Nainen, parasta toiselle naiselle sängyssä..

munnainen

Kun on ollut parisuhteessa miehen kanssa ja nyt jo pitkään naisen kanssa, niin en voi kun ihmetellä miten monta vuotta hukkasin huonoin seksiin. Naiseni kanssa olen kohdannut parasta seksiä ikinä. Se vaan on niin mahtavaa.

15

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggkdithbcld

      Hyvä että tajusit:)

      • apaloittaja

        Kyllä!
        En ole koskaan ennen tajunnut miten upeaa se voi olla.
        Varsinkin kun rinnalla on niin upea nainen, jonka kanssa.siitä.nauttii niin täysillä.


    • PelottaaOikein

      Nyt on siinä mielessä arka aihe, et kohta tänne hyökkää kiukkisia miehiä.
      Eihän meille sitä tarvitse kertoa, hassu olet:)

      • tottakirjoittiap

        Kirjottaa niin tai näin, ni aina ne kiukkuset miähet löytäätänne.


    • Uusavuttomuuttako

      Nyt kun nämä kiukkuiset heteromiehet kuitenkin lukevat tätä palstaa niin...

      Mikä sen naisen saamisessa niin vaikeaa on?

      - heteroravintoloja ja -baareja on Suomessa tuhansia (v. 2016 yli 11 000 ravintola-alan yritystä MaRan tilaston mukaan!), Ruotsin ja Viron laivat siihen vielä lisäksi
      - treffisivustoja heteroille on lukuisia. Tämän lisäksi vielä sinkuille erilaiset tv-ohjelmat
      - jos ei muuten saa seksiä niin aina on maksullisia naisia. Jos on köyhempi niin Virosta saa halvemmalla, jos on rikas niin tuskin seksistä on puutetta
      - jos on rikkaampi mies niin joka ilta voi vaikka notkua baareissa

      - pukeudu siististi, pidä hygieniasta, kunnosta ja terveydestä huolta, urheile, opiskele, harrasta, kohtele naisia kohteliaasti ja kunnioittavasti, ole rehti ja reilu
      - normiseurustelu ei maksa paljoa jos löydät naisen, joka ei ole rahan perään. Kaikki naiset eivät ole rahan perään. Yhdessä voi tehdä paljon ilmaiseksi tai hyvin halvalla.

    • mietteliäsnainen

      Miten uskalsit hypätä tuosta vain yhtäkkiä naisen kanssa sänkyyn? Mielenkiinnosta vain kysyn, koska itse olen bi ja olen ollut vain miesten kanssa sängyssä, mutta naiset houkuttelevat tällä hetkellä enemmän.. Pelottaa vain se, että en osaisikaan olla naisen kanssa.

      • 349r3rp

        Outo ajatuskulku. En mäkään osaisi olla sängyssä kenenkään tuntemattoman miehen tai naisen kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun ihminen on ihana, ja vetoa on molemmin puolin niin eiköhän niitä taitoja löydy.


      • rakastunutminä

        Olin jo ollut jonkuu vuoden yksin ja tajusin, -tietyistä asioista- että naiset on mun juttu.
        Mä löysin mun rakkaani deittipalstalta. Muutaman kanssa aiemmin omin deittaillut, mutta ne jäivät ystävyystasolle ilman fyysistä kontaktia. Olin taas yksin ja haaveilin, josko "hän" löytyisi. Ja löytyihän se.
        Olimme pitkään jutelleet ja tavannnneetkin ilman muuta kuin suukottelua ja sitten vaan kun tunteet olivat jo niin syvällisiä, se tapahtui. Pelotti ja jännitti ihan sairaasti, mutta turhaan. Mun nainen tiesi kokemattomuuteni naisen kanssa ja oli niin upea. Ja on edelleen. Niin ihana. Että mä rakastan sitä naista ❤.


      • Mietteliäsnainen

        Ihanaa että löysit itsesi ja samalla kumppanisi, tulee itsellekin hyvä mieli teidän suhteesta. :) Joo niin se varmaan onkin, että jos on löytänyt sen oikean ja/tai tunteet ovat vahvat niin kyllä sitä uskaltaa vaikka kuinka jännittäisikin. Ehkä joku päivä mullakin on samanlainen tilanne :)


      • rakastunutminää

        Kiiyos! Mä.olen niiiin hirmu rakastunut ka onnellinen.
        Toivon sulle ja.että löydät hänet ❤.


      • Yksirakastunuthölmö

        Minuakin pelottaa, että osaanko olla. Olen yhden naisen kanssa harrastanut seksiä yhden kerran, mutta nyt kun olen todella, todella rakastunut naiseen, jonka kanssa vieläpä näyttäisi siltä, että jutusta voisi tulla jotain, käy välillä mielessä, että toivottavasti en ole seksin suhteen pettymys. Muuten en mitään muuta haluaisikaan kuin olla hänen lähellään, mutta kun hän on lesbo ja siis paljon kokeneempi kuin minä, niin kyllähän tuo jännittää. Toki silti, jos asiat siihen suuntaan menevät, niin tottahan uskallan hypätä hänen kanssaan sänkyyn - koska vaan tykkään hänestä niin paljon ja haluan häntä niin kovasti.


      • EiSuorituspaineita

        Ei sitä kannata liikaa miettiä etukäteen. Kun kaks toisiinsa rakastunutta ihmistä haluaa toisiaan kyllä ne osaa olla kahdestaan alasti niin että molemmilla on ihanaa. '
        Kyse ei mistään taidonnäytetilanteesta tms. suorittavasta tapahtumasta jossa katsotaan miten pärjäät.


    • NäinMäTekisin

      Komppaan Uusavuttomuuttako...sama pätee meihin naisiin; siis jos aikoo vaan hypätä jonkun kanssa sänkyyn. Maksullinen yleensä tietää mitä tehdään ja ottaa myös asiakkaan huomioon juurikin niissä epävarmoissa tilanteissa ja mikä parasta ei arvostele:) Ja kannattaa varata hilloa, ½ h on lyhyt aika:)
      Siitä on oikeesti hyvä lähtee laajentamaan kokemuksia ja kukatietää seuraavalla kerralla huomaatkin ettei ensikerta ole lainkaan haasteista suurin:)

    • Rakastankokosydämestäni

      Hyi hitto mitään maksullisia ei kannata..

      Kyl se lopulta menee luonnostaan oikean naisen kans :). Minä olin vielä kokematon vaikka ikää oli 28, kun tapasin nykyisen naisystäväni. Olin varmasti ns teknisesti huonoin ikinä, mutta ensimmäinen yhteinen, jonkin aikaa odotettukin yömme oli ihan muista syistä ikimuistoinen.

      Tärkeintähän se on juuri sitä naista oppia kenen kanssa aikoo olla. Eikä sitä voi minkään aiemman perusteella tietää. Tai mistäs minä sen tietäisin mutta näin ajattelen :D

    • vaimitämieltäootte

      Pitäisi varmaan kuitenkin ensin erota siitä poikaystävästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe