TYTÖT KERTOKAA

jokugamer

Elikkäs onko ns "gamer girlejä" olemassa, vai onko ne vaan joku myytti/ urbaani legenda. Siis ois kiva jos ois semmonen tyttöystävä jota oikeesti kiinnostaa pelit, mutta tuntuu vaa että ei semmosia tyttöjä oo ees oikeesti olemassa.

71

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gamergurl

      No kyllä minä ainaki pelaan ja pelit kiinnostaa vaikka oon tyttö :D Eikai se sukupuolesta oo kiinni. Vaikka tosiaan ei kovinkaan monia tyttöjä kiinnosta

      • jokugamer

        Kiva kuulla että teitäki on olemassa :D Minkä ikäinen muuten oot?
        Ps. En oo mikään pedofiili


      • Gamergurl
        jokugamer kirjoitti:

        Kiva kuulla että teitäki on olemassa :D Minkä ikäinen muuten oot?
        Ps. En oo mikään pedofiili

        Täytän nyt keväällä 15 :D Ja hehe xD


      • jokugamer

        Onko sulla steam


      • Gamergurl

        En käytä enää


      • jokugamer

        Mitä sitte käytät?


      • Gamergurl

        Vaikka kikkiä


      • kyllääh

        mitäs pelaat?


    • JustMe01

      Joo oikiasti pelaamisesta kiinnostuneet tytöt on harvassa. Ite rakastan yli kaiken kattoa ku toiset pelaa :D
      Mutt mullakaa ei oo mitää haluu pelata, veli hakkas ain jos moista ehottelin xD

    • Riippuu pelistä.

      • Näinonn

        Olisko tää PIP-peli? Pip = pictureinpicture btw


    • Neiti02

      Tääl olis

    • Ai, niin nyt kun muistan niin pelaampa Dark Souls III:n loppuun..

      • prinsesgril04

        njfgraejkhhltgjladfjkgfjklögtfehjvfnvuiosdpflut789eryhvfdogfjio(IQ#¤/()%/()&¤"()=%/()"=¤=&%)=/(&()="#¤%/()="¤/()%"()=¤%/()="¤ vammanen kakka läjä et sä ees osaa pelaa sitä ku oot vammanen ja haukut mua ku etin poikkista vitun autisti meneekö ranteisiin homo!!!!!! mä oon pääswsy DS3 sataviisataa kertaa läpi kosk se on maaailman helpoin peli niiku on DS1 ja DS2 ja tapa ittes pliis en sano tätä sarkasmilla viru homo oon bii btw ja viiltelen kosk kerään huomiaa ja mulla on siniset pillukarvat


      • prinsesgril04 kirjoitti:

        njfgraejkhhltgjladfjkgfjklögtfehjvfnvuiosdpflut789eryhvfdogfjio(IQ#¤/()%/()&¤"()=%/()"=¤=&%)=/(&()="#¤%/()="¤/()%"()=¤%/()="¤ vammanen kakka läjä et sä ees osaa pelaa sitä ku oot vammanen ja haukut mua ku etin poikkista vitun autisti meneekö ranteisiin homo!!!!!! mä oon pääswsy DS3 sataviisataa kertaa läpi kosk se on maaailman helpoin peli niiku on DS1 ja DS2 ja tapa ittes pliis en sano tätä sarkasmilla viru homo oon bii btw ja viiltelen kosk kerään huomiaa ja mulla on siniset pillukarvat

        Osaatko käyttää välimerkkejä(.,!?:;)?


      • prinsesgril04 kirjoitti:

        njfgraejkhhltgjladfjkgfjklögtfehjvfnvuiosdpflut789eryhvfdogfjio(IQ#¤/()%/()&¤"()=%/()"=¤=&%)=/(&()="#¤%/()="¤/()%"()=¤%/()="¤ vammanen kakka läjä et sä ees osaa pelaa sitä ku oot vammanen ja haukut mua ku etin poikkista vitun autisti meneekö ranteisiin homo!!!!!! mä oon pääswsy DS3 sataviisataa kertaa läpi kosk se on maaailman helpoin peli niiku on DS1 ja DS2 ja tapa ittes pliis en sano tätä sarkasmilla viru homo oon bii btw ja viiltelen kosk kerään huomiaa ja mulla on siniset pillukarvat

        Se on PEGI 18 (vai oliko 16, en muista) kuule ;)


      • Toveri69

        16 on, mutta suosittelen, jos haluu sopivasti haastetta


    • wearenumberone

      täällä olisi yksi
      muutenkin oon kova nörtti marvelin yms suhteen

    • Onhan niitä mutta ne pelaa Minecraftia

      • Mistä tiedät? Pelaatko sinäkin minecraftia?


      • Kyllä.
        Minecraft oli lahja luojalta ja sen takia pelaan sitä


      • ParempiMCKuinEiMitään

        No jos nyt sentään jotain muuta pelaisi kuin Candy Crushia, helpohan siitä Minecraftista on edetä parempaan suuntaan.


    • tyttöolen

      kyllä mä ainakin tykkään pelata oken vain tosi huono siinä :D

    • Pelityttö

      Animea (ks toinen palsta) ja minecraftiä. Yäk. Just sitä joita en toivoisi kommenteissa näkevän koska en pidä kummastakaan.

      • Inderesding

        Mitä vikaa animessa on? Ite katoin tos syksyllä attack on titanin ja sen kälkee tullu viitisenkymmentä katottua. Mutta siis: Perustelkaa, miksi ei.


      • 12vEiKiinnosta

        Suurin osa tyypeistä jotka ei tykkää Animesta ei tykkää siitä siksi, että jokainen tyttö näyttää 12 vuotiaalta ja muutenkin omaan mieleen suurin osa vähän liian paksua rakkaustarinaa. Ainoa anime jota itse olen katsonut on One Piece


    • 12vpojistakiinnostunut

      Mä ite en pelaa muuta kuin Sims 4 sta mutta tykkään kattoo ku muut pelaa:)) oon 12😜

    • Pelaaminen on elämä.

      • ghfgjh

        niin kai onki jos asuu tylsästi kaupunkissa, jossei haise luonto lainkaa vaa pelkästää rillikäry, tupakka ja pakokkaasut


      • Ja anime.


      • Väärin meni, asun keskellä peltoa jossa ei tapahdu mitään. Tai eihän mulla oikeestaan ees oo elämää


    • pelaaja typyy keski-suomest yli 18v?

    • Pelityttö

      Mä oon

      • Alakan

        Mitä pelaat


      • mitä ja millä pelaat?


    • Minä olen pelien ongelmakäyttäjä.

    • Pelityttö

      Enimmäkseen Pc:llä mutta löytyy pienenä tyttönä saatu PS2 (tältä enimmäkseen tasohyppyjä <3 ja myöhemmin sitten hankkimani PS3 ja PS4 ja nindendon peleistä mariot on tuttuja kanssa. (Kellepä ei olisi?) Eli selvästi Sonyn puikoissa konsolipuolelta.
      Nykyisin pelini on Overwatch (vaihdoin TF2:sta) mutta Skyrim ja Witcher tulevat perässä Steamissakin on liuta pelejä jotka pitäis joskus vielä pelata loppuun.

      Pelit joist en välitä
      1 Minecraft
      2 Urheilu kuten esim: fifa ja NHL
      3:Ralli pelit (joskus tuli kyl pelattua, ihan ok, mutta ei kuitenkaan mun juttu)
      4: Call of duty ja CS! Räiskintä kelpaa, kunhan se ei ole tätä

      Katon myös muutamaa suomalaista Youtube/striimaajaa joiden peli materiaalista tykkään :)

      • Onkhyl8

        Kokeile Dark Souls 3:a. Haastetta piisaa kyllä, mutta ei kuitenkaan liian hc imo. Vaikka SP-pohjainen onkin, tarina jää aika pahasti epäselväksi. Suosittelen kuitenkin


      • MarttaNieminen2
        Onkhyl8 kirjoitti:

        Kokeile Dark Souls 3:a. Haastetta piisaa kyllä, mutta ei kuitenkaan liian hc imo. Vaikka SP-pohjainen onkin, tarina jää aika pahasti epäselväksi. Suosittelen kuitenkin

        Ds 3 oli hyvä mutta liian helppo. Se ei ole oikeasti vaikea peli.


      • EnUskoTodeksi

        Saiskohan sitä ikää? Tai Kikkiä?


    • Pelityttö

      Oikeestaan olis tosi kivaa että pojat istuttavat tytöt pelien takia penkkiin eikä toisinpäin, varmaan facepalmaisin pahasti jos löytäisin jonkun jätkän joka sitten kertoo ettei tiedä videopeleistä mitään .D:

      • overwatch on hyvä vaikka en oo pelannukku sillo ku on ollu ilmaus vkl se kyl pitää ostaakki. ite pelailen bf. division. destiny. joskus tullu pelattua wowia ja swtor jos haluut peli seuraa ni ilmottele


      • Pelityttö

        Njoo, mun netti on vaan ihan helkkarin takkuinen aina kun yritän pelata netissä pelattavia pelejä (kone taitoja omaava jätkä olis kans hyvä tähän liittyen) Aina kun pelaan jotain jonkun kanssa niin mulla rupee lagimaan ja heittää mut jatkuvasti ulos servulta. Kun taas pelaan Sooloa niin ei ole yhtä paha, joten musta ei olis semmoseks peliseuraks ennenku nettiasiat on korjattu


      • Pelityttö kirjoitti:

        Njoo, mun netti on vaan ihan helkkarin takkuinen aina kun yritän pelata netissä pelattavia pelejä (kone taitoja omaava jätkä olis kans hyvä tähän liittyen) Aina kun pelaan jotain jonkun kanssa niin mulla rupee lagimaan ja heittää mut jatkuvasti ulos servulta. Kun taas pelaan Sooloa niin ei ole yhtä paha, joten musta ei olis semmoseks peliseuraks ennenku nettiasiat on korjattu

        portitus vois auttaa. ota yhteyttä [email protected]


      • Pelityttö

        Hmm.. toisen palstan viestissäni oli että etin yli 19 mutta alle 25 jos olis joku vielä pikkusen lähempänä sitä. Meitsillä on vähän valikoiva maku


      • ai että vuos on liikaa


    • Juppp

      Tytöt ei pelaa. Tytöt tekee ruokaa, meikkaa ja tyydyttää miestään.

    • Jay99

      Ei ole olemassa.

    • 02tyttö

      Mä ainaki mielelläni pelaisin jonku pojan kaa pelejä!

      • Mitä pelaat?


      • 02tyttö

        FIFA. Minun suosikki joukkueet ovat West Ham ja Ranska.


    • 02tyttö

      Tykkään vielki esim minecraftista :DD

      • mitä 02 tarkottaa


      • Paninipoika

        Itekki pelaan vielä Minecraftii ja oon kohta 16v :D Jos kiinnostaa peli seura nii lisätkää snäpissä @leevialex ja tulkaa laittaa rohkeesti viestiä :D


    • Pelaan jalkapalloa :)

    • Punapäää

      Kyl mää pelaan :D lähin gta destinyy codei ja änärii koneel tulee kans jonki verra pelattuu mut ei nii paljoo :D voi kikkail nallava99 koska miks ei xd

    • gamerrgirl

      No itse ainakin pelaan, vaikka olen tyttö xD pelaan vuodessa noin 2400 tuntia ja päivässä 1-3 h, viikonloppuisin pelaan 10-12 h :D Aloitin ensin pelaamaan codeja, sitten gta, battlefield, cs go, outlast, resident evil... jne

    • Myytinmurtajana

      Olen ainakin minä. Pelaan owerwatchii, minecraftiä, sims4, nhl, autopelejä...

      • Mixu13

        Missä paikka kunnalla asut? Ite asun espoossa ja ois kyl mukavaa saada tommone typy pelaamaan overwatch

        Ps onko sulla kik?


    • Autotypy

      Siis en tiiä lasketaanko ku niittaan autoja "hienolla" jeepilläni forza horizonissa... Mut tykkään pelata sitä mitä pelaan.

    • Gamergirll

      Pelaaminen on ihan parasta ajankulua. Ite tulee eniten pelailtua cs:go, lol, overwatch ja vielä jotain muutakin noiden lisäks :) Ja siis oon 17 vuotias :) mutta siis kyllähän gamergirlejä on jonku verran, mut sais olla kyl enemmän :/

      • mohammed.mohammed

        Haluaisitko kantaa minut pois bronzesta lolissa?


    • aoniane

      itekki oon tyttö ja oon pelannu iha junnusta asti. Ja myönnän että mulla ei oo yhtäkää tyttö frendii joka pelais joten on aika harvassa juu :D

    • Okhi

      Kaikki gamergirlit ovat vain piiloutuneet koneensa ääreen

    • Tytteliiiiiii

      Kyllä, pelaan GTA ja CS ja mineä ja kaikkia pallopelejä , en ole nörtti ne o vaan niin parhaita 😂🙈 15v tyttö

    • clasher

      Eikös kukaa pelaa kaikista kuuluisinta, parasta, ja parhainta mobiilipeliä; Clash Royale? Eikös ne tytöt vaan tykkää siitä?

      • EiSitäLasketa

        Mobiilipelejä ei lasketa, Nimenomaan se stereotypia on että nää legendaariset "GamerGrillit" Pelaa Candy Crushia


    • NoobGirl

      Mä oon myös 19-v tyttö joka pelaa LoL. Atm Gold 5 yhden vuoden pelaamisen jälkeen, tavoitteena päästä lähelle plat täs joskus myöhemmin (not boosted, en myöskään boostaa ketään). Suomalaisii pelaajia on vaan aika vaikee löytää mistään nii pelailen enimmäkseen ulkomaalaisten kans :'D

      • Ekkopoika

        Mikä rooli? Ja main? :)


    • GamerGuy13

      Onko täällä ketään 13-14 vuotiaita Gamer girlejä jotka asuis Oulussa?

    • Pelaaja82166184946

      En koskaan ole pelannut tytön kanssa, en koskaan. Homona kuitenkaa mua ei kiihota joku gamergirl mut haluaisin pelata joskus tytön kanssa ja nähdä vaikuttaako tunteet niin paljon sen pelaamiseen kuin yleensä pojilla.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe