Millaisen kumppanin tuleva kumppanisi saa?

Monesti mietitään millaista kumppania itse haluaa, asetetaan kriteerit ja vaatimukset. Eri asiat ovat erilaisille ihmisille tärkeitä. Mutta kuinka moni on miettinyt, millainen kumppanina itse on? Mitä on valmis antamaan suhteelle, toiselle. Miksi juuri sinä olet jollekkin juuri se sopivin? Tottakai kemiat täytyy käydä yhteen, mutta pelkällä kemialla ei kovon pitkälle poljeta. Järkeä pitää olla ja rajoja. Onko nämä itsellesi selvät, siis rajasi? Missä ne kulkee?

Itse haluan suhteen, joka kestäisi elämäni loppuun. Ikäni ja kokemukseni ihmissuhteista mahdollistavat sen, että tunnistan itselleni vähemmän sopivat tyypit ja osaan pitää pääni mukana.

Olen tässä, pihani kolaamisen yhteydessä pohtinut, millainen kumppanina olen, ja mitä se toinen saa myös itselle suhteesta minuun. Olen sitä mieltä, että asioiden ylös kirjoittaminen, jäsentää ajatuksia, niin palsta on hyvä siihen :).

Eli millainen kumppani minä olen...

* olen voimakastahtoinen, mikä on sekä hyvä että huonoa.
*osaan kuitenkin pyytää anteeksi ja pyydänkin. Oivallan tehneeni väärin
*olen empaattinen ja ymmärtäväinen
*välitän ja huolehdin
*olen impulsiivinen, mutta tajuan aika nopeasti mikä oikein ja mikä väärin
*riitelen rakentavasti
*en ole mustasukkainen
*en kontrolloi, mutta itsekontrollini on vahva
*pidän hauskaa ja nautin hetkistä
*en ole materialisti, vaikka tulen hyvin toimeen. Pärjään ilman materiaa hyvin.
*olen uskollinen, mutten omistushaluinen
*seksuaallisesti lähes estoton
*utelias ja avulias
*hellä ja osoitan sitä
*ulkonäöllisesti ok
*minulla on vah a itsetunto, mikä on harvinaista naisilla :)
*tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin
*tarvitsen tilaa
*annan tilaa
*olen kumppanin puolella aina, myös jos koen että hän tekee väärin
*olen periksiantamaton, mutta kunnioitan kumppanin rajat
*en siedä kontrollointia
*luotan
*en kyttää
*en draamaile
*mun kanssa ei tule tylsää
*pystyn keskustelemaan kaikesta. Arkoista iheista mielelläni kirjoitan

Tässä nyt jotakin :) entä sinä?

232

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella hyvä aloitus!

      Vastaan tähän paremmin kun ehdin. En halua näin mielenkiintoiseen kysymykseen vastata nopeasti ja lyhyesti. Tässä joutuu oikein itse miettimään, mitä minä olen kumppanina. Muuta kuin haasteellinen 😅

      • Sä.olet

        samanlainen transu, kuin aloittajakin. Ai, niin sama tyyppihän se satuilee molemmilla nikeillä.


      • Sä.olet kirjoitti:

        samanlainen transu, kuin aloittajakin. Ai, niin sama tyyppihän se satuilee molemmilla nikeillä.

        Sul on joku kytkös transsuihin vissiin mielessäsi 😂 kannattaako sun tarkistaa seksuaallista suuntautumistas oikein vakavasti ? 😂 mä olen kyl nainen. Enkä tunne Nainen34 naista 😂


    • Mies38vuotta

      Mä oon ihan jees.

      • buuuuuu

        Kehtaakin tulla tänne valehtelemaan!!!!!!


    • EräsSinkkuNainen

      Musta saa kumppanin joka
      - arvostaa arjen pieniä nautintoja kuten hyvää ruokaa ja fyysistä läheisyyttä, aistillisuutta yleensäkin
      - on valinnut lapsettomuuden
      - osaa pitää elämänsä perusasiat (suht' hyvässä) järjestyksessä, kämpän riittävän siistinä, laskut maksettu jne
      - ymmärtää että elämässä tulee myös vastoinkäymisiä eteen ja osaa olla tukena
      - ymmärtää ihmisten erilaisuutta eikä yritä pakottaa toista samaan muottiin kuin itse olen
      - osaa tehdä kompromisseja ja ymmärtää että elämä usein vaatii niitä
      - on kiinnostunut henkisesti monista (toivottavasti samoista) asioista
      - on seksuaalisesti avoin, toivottavasti monista samoista jutuista pitävä

      • EräsSinkkuNainen

        Missä mun rajat menee? Aika selviä ainakin nämä:

        En juo alkoholia, enkä katsele äänekäässä idioottikännissä olevia miehiä, mutta söpö pikkuhiprakka on ok.

        En hyväksy dominoivaa käytöstä. Pehmeä huolenpito on eri juttu ja sitä tehdään puolin ja toisin.

        En kaipaa miehestä "vastusta", vaan kykyä liittolaisuuteen. Silloinkin kun ollaan eri mieltä, pyritään win-win -ratkaisuun, ei siihen että toinen "voittaa" (koska oikeasti toinen voittaa vain silloin kun molemmat voittavat).

        Molemmat käyvät omat taistelunsa. Toinen voi olla siinä rinnalla aseenkantajana, mutta ei käydä taistelua toisten puolesta. Tämäkin molemmin päin.


      • Hk_blööö
        EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        Missä mun rajat menee? Aika selviä ainakin nämä:

        En juo alkoholia, enkä katsele äänekäässä idioottikännissä olevia miehiä, mutta söpö pikkuhiprakka on ok.

        En hyväksy dominoivaa käytöstä. Pehmeä huolenpito on eri juttu ja sitä tehdään puolin ja toisin.

        En kaipaa miehestä "vastusta", vaan kykyä liittolaisuuteen. Silloinkin kun ollaan eri mieltä, pyritään win-win -ratkaisuun, ei siihen että toinen "voittaa" (koska oikeasti toinen voittaa vain silloin kun molemmat voittavat).

        Molemmat käyvät omat taistelunsa. Toinen voi olla siinä rinnalla aseenkantajana, mutta ei käydä taistelua toisten puolesta. Tämäkin molemmin päin.

        Olet n34 privana. Ihanaa.


      • EräsSinkkuNainen
        Hk_blööö kirjoitti:

        Olet n34 privana. Ihanaa.

        En oo n34.

        Aika eri juttujahan me kirjoitetaan. Rajoista varsinkin. Ei ihme, jos miehistä kaikki naiset näyttää samalta, jos ei osata nähdä yksilöllisiä eroja. :D


      • Hk_blööö
        EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        En oo n34.

        Aika eri juttujahan me kirjoitetaan. Rajoista varsinkin. Ei ihme, jos miehistä kaikki naiset näyttää samalta, jos ei osata nähdä yksilöllisiä eroja. :D

        Eläs nyt ota liian vakavasti. Ja tee liian vakavia johtopäätöksiä.... vaikutit sama.kaltaoselta...


      • pitkässäsuhteessa
        EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        Missä mun rajat menee? Aika selviä ainakin nämä:

        En juo alkoholia, enkä katsele äänekäässä idioottikännissä olevia miehiä, mutta söpö pikkuhiprakka on ok.

        En hyväksy dominoivaa käytöstä. Pehmeä huolenpito on eri juttu ja sitä tehdään puolin ja toisin.

        En kaipaa miehestä "vastusta", vaan kykyä liittolaisuuteen. Silloinkin kun ollaan eri mieltä, pyritään win-win -ratkaisuun, ei siihen että toinen "voittaa" (koska oikeasti toinen voittaa vain silloin kun molemmat voittavat).

        Molemmat käyvät omat taistelunsa. Toinen voi olla siinä rinnalla aseenkantajana, mutta ei käydä taistelua toisten puolesta. Tämäkin molemmin päin.

        "En kaipaa miehestä "vastusta", vaan kykyä liittolaisuuteen. Silloinkin kun ollaan eri mieltä, pyritään win-win -ratkaisuun, ei siihen että toinen "voittaa" (koska oikeasti toinen voittaa vain silloin kun molemmat voittavat). "

        Olipas hyviä juttuja. Siteeraus oikeastaan kertoo, mistä parisuhteessa on mun mielestä kysymys. Tappelukavereita ja vastusta löytyy ihan riittävästi maailmalta, parisuhteen täytyy tarjota liittolaisuutta, jotta siinä olisi mitään järkeä.


      • EräsSinkkuNainen
        Hk_blööö kirjoitti:

        Eläs nyt ota liian vakavasti. Ja tee liian vakavia johtopäätöksiä.... vaikutit sama.kaltaoselta...

        Sä vaikutat niin humalaiselta, että se söpö hiprakka -vaihe on jo ohitettu. :(


      • Hk_blööö
        EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        Sä vaikutat niin humalaiselta, että se söpö hiprakka -vaihe on jo ohitettu. :(

        Täh. Mitää. En ole juonut. Tämä huawei ei ole maailnan helpoin käyttää minun nakkisormilla. Toistan , älä tee hätäisiä johtopäätöksiä..


    • Hk_blööö

      Kirjoitit että olet seksuaalisesti estoton ja olet rajannut kinky asiat ulos. Missä lohtaa menee estottomuuden ja estoisuuden raja kun kaksi ihmistä sovittaa genitaalialueita yjteen ? En käsitä..

      • Öö, oliko tuo mulle?


      • EräsSinkkuNainen

        Onhan siellä vaniljapuolellakin vaikka millaista kokeiltavaa. Ja lähetyssaarnaajakin voi olla vaikka miten estotonta menoa.

        Nää asiat selvinnee parhaiten käytännössä yksityiskohtaisesti keskustelemalla, kun eri ihmiset tarkoittaa samoillakin sanoilla eri asioita, varsinkin kun seksuaalisuudesta puhutaan.


      • Mä en kinkyilua ole rajanut pois missään nimeessä :D


      • Hk_blööö
        EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        Onhan siellä vaniljapuolellakin vaikka millaista kokeiltavaa. Ja lähetyssaarnaajakin voi olla vaikka miten estotonta menoa.

        Nää asiat selvinnee parhaiten käytännössä yksityiskohtaisesti keskustelemalla, kun eri ihmiset tarkoittaa samoillakin sanoilla eri asioita, varsinkin kun seksuaalisuudesta puhutaan.

        Mikä vanilja? Itse tykkään lakritsista ?


      • Hk_blööö kirjoitti:

        Mikä vanilja? Itse tykkään lakritsista ?

        Vanilja = ei kinky :D


    • Tekniikkapuoli

      Monesti nyt taas mietitään.

      Voisiko joku sun lähipiirissä sulle vinkata, että Najkal on 1600 ja rapiat syvä, ja että mun frendi on lähdössä sinne näillä näppylöillä melomaan.

      Pyysin, että laittaa sen kameransa niin hyvälle klipsulle, ettei mun tartte sitä sieltä pohjasta hakea.

      😬

      • Tekniikkamela

        Nyt meni B-rappuun.

        😬


      • Luolaolmi

        Niin että sun kandeis vähän sheikkaa noita ensimmäisiä sanoja virkkeissäs.

        Vitun tylsää lukea joka jumalan päivä samaa sönkköä.


        (Reps)


      • Luolaolmi kirjoitti:

        Niin että sun kandeis vähän sheikkaa noita ensimmäisiä sanoja virkkeissäs.

        Vitun tylsää lukea joka jumalan päivä samaa sönkköä.


        (Reps)

        Mä en kiroita joka päivä. Älä lue, kuka sua siihen pakottaa?


      • Luolaolmi kirjoitti:

        Niin että sun kandeis vähän sheikkaa noita ensimmäisiä sanoja virkkeissäs.

        Vitun tylsää lukea joka jumalan päivä samaa sönkköä.


        (Reps)

        Lisäksi, mikä sua estää tekemään kivempiä aloituksia? Ei muuta ku menox!


      • 775765767
        N38 kirjoitti:

        Lisäksi, mikä sua estää tekemään kivempiä aloituksia? Ei muuta ku menox!

        Tämähän oli tosi hyvä!!! Kiitos tästä.. (Itse vielä mietin vastausta.) :)


    • JuudasK

      Miksi sinä sinkkuna sinkkupalstalla pyörit jos kerran olet noin täydellinen ihminen?

      • Mä en ole täydellinen. Ei kukaan ole, mutta nämä on ne jutut, jotka minulla on kumppanille annettavana. Olen ollut sinkkuna vasta 2 kk. Kai sitä ihminen voi vähän a ikaa ollakki :)


      • JuudasK
        N38 kirjoitti:

        Mä en ole täydellinen. Ei kukaan ole, mutta nämä on ne jutut, jotka minulla on kumppanille annettavana. Olen ollut sinkkuna vasta 2 kk. Kai sitä ihminen voi vähän a ikaa ollakki :)

        Onpa saavutus. Ettäkö ihan 2kk sinkkuna, nyt onkin jo saatanallinen kiire löytää se kumppani!! Vitun impi.


      • JuudasK kirjoitti:

        Onpa saavutus. Ettäkö ihan 2kk sinkkuna, nyt onkin jo saatanallinen kiire löytää se kumppani!! Vitun impi.

        Minulla ei ole kiire . En etsi ketään. Minulla ei ole missään deitti-ilmoitusta.

        Mikä sua vaivaa? Miksi haukut tuntematonta ihmistä anonyymisesti? Olisko pokkaa suoraan sanoa? Tuskin.

        Mä vain keskustelen täällä ja luen muiden ajatuksia.


      • tuttujakotäälläon

        Mä tunnen livenä yhden Juudas K:n...

        On yleensä (ainakin netissä) aika räyhä, et ei kannata välittää.


      • JuudasK
        tuttujakotäälläon kirjoitti:

        Mä tunnen livenä yhden Juudas K:n...

        On yleensä (ainakin netissä) aika räyhä, et ei kannata välittää.

        Ja mistä säkin saatanan LANTAPERSEAIVO muka tunnet minut perkele!!! Mä sitä kun en ihmisten ilmoilla liiku, että tiedoksi tämä SAATANA!!
        Sitä kun katsos nykypäivänä voi nuori mies ihan hyvin olla yksin kotonakin.


      • JuudasK kirjoitti:

        Ja mistä säkin saatanan LANTAPERSEAIVO muka tunnet minut perkele!!! Mä sitä kun en ihmisten ilmoilla liiku, että tiedoksi tämä SAATANA!!
        Sitä kun katsos nykypäivänä voi nuori mies ihan hyvin olla yksin kotonakin.

        Miksi olet niin vihainen?


      • JuudasK
        N38 kirjoitti:

        Miksi olet niin vihainen?

        Mä sitä kun olenkin oikein saatanan leppoisa mies, että tiedä sä se!!!


      • JuudasK kirjoitti:

        Mä sitä kun olenkin oikein saatanan leppoisa mies, että tiedä sä se!!!

        Saatanan leppoisa... just moisesta vaikutatki :D


      • JuudasK
        N38 kirjoitti:

        Saatanan leppoisa... just moisesta vaikutatki :D

        Sä sitä itse varmaan oletkin just sellainen hiekkapillu saatana, etkä varmaan koskaan ole edes harkinnut sitä mukavana olemista.


      • JuudasK kirjoitti:

        Sä sitä itse varmaan oletkin just sellainen hiekkapillu saatana, etkä varmaan koskaan ole edes harkinnut sitä mukavana olemista.

        hmmm... hiekkapillu... millainenhan se on ? Vaikeaa vastata, kun en oikein ymmärrä mikä se hiekkapillu on... olen pahoillani, mutta suo anteeksi, olen ulkomaalainen.

        Kyllä yritän olla mukava melkein aina.


      • N38 kirjoitti:

        hmmm... hiekkapillu... millainenhan se on ? Vaikeaa vastata, kun en oikein ymmärrä mikä se hiekkapillu on... olen pahoillani, mutta suo anteeksi, olen ulkomaalainen.

        Kyllä yritän olla mukava melkein aina.

        Oletko ihan oikeasti ulkomaalainen? Mistä päin oot kotoisin??

        Kirjoitit kuitenkin sen verran hyvää suomen kieltä, etten olisi sua ulkomaalaiseksi ajatellut.


      • DarkFear kirjoitti:

        Oletko ihan oikeasti ulkomaalainen? Mistä päin oot kotoisin??

        Kirjoitit kuitenkin sen verran hyvää suomen kieltä, etten olisi sua ulkomaalaiseksi ajatellut.

        Olen kyllä ulkomaalainen. Sanotaan, että saksasta :D

        Minulla on aksenttia kyllä hieman puhuessa. Mutta ei mitään ongelmia ymmärtämisen kanssa. Olen nopea oppimaan :) Muutin Suomeen 15 vuotta sitten, silloin osasin vain "hiekka ja makarra" xD

        En ole suomen kielen kurssejakaan käynyt, opettelin aluksi Salkkareita katsomalla ja Aamulehteä lukemalla :) Mul on ehkä hyvä kielipää :)


      • N38 kirjoitti:

        Olen kyllä ulkomaalainen. Sanotaan, että saksasta :D

        Minulla on aksenttia kyllä hieman puhuessa. Mutta ei mitään ongelmia ymmärtämisen kanssa. Olen nopea oppimaan :) Muutin Suomeen 15 vuotta sitten, silloin osasin vain "hiekka ja makarra" xD

        En ole suomen kielen kurssejakaan käynyt, opettelin aluksi Salkkareita katsomalla ja Aamulehteä lukemalla :) Mul on ehkä hyvä kielipää :)

        Okei, en olisi kyllä sua ulkomaalaiseksi osannut mitenkään ajatella, kun niin hyvin sä kuitenkin suomea kirjoitat:)

        Miten nopeasti sä oikein opit suomen kielen? Tulitko suomeen mahdollisesti töiden tai opiskelujen perässä?


      • DarkFear kirjoitti:

        Okei, en olisi kyllä sua ulkomaalaiseksi osannut mitenkään ajatella, kun niin hyvin sä kuitenkin suomea kirjoitat:)

        Miten nopeasti sä oikein opit suomen kielen? Tulitko suomeen mahdollisesti töiden tai opiskelujen perässä?

        Noin 5 vuotta meni , että opin. Menin naimisiin suomalaisen ex-aviomieheni kanssa.


      • eivoiollatottis

        No HUHHUH!!!!


    • Onhan tällaiset ajatusleikit mielenkiintoisia, mutta tässä tehdään oletuksia siitä millainen itse olisi tulevan kumppanin kanssa sen perusteella mitä on aiemmin ollut suhteissa ja millaiseksi itse itsensä mieltää.

      Tässä jätetään kuitenkin se huomiotta, että jokainen ihminen paljastaa itsestään erilaisia puolia eri ihmisten kanssa. Ja myöskin saman ihmisen kanssa paljastuu erilaisia puolia riippuen siitä millaisessa tilanteessa kulloinkin ollaan.

      Eli loppupeleissä mielenkiintoista ajatusleikkiä, mutta todellisuus ja sen hetkinen tilanne näyttävät ne todelliset puolet jotka tulevat esiin silläkertaa.

      • Hk_blööö

        Just. Hyvin kiteytetty. Kahden ihmisen yhteiselo on enemmän kuin kaksi erillään.


      • Niin. Totta. Mut se, minkä pohdin, on se, mikä itse olen :) ei minusta muunlaista saa.


      • Unohdat_tämän
        N38 kirjoitti:

        Niin. Totta. Mut se, minkä pohdin, on se, mikä itse olen :) ei minusta muunlaista saa.

        Kovia ja pitkiä listoja sinä osaat kirjoittaa itsestäsi sekä vaatimuksia tulevan kumppanin ominaisuuksista. Unohdat sen tosiseikan että olet jo kovasti iäkäs, etkä tule enää kelpaamaan tasokkaille miehille kuin korkeintaan kertapanoksi.


      • rpgijaerwpi

        Olet kyllä tuossa tasan oikeassa pete_pjn. Tätä pitäis kysyä kumppanilta, koska on vaikea nähdä itseään muiden silmin. Listasta tulee herkästi uusi vaatimuslista, vain toisella tavalla verhoiltu.

        Hauskinta mitä minusta on sanottu on se, että olen amuletti, tuon onnea bisneksiin. Eikä kuulemma tarvitse harrastaa liikuntaa, vaan se riittää, että juoksee mun perässä. Tällaista lohduttelua olen saanut, mutta rehellisyyteen ei ole vielä ollut suurempaa tarvetta.


      • Unohdat_tämän kirjoitti:

        Kovia ja pitkiä listoja sinä osaat kirjoittaa itsestäsi sekä vaatimuksia tulevan kumppanin ominaisuuksista. Unohdat sen tosiseikan että olet jo kovasti iäkäs, etkä tule enää kelpaamaan tasokkaille miehille kuin korkeintaan kertapanoksi.

        Ootko sä se supperi :D samantyylistä tekstiä :D

        Iäkäs virallisen luokituksen mukaan, on yli 65 vuotias :D en vielä sitä ikää ole saavuttanut.


      • Ajattelin ihan samaa. :)


    • Ikis...M

      Tuossakin listaushommassa on puutteensa niin kuin siinä sinun vaatimuslistauksessa. Nuohan on kaikki musta tuntuu -juttuja, semmoisia millainen ehkä itse ajattelet olevasi mutta vaikka jonkun exäsi mielestä voisi olla että puoletkaan ei pidä paikkaansa. Kaikki faktatiedot puuttuu, näitä jotka oikeasti merkitsee tuollaisessa pitäisi olla:

      - sinkkuna vasta 2kk (selvisi tuosta muusta tekstistä
      - lasten lukumäärä?
      - yksin/yhteishuoltajuus?
      - monenko miehen käyttämä on?
      jne.

      • No kyllä nuo exät ovat juuri näihin mun ominaisuuksiin olleet kiinni...

        Mä en ole miesten käyttämä, senkin sovinisti :D monessa tapauksessa minä olen miehiä käyttänyt :D asiaa sen enempää avaamatta :D


      • Ikis...M
        N38 kirjoitti:

        No kyllä nuo exät ovat juuri näihin mun ominaisuuksiin olleet kiinni...

        Mä en ole miesten käyttämä, senkin sovinisti :D monessa tapauksessa minä olen miehiä käyttänyt :D asiaa sen enempää avaamatta :D

        Pitää vähän pahoitella tuota edellistä, otin vähän liian jyrkän linjan, onneksi otit huumorilla, kun se mitä tässä yritän selittää niin jos jossain vaiheessa vaikka sitten jonkun treffiprofiilin laadit niin minusta tuollainen listaus on ihan yhdentekevä ja siellä on juttuja jotka voidaan käsittää turn offinakin, esim:

        * olen voimakastahtoinen, mikä on sekä hyvä että huonoa.
        *olen impulsiivinen, mutta tajuan aika nopeasti mikä oikein ja mikä väärin
        *riitelen rakentavasti
        *pidän hauskaa ja nautin hetkistä
        *seksuaallisesti lähes estoton
        *minulla on vah a itsetunto, mikä on harvinaista naisilla :)
        *tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin
        *tarvitsen tilaa
        *olen kumppanin puolella aina, myös jos koen että hän tekee väärin
        *olen periksiantamaton, mutta kunnioitan kumppanin rajat
        *en siedä kontrollointia
        *mun kanssa ei tule tylsää


        Oli toi "*tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin" kahdesti näköjään, esim. siinä en voi ymmärtää että sinun yleisen oikeustajun voi ohittaa pelkästään sillä että on sun kumppani.

        Jätä listat vähemmälle ja kirjoita vaikka siitä miten kaunis ilma on ulkona niin et aseta turhia ennakko-odotuksia/luuloja. Kyllä ne tuollaisessa listassa olevat asiat selviää sille kumppanille ihan itsestäänkin ajan kanssa.


      • EräsSinkkuNainen

        Noi eksäjutut merkitsee ennen kaikkea kokemattomille miehille. Lapset on juttu, johon jokainen aikuinen on toivottavasti ottanut oman kantansa ja sit pyritään siihen että se kanta menee kumppanin kanssa yhteen.

        Jos kirjoittaa "monenko miehen käyttämä olet" niin se kertoo kyl niin negatiivisesta ihmissuhde/seksikäsityksestä, että sillä varmasti karkoittaa naiset. Mut se todennäkösesti on sen heiton tarkoituksenakin.


      • Ikis-M
        EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        Noi eksäjutut merkitsee ennen kaikkea kokemattomille miehille. Lapset on juttu, johon jokainen aikuinen on toivottavasti ottanut oman kantansa ja sit pyritään siihen että se kanta menee kumppanin kanssa yhteen.

        Jos kirjoittaa "monenko miehen käyttämä olet" niin se kertoo kyl niin negatiivisesta ihmissuhde/seksikäsityksestä, että sillä varmasti karkoittaa naiset. Mut se todennäkösesti on sen heiton tarkoituksenakin.

        Niinhän te luulette. Useimpia vain panoja hakevia ei varmaan haittaakaan mutta kyllä ne panomiehetkin vakiintumistarkoituksessa hakiessaan haluavat naisen olevan suhteellisen vähän käytetty.

        Niin no keksi parempi termi? Minusta tuö käyttäminen on aika hyvä kun jos laittaisi "monenko miehen spermaränninä ollut?" olisi minustakin aika karkeaa.


      • 8768768
        Ikis...M kirjoitti:

        Pitää vähän pahoitella tuota edellistä, otin vähän liian jyrkän linjan, onneksi otit huumorilla, kun se mitä tässä yritän selittää niin jos jossain vaiheessa vaikka sitten jonkun treffiprofiilin laadit niin minusta tuollainen listaus on ihan yhdentekevä ja siellä on juttuja jotka voidaan käsittää turn offinakin, esim:

        * olen voimakastahtoinen, mikä on sekä hyvä että huonoa.
        *olen impulsiivinen, mutta tajuan aika nopeasti mikä oikein ja mikä väärin
        *riitelen rakentavasti
        *pidän hauskaa ja nautin hetkistä
        *seksuaallisesti lähes estoton
        *minulla on vah a itsetunto, mikä on harvinaista naisilla :)
        *tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin
        *tarvitsen tilaa
        *olen kumppanin puolella aina, myös jos koen että hän tekee väärin
        *olen periksiantamaton, mutta kunnioitan kumppanin rajat
        *en siedä kontrollointia
        *mun kanssa ei tule tylsää


        Oli toi "*tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin" kahdesti näköjään, esim. siinä en voi ymmärtää että sinun yleisen oikeustajun voi ohittaa pelkästään sillä että on sun kumppani.

        Jätä listat vähemmälle ja kirjoita vaikka siitä miten kaunis ilma on ulkona niin et aseta turhia ennakko-odotuksia/luuloja. Kyllä ne tuollaisessa listassa olevat asiat selviää sille kumppanille ihan itsestäänkin ajan kanssa.

        Viddu sä oot itsekäs paska taas.. Tuo nainen jostain syystä täytyy ajaa pois, mutta kuitenkin olit itse päiväkausia sen 35v trollin lumoissa -ainostaan Lopezilta pöllityn kuvan takia!!!


      • ihmejuttua
        Ikis-M kirjoitti:

        Niinhän te luulette. Useimpia vain panoja hakevia ei varmaan haittaakaan mutta kyllä ne panomiehetkin vakiintumistarkoituksessa hakiessaan haluavat naisen olevan suhteellisen vähän käytetty.

        Niin no keksi parempi termi? Minusta tuö käyttäminen on aika hyvä kun jos laittaisi "monenko miehen spermaränninä ollut?" olisi minustakin aika karkeaa.

        Siis mitä? Oman kokemukseni mukaan ainakaan 30v miehiä ei kiinnosta kenenkään naisen käyttöaste. Johtopäätöksiä voidaan toki vetää vaikkapa naisen pukeutumisesta. Siinä vaiheessa on itsekin oltu pitkässä / pitkissä parisuhteissa, väliajat vähän hurviteltu.. Usein on lapsiakin. Käyttöastetta pähkäilee lähinnä nuoret pojat ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa.


      • lkisM
        8768768 kirjoitti:

        Viddu sä oot itsekäs paska taas.. Tuo nainen jostain syystä täytyy ajaa pois, mutta kuitenkin olit itse päiväkausia sen 35v trollin lumoissa -ainostaan Lopezilta pöllityn kuvan takia!!!

        Johan tuossa pahoittelin turhan karkeaa kommentointia. En tokikaan halua häntä pois ajaa mutta kun en tykkää tuollaisista listauksista ja tiedän hänen hyvänä kirjoittaja pystyvän parempaankin niin yritin antaa vinkkiä mikä toimii jos hän treffijuttujen kautta alkaa jossain vaiheessa miestä etsimään.


      • lkisM
        ihmejuttua kirjoitti:

        Siis mitä? Oman kokemukseni mukaan ainakaan 30v miehiä ei kiinnosta kenenkään naisen käyttöaste. Johtopäätöksiä voidaan toki vetää vaikkapa naisen pukeutumisesta. Siinä vaiheessa on itsekin oltu pitkässä / pitkissä parisuhteissa, väliajat vähän hurviteltu.. Usein on lapsiakin. Käyttöastetta pähkäilee lähinnä nuoret pojat ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa.

        Niinhän sinä luulet.


      • EräsSinkkuNainen kirjoitti:

        Noi eksäjutut merkitsee ennen kaikkea kokemattomille miehille. Lapset on juttu, johon jokainen aikuinen on toivottavasti ottanut oman kantansa ja sit pyritään siihen että se kanta menee kumppanin kanssa yhteen.

        Jos kirjoittaa "monenko miehen käyttämä olet" niin se kertoo kyl niin negatiivisesta ihmissuhde/seksikäsityksestä, että sillä varmasti karkoittaa naiset. Mut se todennäkösesti on sen heiton tarkoituksenakin.

        Niin tämä onkin aivan totta, sillä eipä ne naisen aikaisemmat miessuhteet häiritse koskaan meitä normaaleita miehiä, vaan ainoastaan näitä palstan kokemattomia ja naisetomuudesta kärsiviä ätmejä.

        Eikä kyllä varmasti se naisiin tutustuminen ole heillä helppoa, jos se heidän oma asenne on jo alusta asti tollainen, kun mitä se on.


      • 657435464
        lkisM kirjoitti:

        Johan tuossa pahoittelin turhan karkeaa kommentointia. En tokikaan halua häntä pois ajaa mutta kun en tykkää tuollaisista listauksista ja tiedän hänen hyvänä kirjoittaja pystyvän parempaankin niin yritin antaa vinkkiä mikä toimii jos hän treffijuttujen kautta alkaa jossain vaiheessa miestä etsimään.

        Joo, mutta kun me NAISET tykätään aina kaikista listoista.. Ei täällä kaiken tarvitse aina sua miellyttää..


      • lkisM
        657435464 kirjoitti:

        Joo, mutta kun me NAISET tykätään aina kaikista listoista.. Ei täällä kaiken tarvitse aina sua miellyttää..

        Joo ei mutta minusta on mukava keskustella asioista eikä tietenkään tarvitse miellyttää mutta voin antaa vinkkkejä kun jos te naiset haette seuraa niin onhan se hyvä tietää mikä miehiä miellyttää/ei miellytä vaikka miten itse tykkäisitte listailla.


      • Ikis...M kirjoitti:

        Pitää vähän pahoitella tuota edellistä, otin vähän liian jyrkän linjan, onneksi otit huumorilla, kun se mitä tässä yritän selittää niin jos jossain vaiheessa vaikka sitten jonkun treffiprofiilin laadit niin minusta tuollainen listaus on ihan yhdentekevä ja siellä on juttuja jotka voidaan käsittää turn offinakin, esim:

        * olen voimakastahtoinen, mikä on sekä hyvä että huonoa.
        *olen impulsiivinen, mutta tajuan aika nopeasti mikä oikein ja mikä väärin
        *riitelen rakentavasti
        *pidän hauskaa ja nautin hetkistä
        *seksuaallisesti lähes estoton
        *minulla on vah a itsetunto, mikä on harvinaista naisilla :)
        *tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin
        *tarvitsen tilaa
        *olen kumppanin puolella aina, myös jos koen että hän tekee väärin
        *olen periksiantamaton, mutta kunnioitan kumppanin rajat
        *en siedä kontrollointia
        *mun kanssa ei tule tylsää


        Oli toi "*tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin" kahdesti näköjään, esim. siinä en voi ymmärtää että sinun yleisen oikeustajun voi ohittaa pelkästään sillä että on sun kumppani.

        Jätä listat vähemmälle ja kirjoita vaikka siitä miten kaunis ilma on ulkona niin et aseta turhia ennakko-odotuksia/luuloja. Kyllä ne tuollaisessa listassa olevat asiat selviää sille kumppanille ihan itsestäänkin ajan kanssa.

        Totta. Ne selviää kumppanille. Tämän tarkoituksena oli pohtia, jotta se olisi selvä itsellenikin :) ja tarkoitus ollut, et moni muukin miettii itseään itseä varten. Itsetuntemus on hyvä olla. Mitäs itselläsi on naiselle annettavaa sovinismiasenteesi lisäksi, ootko koskaan miettinyt?


      • ketmitjaytmit
        lkisM kirjoitti:

        Joo ei mutta minusta on mukava keskustella asioista eikä tietenkään tarvitse miellyttää mutta voin antaa vinkkkejä kun jos te naiset haette seuraa niin onhan se hyvä tietää mikä miehiä miellyttää/ei miellytä vaikka miten itse tykkäisitte listailla.

        Turhaa, koska et ole itse ainakaan tässä ketjussa kirjoittavia naisia miellyttävä mies.


      • lkisM
        N38 kirjoitti:

        Totta. Ne selviää kumppanille. Tämän tarkoituksena oli pohtia, jotta se olisi selvä itsellenikin :) ja tarkoitus ollut, et moni muukin miettii itseään itseä varten. Itsetuntemus on hyvä olla. Mitäs itselläsi on naiselle annettavaa sovinismiasenteesi lisäksi, ootko koskaan miettinyt?

        Naisviha ja pikkupili, tarviiko muuta?


      • lkisM
        N38 kirjoitti:

        Totta. Ne selviää kumppanille. Tämän tarkoituksena oli pohtia, jotta se olisi selvä itsellenikin :) ja tarkoitus ollut, et moni muukin miettii itseään itseä varten. Itsetuntemus on hyvä olla. Mitäs itselläsi on naiselle annettavaa sovinismiasenteesi lisäksi, ootko koskaan miettinyt?

        Tietysti nainen saa kiltin & kunnollisen miehen. Ymmärrän toki ettei kilttys & kunnollisuus ole kovin arvostettua naisten keskuudessa niin saa sitten itse tehdä päätöksensä jos/kun tutustuu, ihan sama.


      • lkisM kirjoitti:

        Naisviha ja pikkupili, tarviiko muuta?

        Pikkupili nyt sun oma keksintö itsestäsi. Se on teidän, miesten harhaluulo, että naiselle koko on niin tärkeä. Ehkä jollekin, muttei kaikille. Yli90% naisista yhdynnällä ei ole merkitystä orgasmin saamista varten. Ne muut taidot ja kyky tehdä seksistä elämyksellistä, ovat elimen kokoa reippaasti tärkeämpiä :)

        Naisviha... et todennäköisesti viha naisia, en usko siihen. Olet ehkä tyytymätön itseesi, elämääsi ja tilanteeseesi ja ehkä löysit peilauskohteen, joka on nainen. Koska mahdollisesti koet että kaikki pahaa elämässäsi on aiheuttanut nainen... en toki ajattele, että kirjoittamani sinuun päde, en tunne sinua, mutta epäilyttää asian olevan niin. Olenko kauheasti väärässä? Jos oon, niin nistä ajattelet naisvihasi johtuvan?


      • teerfrefreffr
        N38 kirjoitti:

        Pikkupili nyt sun oma keksintö itsestäsi. Se on teidän, miesten harhaluulo, että naiselle koko on niin tärkeä. Ehkä jollekin, muttei kaikille. Yli90% naisista yhdynnällä ei ole merkitystä orgasmin saamista varten. Ne muut taidot ja kyky tehdä seksistä elämyksellistä, ovat elimen kokoa reippaasti tärkeämpiä :)

        Naisviha... et todennäköisesti viha naisia, en usko siihen. Olet ehkä tyytymätön itseesi, elämääsi ja tilanteeseesi ja ehkä löysit peilauskohteen, joka on nainen. Koska mahdollisesti koet että kaikki pahaa elämässäsi on aiheuttanut nainen... en toki ajattele, että kirjoittamani sinuun päde, en tunne sinua, mutta epäilyttää asian olevan niin. Olenko kauheasti väärässä? Jos oon, niin nistä ajattelet naisvihasi johtuvan?

        Ei kun se oli trolli tuossa välissä, omasta pilistään halusi kertoa eikä mun pilissä ole ongelmaa, varmaan yli keskitason. Noita trolleja kannattaa oppia suodattamaan.

        Ai, olet sitten kyökkipsykologi? Minähän en vihaa naisia, arvostan jopa aikalailla semmoisia jotka on minusta "kunnollisia" ja sitten niitä saatan arvostella jotka ei ole mutten suinkaan heitäkään vihaa.

        trolli näköjään noita nikkejäkin rekkailee, tehnyt jo monta tänään. niin taidan siirtyä satunnaisiin merkkeihin.


      • Ikis...M kirjoitti:

        Pitää vähän pahoitella tuota edellistä, otin vähän liian jyrkän linjan, onneksi otit huumorilla, kun se mitä tässä yritän selittää niin jos jossain vaiheessa vaikka sitten jonkun treffiprofiilin laadit niin minusta tuollainen listaus on ihan yhdentekevä ja siellä on juttuja jotka voidaan käsittää turn offinakin, esim:

        * olen voimakastahtoinen, mikä on sekä hyvä että huonoa.
        *olen impulsiivinen, mutta tajuan aika nopeasti mikä oikein ja mikä väärin
        *riitelen rakentavasti
        *pidän hauskaa ja nautin hetkistä
        *seksuaallisesti lähes estoton
        *minulla on vah a itsetunto, mikä on harvinaista naisilla :)
        *tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin
        *tarvitsen tilaa
        *olen kumppanin puolella aina, myös jos koen että hän tekee väärin
        *olen periksiantamaton, mutta kunnioitan kumppanin rajat
        *en siedä kontrollointia
        *mun kanssa ei tule tylsää


        Oli toi "*tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin" kahdesti näköjään, esim. siinä en voi ymmärtää että sinun yleisen oikeustajun voi ohittaa pelkästään sillä että on sun kumppani.

        Jätä listat vähemmälle ja kirjoita vaikka siitä miten kaunis ilma on ulkona niin et aseta turhia ennakko-odotuksia/luuloja. Kyllä ne tuollaisessa listassa olevat asiat selviää sille kumppanille ihan itsestäänkin ajan kanssa.

        Ja kyllä, tuen kumppaniani ja olen hänen puolella, vaikken hyväksyisikään hänen tekoa. Tuen olemalla läsnä, kuuntelemalla, tsemppaamalla ja välittämällä, jos hänen ratkaisunsa osoittautuvatkin vääriksi. En ole koskaan kumppanini vastaan.

        Tämä on ehkä vaikeaa käsittää, mitä tarkoitan. Mä ajattelen elämästä niin, että jokaisella on oikeus päättää omista asioista itse. Kumppanini ja mun läheiset ihmiset tekevät heidän virheensä. Se on heidän polkunsa. Itse, en kuitenkaan torju, enkä jätä kumppania virheensä takia. Rakastan, vaikken hyväksyisikään tekoja. Olen kuitenkaan vastuussa itsestäni ja omasta toiminnastani ja tukeni, ei tarkoita, että olisin tekemässä jotakin laitonta yms. Ääähhh. ajatuyksia on vaikeaa pukea sanoiksi :D lisäksi ku on vielä ulkomaalainen :D


      • teerfrefreffr kirjoitti:

        Ei kun se oli trolli tuossa välissä, omasta pilistään halusi kertoa eikä mun pilissä ole ongelmaa, varmaan yli keskitason. Noita trolleja kannattaa oppia suodattamaan.

        Ai, olet sitten kyökkipsykologi? Minähän en vihaa naisia, arvostan jopa aikalailla semmoisia jotka on minusta "kunnollisia" ja sitten niitä saatan arvostella jotka ei ole mutten suinkaan heitäkään vihaa.

        trolli näköjään noita nikkejäkin rekkailee, tehnyt jo monta tänään. niin taidan siirtyä satunnaisiin merkkeihin.

        Höh... sorry. Mä en vielä ehkä osaa suhtautua trolleihin, enkä tunnista niitä :) täytyy olla tarkempi jatkossa :)


      • ffffrerefr
        N38 kirjoitti:

        Ja kyllä, tuen kumppaniani ja olen hänen puolella, vaikken hyväksyisikään hänen tekoa. Tuen olemalla läsnä, kuuntelemalla, tsemppaamalla ja välittämällä, jos hänen ratkaisunsa osoittautuvatkin vääriksi. En ole koskaan kumppanini vastaan.

        Tämä on ehkä vaikeaa käsittää, mitä tarkoitan. Mä ajattelen elämästä niin, että jokaisella on oikeus päättää omista asioista itse. Kumppanini ja mun läheiset ihmiset tekevät heidän virheensä. Se on heidän polkunsa. Itse, en kuitenkaan torju, enkä jätä kumppania virheensä takia. Rakastan, vaikken hyväksyisikään tekoja. Olen kuitenkaan vastuussa itsestäni ja omasta toiminnastani ja tukeni, ei tarkoita, että olisin tekemässä jotakin laitonta yms. Ääähhh. ajatuyksia on vaikeaa pukea sanoiksi :D lisäksi ku on vielä ulkomaalainen :D

        Se vaan näytti vähän hassulta siinä lyhyenä mutta kyllä nyt ehkä ymmärrän mitä tarkoitat. Tuet esim. jos haluaa ottaa riskin esim. yritystoiminnassa etkä sitten tuomitse jos meneekin kiville. Ihan hyvä varmaan noin ettei lähde lyömään lyötyä tilanteessa jossa muutenkin on epäonnistumisen tunteita.


      • Kyllä pilin koko huolettaa suuntaan taikka toiseen..

        Rupeaa kuumottamaan jos nainen kuvailee jonku 5tuuman pikku nakin sopivaksi. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä pilin koko huolettaa suuntaan taikka toiseen..

        Rupeaa kuumottamaan jos nainen kuvailee jonku 5tuuman pikku nakin sopivaksi. :D

        En ymmärtänyt koskaan teitä miehiä tässä asiassa :D Naiset nauttii ja saavat orgasmia, siis suurin osa, muusta kuin jynssäyksestä :D. Yleensä runsaan varustuksen omaavat miehet, ovat niin täynnä sitä... itseään, että ajattelevat naisen laukeavan, jo elimen näkemisestä. Asia ei kuitenkaan ole niin. Seksi ei ainakaan minua houkuttele, jos se on sitä 1 min pussaamista, 2 min hyväilyä ja 10 min jynssäämistä. Itse esim pidän kovasti kaikesta leikkimisestä ja seksi on mielestäni kiva. Kaikesta tylsintä on, jos miehen käsitys seksistä on, että se on tyhjentymistä varten suunniteltu toimenpide. :) Ja hyvässä seksissä ei elimen koko vaikuta. Vaatimattomammankokoisen elimen omistaja voi tyydyttää naista käyttämällä leluja, jos naiselle elimen koko on hyvin tärkeää. :D

        Mut tää on nyt mun mielipide, joka nojaa omaan ja ystäväneisten kokemuksiin :D Ihmisiä on toki erilaisia.


      • N38 kirjoitti:

        En ymmärtänyt koskaan teitä miehiä tässä asiassa :D Naiset nauttii ja saavat orgasmia, siis suurin osa, muusta kuin jynssäyksestä :D. Yleensä runsaan varustuksen omaavat miehet, ovat niin täynnä sitä... itseään, että ajattelevat naisen laukeavan, jo elimen näkemisestä. Asia ei kuitenkaan ole niin. Seksi ei ainakaan minua houkuttele, jos se on sitä 1 min pussaamista, 2 min hyväilyä ja 10 min jynssäämistä. Itse esim pidän kovasti kaikesta leikkimisestä ja seksi on mielestäni kiva. Kaikesta tylsintä on, jos miehen käsitys seksistä on, että se on tyhjentymistä varten suunniteltu toimenpide. :) Ja hyvässä seksissä ei elimen koko vaikuta. Vaatimattomammankokoisen elimen omistaja voi tyydyttää naista käyttämällä leluja, jos naiselle elimen koko on hyvin tärkeää. :D

        Mut tää on nyt mun mielipide, joka nojaa omaan ja ystäväneisten kokemuksiin :D Ihmisiä on toki erilaisia.

        :D Kyllä ne naiset tykkää siitä täyteläisestä tunteesta ja iso penis on uhkaavampi. :D

        Iso osa tuosta hommastahan tapahtuu siellä päänsisässä.

        Siinä on se tyhjentyminen aika keskeinen asia. :D

        Jotenki hölmöä että joutuu käyttään leluja.


      • Eräkettu kirjoitti:

        :D Kyllä ne naiset tykkää siitä täyteläisestä tunteesta ja iso penis on uhkaavampi. :D

        Iso osa tuosta hommastahan tapahtuu siellä päänsisässä.

        Siinä on se tyhjentyminen aika keskeinen asia. :D

        Jotenki hölmöä että joutuu käyttään leluja.

        Ei ole hölmöä :D ei kaikki naiset tykkää. Minä en tykkää. Lisäksi jos penis on yli 20 cm se satuttaa, koska naisen emätin on 10-14 cm. Mutta toki jotkut tykkää :D


      • N38 kirjoitti:

        Ei ole hölmöä :D ei kaikki naiset tykkää. Minä en tykkää. Lisäksi jos penis on yli 20 cm se satuttaa, koska naisen emätin on 10-14 cm. Mutta toki jotkut tykkää :D

        Tietääkseni se emätin laajenee naisen kiihoittuessa. :)


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tietääkseni se emätin laajenee naisen kiihoittuessa. :)

        no ei se nyt mahdottomia laajenee :D aattele jos miehen varustus on 25 cm ja naisen emätin 10 cm... niin ei se tiiätkö millään 15 cm laajene XD


      • N38 kirjoitti:

        no ei se nyt mahdottomia laajenee :D aattele jos miehen varustus on 25 cm ja naisen emätin 10 cm... niin ei se tiiätkö millään 15 cm laajene XD

        Joo mutta aikas monella on paljon pidempi penis kuin 14senttiä.. :D

        On mullaki yli 20senttiä.. Kyllä seki pitää saada sisään. :D




      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä mie nuo jo tiiän...

        Sanon vaan että on niitä isompiakin ja se emätin kuitenki onnistuu mukautumaan.

        Niin ja moni nainen välttää yhdyntää ;D totta kyllä tuokin mitä sanoit :). Mun pointtini ollut, ettei elimen koko ratkaise, eikä määrittele miestä petikumppanina ;)


      • N38 kirjoitti:

        Niin ja moni nainen välttää yhdyntää ;D totta kyllä tuokin mitä sanoit :). Mun pointtini ollut, ettei elimen koko ratkaise, eikä määrittele miestä petikumppanina ;)

        Jos on kyse jostain syvemmästä. :)

        On tuolla semmosia hirmujaki joita kiehtoo suuresti vain ja ainoastaan se iso penis. :D


      • Varmasti on :) tarinoita erilaisia toki on olemassa :D


    • No meikässä nainen saa..

      Ison, vihamielisen, pitkäkarvasen, jatkuvasti kiimassa olevan person. :D

      • miksmiks

        Miks oot vihainen?


      • miksmiks kirjoitti:

        Miks oot vihainen?

        Koska tekee mieli. :D


      • Kuulostat kivakta :) haasteelta jollekkin naiselle :)


      • N38 kirjoitti:

        Kuulostat kivakta :) haasteelta jollekkin naiselle :)

        Oon koko ajan läähättämässä ja yrittämässä hameenalle. :D

        Ei pysty nainen ees sitomaan kengännauhojaan.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Oon koko ajan läähättämässä ja yrittämässä hameenalle. :D

        Ei pysty nainen ees sitomaan kengännauhojaan.

        Hehheh, kyl se jossakin vaiheessa elämää helpottaa :D


      • No ei oo vielä helpottanu. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No ei oo vielä helpottanu. :D

        no ei sul varmaan ikää vielä tarpeeksi :D


      • N38 kirjoitti:

        no ei sul varmaan ikää vielä tarpeeksi :D

        Niin en mie vielä nelikymppinen ole..

        Saattaa se pysyä aika vauhikkaana siihenki asti.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin en mie vielä nelikymppinen ole..

        Saattaa se pysyä aika vauhikkaana siihenki asti.

        No varmaan pysyy :D ja ylikin :D mut jossakin vaiheessa jo terveys, sydänvaivat yms tulee vastaan ;D eli nauti hetkistäsi :D


      • N38 kirjoitti:

        No varmaan pysyy :D ja ylikin :D mut jossakin vaiheessa jo terveys, sydänvaivat yms tulee vastaan ;D eli nauti hetkistäsi :D

        Sehän on aikamoista kuntoilua. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sehän on aikamoista kuntoilua. :D

        On joo, mut miehillä, kun tarpeeksi ikää tulee, niin tulee kaikkia prostata juttuja, sydän riestää yms :D sairaanhoitaja ku oon, tiedän :D mut sul on onneksi vielä reippaasti aikaa nauttia hetkistäsi ;:D


      • N38 kirjoitti:

        On joo, mut miehillä, kun tarpeeksi ikää tulee, niin tulee kaikkia prostata juttuja, sydän riestää yms :D sairaanhoitaja ku oon, tiedän :D mut sul on onneksi vielä reippaasti aikaa nauttia hetkistäsi ;:D

        Ei kait jollaki perusterveellä miehellä niitä sairauksia ole. :(


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei kait jollaki perusterveellä miehellä niitä sairauksia ole. :(

        Sitä kun ei meistä kukaan tiedä, mikä meitä vanhuudessa oottaa :)


      • N38 kirjoitti:

        Sitä kun ei meistä kukaan tiedä, mikä meitä vanhuudessa oottaa :)

        En ainakaan ole kovin tietoinen mistään isoista ongelmista. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        En ainakaan ole kovin tietoinen mistään isoista ongelmista. :D

        Sitä mä sanonkin, nauti nyt hetkistä, kun et tiiä mitä vanhana edessä :D ota kaikesta ilon irti :D


      • N38 kirjoitti:

        Sitä mä sanonkin, nauti nyt hetkistä, kun et tiiä mitä vanhana edessä :D ota kaikesta ilon irti :D

        Pitää siis jahdata kevytkenkäisiä naisia? :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pitää siis jahdata kevytkenkäisiä naisia? :D

        tai sitten löytää naispuolisen seksipedon ja jahdata sitä ;D


      • N38 kirjoitti:

        tai sitten löytää naispuolisen seksipedon ja jahdata sitä ;D

        :D Ovat vaan aika kovalla käytöllä olleet. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        :D Ovat vaan aika kovalla käytöllä olleet. :D

        MIten niin? Ja mikä tarkoittaa kovalla käytöllä? Onko se 1-5 seksikumppania, 5-10, 10-20 jne... Mikä se kova käyttö siis mielestäsi on :D jos nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitat :D


      • N38 kirjoitti:

        MIten niin? Ja mikä tarkoittaa kovalla käytöllä? Onko se 1-5 seksikumppania, 5-10, 10-20 jne... Mikä se kova käyttö siis mielestäsi on :D jos nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitat :D

        Tarpeeksi että on saanu kyläpyörän maineen..

        Joillaki näistä vauhtimimmeistä on ollu satoja kumppaneita. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tarpeeksi että on saanu kyläpyörän maineen..

        Joillaki näistä vauhtimimmeistä on ollu satoja kumppaneita. :D

        Oho, sata kumppania viestii kokemuksesta :) varmaan ovat taitavia :)


      • N38 kirjoitti:

        Oho, sata kumppania viestii kokemuksesta :) varmaan ovat taitavia :)

        Viestii sukupuolitaudeista ja siitä että mirri näyttää taistelukentältä..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Viestii sukupuolitaudeista ja siitä että mirri näyttää taistelukentältä..

        No ulkonäkö on meillä kaikilla oma, mutta sukupuolitaudeilta voi suojautua käyttämällä kondomia :D


      • N38 kirjoitti:

        No ulkonäkö on meillä kaikilla oma, mutta sukupuolitaudeilta voi suojautua käyttämällä kondomia :D

        Ja se pakkaa unohtumaan näiltä vauhtimimmeiltä..

        :D


      • rtrjdyfhgtrd

        Väki vähenee koko aika.
        Et sillee.


    • MunLaisen.. ;P

    • koulukiusattu78

      Mulla on niin surkku itsetunto, että ajattelen olevani pelkkä riesa miehelle ja siks en parisuhteisiin ole koskaan pyrkinyt. =(

      • Miksi ajattelet olevasi riesa?


      • koulukiusattu78
        N38 kirjoitti:

        Miksi ajattelet olevasi riesa?

        On mielialaongelmia, huono itsetunto, ujous, seksuaalisuus ongelmia, tällast kaikkee kivaa. Niin ja pullukka oon toki myös.


      • koulukiusattu78 kirjoitti:

        On mielialaongelmia, huono itsetunto, ujous, seksuaalisuus ongelmia, tällast kaikkee kivaa. Niin ja pullukka oon toki myös.

        Sä oot ihana sellaisena kuin olet. Et ole valinnut mielialaongelmia itsellesi, niitä vain on. Mutteivät ne tee susta huonoa ihmistä, riesaa. Ujous on söpöä naisessa, voi osaisinpa itsekin olla :) se on vain hyvä juttu :) seksuaallisuus... ootko kuullut seksuaaliterapeutista? Kannattaa käydä pari kolme kertaa. Seksuaallisuus on tärkeä osa sinua, et ole riesa, et vain ehkä ole tutustunut itseesi tarpeeksi, etkä löytänyt kaikkea ihanaa mitä sinussa on. Jos nyt kysyn, mitä ihanaa sinussa on? Mistä tykkäät itsessäsi? Mikä rakastettavaa sinussa on? Mitä vastaisit minulle? Jos et löytäisi paljon, se ei tarkoita, ettei kaikkea ihanaa olisi sinussa, vaan sen, ettee ole tutustunut itseesi vielä hyvin :) Pullukka... Jos ylipainosi haittaa sinua, sinä olet se, joka voi tehdä asialle jotain. Jos se ei haittaa sinua itseäsi, niin moni mies tykkää naisista, joilla on muutakin kuin nahkaa luiden ympärillä :)

        Tsemppiä! Sinussa on ihan varmasti paljon hyvää, kaunista ja rakastettavaa. Et ole riesa. Se oikea tyyppi on sinua varten jossakin. Kunhan löydät itseäsi ja opettelet pikkuhiljaa rakastamaan itseäsi, niin näet silloin kuinka rakastettava olet ja muutkin huomaavat sen.


        tässä on hyvä blogi, kannattaa lukea muitakin juttuja sieltä :)

        http://mielenihmeet.fi/rakasta-itseasi-ja-salli-muiden-rakastaa-sinua/


      • koulukiusattu78 kirjoitti:

        On mielialaongelmia, huono itsetunto, ujous, seksuaalisuus ongelmia, tällast kaikkee kivaa. Niin ja pullukka oon toki myös.

        Minusta olet sopiva ja erittäin hellän miehen arvoinen.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Voin vain sanoa että nainen saisi turvallisen miehen joka pitää huolen naisesta. Tekisin kotihommia ja olisin naiselle se tuki ja turva enkä jättäisi naista yksin.

      • Tämä kuullostaa kivalta! Nämä ovat todella tärkeitä parisuhteessa!


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olipas muuten aloittajalla paljon hyviä puolia itsestään mutta miksi aloittaja on yksin jos on kerta noinkin täydellinen nainen? Ettei vaan aloittaja olisi niiden komeiden jännämiesten perään eikä kelpuuta lainkaan kunnollista miestä. Sitä on hyvä kehua itseään millainen on mutta tärkeintä on että millaisen kumppanin itse haluaa koska naiset aina valitsee miehen. Mies ei voi siis tietää millaisen naisen saa ja siinä suhteessa ne omat hyvät puolet ei päde jos toinen ei ole sellainen unelma josta haaveilee.

      • Olen yksin, koska en ole tavannut vielä sitä miestä, joka on "ihmiseni" :D Tässä jossakin alempana kerroin myös millaista miestä itse kaipaisin. Minulle fyysiset ominaisuudet eivät ole yhtä tärkeät miehessä, kui henkiset ominaisuudet. Toki on asioita, pinnallisiakin, jotka miellyttävät, mutteivät pinnalliset asiat merkitse minulle mitään, jos tapaan ihmisen, joka on Ihminen. Hyvä ihminen.


      • N38 kirjoitti:

        Olen yksin, koska en ole tavannut vielä sitä miestä, joka on "ihmiseni" :D Tässä jossakin alempana kerroin myös millaista miestä itse kaipaisin. Minulle fyysiset ominaisuudet eivät ole yhtä tärkeät miehessä, kui henkiset ominaisuudet. Toki on asioita, pinnallisiakin, jotka miellyttävät, mutteivät pinnalliset asiat merkitse minulle mitään, jos tapaan ihmisen, joka on Ihminen. Hyvä ihminen.

        Sitä paitsi en ole täydellinen, en lähelläkään. Olen monesti itsepäinen, impulsiivinen... mutta kuitenkin hyväntahtoinen. Minulta puuttuu katkeruus ja kateus kokonaan, en käsitä miltä ne tuntuvat ja olen kysellyt muilta miltä ne tuntuvat. Minusta on tärkeää, ettei mun tuleva kumppanikaan potee niitä tuntemuksia, vaan hänen asenteensa elämään estää katkeruuden ja kateuden tunteiden syntymästä.


      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Jos olis sunlaisia naisia enemmän niin ätmit kuolis sukupuuttoon äkkiä


      • Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Jos olis sunlaisia naisia enemmän niin ätmit kuolis sukupuuttoon äkkiä

        On meitä. Paljonkin. On toki erilaisiakin. Miehiäkin on erilaisia. Monella heikko itsetunto. Voi kun ihmiset ymmärtäisivät, että jpkainen on omalla tavallansa hyvä ja kaunis ja tutkisivat sisintänsä enemmän, sekä yrittäisivät ymmärtää myös muita :) olis maailma ihanampi paikka elää


      • Outo_ämmä
        N38 kirjoitti:

        On meitä. Paljonkin. On toki erilaisiakin. Miehiäkin on erilaisia. Monella heikko itsetunto. Voi kun ihmiset ymmärtäisivät, että jpkainen on omalla tavallansa hyvä ja kaunis ja tutkisivat sisintänsä enemmän, sekä yrittäisivät ymmärtää myös muita :) olis maailma ihanampi paikka elää

        Nytkö alkoi se hurskastelu? Vasta olet itse tehnyt listan miehestä mikä oli kovin ulkonäköpainotteinen! Joten ole hyvä äläkä hurskastele siinä.


      • Kiltti-ja-kunnollinen
        N38 kirjoitti:

        On meitä. Paljonkin. On toki erilaisiakin. Miehiäkin on erilaisia. Monella heikko itsetunto. Voi kun ihmiset ymmärtäisivät, että jpkainen on omalla tavallansa hyvä ja kaunis ja tutkisivat sisintänsä enemmän, sekä yrittäisivät ymmärtää myös muita :) olis maailma ihanampi paikka elää

        No jos naiset haluais tutustua ätmien sisimpään eikä ulkokuoreen niin tälläkään palstalla ei olisi yhtään ätmiä.


      • Outo_ämmä kirjoitti:

        Nytkö alkoi se hurskastelu? Vasta olet itse tehnyt listan miehestä mikä oli kovin ulkonäköpainotteinen! Joten ole hyvä äläkä hurskastele siinä.

        Mikä on ulkonäköpainetteinen... Pituus...


      • 121212121212
        N38 kirjoitti:

        Mikä on ulkonäköpainetteinen... Pituus...

        Älä viitsi valehdella meille palstakonkareille.

        Totta kai olet ulkonäköpainotteinen. Kaikki naiset sanovat etteivät ole ulkonäköpainotteisia, mutta pari pikku vaatimusta olisi - ja ne ovat tismalleen samoja kuin muillakin naisilla.

        Pituus on yksi niistä. Kaikki muutkin naiset, pitkät JA lyhyet, haluavat niitä samoja pitkiä miehiä.

        Tuo on vähän kuin min väittäisin etten ole ulkonäköpainotteinen, kunhan nainen nyt on nuoren (25v tai alle) näköinen, hoikka, tiimalasivartaloinen ja omaa vähintään C-kupin kinteät tissit.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella meille palstakonkareille.

        Totta kai olet ulkonäköpainotteinen. Kaikki naiset sanovat etteivät ole ulkonäköpainotteisia, mutta pari pikku vaatimusta olisi - ja ne ovat tismalleen samoja kuin muillakin naisilla.

        Pituus on yksi niistä. Kaikki muutkin naiset, pitkät JA lyhyet, haluavat niitä samoja pitkiä miehiä.

        Tuo on vähän kuin min väittäisin etten ole ulkonäköpainotteinen, kunhan nainen nyt on nuoren (25v tai alle) näköinen, hoikka, tiimalasivartaloinen ja omaa vähintään C-kupin kinteät tissit.

        No mä kyllä ulkonäöstä mainitsin VAIN pituuden. Eikä sekään ratkaiseva ole.

        Usko jo. Mä en ole tyypillinen nainen. Olen eri kulttuurista. Mul on eri näkemykset. En sijoitu tilastoihin niin, kuin luulet meidän kaikkien naisten sijoittuvan sinne.


    • Tuo mustasukkaisuus..

      Naisesta saa olla mustasukkainen. :D

      • Ei kuitenkaan sairaallollisesti ;D luottamusta täytyy olla :D


      • N38 kirjoitti:

        Ei kuitenkaan sairaallollisesti ;D luottamusta täytyy olla :D

        Saa kait morsiamen kuitenki lukita torniin? :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Saa kait morsiamen kuitenki lukita torniin? :D

        No silloin on ainakin helpompi luottaa xD


      • N38 kirjoitti:

        No silloin on ainakin helpompi luottaa xD

        Pysyy ainaki aisoissa. :D

        Tai sitten burka päälle.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pysyy ainaki aisoissa. :D

        Tai sitten burka päälle.

        Näinpä....

        *pelottava oot * xD


      • N38 kirjoitti:

        Näinpä....

        *pelottava oot * xD

        Niin oon.. :D

        Mitähän sie miettisit jos sun miehes pyörii semmosten naisten kanssa joita sie et tunne?

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin oon.. :D

        Mitähän sie miettisit jos sun miehes pyörii semmosten naisten kanssa joita sie et tunne?

        :D

        Uskoisin, mitä hän kertoo. Luottaisin, kunnes epäluottamus olisi tarpeen. Tyhmä en kyl ole :)


      • N38 kirjoitti:

        Uskoisin, mitä hän kertoo. Luottaisin, kunnes epäluottamus olisi tarpeen. Tyhmä en kyl ole :)

        Mutta varmaan tarvis jollaki tasolla tuntea heidät? :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mutta varmaan tarvis jollaki tasolla tuntea heidät? :D

        No tietenkin olisin halunnut, että mies esittää meitä toisillemme :)


      • N38 kirjoitti:

        No tietenkin olisin halunnut, että mies esittää meitä toisillemme :)

        Ja antaa se tietynlaista kartotusta minkälaisten mimmien kanssa he hengaa. :D


    • MrPheenis

      - Pikkutarkka
      - Täydellisyyden tavoittelija
      - Äkkipikainen
      - Ailahteleva
      - Hyväntahtoinen
      - Tuppisuinen
      - Unelias
      - Levoton
      - Syrjäänvetäytyvä
      - Älykäs
      - Ujo
      - Pitkäjänteinen
      - Hajamielinen
      - Lyhytmunainen
      - 184 centtinen
      - 103 kiloinen

    • No niin, nyt jos olisi aikaa kirjoitella kunnon vastaus. Minkälaisen kumppanin minusta saa?

      -Olen luotettava ja uskollinen, en edes huomaa muita, kun olen suhteessa
      -Olen hyvä ja mielenkiintoinen keskustelija
      -Minun kanssani voi tehdä mitä vaan, olen spontaani ja innostun helposti uusista asioista
      -Hyppään asioihin täysillä mukaan. Jos päädyn suhteeseen, ei minun sitoutumisen tasoa tarvitse kyseenalaistaa
      -Pidän läheisyydestä, osaan rauhoittua kiireettömiin sohvahetkiin
      -En pidä riitelystä enkä konflikteista. Haluan selvittää asiat rakentavasti. En huuda enkä pidä mykkäkoulua
      -Ruokahetket ovat minulle tärkeitä. On kiva laittaa toisen kanssa ruokaa yhdessä
      -Olen joskus aika rasittava ajanhallinnassani. Myöhästelen ja unohdan aikataulut
      -Olen hajamielinen. Hukkaan tavaroita. Joskus toisen on vaikea käsittää, miten kotiavaimen voi kadottaa totaalisesti muutamassa minuutissa. Tässä en edes pysty kehittymään. Tämä liittyy ihan ajatuksenjuoksuuni ja sitä ei voi hallita
      -Tunnistan aika hyvin omat heikkouteni
      -Olen aika rasittava, jos haluan keskustella jonkun ristiriita-asian loppuun. Haluan tulla ymmärretyksi ja käännän ja väännän asiaa liiallisuuksiin.
      -Nälkäisenä (tai kun verensokerit ovat alhaalla) saatan hermoilla ja tiuskia
      -Siedän aikatauluja huonosti ja ne saattavat aiheuttaa hetkellistä tuskailua ja ärsyyntymistä (esimerkkinä juhliin laittautuminen, en tarkoita esim. töihin lähtöä)
      -Olen energinen ja positiivinen. Olen hauska ja eläväinen, vauhdikas. Saan toisen helposti hyvälle tuulelle. Minussa on kuitenkin kaksi täysin vastakohtaista puolta. Eli toistaalta:
      -Saatan uppoutua syvälle ajatuksiini, jolloin olen etäinen ja huonosti tavoitettava, en ole läsnä
      -En ole toisesta riippuvainen, mutta haluan rakentaa syvän kumppanuuden toisen kanssa
      -Kannusta ja tsemppaan. Parisuhteessa ollaan tiimi
      -Parisuhteessa olen mieheni kanssa kuin paita ja peppu
      -Annan toiselle paljon hellyyttä, tykkään olla iholla
      -Osaan olla seksikäs, söpö tai naapurintyttö, saan miehen hulluksi minusta

      Tämä jäi nyt kuitenkin aika vajavaiseksi ja mielenkiinnottomaksi vastaukseksi. En saanut aiheeseen oikein kunnon otetta ja kyllästyin lopulta. 😏

      • Tämä oli kiva kuvaus :) olet varmasti kiva ja mukava nainen :) hauska huomata, että löydän monessa kuvauksessasi myös itseäni :) kivasti avartaa ajatuksia, kun lukee muiden kuvauksia, mielipiteitä ja kokemuksia :)


      • Teknokeissi
        N38 kirjoitti:

        Tämä oli kiva kuvaus :) olet varmasti kiva ja mukava nainen :) hauska huomata, että löydän monessa kuvauksessasi myös itseäni :) kivasti avartaa ajatuksia, kun lukee muiden kuvauksia, mielipiteitä ja kokemuksia :)

        Mjoo

        Itse taas en löytänyt kuin yhden kohdan, jossa poikkeamaa ei ollut, ja se oli tuo verensokerin vähyydestä johtuva äksyily ja nitinä.

        (Hihitystä)

        😬


      • Teknobrunssi
        Teknokeissi kirjoitti:

        Mjoo

        Itse taas en löytänyt kuin yhden kohdan, jossa poikkeamaa ei ollut, ja se oli tuo verensokerin vähyydestä johtuva äksyily ja nitinä.

        (Hihitystä)

        😬

        Mulla on tässä kyllä aamiaista jo.

        (Naurua)

        😬


      • Perusjuttuja

        •"-En pidä riitelystä enkä konflikteista."

        •"-Olen aika rasittava, jos haluan keskustella jonkun ristiriita-asian loppuun. Haluan tulla ymmärretyksi ja käännän ja väännän asiaa liiallisuuksiin."

        Aika törkeä ristiriita noissa kommenteissasi, mutta naisen logiikalla juttu lienee selitettävissä helpostikin. Naimisissa olleena voin sanoa että hyvin tuttua ja äärimmäisen tuskastuttavaa.

        •"-Olen joskus aika rasittava ajanhallinnassani. Myöhästelen ja unohdan aikataulut"

        •"-Siedän aikatauluja huonosti ja ne saattavat aiheuttaa hetkellistä tuskailua ja ärsyyntymistä (esimerkkinä juhliin laittautuminen, en tarkoita esim. töihin lähtöä)"

        Niin raivostuttavan tuttua, eikö muunlaisia naisia olekaan?

        •"-Olen hajamielinen. Hukkaan tavaroita. Joskus toisen on vaikea käsittää, miten kotiavaimen voi kadottaa totaalisesti muutamassa minuutissa. Tässä en edes pysty kehittymään. Tämä liittyy ihan ajatuksenjuoksuuni ja sitä ei voi hallita."

        Jeesus kristus, olen hukannut elämästäni vähintään 200 tuntia tehollista elinaikaa etsimällä äxäni hukkaamia avaimia, lompakoita, sateenvarjoja, luottokortteja jne jne. Ei ikinä enää.


      • Perusjuttuja kirjoitti:

        •"-En pidä riitelystä enkä konflikteista."

        •"-Olen aika rasittava, jos haluan keskustella jonkun ristiriita-asian loppuun. Haluan tulla ymmärretyksi ja käännän ja väännän asiaa liiallisuuksiin."

        Aika törkeä ristiriita noissa kommenteissasi, mutta naisen logiikalla juttu lienee selitettävissä helpostikin. Naimisissa olleena voin sanoa että hyvin tuttua ja äärimmäisen tuskastuttavaa.

        •"-Olen joskus aika rasittava ajanhallinnassani. Myöhästelen ja unohdan aikataulut"

        •"-Siedän aikatauluja huonosti ja ne saattavat aiheuttaa hetkellistä tuskailua ja ärsyyntymistä (esimerkkinä juhliin laittautuminen, en tarkoita esim. töihin lähtöä)"

        Niin raivostuttavan tuttua, eikö muunlaisia naisia olekaan?

        •"-Olen hajamielinen. Hukkaan tavaroita. Joskus toisen on vaikea käsittää, miten kotiavaimen voi kadottaa totaalisesti muutamassa minuutissa. Tässä en edes pysty kehittymään. Tämä liittyy ihan ajatuksenjuoksuuni ja sitä ei voi hallita."

        Jeesus kristus, olen hukannut elämästäni vähintään 200 tuntia tehollista elinaikaa etsimällä äxäni hukkaamia avaimia, lompakoita, sateenvarjoja, luottokortteja jne jne. Ei ikinä enää.

        "Aika törkeä ristiriita noissa kommenteissasi, mutta naisen logiikalla juttu lienee selitettävissä helpostikin."

        Miten saat tästä risririitaisen, jos en pidä riitelystä enkä konflikteista vaan "olen aika rasittava, jos haluan _keskustella_ jonkun ristiriita-asian loppuun." Tällanen miehen logiikka on taas todella ärsyttävää, kun ei vaan tajuta mitä sanotaan. Asiat on pakko keslustella joskus halki, eikä tällöin ole kyse kuin mielipide-eroista tai siitä ettei toinen tule ymmärretyksi. Jälkimmäinen on ihmissuhteissa todella rassaavaa ja saattaa liittyä monesti älykkyyseroihin. Jos keskustelutaitoja ei ole, tällöin tämä saattaa johtaa riitelyyn ja konflikteihin. Ymmärsitkö nyt, mitä tarkoitan? Ts. joillakin ihmisillä on tapana korottaa ääntä tai olla muuten vaan hyökkääviä aika nopeastikin, kun erimielisyys ilmenee jossain henkilölle tärkeässä asiassa.

        Myöhästely ja ajanhallinta: "Niin raivostuttavan tuttua, eikö muunlaisia naisia olekaan?"

        Omassa kaveripiirissäni muilla naisilla on nämä asiat hallissa ihailtavan hyvin. Eli vastaus sinulle: on paljonkin.

        "Jeesus kristus, olen hukannut elämästäni vähintään 200 tuntia tehollista elinaikaa etsimällä äxäni hukkaamia avaimia, lompakoita, sateenvarjoja, luottokortteja jne jne. Ei ikinä enää."

        Tämä onkin varmasti joidenkin mielestä käsittämätöntä. Hajamielisyydelle ei voi mitään, mutta sen verran vihjaan, että monesti hajamielisyyden vahvuus on suoraan verrannollinen äo:n kanssa.


      • N38 kirjoitti:

        Tämä oli kiva kuvaus :) olet varmasti kiva ja mukava nainen :) hauska huomata, että löydän monessa kuvauksessasi myös itseäni :) kivasti avartaa ajatuksia, kun lukee muiden kuvauksia, mielipiteitä ja kokemuksia :)

        Kiitos sinulle! :)

        Luin kommenttejasi ja vaikutat upealta naiselta sisäisesti. Itse olen paljon sinua pinnallisempi, eikä sitä voi katsoa minun tapauksessani hyveeksi. Tai siis pidän ulkonäköä myös tärkeänä.

        Olen huomannut, että kun haluan parisuhteeseen kestävän, niin kaiken tarvii loksahtaa. Olen vain kyllästyjätyyppiä. Se on surkeaa. Kyllästyn siis helposti ihan kaikkeen.


      • Perusjuttuja
        Nainen34v kirjoitti:

        "Aika törkeä ristiriita noissa kommenteissasi, mutta naisen logiikalla juttu lienee selitettävissä helpostikin."

        Miten saat tästä risririitaisen, jos en pidä riitelystä enkä konflikteista vaan "olen aika rasittava, jos haluan _keskustella_ jonkun ristiriita-asian loppuun." Tällanen miehen logiikka on taas todella ärsyttävää, kun ei vaan tajuta mitä sanotaan. Asiat on pakko keslustella joskus halki, eikä tällöin ole kyse kuin mielipide-eroista tai siitä ettei toinen tule ymmärretyksi. Jälkimmäinen on ihmissuhteissa todella rassaavaa ja saattaa liittyä monesti älykkyyseroihin. Jos keskustelutaitoja ei ole, tällöin tämä saattaa johtaa riitelyyn ja konflikteihin. Ymmärsitkö nyt, mitä tarkoitan? Ts. joillakin ihmisillä on tapana korottaa ääntä tai olla muuten vaan hyökkääviä aika nopeastikin, kun erimielisyys ilmenee jossain henkilölle tärkeässä asiassa.

        Myöhästely ja ajanhallinta: "Niin raivostuttavan tuttua, eikö muunlaisia naisia olekaan?"

        Omassa kaveripiirissäni muilla naisilla on nämä asiat hallissa ihailtavan hyvin. Eli vastaus sinulle: on paljonkin.

        "Jeesus kristus, olen hukannut elämästäni vähintään 200 tuntia tehollista elinaikaa etsimällä äxäni hukkaamia avaimia, lompakoita, sateenvarjoja, luottokortteja jne jne. Ei ikinä enää."

        Tämä onkin varmasti joidenkin mielestä käsittämätöntä. Hajamielisyydelle ei voi mitään, mutta sen verran vihjaan, että monesti hajamielisyyden vahvuus on suoraan verrannollinen äo:n kanssa.

        •"Miten saat tästä risririitaisen, jos en pidä riitelystä enkä konflikteista vaan "olen aika rasittava, jos haluan _keskustella_ jonkun ristiriita-asian loppuun." Tällanen miehen logiikka on taas todella ärsyttävää, kun ei vaan tajuta mitä sanotaan. Asiat on pakko keslustella joskus halki, eikä tällöin ole kyse kuin mielipide-eroista tai siitä ettei toinen tule ymmärretyksi. Jälkimmäinen on ihmissuhteissa todella rassaavaa ja saattaa liittyä monesti älykkyyseroihin. Jos keskustelutaitoja ei ole, tällöin tämä saattaa johtaa riitelyyn ja konflikteihin. Ymmärsitkö nyt, mitä tarkoitan? Ts. joillakin ihmisillä on tapana korottaa ääntä tai olla muuten vaan hyökkääviä aika nopeastikin, kun erimielisyys ilmenee jossain henkilölle tärkeässä asiassa."

        En lähde puimaan asiaa tällä tasolla palstalla, nämä ovat niitä juttuja joissa miehet ja naiset eivät ymmärrä toisiaan ikinä.

        •"Tämä onkin varmasti joidenkin mielestä käsittämätöntä. Hajamielisyydelle ei voi mitään, mutta sen verran vihjaan, että monesti hajamielisyyden vahvuus on suoraan verrannollinen äo:n kanssa."

        Äxäni on perusfixu muija, mutta tavaroiden hukkailun perusteella hänen äo:nsä pitäisi olla tuplaten korkeampi kuin Einsteinilla. Näin ei silti ollut.

        Sanoisin että olet hyväntasoinen nainen ja toivon että löydät hyvän miehen. Kommenttini ei ollut pohjimmiltaan tarkoitettu sun ärsyttämiseksi, mutta en voinut olla näpäyttämättä kun huomasin sussa piirteitä jotka ärsytti mua äxässäni.


      • "Toivon että löydät hyvän miehen. Kommenttini ei ollut pohjimmiltaan tarkoitettu sun ärsyttämiseksi"

        Olipa mukava loppukommentti. Kiitos sinulla siitä. Samaa toivon sulle, jos sinulla ei naista vielä ole.

        Ja tuossa olet oikeassa, että miesten ja naisten ajatuksen juoksu on erityyppistä, siksi sukupuolten on joskus tavoittaa toisen perimmäinen ajatus. Monesti miehet eivät osaa välttämättä pukea ajatuksiaan sanoiksi ja se on naisista todella ärsyttävää, kun toinen ei sano mitään. Näille asioille ei vain voi mitään.

        Näpäytys oli paikallaan. Tiedän, että se on ärsyttävää. Minun exäni lähinnä naureskeli asialle.


      • Perusjuttuja
        Nainen34v kirjoitti:

        "Toivon että löydät hyvän miehen. Kommenttini ei ollut pohjimmiltaan tarkoitettu sun ärsyttämiseksi"

        Olipa mukava loppukommentti. Kiitos sinulla siitä. Samaa toivon sulle, jos sinulla ei naista vielä ole.

        Ja tuossa olet oikeassa, että miesten ja naisten ajatuksen juoksu on erityyppistä, siksi sukupuolten on joskus tavoittaa toisen perimmäinen ajatus. Monesti miehet eivät osaa välttämättä pukea ajatuksiaan sanoiksi ja se on naisista todella ärsyttävää, kun toinen ei sano mitään. Näille asioille ei vain voi mitään.

        Näpäytys oli paikallaan. Tiedän, että se on ärsyttävää. Minun exäni lähinnä naureskeli asialle.

        •"Ja tuossa olet oikeassa, että miesten ja naisten ajatuksen juoksu on erityyppistä, siksi sukupuolten on joskus tavoittaa toisen perimmäinen ajatus. Monesti miehet eivät osaa välttämättä pukea ajatuksiaan sanoiksi ja se on naisista todella ärsyttävää, kun toinen ei sano mitään. Näille asioille ei vain voi mitään."

        Meillä se oli jänkkäämistä ja taisi liittyä enemmänkin siihen kuka määrää kaapin paikan. No, lopulta se kaappi oli sitten niin säpäleinä että viskattiin se menemään ja erottiin.


      • 121212121212

        Peruskamaa. Sopiva nainen komealle, menestyneelle, pinnalliselle menevälle miehelle joka etsii väliaikaista suhdetta muttei elämänkumppania. Seksiä, matkailua ja edustustyttöystävä start-upin yksivuotisbileisiin.

        Suhteen toki löydät, siinä ratkaisee 90-99% ulkonäkö, mutta seurusteluhistoriasi ja ajattelutapasi kertoo ettei ole mahdollista löytää suhdetta johon et kyllästyisi. Luultavimmin homma kaatuu jo siinä vaiheessa kun keskimäärin pari vuotta kestävä ensihuuma loppuu. Ajattelutavan muutos olisi pitänyt tehdä hiljalleen kun olit nuori tai nuorehko, nyt on myöhäistä.

        "Asiat on pakko keslustella joskus halki, eikä tällöin ole kyse kuin mielipide-eroista tai siitä ettei toinen tule ymmärretyksi. Jälkimmäinen on ihmissuhteissa todella rassaavaa ja saattaa liittyä monesti älykkyyseroihin."

        Useammin niin päin että mies on naista älykkäämpi. Faktahan on että suhteissa on enemmän älykkäitä miehiä kuin älykkäitä naisia, koska älykkyys korreloi statuksen kanssa.

        Saattaa tietysti olla niinkin että nainen haluaisi fiilispohjaista tunnespeakkia kun taas mies yrittää epätoivoisesti saada naisen ajattelemaan loogisemmin. Ja eihän se onnistu.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Peruskamaa. Sopiva nainen komealle, menestyneelle, pinnalliselle menevälle miehelle joka etsii väliaikaista suhdetta muttei elämänkumppania. Seksiä, matkailua ja edustustyttöystävä start-upin yksivuotisbileisiin.

        Suhteen toki löydät, siinä ratkaisee 90-99% ulkonäkö, mutta seurusteluhistoriasi ja ajattelutapasi kertoo ettei ole mahdollista löytää suhdetta johon et kyllästyisi. Luultavimmin homma kaatuu jo siinä vaiheessa kun keskimäärin pari vuotta kestävä ensihuuma loppuu. Ajattelutavan muutos olisi pitänyt tehdä hiljalleen kun olit nuori tai nuorehko, nyt on myöhäistä.

        "Asiat on pakko keslustella joskus halki, eikä tällöin ole kyse kuin mielipide-eroista tai siitä ettei toinen tule ymmärretyksi. Jälkimmäinen on ihmissuhteissa todella rassaavaa ja saattaa liittyä monesti älykkyyseroihin."

        Useammin niin päin että mies on naista älykkäämpi. Faktahan on että suhteissa on enemmän älykkäitä miehiä kuin älykkäitä naisia, koska älykkyys korreloi statuksen kanssa.

        Saattaa tietysti olla niinkin että nainen haluaisi fiilispohjaista tunnespeakkia kun taas mies yrittää epätoivoisesti saada naisen ajattelemaan loogisemmin. Ja eihän se onnistu.

        "Suhteen toki löydät, siinä ratkaisee 90-99% ulkonäkö, mutta seurusteluhistoriasi ja ajattelutapasi kertoo ettei ole mahdollista löytää suhdetta johon et kyllästyisi."

        Tämä on salainen pelkoni. En tiedä, mikä minua vaivaa... Toisaalta kai elämön näinkin voi elää. Kun joku viisas vanha nainen osaisi neuvoa, kannattaako ottaa hyvä suhde, vai jäädä yksin mielummin.

        Käsittääkseni vanhana ihmiset katuu eniten asioita, jotka jättivät tekemättä (esim. eivät totauttaneet kaukaisia unelmiaan tai eronneet kulahtaneesta suhteesta).


      • Nainen34v kirjoitti:

        "Suhteen toki löydät, siinä ratkaisee 90-99% ulkonäkö, mutta seurusteluhistoriasi ja ajattelutapasi kertoo ettei ole mahdollista löytää suhdetta johon et kyllästyisi."

        Tämä on salainen pelkoni. En tiedä, mikä minua vaivaa... Toisaalta kai elämön näinkin voi elää. Kun joku viisas vanha nainen osaisi neuvoa, kannattaako ottaa hyvä suhde, vai jäädä yksin mielummin.

        Käsittääkseni vanhana ihmiset katuu eniten asioita, jotka jättivät tekemättä (esim. eivät totauttaneet kaukaisia unelmiaan tai eronneet kulahtaneesta suhteesta).

        Miun ymmärrykseni mukaan yksi yleisimmistä asioista joka vanhoja ihmisiä harmittaa on se, että elämä on tullut elettyä siten että ei vanhemmiten ole ketään jonka kanssa muistella elettyä elämää.

        Eli yksinäisyys.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Miun ymmärrykseni mukaan yksi yleisimmistä asioista joka vanhoja ihmisiä harmittaa on se, että elämä on tullut elettyä siten että ei vanhemmiten ole ketään jonka kanssa muistella elettyä elämää.

        Eli yksinäisyys.

        Mä en ole tällaisesta kuullut. Voihan sekin olla. Toisaalta itse viihdyn hyvin yksinäni.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Mä en ole tällaisesta kuullut. Voihan sekin olla. Toisaalta itse viihdyn hyvin yksinäni.

        Tähän kyllä vielä lisään, että en koe oloani yksinäiseksi. Minulla on paljon ihmisiä ympärilläni. Miltä tuntuisi, jos ei olisi? Varmaan todella yksinäiseltä... Eli jutussasi on hyvä pointti😞


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        "Suhteen toki löydät, siinä ratkaisee 90-99% ulkonäkö, mutta seurusteluhistoriasi ja ajattelutapasi kertoo ettei ole mahdollista löytää suhdetta johon et kyllästyisi."

        Tämä on salainen pelkoni. En tiedä, mikä minua vaivaa... Toisaalta kai elämön näinkin voi elää. Kun joku viisas vanha nainen osaisi neuvoa, kannattaako ottaa hyvä suhde, vai jäädä yksin mielummin.

        Käsittääkseni vanhana ihmiset katuu eniten asioita, jotka jättivät tekemättä (esim. eivät totauttaneet kaukaisia unelmiaan tai eronneet kulahtaneesta suhteesta).

        "Tämä on salainen pelkoni. En tiedä, mikä minua vaivaa... Toisaalta kai elämön näinkin voi elää. Kun joku viisas vanha nainen osaisi neuvoa, kannattaako ottaa hyvä suhde, vai jäädä yksin mielummin."

        Oletko N34v koskaan syönyt suklaata, ja huomannut että sen jälkeen hyvä kotiruoka ei oikein enää maistukaan?

        Olet tottunut sokerin tuottamaan huumaan kun löytyy uusi ihana (pitkä, komea, menestyvä) mies. Kun suklaalevy on mässätty, fiilis latistuu. Eikä tavallinen ruoka maita.

        Kotiruokaihmisille suhde on parhaimmillaan kun sitä on rakennettu ja kypsytelty pitkän aikaa. Pikaruokaihmisille se on liian tylsää, "intohimotonta".

        Olet liian vanha oppimaan uusille tavoille. 15 vuotta ja 15 kumppania on tehnyt tehtävänsä. Paljon kertoo sekin että kuvittelet itsesi 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olet. Eikä asiaa helpota rima joka on nostettu korkeudelle jonka pystyt ylittämään sellaisena kuin näytät juuri nyt. Ne miehet joiden kanssa nyt hengaat, ovat vielä nousussa. Sinä taas...

        Toivottavasti pidät kissoista tai koirista.

        ps. älä ota pahalla. Olen vain rehellinen ;)


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Tämä on salainen pelkoni. En tiedä, mikä minua vaivaa... Toisaalta kai elämön näinkin voi elää. Kun joku viisas vanha nainen osaisi neuvoa, kannattaako ottaa hyvä suhde, vai jäädä yksin mielummin."

        Oletko N34v koskaan syönyt suklaata, ja huomannut että sen jälkeen hyvä kotiruoka ei oikein enää maistukaan?

        Olet tottunut sokerin tuottamaan huumaan kun löytyy uusi ihana (pitkä, komea, menestyvä) mies. Kun suklaalevy on mässätty, fiilis latistuu. Eikä tavallinen ruoka maita.

        Kotiruokaihmisille suhde on parhaimmillaan kun sitä on rakennettu ja kypsytelty pitkän aikaa. Pikaruokaihmisille se on liian tylsää, "intohimotonta".

        Olet liian vanha oppimaan uusille tavoille. 15 vuotta ja 15 kumppania on tehnyt tehtävänsä. Paljon kertoo sekin että kuvittelet itsesi 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olet. Eikä asiaa helpota rima joka on nostettu korkeudelle jonka pystyt ylittämään sellaisena kuin näytät juuri nyt. Ne miehet joiden kanssa nyt hengaat, ovat vielä nousussa. Sinä taas...

        Toivottavasti pidät kissoista tai koirista.

        ps. älä ota pahalla. Olen vain rehellinen ;)

        "Oletko N34v koskaan syönyt suklaata, ja huomannut että sen jälkeen hyvä kotiruoka ei oikein enää maistukaan?"

        Esimerkkisi oli alle tasosi. Petyin hieman vastineeseesi. Unohdit, että urheilen. Syön suklaata harvoin ja kun sitä syön, niin minulle ei todellakaan käy näin. Pidän laadukkaasta kotiruuasta. Kuitenkaan eineksiin en tyytyisi. Ja näin asia saakin olla. Ei mihinkään pidä elämässä tyytyä. Ymmärsin kuitenkin, mitä ajat takaa.

        "Olet liian vanha oppimaan uusille tavoille."

        Sinä et pysty onneksi määrittelemään, mitä opin ja mitä haluan. Tässäkin kohtaa olet väärässä.

        "Paljon kertoo sekin että kuvittelet itsesi 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olet."

        Nyt saat luvan perustella tätä. Miten väität näin? Olen 34-vuotias ja juuri hyvä näin. Olen kasvanut todella paljon 15 vuodessa. Se, että minulla on muutama 24-vuotias kaveri, ei saa minua ajattelemaan, että olisin itse sen ikäinen. Olen iloinen, etten ole! Sieltä on kuljettu piiiitkä matka.

        Selvästikin sinun mielestä naisen pitää tätiytyä tietyn iän saavutettuaan. Olen täysin päinnastaista mieltä. Otetaan esimerkiksi Kim Kardashian ja Jennifer Lopez. Mielestäni he ovat upeita naisia, eivätkä mitenkään kuvittele olevansa nuorempia. Tällaista ikäongelmaa ei mkehillä olisi, jos naiset pitöisivät huolta itsestään paremmin esimerkiksi keski-ikäisenäkin. Ja jos nuoremman miehen kanssa synkkaa, niin sitten synkkaa.

        Itse olen lähes aina seurustellut itseäni nuorempien kanssa. Näytän varmaan hieman ikäistäni nuoremmalta, enkä tarkoita, että näytän 25-vuotiaalta. Nytkin minua pyytää ulos eräs 7 vuotta nuorempi ja toinen 8 vuotta nuorempi mies. Fakta on se, että miehiä kiinnostaa nimenomaan se, miltä nainen näyttää, jos toista ei tunne. Ikä on toissijainen, joskin myös joillekin merkitsevä tekijä. Tämän jälkeen tulee tottakai luonnekysymys yms, ja se määrittelee, minkälaatuisesta kiinnostuksesta on kyse.

        Minua ei kiinnosta motiivit, miksi nämä miehet ovat kiinnostuneet minusta. Sitä joutuisi miettimään sitten jokaisen miehen kohdalla iästä huolimatta.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        "Oletko N34v koskaan syönyt suklaata, ja huomannut että sen jälkeen hyvä kotiruoka ei oikein enää maistukaan?"

        Esimerkkisi oli alle tasosi. Petyin hieman vastineeseesi. Unohdit, että urheilen. Syön suklaata harvoin ja kun sitä syön, niin minulle ei todellakaan käy näin. Pidän laadukkaasta kotiruuasta. Kuitenkaan eineksiin en tyytyisi. Ja näin asia saakin olla. Ei mihinkään pidä elämässä tyytyä. Ymmärsin kuitenkin, mitä ajat takaa.

        "Olet liian vanha oppimaan uusille tavoille."

        Sinä et pysty onneksi määrittelemään, mitä opin ja mitä haluan. Tässäkin kohtaa olet väärässä.

        "Paljon kertoo sekin että kuvittelet itsesi 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olet."

        Nyt saat luvan perustella tätä. Miten väität näin? Olen 34-vuotias ja juuri hyvä näin. Olen kasvanut todella paljon 15 vuodessa. Se, että minulla on muutama 24-vuotias kaveri, ei saa minua ajattelemaan, että olisin itse sen ikäinen. Olen iloinen, etten ole! Sieltä on kuljettu piiiitkä matka.

        Selvästikin sinun mielestä naisen pitää tätiytyä tietyn iän saavutettuaan. Olen täysin päinnastaista mieltä. Otetaan esimerkiksi Kim Kardashian ja Jennifer Lopez. Mielestäni he ovat upeita naisia, eivätkä mitenkään kuvittele olevansa nuorempia. Tällaista ikäongelmaa ei mkehillä olisi, jos naiset pitöisivät huolta itsestään paremmin esimerkiksi keski-ikäisenäkin. Ja jos nuoremman miehen kanssa synkkaa, niin sitten synkkaa.

        Itse olen lähes aina seurustellut itseäni nuorempien kanssa. Näytän varmaan hieman ikäistäni nuoremmalta, enkä tarkoita, että näytän 25-vuotiaalta. Nytkin minua pyytää ulos eräs 7 vuotta nuorempi ja toinen 8 vuotta nuorempi mies. Fakta on se, että miehiä kiinnostaa nimenomaan se, miltä nainen näyttää, jos toista ei tunne. Ikä on toissijainen, joskin myös joillekin merkitsevä tekijä. Tämän jälkeen tulee tottakai luonnekysymys yms, ja se määrittelee, minkälaatuisesta kiinnostuksesta on kyse.

        Minua ei kiinnosta motiivit, miksi nämä miehet ovat kiinnostuneet minusta. Sitä joutuisi miettimään sitten jokaisen miehen kohdalla iästä huolimatta.

        "Esimerkkisi oli alle tasosi. Petyin hieman vastineeseesi. Unohdit, että urheilen. Syön suklaata harvoin ja kun sitä syön, niin minulle ei todellakaan käy näin. Pidän laadukkaasta kotiruuasta. Kuitenkaan eineksiin en tyytyisi. Ja näin asia saakin olla. Ei mihinkään pidä elämässä tyytyä. Ymmärsin kuitenkin, mitä ajat takaa."

        Esimerkki oli loistava, yksi parhaimmistani (ja se on paljon sanottu). Parisuhdeasioissa sinä olet se mässäilijä joka hakee hetken nautintoa ja kyllästyy nopeasti. Ne tylsät perheenisät ja perheenäidit ovat pitkäjänteisiä urheilijoita joiden työ on tuottanut hyviä tuloksia.

        "Sinä et pysty onneksi määrittelemään, mitä opin ja mitä haluan. Tässäkin kohtaa olet väärässä."

        15 yritystä, 15 kertaa on käynyt samalla tavalla. Ja onnistumisen mahdollisuus tulee joka yrityksellä olemaan entistä vähäisempi.

        "Selvästikin sinun mielestä naisen pitää tätiytyä tietyn iän saavutettuaan."

        Ei toki, mutta olet kuvannut itseäsi nuoreksi (mitä et ole). Muutenkin osa kirjoituksistasi on kuin parikymppisen kynästä. Syntyy vaikutelma että elät citysinkun kiiltokuvaelämää jossa kuplan sisällä 30 on uusi 20.

        "Otetaan esimerkiksi Kim Kardashian ja Jennifer Lopez. Mielestäni he ovat upeita naisia, eivätkä mitenkään kuvittele olevansa nuorempia."

        Kim Kardashian? Oletko nyt ihan tosissasi? Tuo parikymppisten amistyttöjen ihailema WT-julkkispyrkyri? Jennifer Lopez sentään omaa edes jotain lahjakkuuttakin, tiimalasigeenien lisäksi.


      • Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

        "Esimerkkisi oli alle tasosi. Petyin hieman vastineeseesi. Unohdit, että urheilen. Syön suklaata harvoin ja kun sitä syön, niin minulle ei todellakaan käy näin. Pidän laadukkaasta kotiruuasta. Kuitenkaan eineksiin en tyytyisi. Ja näin asia saakin olla. Ei mihinkään pidä elämässä tyytyä. Ymmärsin kuitenkin, mitä ajat takaa."

        Esimerkki oli loistava, yksi parhaimmistani (ja se on paljon sanottu). Parisuhdeasioissa sinä olet se mässäilijä joka hakee hetken nautintoa ja kyllästyy nopeasti. Ne tylsät perheenisät ja perheenäidit ovat pitkäjänteisiä urheilijoita joiden työ on tuottanut hyviä tuloksia.

        "Sinä et pysty onneksi määrittelemään, mitä opin ja mitä haluan. Tässäkin kohtaa olet väärässä."

        15 yritystä, 15 kertaa on käynyt samalla tavalla. Ja onnistumisen mahdollisuus tulee joka yrityksellä olemaan entistä vähäisempi.

        "Selvästikin sinun mielestä naisen pitää tätiytyä tietyn iän saavutettuaan."

        Ei toki, mutta olet kuvannut itseäsi nuoreksi (mitä et ole). Muutenkin osa kirjoituksistasi on kuin parikymppisen kynästä. Syntyy vaikutelma että elät citysinkun kiiltokuvaelämää jossa kuplan sisällä 30 on uusi 20.

        "Otetaan esimerkiksi Kim Kardashian ja Jennifer Lopez. Mielestäni he ovat upeita naisia, eivätkä mitenkään kuvittele olevansa nuorempia."

        Kim Kardashian? Oletko nyt ihan tosissasi? Tuo parikymppisten amistyttöjen ihailema WT-julkkispyrkyri? Jennifer Lopez sentään omaa edes jotain lahjakkuuttakin, tiimalasigeenien lisäksi.

        Ehkäpä Kardashianin ja Lopezin kohdalla tarkoitettiinkin nimenomaan ulkonäköä eikä muuta elämää. 34v nainen voi olla todella hyvännäköinen jos on hyvät geenit ja pitää itsestään huolta.


      • Rose_91 kirjoitti:

        Ehkäpä Kardashianin ja Lopezin kohdalla tarkoitettiinkin nimenomaan ulkonäköä eikä muuta elämää. 34v nainen voi olla todella hyvännäköinen jos on hyvät geenit ja pitää itsestään huolta.

        Juurikin näin. :)

        Nainen ymmärsi heti, mitä tarkoitan.


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Esimerkkisi oli alle tasosi. Petyin hieman vastineeseesi. Unohdit, että urheilen. Syön suklaata harvoin ja kun sitä syön, niin minulle ei todellakaan käy näin. Pidän laadukkaasta kotiruuasta. Kuitenkaan eineksiin en tyytyisi. Ja näin asia saakin olla. Ei mihinkään pidä elämässä tyytyä. Ymmärsin kuitenkin, mitä ajat takaa."

        Esimerkki oli loistava, yksi parhaimmistani (ja se on paljon sanottu). Parisuhdeasioissa sinä olet se mässäilijä joka hakee hetken nautintoa ja kyllästyy nopeasti. Ne tylsät perheenisät ja perheenäidit ovat pitkäjänteisiä urheilijoita joiden työ on tuottanut hyviä tuloksia.

        "Sinä et pysty onneksi määrittelemään, mitä opin ja mitä haluan. Tässäkin kohtaa olet väärässä."

        15 yritystä, 15 kertaa on käynyt samalla tavalla. Ja onnistumisen mahdollisuus tulee joka yrityksellä olemaan entistä vähäisempi.

        "Selvästikin sinun mielestä naisen pitää tätiytyä tietyn iän saavutettuaan."

        Ei toki, mutta olet kuvannut itseäsi nuoreksi (mitä et ole). Muutenkin osa kirjoituksistasi on kuin parikymppisen kynästä. Syntyy vaikutelma että elät citysinkun kiiltokuvaelämää jossa kuplan sisällä 30 on uusi 20.

        "Otetaan esimerkiksi Kim Kardashian ja Jennifer Lopez. Mielestäni he ovat upeita naisia, eivätkä mitenkään kuvittele olevansa nuorempia."

        Kim Kardashian? Oletko nyt ihan tosissasi? Tuo parikymppisten amistyttöjen ihailema WT-julkkispyrkyri? Jennifer Lopez sentään omaa edes jotain lahjakkuuttakin, tiimalasigeenien lisäksi.

        Eli tosiaan kommentoin nyt kasvoja ja kroppaa. Siihen en ota kantaa, onko jotain parannuksia tehty. Hyvältä näyttää ainakin.

        Nuori aikuinen on mielestäni 30-35 -vuotiaaksi asti. Sitten tulee aikuisuus. Yli 45-vuotias lienee keski-ikäinen. Olen rajoilla tottakai, sitä en kiistä. Riippuu myös, mitä ominaisuutta tarkastellaan. Lapsen hankkimiseen en ole enää nuori, jos saisin syövän, olisin nuori.

        En viitsi vaivata päätäni sillä, mitä muut ajattelevat. Olen hyvä juuri näin. Niin olet sinäkin juuri niin kuin olet. Muista se.


      • 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

        Ehkäpä Kardashianin ja Lopezin kohdalla tarkoitettiinkin nimenomaan ulkonäköä eikä muuta elämää. 34v nainen voi olla todella hyvännäköinen jos on hyvät geenit ja pitää itsestään huolta.

        Kardashian on rupsahtanut melko pahasti.

        Lopez näyttää ikäisekseen hyvältä vieläkin, vaikka toki onkin aivan liian iäkäs kilpaillakseen nuorempien kanssa.


      • Rose_91
        121212121212 kirjoitti:

        Kardashian on rupsahtanut melko pahasti.

        Lopez näyttää ikäisekseen hyvältä vieläkin, vaikka toki onkin aivan liian iäkäs kilpaillakseen nuorempien kanssa.

        Mutta eikö se riitä, että pitää itsestään huolta ja näyttää ikäisekseen hyvältä? Miksi pitäisi kilpailla nuorempien kanssa? En ainakaan itse odota näyttäväni samalta 10 tai 20 vuoden kuluttua.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Eli tosiaan kommentoin nyt kasvoja ja kroppaa. Siihen en ota kantaa, onko jotain parannuksia tehty. Hyvältä näyttää ainakin.

        Nuori aikuinen on mielestäni 30-35 -vuotiaaksi asti. Sitten tulee aikuisuus. Yli 45-vuotias lienee keski-ikäinen. Olen rajoilla tottakai, sitä en kiistä. Riippuu myös, mitä ominaisuutta tarkastellaan. Lapsen hankkimiseen en ole enää nuori, jos saisin syövän, olisin nuori.

        En viitsi vaivata päätäni sillä, mitä muut ajattelevat. Olen hyvä juuri näin. Niin olet sinäkin juuri niin kuin olet. Muista se.

        Oletko sittenkin joku DarkFearin sivunikki? :D

        20-25v tienoilla olit nuori aikuinen, nyt alat olemaan lähempänä _keski-ikäisen_ rajaa.

        Huvittaa ajatuskin että iässä jossa enemmistö pyörittää lapsiperheen arkea, oltaisiin nuoria aikuisia muttei vielä aikuisia :D :D :D

        Tätä juuri tarkoitin sillä että kuvittelet itsesi 10v nuoremmaksi. Arvio meni aika lailla nappiin.


      • 121212121212
        Rose_91 kirjoitti:

        Mutta eikö se riitä, että pitää itsestään huolta ja näyttää ikäisekseen hyvältä? Miksi pitäisi kilpailla nuorempien kanssa? En ainakaan itse odota näyttäväni samalta 10 tai 20 vuoden kuluttua.

        No ei, mutta Kardashian on huono esimerkki.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Oletko sittenkin joku DarkFearin sivunikki? :D

        20-25v tienoilla olit nuori aikuinen, nyt alat olemaan lähempänä _keski-ikäisen_ rajaa.

        Huvittaa ajatuskin että iässä jossa enemmistö pyörittää lapsiperheen arkea, oltaisiin nuoria aikuisia muttei vielä aikuisia :D :D :D

        Tätä juuri tarkoitin sillä että kuvittelet itsesi 10v nuoremmaksi. Arvio meni aika lailla nappiin.

        Ok. Miten vain.

        Minähän nimenomaan en pyöritä lapsiperheen arkea, jos se sinun mielestäsi määrittelee aikuisuuden. Moni pyörittää sitä jo 20-vuotiaana. He eivät ilmeisesti enää ole sitten nuoria aikuisia?


      • Iki..M
        Nainen34v kirjoitti:

        "Oletko N34v koskaan syönyt suklaata, ja huomannut että sen jälkeen hyvä kotiruoka ei oikein enää maistukaan?"

        Esimerkkisi oli alle tasosi. Petyin hieman vastineeseesi. Unohdit, että urheilen. Syön suklaata harvoin ja kun sitä syön, niin minulle ei todellakaan käy näin. Pidän laadukkaasta kotiruuasta. Kuitenkaan eineksiin en tyytyisi. Ja näin asia saakin olla. Ei mihinkään pidä elämässä tyytyä. Ymmärsin kuitenkin, mitä ajat takaa.

        "Olet liian vanha oppimaan uusille tavoille."

        Sinä et pysty onneksi määrittelemään, mitä opin ja mitä haluan. Tässäkin kohtaa olet väärässä.

        "Paljon kertoo sekin että kuvittelet itsesi 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olet."

        Nyt saat luvan perustella tätä. Miten väität näin? Olen 34-vuotias ja juuri hyvä näin. Olen kasvanut todella paljon 15 vuodessa. Se, että minulla on muutama 24-vuotias kaveri, ei saa minua ajattelemaan, että olisin itse sen ikäinen. Olen iloinen, etten ole! Sieltä on kuljettu piiiitkä matka.

        Selvästikin sinun mielestä naisen pitää tätiytyä tietyn iän saavutettuaan. Olen täysin päinnastaista mieltä. Otetaan esimerkiksi Kim Kardashian ja Jennifer Lopez. Mielestäni he ovat upeita naisia, eivätkä mitenkään kuvittele olevansa nuorempia. Tällaista ikäongelmaa ei mkehillä olisi, jos naiset pitöisivät huolta itsestään paremmin esimerkiksi keski-ikäisenäkin. Ja jos nuoremman miehen kanssa synkkaa, niin sitten synkkaa.

        Itse olen lähes aina seurustellut itseäni nuorempien kanssa. Näytän varmaan hieman ikäistäni nuoremmalta, enkä tarkoita, että näytän 25-vuotiaalta. Nytkin minua pyytää ulos eräs 7 vuotta nuorempi ja toinen 8 vuotta nuorempi mies. Fakta on se, että miehiä kiinnostaa nimenomaan se, miltä nainen näyttää, jos toista ei tunne. Ikä on toissijainen, joskin myös joillekin merkitsevä tekijä. Tämän jälkeen tulee tottakai luonnekysymys yms, ja se määrittelee, minkälaatuisesta kiinnostuksesta on kyse.

        Minua ei kiinnosta motiivit, miksi nämä miehet ovat kiinnostuneet minusta. Sitä joutuisi miettimään sitten jokaisen miehen kohdalla iästä huolimatta.

        "Nytkin minua pyytää ulos eräs 7 vuotta nuorempi ja toinen 8 vuotta nuorempi mies. Fakta on se, että miehiä kiinnostaa nimenomaan se, miltä nainen näyttää, jos toista ei tunne. "

        Noinhan se on varsinkin jos haetaan pelkkää panoa, silloin ikä vain numeroita jos se ulkonäkö ok.

        "Minua ei kiinnosta motiivit, miksi nämä miehet ovat kiinnostuneet minusta. Sitä joutuisi miettimään sitten jokaisen miehen kohdalla iästä huolimatta. "

        No mitäpä luulisit motiiviksi? Ei kai tuota edes tarvitse miettiä kun miehelle panoksi paras valinta varmaankin on sopivasti sen verran vanhempi nainen ettei sen kanssa tarvitse alkaa vakavissaan leikkimään kotia. Voithan toki hauskaa pitää toki noiden itseäsi nuorempien kanssa mutta kovin vakavasti ei kannata ottaa.


      • 121212121212
        Nainen34v kirjoitti:

        Ok. Miten vain.

        Minähän nimenomaan en pyöritä lapsiperheen arkea, jos se sinun mielestäsi määrittelee aikuisuuden. Moni pyörittää sitä jo 20-vuotiaana. He eivät ilmeisesti enää ole sitten nuoria aikuisia?

        Heh, hyvä yritys.

        20v äiti on nuori aikuinen, 14v lapsimorsian on lapsi.

        30 nainen on aikuinen.


      • Iki..M kirjoitti:

        "Nytkin minua pyytää ulos eräs 7 vuotta nuorempi ja toinen 8 vuotta nuorempi mies. Fakta on se, että miehiä kiinnostaa nimenomaan se, miltä nainen näyttää, jos toista ei tunne. "

        Noinhan se on varsinkin jos haetaan pelkkää panoa, silloin ikä vain numeroita jos se ulkonäkö ok.

        "Minua ei kiinnosta motiivit, miksi nämä miehet ovat kiinnostuneet minusta. Sitä joutuisi miettimään sitten jokaisen miehen kohdalla iästä huolimatta. "

        No mitäpä luulisit motiiviksi? Ei kai tuota edes tarvitse miettiä kun miehelle panoksi paras valinta varmaankin on sopivasti sen verran vanhempi nainen ettei sen kanssa tarvitse alkaa vakavissaan leikkimään kotia. Voithan toki hauskaa pitää toki noiden itseäsi nuorempien kanssa mutta kovin vakavasti ei kannata ottaa.

        "Noinhan se on varsinkin jos haetaan pelkkää panoa, silloin ikä vain numeroita jos se ulkonäkö on ok."

        Aika vaivaa toinen näkee kokoajan, kun soitellaan ja jutellaan todella pitkiä puheluita. Tullaan älyttömän hyvin juttuun. Ehdottaa leffaa, syömistä yms. On jopa hieman mustasukkainen... Tämähän voi olla vain taidokasta peliä, mutta ei mua haittaa. Olisihan se liian läpinäkyvää pyytää suoraan kotiinsa.

        Mutta on kiva jutella kaikesta mukavan ihmisen kanssa. Mikä parasta, hän on todella älykäs. Hmmm pelimiehen tavoin hän kyllä kehuu älyäni ja juttuja. Nauretaan todella paljon. Vielä en ole ulos lähtenyt kenenkään kanssa, edellisestä erostani on vasta 5kk.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Heh, hyvä yritys.

        20v äiti on nuori aikuinen, 14v lapsimorsian on lapsi.

        30 nainen on aikuinen.

        Tämä käy mulle, ei vaikuta elämääni mitenkään 😏


      • Iki..M
        Nainen34v kirjoitti:

        "Noinhan se on varsinkin jos haetaan pelkkää panoa, silloin ikä vain numeroita jos se ulkonäkö on ok."

        Aika vaivaa toinen näkee kokoajan, kun soitellaan ja jutellaan todella pitkiä puheluita. Tullaan älyttömän hyvin juttuun. Ehdottaa leffaa, syömistä yms. On jopa hieman mustasukkainen... Tämähän voi olla vain taidokasta peliä, mutta ei mua haittaa. Olisihan se liian läpinäkyvää pyytää suoraan kotiinsa.

        Mutta on kiva jutella kaikesta mukavan ihmisen kanssa. Mikä parasta, hän on todella älykäs. Hmmm pelimiehen tavoin hän kyllä kehuu älyäni ja juttuja. Nauretaan todella paljon. Vielä en ole ulos lähtenyt kenenkään kanssa, edellisestä erostani on vasta 5kk.

        Joo, eihän se ikäero tosiaan estä ihmisestä tykkäämästä ja varsinkin jos on aikalailla samanlaista huumorintajua ja muuta niin mikseipä se soittelisi. Oli mullakin joskus suhde vanhemman naisen kanssa eikä siinä mitään huonoa ollut, omalta puolelta se vaan oli kuitenkin sellaista ettei sitä halunnut ajatella liian vakavana vedoten "järkisyihin".


      • Iki..M kirjoitti:

        Joo, eihän se ikäero tosiaan estä ihmisestä tykkäämästä ja varsinkin jos on aikalailla samanlaista huumorintajua ja muuta niin mikseipä se soittelisi. Oli mullakin joskus suhde vanhemman naisen kanssa eikä siinä mitään huonoa ollut, omalta puolelta se vaan oli kuitenkin sellaista ettei sitä halunnut ajatella liian vakavana vedoten "järkisyihin".

        Joo kyllä tässä itsekin ajattelee, että tuskin tästä mitään vakavampaa tulee. Ihmisiin on mukava tutustua ilman mitään taka-ajatuksia. Ja voihan tästä saada hyvän ystävän, ainakin hetkeksi aikaa.

        Oliko nainen reilusti vanhempi vai vai muutamia vuosia?

        Mun pidin suhde oli 4 vuotta nuoremman miehen kanssa, ja olimme tosiaan kuin paita ja peppu. Ei meidän ikäeroa kukaan nähnyt, varsinkaan me itse. Voihan olla, että sekin vääristää mun ajatuksiani, kun olen aina ollut melkein itseäni nuorempien kanssa. Toisaalta tähänkin voi todeta, että mitä väliä.

        Joskus hyllytin 8 vuotta nuoremman miehen, joka oli kovin tosissaan minun kanssani. Hän vaan tuntui lopulta aivan liian nuorelta parisuhteeseen.


      • Iki..M
        Nainen34v kirjoitti:

        Joo kyllä tässä itsekin ajattelee, että tuskin tästä mitään vakavampaa tulee. Ihmisiin on mukava tutustua ilman mitään taka-ajatuksia. Ja voihan tästä saada hyvän ystävän, ainakin hetkeksi aikaa.

        Oliko nainen reilusti vanhempi vai vai muutamia vuosia?

        Mun pidin suhde oli 4 vuotta nuoremman miehen kanssa, ja olimme tosiaan kuin paita ja peppu. Ei meidän ikäeroa kukaan nähnyt, varsinkaan me itse. Voihan olla, että sekin vääristää mun ajatuksiani, kun olen aina ollut melkein itseäni nuorempien kanssa. Toisaalta tähänkin voi todeta, että mitä väliä.

        Joskus hyllytin 8 vuotta nuoremman miehen, joka oli kovin tosissaan minun kanssani. Hän vaan tuntui lopulta aivan liian nuorelta parisuhteeseen.

        Oli siinä aika reilusti, yli kymmenen vuotta eroa niin se oli tavallaan helppo pitää "kevyenä" molemmin puolin mutta toisaalta taas sitten kuitenkin se ikäero koko ajan hieman taustalla rassaa, tavallaan tahtoo pitää ja samalla toivoo että se toinen löytäisi itselleen sopivamman kumppanin niin se on vähän vaikeaakin.


      • Iki..M kirjoitti:

        Oli siinä aika reilusti, yli kymmenen vuotta eroa niin se oli tavallaan helppo pitää "kevyenä" molemmin puolin mutta toisaalta taas sitten kuitenkin se ikäero koko ajan hieman taustalla rassaa, tavallaan tahtoo pitää ja samalla toivoo että se toinen löytäisi itselleen sopivamman kumppanin niin se on vähän vaikeaakin.

        Tuossa ei ole tosiaan niin kauan mitään vikaa, kun molemmilla on samat säännöt. Mulla oli tuo "8 vuoden ikäero -suhde" sellainen, että aluksi mua ei ikäero haitannut yhtään, siis sen jälkeen, kun oltiin tapailemaan päädytty, mutta sitten alkoi tulla vastaan piirteitä, missä ikäero näkyi. Kun toinen oli tosissaan, en nähnyt muuta vaihtoehtoa, kuin laittaa suhde poikki kokonaan, vaikka menetin samalla aivan mahtavan tyypin elämästäni.

        Ihmisten kanssa leikkimisestä en pidä. Välillä koen huonoa omaa tuntoa siitä, kun olen tahattomasti joutunut särkemään sydämiä. Kai joskus joku särkee vielä mun sydämeni oikein kunnolla.


      • Iki..M
        Nainen34v kirjoitti:

        Tuossa ei ole tosiaan niin kauan mitään vikaa, kun molemmilla on samat säännöt. Mulla oli tuo "8 vuoden ikäero -suhde" sellainen, että aluksi mua ei ikäero haitannut yhtään, siis sen jälkeen, kun oltiin tapailemaan päädytty, mutta sitten alkoi tulla vastaan piirteitä, missä ikäero näkyi. Kun toinen oli tosissaan, en nähnyt muuta vaihtoehtoa, kuin laittaa suhde poikki kokonaan, vaikka menetin samalla aivan mahtavan tyypin elämästäni.

        Ihmisten kanssa leikkimisestä en pidä. Välillä koen huonoa omaa tuntoa siitä, kun olen tahattomasti joutunut särkemään sydämiä. Kai joskus joku särkee vielä mun sydämeni oikein kunnolla.

        "Ihmisten kanssa leikkimisestä en pidä."

        Sama vika ja siksi oikeastaan en haekaan ikinä mitään kun siinä väkisin saattaa tulla noita tahattomia sydämen särkemisiä tai sitten voihan itseltäkin särkyä niin helpompi olla ikisinkkuna vaan, ei ainakaan sitten satuta ketään.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Oletko sittenkin joku DarkFearin sivunikki? :D

        20-25v tienoilla olit nuori aikuinen, nyt alat olemaan lähempänä _keski-ikäisen_ rajaa.

        Huvittaa ajatuskin että iässä jossa enemmistö pyörittää lapsiperheen arkea, oltaisiin nuoria aikuisia muttei vielä aikuisia :D :D :D

        Tätä juuri tarkoitin sillä että kuvittelet itsesi 10v nuoremmaksi. Arvio meni aika lailla nappiin.

        Ei ole todellakaan mikään mun sivunikki tämä N34, että sen voin ihan rehelliseti sanoa. Mutta eipä se nuoruus suinkaan ole ohitse vielä kolmekymppisenä.


      • Nnnnäin
        Nainen34v kirjoitti:

        Tuossa ei ole tosiaan niin kauan mitään vikaa, kun molemmilla on samat säännöt. Mulla oli tuo "8 vuoden ikäero -suhde" sellainen, että aluksi mua ei ikäero haitannut yhtään, siis sen jälkeen, kun oltiin tapailemaan päädytty, mutta sitten alkoi tulla vastaan piirteitä, missä ikäero näkyi. Kun toinen oli tosissaan, en nähnyt muuta vaihtoehtoa, kuin laittaa suhde poikki kokonaan, vaikka menetin samalla aivan mahtavan tyypin elämästäni.

        Ihmisten kanssa leikkimisestä en pidä. Välillä koen huonoa omaa tuntoa siitä, kun olen tahattomasti joutunut särkemään sydämiä. Kai joskus joku särkee vielä mun sydämeni oikein kunnolla.

        Mitäs se mummu täällä narsistelee taas? Minä minä minä minä.


      • No hei vaan hei 👵🖑

        Teknisesti on kyllä hyvinkin mahdollista olla mummu 34-vuotiaana, mutta tällä kertaa arvauksesi meni pieleen. Mummouteen vaaditaan ensin omiakin lapsia.

        Seuraava potilas! 😎


      • Iki..M kirjoitti:

        "Ihmisten kanssa leikkimisestä en pidä."

        Sama vika ja siksi oikeastaan en haekaan ikinä mitään kun siinä väkisin saattaa tulla noita tahattomia sydämen särkemisiä tai sitten voihan itseltäkin särkyä niin helpompi olla ikisinkkuna vaan, ei ainakaan sitten satuta ketään.

        Voin liittyä sun seuraan 😊


    • ytm_hki

      Itserakas, itserakkaampi, palstanaiset. Ei perkele näitä itsekehuja!

      • Aika itserakas olet itsekin, kun kerrot tasosi olevan ytm? Itsekehua sekin on.


      • ytm_hki
        Nainen34v kirjoitti:

        Aika itserakas olet itsekin, kun kerrot tasosi olevan ytm? Itsekehua sekin on.

        Jatkahan listaa.


      • ytm_hki kirjoitti:

        Jatkahan listaa.

        Eikö kyse ollut itsekehuista? Tuo ytm pitää sisällään niin paljon itsekehua, ettei niitä tässä tarvitse listata. Osoitin vain, että et ole sen parempi, vaikka kommentillasi näin annat olettaa.


      • lgjspeorjespo
        Nainen34v kirjoitti:

        Aika itserakas olet itsekin, kun kerrot tasosi olevan ytm? Itsekehua sekin on.

        Itsekehu on minusta myös liikkistä. Liiallisuuksiin mennessään se muuttuu koomiseksi, koska ristiriita muiden kokeman minän ja ihanneminän välillä on liian suuri.

        Periaatteessa itsekehu on positiivinen asia ja auttaa saavuttamaan asioita varsinkin, jos kehuu itseään itselleen. Muille mainostamisessa on aina vaaransa. Naisten suosion saavuttamisen alleviivaaminen on vähän kryptinen valinta monestakin syystä.


    • HuoratOvatTyhmiä

      Sääntö naisten profiilikuvausten lukemiselle:

      NEGATOI TAI VAIMENNA OMINAISUUDEN ARVO KESKITASOON! NÄIN SAAT TODELLISEN MINÄN.

      Naisten omakuvausten arvo = PASKAA!

      • Tule säkin sieltä kaapista, vihainen mies :D


      • Testattu_INTJ

        Kannattaisi ennemmin tehdä persoonallisuustesti, jos haluaa sitä miettiä, millainen olette parisuhteessa toiselle. Netistäkin löytyy testejä.


    • Tässä olis uus..

      -Oon "voimakastahtoinen".
      -Oon "itsenäinen".
      -Ei ymmärystä heru.
      -Välitän ja huolehdin omistani.
      -Lyhyt sulake.. Jälkeenpäin saattaa kaduttaa.
      -Olen jonki verran mustasukkainen.
      -Tykkään sanoa sen kaapin paikan.
      -Meikä arvostaa laatua.. Kestää pidempään.
      -Olen uskollinen.. Ei se suhde muuta sitä halukkaiden naisten määrää..
      -Olen seksuaalisesti estoton mutta ihan pervoimmat fetissit ei onnistu.
      -Mulla ei kiinnosta toisten jutut mutta apuahan multa voi aina pyytää.. Saa nähä annanko.
      -Osaan olla hurmaava, söpö ja hellä naisen kanssa.
      -Ulkonäöllisesti parrakas, pitkähiuksinen, 199senttinen salilla käyvä kaveri..
      -Minulla on vahva itsetunto... Mutta en ole täynnä itteäni.. En vaan häpeä itteäni.
      -Mun naistahan ei loukata vaikka se ei olis kuinka väärässä..
      Sitten siellä kotopuolella saatan mainita asiasta.
      -Tarvin tilaa ja annan sitä myös naiselle.

      Eiköhän tuossa jo ollukki. :D

      • Miks ei ymmärrystä heru :D?


      • N38 kirjoitti:

        Miks ei ymmärrystä heru :D?

        Sen verta on tullu porukkaa nähtyä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sen verta on tullu porukkaa nähtyä. :D

        Paljonko kumppaneita/suhteita sulla sitten on ollut?


      • N38 kirjoitti:

        Paljonko kumppaneita/suhteita sulla sitten on ollut?

        Puhuin lähinnä tuosta muusta väestä kuin naisista.. :D


      • Ootpa sä pitkä!

        Kaiken kaikkiaan kuulostaa ihan hyvältä, joskin asenteen tarkistus olisi varmaan joissain asioissa paikallaan.


      • Nainen34v kirjoitti:

        Ootpa sä pitkä!

        Kaiken kaikkiaan kuulostaa ihan hyvältä, joskin asenteen tarkistus olisi varmaan joissain asioissa paikallaan.

        Asenteen tarkistus?

        Ei pysty. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Asenteen tarkistus?

        Ei pysty. :D

        No miksi toimivaa asennetta toisaalta tarkistaa 😅


      • Nainen34v kirjoitti:

        No miksi toimivaa asennetta toisaalta tarkistaa 😅

        Pitää muokata ne muut ihmiset asenteelle sopivaksi. :D


      • On tullu joskus vastaan sellasia tilanteita jotka vaatii ymmärrystä..

        Tyttökaverin vuokraisäntä luuli että hällä on oikeus tulla sisään mun tyttökaverin asuntoon ilman lupia..

        Kävin häntä vähän kouluttamassa.
        Yks perkeleen kerta vielä niin hälle soi kirkonkellot. :D

        Ei vuokraisännilla tai emännillä ole mitään laillista oikeutta tulla vuokralaisen asuntoon.


    • jeeejee29

      Ensin alkuperäiseen aiheeseen:
      Olisin läsnä. Auttaisin kaikessa mihin pystyn, myös kuuntelemalla murheita. Tekisin miesten työt. Menisin vaikka läpi harmaan kiven perheeni takia. En juopottelisi. Olisin paras kaveri. Voisin joskus katsoa vaikka sen romanttisen komedian, kuitenkin 8/10 katsottaisi joku parempi leffa. Jos jollain ihmeellisellä tempauksella mut saisi suuttumaan, yrittäisin leppyä iltaan mennessä ettei mentäisi vihaisena nukkumaan. Yrittäisin parhaani että toisella on hyvä olla. Olisin useimmiten epäitsekäs ja nuolisin myös piparia. En pettäisi, enkä haluaisi muita (kun olisit mulle hyvä).

      Kukaanhan ei jatkuvasti ole parhaimmillaan, tuohon kuitenkin aina pyrkisin.


      Sitten tähän harhautuneeseen keskusteluun käytetyistä naisista:
      Puhuisin ehkä ennemminkin seksikumppaneiden määrästä kuin siitä kuinka moni jannu on naista käyttänyt. Ehkä pysyisi keskustelu asiallisempana kun naiset ei provosoituisi.
      Totta kuitenkin on että miehiä häiritsee naisten pitkä lista seksikumppaneita. Seksikumppaneiden määrällä ei ole merkitystä jos itsellä on lähinnä pillu mielessä, mutta suhteeseen en haluaisi lähteä naisen kanssa joka on vaihtanut miestä kuin sukkia.

      En oikein tajua tätä korrelaatiota suuren seksikumppaneiden määrän ja 'kokemuksen' välillä. Kokemukset jotka olen yhdenillan jutuista saanut ovat olleet lähinnä niitä mitkä mieluiten unohtaisi. Parhaat panot on ollut pitkässä suhteessa, sen yhden ja saman naisen kanssa. Sieltä se oikea kokemus on tullut.

      Jokuhan tässä meidän nykyisessä läntisessä yhteiskunnassa ajaa naiset ja varmasti osan miehistäkin etsimään loppuelämänsä sitä oikeaa. Eihän sitä koskaan löydy jos ei ymmärrä lopettaa etsintöjä.

      • Sä kuullostat kivalta tyypiltä! Tsemppiä sen oikean löytämiseen, varmasti saat jonkun onnekkaan onnelliseksi :)


    • bvuefm

      Ruman, köyhän ja huonoitsetuntoisen miehen joku nainen minusta saisi. Olen myös hiljainen ja harvoin läsnä, koska vaivun ajatuksiini. Lisäksi olen laiska ja väsynyt eikä minulla ole intohimoa elämässäni. Kemiaa ja oikea aallonpituus pitäisi sen naisen kanssa olla.

    • "Itse haluan suhteen, joka kestäisi elämäni loppuun."

      Olisi kannattanut elää elämän loppuun sen miehen kanssa joka on lapsiesi isä.

      Tuskin pystyt elämän loppuun asti kestävään suhteeseen kenenkään muunkaan kanssa, kun olet jo pahasti epäonnistunut.

      • Sun kanssa pystyidin aivan varmasti. Mutku et huoli vanhoja, surkeita, yh äityleitä... voi ku sääli.


      • N38 kirjoitti:

        Sun kanssa pystyidin aivan varmasti. Mutku et huoli vanhoja, surkeita, yh äityleitä... voi ku sääli.

        Itse olet tilanteesi valinnoillasi aiheuttanut. Vanhan yh-mamman markkina-arvo ei ole kovin hyvä.


      • super-atm kirjoitti:

        Itse olet tilanteesi valinnoillasi aiheuttanut. Vanhan yh-mamman markkina-arvo ei ole kovin hyvä.

        Ai paskahousu taas kitisemässä.


      • super-atm kirjoitti:

        Itse olet tilanteesi valinnoillasi aiheuttanut. Vanhan yh-mamman markkina-arvo ei ole kovin hyvä.

        Voih, sydämeni särkyi nyt. Onneks saan kuitenkin ees lukea sinua täällä . Kai tässä iässä voi jo tyytyä pelkkään palstailuunkin :)


      • ouitty kirjoitti:

        Ai paskahousu taas kitisemässä.

        Housuissas on paskat.


      • N38 kirjoitti:

        Voih, sydämeni särkyi nyt. Onneks saan kuitenkin ees lukea sinua täällä . Kai tässä iässä voi jo tyytyä pelkkään palstailuunkin :)

        Kukaan itseään arvostava lapseton mies ei tyydy parisuhteeseen yh-mamman kanssa.


      • super-atm kirjoitti:

        Kukaan itseään arvostava lapseton mies ei tyydy parisuhteeseen yh-mamman kanssa.

        Tajuatko miten typerältä kuulostaa kun aloitat tuon saman virren joka helvetin päivä? Ihan kuin olisit joku idiootti.


      • ouitty kirjoitti:

        Tajuatko miten typerältä kuulostaa kun aloitat tuon saman virren joka helvetin päivä? Ihan kuin olisit joku idiootti.

        Veisaan samaa virttä niin kauan, kunnes asia menee perille. Yh-mammat kuvittelevat itsestään liikoja ja ovat hypergamisia siinä missä muutkin naiset.


    • Mummukerho.Ry

      Tämä ketju on ikäneitojen n38 ja nainen34v itsensäkehumisketju. Mutta tosiasiassa oksettavan vanhoja mummuja ovat molemmat. Ja joka päivä markkina-arvo senkuin sukeltaa vaan niin että pulputus käy...

      • Alfabertti

        Puspus teille ihanille naisille, kiva lukea välillä jotakin muutakin kuin palstateoriaa.


    • Fewmfwkemfmmkwl

      Miehen jota voi kuvata sanoilla "Hallillinen häkitettyjä piruja ja perkeleitä". Kaikki omiani.

      Tarvitaanko takertuvuutta ja riippuvuutta? Löytyy. Päästetäänkö vapaaksi?

      • antaamennävaan

        Ei tarvita.


      • Tarvita, kaikkia meitä tarvitaan :)


      • N38 kirjoitti:

        Tarvita, kaikkia meitä tarvitaan :)

        Minä kyllä voisin huoletta "luopua" tietyistä miehistä ja naisista. :D


    • nomitähä

      Mistäs pirusta minä sen tietäisin?

    • Täällähä on ruuhkaa tähän aikaan aamusta :D

      No ei mun kotona ärsyttäviä ihmisiä ole. Muttei mua yleensä kukaan erityisesti ärsyttäkään. Jos tuollainen sattuu, yleensä lähen tilanteesta itse pois. En kuitenkaan ois kieltämässä kumppanille kavereita, vaik ne mua ärsyttäiski :D

    • 17plus2

      Laitetaan myös oma lista:

      * Olen rauhallinen
      * Olen hyvin diplomaattinen myös riidellessä
      * Olen luotettava
      * Olen fyysisesti hyvässä kunnossa (kuntoilen paljon)
      * Aika pitkä ja kai ihan ok näköinen
      * Olen hyväpalkkaisessa työssä
      * Olen siisti ja hoidan hygieniani hyvin
      * Kanssani pääsee näkemään maailmaa (matkailuintoilija)
      * Juon oikeastaan vain viiniä silloin tällöin (ehkä parin kuukauden välein)
      * Terveelliset elämäntavat
      * Nautin arjesta ja en kaipaa koko ajan menoa
      * Täsmällinen ja suunnitelmallinen
      * En jää helposti "tossun alle". Naiset eivät olet pystyneet käskyttämään minua tähänkään mennessä.
      * Tarvitsen omaa aikaani latautumiseen (introvertti)
      * Innostun helposti jostakin asiasta, mutta innostus saattaa myös loppua kuin seinään
      * En kauhean sosiaalinen, mutta riippuu päivästä ja henkilöstä
      * Vähän nörtti (pelaan pelejä, katselen leffoja/sarjoja, vietän paljon aikaa koneella jne.)
      * En pysty pukemaan tunteitani aina sanoiksi, koska sellainen joidenkin pariskuntien lässyttäminen on vain noloa, mutta koetan näyttää tunteeni muilla tavoilla. Toki kehun kumppaniani, koskettelen jne.
      * Perusälykäs. Joistakin asioista tiedän paljon ja joistakin edes perusasioista en tiedä mitään.
      * Huonomuistinen
      * Erittäin itsekriittinen
      * Seksuaalisesti konservatiivinen ja demiseksuaali

      • Vaikutat kivalta :)
        Mikä on demiseksuaali,.. en kerkiää nyt googlata :D


      • 17plus2
        N38 kirjoitti:

        Vaikutat kivalta :)
        Mikä on demiseksuaali,.. en kerkiää nyt googlata :D

        Periaatteessa en pysty harrastamaan seksiä ilman tunnesidetta ihmiseen. Yhden illan suhteet olisivat täysi mahdottomuus, vaikka semmoistakin olen kokeillut pari kertaa elämäni aikana (noloin lopputuloksin :'D). Kaipaan henkistä yhteyttä ja jos joku saa tuntemaan oloni hyväksi henkisesti niin se kiihottaa enemmän kuin supermalli alastomana sängyssäni.


      • 17plus2 kirjoitti:

        Periaatteessa en pysty harrastamaan seksiä ilman tunnesidetta ihmiseen. Yhden illan suhteet olisivat täysi mahdottomuus, vaikka semmoistakin olen kokeillut pari kertaa elämäni aikana (noloin lopputuloksin :'D). Kaipaan henkistä yhteyttä ja jos joku saa tuntemaan oloni hyväksi henkisesti niin se kiihottaa enemmän kuin supermalli alastomana sängyssäni.

        Sehän tekee sinusta vieläkin mielenkiintoisemman :) tsemppiä kumppanin löytämiseen. Ihan varmasti löydät ihanan naisen näillä ominaisuuksillasi :)


      • 17plus2
        N38 kirjoitti:

        Sehän tekee sinusta vieläkin mielenkiintoisemman :) tsemppiä kumppanin löytämiseen. Ihan varmasti löydät ihanan naisen näillä ominaisuuksillasi :)

        Huomenna on ensitreffit yhden kiinnostavan naisen kanssa :) Saa nähdä miten käy. Se on niin tuurista kiinni synkkaako toisen kanssa vai ei.


      • 17plus2 kirjoitti:

        Huomenna on ensitreffit yhden kiinnostavan naisen kanssa :) Saa nähdä miten käy. Se on niin tuurista kiinni synkkaako toisen kanssa vai ei.

        Niin, mut jos ei hänen kanssa, niin jonkun muun kanssa synkkaa :) Tsemppiä reffeihin :)


    • Luen kuin piru raamattua:
      * olen voimakastahtoinen, mikä on sekä hyvä että huonoa.
      Jos nainen sanoo ensimmäiseksi ominaisuudekseen olevansa voimakastahtoinen, kannattaa juosta karkuun ja lujaa. Muuten löytää itsensä hyvinkin pian Heli Vaarasen kuvaamasta tilanteesta: http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html

      *osaan kuitenkin pyytää anteeksi ja pyydänkin. Oivallan tehneeni väärin
      Toivottavasti se oivallus tulee edes joskus

      *olen empaattinen ja ymmärtäväinen
      Niinhän ne kaikki sanoo

      *välitän ja huolehdin
      Kuten myös tupakkatehtaat

      *olen impulsiivinen, mutta tajuan aika nopeasti mikä oikein ja mikä väärin
      Yhdistettynä voimakastahtoiseen--> ei jatkoon.

      *riitelen rakentavasti
      Uskoo ken haluaa impulsiivisen ja voimakastahtoisen kohdalla.

      *en ole mustasukkainen
      No hyvä
      *en kontrolloi, mutta itsekontrollini on vahva
      Et kontrolloi, mutta olet vain voimakastahtoinen

      *pidän hauskaa ja nautin hetkistä
      Toivottavasti olet myös seksissä oma-alotteinen

      *en ole materialisti, vaikka tulen hyvin toimeen. Pärjään ilman materiaa hyvin.
      Aidosti hyvä

      *olen uskollinen, mutten omistushaluinen

      *seksuaallisesti lähes estoton
      Monenko miehen käyttämä olet, missä asennoissa ja montako yhtäaikaa

      *utelias ja avulias
      *hellä ja osoitan sitä
      *ulkonäöllisesti ok
      Kuulostaa pahalta. Lähes kaikki ovat omasta mielestään vähintään ok-näköisiä

      *minulla on vah a itsetunto, mikä on harvinaista naisilla :)
      Viitaten edelliseen kuulostaa pahalta

      *tuen kumppaniani myös silloin, kun omasta mielestäni hän tekee väärin
      Miksi

      *tarvitsen tilaa
      Kuinka paljon. Onko kovasti tyttöjen iltoja
      *annan tilaa
      Hyvä jos näin tapahtuu oikeasti
      *olen kumppanin puolella aina, myös jos koen että hän tekee väärin
      Miksi
      *olen periksiantamaton, mutta kunnioitan kumppanin rajat
      Niin, kunhan ne rajat eivät ole ristissä omiesi kanssa
      *en siedä kontrollointia
      Eli siis Rukan reissu tyttöjen kanssa on must
      *luotan
      toistoa
      *en kyttää
      toistoa
      *en draamaile
      *mun kanssa ei tule tylsää
      no ei varmaan
      *pystyn keskustelemaan kaikesta. Arkoista iheista mielelläni kirjoitan
      Niin ne kaikki sanoo

      • Vastaan, kun saatana pirulle :D

        -Jos nainen sanoo ensimmäiseksi ominaisuudekseen olevansa voimakastahtoinen, kannattaa juosta karkuun ja lujaa. Muuten löytää itsensä hyvinkin pian Heli Vaarasen kuvaamasta tilanteesta: http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
        -->Voimakastahtoisuuteni, ei ole jyräämistä. Saavutan vain aina tavoitteitani. En päätä toisen puolesta, mutta omassa elämässäni olen herra. Toki olen kompromisseihin kykeneväinen ja pidänkin niistä.


        -Toivottavasti se oivallus tulee edes joskus
        --> se oivallus tulee viimeistään seuraavana päivänä

        -Niinhän ne kaikki sanoo
        --> ehkä ne sanoo, minä kuitenkin olen

        -Kuten myös tupakkatehtaat
        --> ei vaan aidosti. Läheisten eteen teen mitä vain.


        -Yhdistettynä voimakastahtoiseen--> ei jatkoon.
        --> impulsiivisuuteni ei ilmenee kumppanin päin. En kiukuttele ja olen ymmärtäväinen. Impulsiivisuuteni liittyy elämässäni tehtyihin päätöksiin. Esim. olisi pitänyt olla sinkku, mutta otinkin laastarin, josta sitten jälkeenpäin olen katunut. Yleensä kuitenkin, impulsiivisesti tehdyt päätökseni ovat ollet tosi hyviä. Paitsi yksi, se laastari. Mutta olen oppinut. Voimakastahtoisuuteni on hyvä asia siinä, etten anna periksi asioissa, en näe ongelmia vaan haasteita ja haasteista tykkään.

        -Uskoo ken haluaa impulsiivisen ja voimakastahtoisen kohdalla.
        --> olen opetellut. Ja hienosti onnistuu, jos toinenkin noudattaa samaa mallia. Mulla on ihan tulostettuna se rakentavan riitelyn malli :D

        -Et kontrolloi, mutta olet vain voimakastahtoinen
        --> miten voimakastahtoisuus poissulje luottamuksen? Minusta luottamus on lähtökohta, eikä palkinto, kunnes toisin osoitetaan. Kunnioitan myös ihmisiä ja olen sitä mieltä, etten voi määrätä toiselle mitä ja miten hänen tulisi olla, jos on minun kanssani, tai mitä harrastaa yms. Minä en siedä kontrollointia itsekään, miksi kontrolloisin ketään? En ole lähesriippuvainen enkä narsisti... onneksi


        -Toivottavasti olet myös seksissä oma-alotteinen
        --> olen


        Monenko miehen käyttämä olet, missä asennoissa ja montako yhtäaikaa
        -Edelleen, en ole miesten käyttämä. Miehiä kyllä olen käyttänyt, asiaa enempää avaamatta.

        -Kuulostaa pahalta. Lähes kaikki ovat omasta mielestään vähintään ok-näköisiä
        --> minulla on hyvä itsetunto. Pidän itsestäni ja se riittää minulle. Jos joku ei tykkää, niin se on hänen ongelmansa :D ei mun

        -Viitaten edelliseen kuulostaa pahalta
        --> paremmalta kuullostaa varmaan nainen, joka on hyvin epävarma itsestään? Jota voi manipuloida ja hallita, koska heikko itsetunto kielii lähesriippuvaisuudesta hyvin usein...

        -Miksi
        --> koska kun valitsen kumppanin, hän on "minun ihmiseni", hänellä on kuitenkin oma elämä rinnallani kyllä, mutta silti oma. Oma

        -Kuinka paljon. Onko kovasti tyttöjen iltoja
        --> ei, mutta introverttina tarvitsen tilaa, välillä itseksieni olemista


        -Niin, kunhan ne rajat eivät ole ristissä omiesi kanssa
        --> ei kun kunnioitan kumppanini rajat

        -Eli siis Rukan reissu tyttöjen kanssa on must
        --> ei, mutta esim ystävän kanssa jos lähden yhdelle, minulta turhaa on kysyä haetaanko minu 45 min, 60 min tai 75 min päästä.


        Niin ne kaikki sanoo
        --> ne ehkä sanoo, mutta minä pystyn :D


      • 121212121212
        N38 kirjoitti:

        Vastaan, kun saatana pirulle :D

        -Jos nainen sanoo ensimmäiseksi ominaisuudekseen olevansa voimakastahtoinen, kannattaa juosta karkuun ja lujaa. Muuten löytää itsensä hyvinkin pian Heli Vaarasen kuvaamasta tilanteesta: http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
        -->Voimakastahtoisuuteni, ei ole jyräämistä. Saavutan vain aina tavoitteitani. En päätä toisen puolesta, mutta omassa elämässäni olen herra. Toki olen kompromisseihin kykeneväinen ja pidänkin niistä.


        -Toivottavasti se oivallus tulee edes joskus
        --> se oivallus tulee viimeistään seuraavana päivänä

        -Niinhän ne kaikki sanoo
        --> ehkä ne sanoo, minä kuitenkin olen

        -Kuten myös tupakkatehtaat
        --> ei vaan aidosti. Läheisten eteen teen mitä vain.


        -Yhdistettynä voimakastahtoiseen--> ei jatkoon.
        --> impulsiivisuuteni ei ilmenee kumppanin päin. En kiukuttele ja olen ymmärtäväinen. Impulsiivisuuteni liittyy elämässäni tehtyihin päätöksiin. Esim. olisi pitänyt olla sinkku, mutta otinkin laastarin, josta sitten jälkeenpäin olen katunut. Yleensä kuitenkin, impulsiivisesti tehdyt päätökseni ovat ollet tosi hyviä. Paitsi yksi, se laastari. Mutta olen oppinut. Voimakastahtoisuuteni on hyvä asia siinä, etten anna periksi asioissa, en näe ongelmia vaan haasteita ja haasteista tykkään.

        -Uskoo ken haluaa impulsiivisen ja voimakastahtoisen kohdalla.
        --> olen opetellut. Ja hienosti onnistuu, jos toinenkin noudattaa samaa mallia. Mulla on ihan tulostettuna se rakentavan riitelyn malli :D

        -Et kontrolloi, mutta olet vain voimakastahtoinen
        --> miten voimakastahtoisuus poissulje luottamuksen? Minusta luottamus on lähtökohta, eikä palkinto, kunnes toisin osoitetaan. Kunnioitan myös ihmisiä ja olen sitä mieltä, etten voi määrätä toiselle mitä ja miten hänen tulisi olla, jos on minun kanssani, tai mitä harrastaa yms. Minä en siedä kontrollointia itsekään, miksi kontrolloisin ketään? En ole lähesriippuvainen enkä narsisti... onneksi


        -Toivottavasti olet myös seksissä oma-alotteinen
        --> olen


        Monenko miehen käyttämä olet, missä asennoissa ja montako yhtäaikaa
        -Edelleen, en ole miesten käyttämä. Miehiä kyllä olen käyttänyt, asiaa enempää avaamatta.

        -Kuulostaa pahalta. Lähes kaikki ovat omasta mielestään vähintään ok-näköisiä
        --> minulla on hyvä itsetunto. Pidän itsestäni ja se riittää minulle. Jos joku ei tykkää, niin se on hänen ongelmansa :D ei mun

        -Viitaten edelliseen kuulostaa pahalta
        --> paremmalta kuullostaa varmaan nainen, joka on hyvin epävarma itsestään? Jota voi manipuloida ja hallita, koska heikko itsetunto kielii lähesriippuvaisuudesta hyvin usein...

        -Miksi
        --> koska kun valitsen kumppanin, hän on "minun ihmiseni", hänellä on kuitenkin oma elämä rinnallani kyllä, mutta silti oma. Oma

        -Kuinka paljon. Onko kovasti tyttöjen iltoja
        --> ei, mutta introverttina tarvitsen tilaa, välillä itseksieni olemista


        -Niin, kunhan ne rajat eivät ole ristissä omiesi kanssa
        --> ei kun kunnioitan kumppanini rajat

        -Eli siis Rukan reissu tyttöjen kanssa on must
        --> ei, mutta esim ystävän kanssa jos lähden yhdelle, minulta turhaa on kysyä haetaanko minu 45 min, 60 min tai 75 min päästä.


        Niin ne kaikki sanoo
        --> ne ehkä sanoo, mutta minä pystyn :D

        "impulsiivisuuteni ei ilmenee kumppanin päin."

        Aha...

        "En kiukuttele ja olen ymmärtäväinen. Impulsiivisuuteni liittyy elämässäni tehtyihin päätöksiin. Esim. olisi pitänyt olla sinkku, mutta otinkin laastarin, josta sitten jälkeenpäin olen katunut."

        :D

        "Yleensä kuitenkin, impulsiivisesti tehdyt päätökseni ovat ollet tosi hyviä."

        :D :D

        "Paitsi yksi, se laastari."

        :D :D :D

        "Mutta olen oppinut."

        :D :D :D :D


      • N38 kirjoitti:

        Vastaan, kun saatana pirulle :D

        -Jos nainen sanoo ensimmäiseksi ominaisuudekseen olevansa voimakastahtoinen, kannattaa juosta karkuun ja lujaa. Muuten löytää itsensä hyvinkin pian Heli Vaarasen kuvaamasta tilanteesta: http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
        -->Voimakastahtoisuuteni, ei ole jyräämistä. Saavutan vain aina tavoitteitani. En päätä toisen puolesta, mutta omassa elämässäni olen herra. Toki olen kompromisseihin kykeneväinen ja pidänkin niistä.


        -Toivottavasti se oivallus tulee edes joskus
        --> se oivallus tulee viimeistään seuraavana päivänä

        -Niinhän ne kaikki sanoo
        --> ehkä ne sanoo, minä kuitenkin olen

        -Kuten myös tupakkatehtaat
        --> ei vaan aidosti. Läheisten eteen teen mitä vain.


        -Yhdistettynä voimakastahtoiseen--> ei jatkoon.
        --> impulsiivisuuteni ei ilmenee kumppanin päin. En kiukuttele ja olen ymmärtäväinen. Impulsiivisuuteni liittyy elämässäni tehtyihin päätöksiin. Esim. olisi pitänyt olla sinkku, mutta otinkin laastarin, josta sitten jälkeenpäin olen katunut. Yleensä kuitenkin, impulsiivisesti tehdyt päätökseni ovat ollet tosi hyviä. Paitsi yksi, se laastari. Mutta olen oppinut. Voimakastahtoisuuteni on hyvä asia siinä, etten anna periksi asioissa, en näe ongelmia vaan haasteita ja haasteista tykkään.

        -Uskoo ken haluaa impulsiivisen ja voimakastahtoisen kohdalla.
        --> olen opetellut. Ja hienosti onnistuu, jos toinenkin noudattaa samaa mallia. Mulla on ihan tulostettuna se rakentavan riitelyn malli :D

        -Et kontrolloi, mutta olet vain voimakastahtoinen
        --> miten voimakastahtoisuus poissulje luottamuksen? Minusta luottamus on lähtökohta, eikä palkinto, kunnes toisin osoitetaan. Kunnioitan myös ihmisiä ja olen sitä mieltä, etten voi määrätä toiselle mitä ja miten hänen tulisi olla, jos on minun kanssani, tai mitä harrastaa yms. Minä en siedä kontrollointia itsekään, miksi kontrolloisin ketään? En ole lähesriippuvainen enkä narsisti... onneksi


        -Toivottavasti olet myös seksissä oma-alotteinen
        --> olen


        Monenko miehen käyttämä olet, missä asennoissa ja montako yhtäaikaa
        -Edelleen, en ole miesten käyttämä. Miehiä kyllä olen käyttänyt, asiaa enempää avaamatta.

        -Kuulostaa pahalta. Lähes kaikki ovat omasta mielestään vähintään ok-näköisiä
        --> minulla on hyvä itsetunto. Pidän itsestäni ja se riittää minulle. Jos joku ei tykkää, niin se on hänen ongelmansa :D ei mun

        -Viitaten edelliseen kuulostaa pahalta
        --> paremmalta kuullostaa varmaan nainen, joka on hyvin epävarma itsestään? Jota voi manipuloida ja hallita, koska heikko itsetunto kielii lähesriippuvaisuudesta hyvin usein...

        -Miksi
        --> koska kun valitsen kumppanin, hän on "minun ihmiseni", hänellä on kuitenkin oma elämä rinnallani kyllä, mutta silti oma. Oma

        -Kuinka paljon. Onko kovasti tyttöjen iltoja
        --> ei, mutta introverttina tarvitsen tilaa, välillä itseksieni olemista


        -Niin, kunhan ne rajat eivät ole ristissä omiesi kanssa
        --> ei kun kunnioitan kumppanini rajat

        -Eli siis Rukan reissu tyttöjen kanssa on must
        --> ei, mutta esim ystävän kanssa jos lähden yhdelle, minulta turhaa on kysyä haetaanko minu 45 min, 60 min tai 75 min päästä.


        Niin ne kaikki sanoo
        --> ne ehkä sanoo, mutta minä pystyn :D

        Niin, että olet impulsiivinen vain kun sitä itse halua?

        Pelkästään oikealla tavalla voimakastahtoinen?


      • Miesmannn kirjoitti:

        Niin, että olet impulsiivinen vain kun sitä itse halua?

        Pelkästään oikealla tavalla voimakastahtoinen?

        Olen kyllä impulsiivinen, mutta olen opetellut hallita impulssejani. Onnistun siinä melko hyvin :) aina ei. Mutta ihmisiin se ei kohdistu, en ole aggressiivinen :)


    • Älä kiusaa 😂 kaikki tekee virheitä 😂 niistä oppii sitten.hei, en voinut tietää 😂

    • 46464

      Miesmann teki aika hyviä huomioita jos hakee ns. perinteisellä tavalla hyvää naista, harva nyt vahvaa itsenäistä city-sinkkua haluaa vaikka naistenlehdet kertovat muuta. Siihen on kuitenkin tyytyminen jos ei muuta saa.

      Melko poissulkevia ominaisuuksiahan nuo monet ovat, esimerkiksi voimakastahtoinen ja impulsiivinen sekä osaa silti keskustella rakentavasti ja kaikesta. Kuulostaa juuri sellaiselta "my way or the high way"-keissiltä eli loppujen lopuksi väännetään aivan mahdottomiksi jos oma tahto ei toteudu, vaikka toisen mielipidettä kuunnellaan näennäisesti.

    • Miess32v

      Vaikea sanoa mitä puolia itsestä tulee esille kenenkin seurassa.

      Esim. eräs nainen oli jatkuvasti tyttöjen illassa. En maininnut asiasta, mutta harmistukseni varmasti pystyi aistimaan. Toisen samanmoisen kanssa koin, että siitä piti kertoa puhua ja sillä oli selkeästi myös iltojen määrään.

      Yksi nainen pitää minua anteliaana, mutta toinen täysin pihinä. Yksi kehui parhaaksi panokseen, toinen sanoi että ihan kiva. Ota näistä selvää.

      Ihannenaiseni on ns. kiltti naapurin tyttö ja en mielellään ottaisi toista aloittajan kaltaista vahvatahtoista, vahvaitsetuntoista ja impulsiivista ottaisi. Näistä ominaisuuksista vaan seuraa draamaa, vaikka henkilö ei mielestään draamailisi. Nykyinen vaimo oli pitkään ihannenaiseni, mutta aika kohtelee kaikkia eri tavalla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe