos vain käännyt Jeesuksen puoleen.


    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • ekinomi
    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Ierika

      Mitä väliä, saatana vai narsistinen jumala. Typerä itsetehostusta ja julkisuustemppu maankiertäjältä kuitenkin.

      • Todella.typerää

        Niinpä, järkimies ei olisi jäänyt tumput suorana tappamistaan vartoomaan.


      • Sinultasalattuja
        Todella.typerää kirjoitti:

        Niinpä, järkimies ei olisi jäänyt tumput suorana tappamistaan vartoomaan.

        Et todellakaan ymmärrä mitään hengellisistä asioista.


    • Jepulisjepp

      Jep jep

    • Eikunsiittävaan

      Teuvohan saa väittää mitä vaan.

    • Oikeinniin

      Niin oikein!

    • AamenkiitosJeesus

      ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe