nyt pelottaa

vainautontakia

Olen kertaalleen saanut velat anteeksi mutta nyt otin aikas paljon lainaa.piti ottaa vain 1400 euroa että saan 1500 euron arvoisen auton ostettua kun oma auto oli siinä kunnossa et ei ois mennyt enää läpi katsastuksesta.sit mulle kävi floppi ja otinkin vahingossa 2 1400 euron lainaa kun luulin että toinen hylättiin.mut ostin sen auton ja ilmenikin et kantsii heti mennä vaihtaan jakopään hihna ja siihen remppaan menee 400 euroa.ja pakko jättää loput lainasta tilille makaamaan jos autoon ilmenee vielä muuta.nyt täytyisi pystyä lyhentämään seuraavat 3 vuotta 124 euroa kuukaudessa.mutta kun minä olen takuueläkkeellä.onneksi vuokrani on ainakin tällä hetkellä todella pieni.toivottavasti tuloni ei muutu tän 3 vuoden aikana. ihan riittävästi jää muihin laskuihin ja ruokaan ja bensaan rahaa mutta 3 vuotta on nyt sit ilman shoppailua ja juhlimista.ei kait noita muutenkaan oo köyhälle pahemmin tarkoitettu.toivottavasti suoriudun nyt tästä kolmesta vuodesta kunnialla.

5

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestääkökaara

      Tais tulla yksi nolla liikaa? Toivottavasti auto kestää sen kolme vuotta.Tuskin tulosi voi'' nyt laskee jos olet takuueläkkeelä. Voithan aina yrittää tehdä jotain pientä hommaa, vaujja kuljettaa tavaraa kaveeille autollasi.Oli muuen kallis lainna jos 2140 eur. kolme vuotta maksetaan 124 eur.

    • Yhteissumma

      Kirjoittaja taisi tarkoittaa 2 x 1400€, eli yhteensä 2800€ ?

    • heh_heh_heh

      Aloitus joko trolli tai todella tietämätön.

      Milloinkas ne lainat ovat tulleet tilille ilman lainan nostoa (no pikavipeistä en tiedä).
      Normaalistai laina sovitaan allekirjoittamalla paperit (hakemus ei ole vielä laina), sitten erikeseen tehdään tilisiirto lainatililtä omalle tilille.

      Minäkin hain viime kesänä 80 000€ lainaa, joka alustavasti sovittiin s.postilla.
      Lainapapereiden allekirjoituksen yhteydessä otin 40 000€ ulos, myöhemmin s.postilla 30 000€.
      Loppu 10 000€ jää toivottavasti nostamatta, jolloin mulla on velkaa vain 70 000€

    • elakevainen

      Tuossa on kaverilla tonni tilillä. Sillä maksaa jo 8 ensimmäistä erää - voisihan niillä lyhentää velkaa saman tienkin, mutta jos tililtä puuttuu puskurirahasto kokonaan, tai se oli vain satanen niinkuin ennen auton hankintaa, niin ehkä parempi, että pitää ne rahat itsellään. Ja itsensä irti rahoista. Vasta, kun tulee vaikeuksia, kajoaa näihin. Takuueläkkeestä jää satoja euroja käyttöön, se on varmaa tuloa eikä lainan pituus ole kuin 36 kk. Mutta sen kolmen vuoden päästä tuo autonröttelö on tiensä päässä ja joudut hankkimaan uuden. Yritä säästää vähän isompi puskurirahasto sitä hankintaa varten.

    • csdjofoewoifjioewf

      Eduskunta on suuressa viisaudessaan päättänyt, ettei takuueläkkeestä saa ulosmitata senttiäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe