Paritöitä vähennettävä!

Inhoanluokkaani

Oon 7lk 'ta käyvä tyttö, ja nyt pakko puttuu asiaan! En jaksa kun koulussa melkein jokasella tunnilla pitää tehä paritöitä.. ymmärtäisin jos parit arvottaisi, mutta kun joka hiton kerta ne pitää itse valita.. ja kuten arvata saattaa oon aina viimeinen ilman paria.. silloin opettajat sanoo "saat mennä kolmanneksi johonkin ryhmään" ja tididiidii mihinkäs sitä menis kun paskat välit kaikkiin luokkalaisiin ja ne alkaa heti kuistii toisilleen ku opettaja sen sanoo.. oon monesti sanonu et voin tehä yksin tän(kin) "parityön" .. että jos joku koulu-alaan erikoistunut näkis tän niin pyydän, voisko paritöitä vähentää?! Ihan ok olis sillee kerran viikossa jollai tunnilla mut kun niitä on joka saatanan päivä n. 4/6 tunnilla (siis 6 h päivässä tunteja nii n. neljällä tunnilla aina pitää niit tehä) tulee niin paha mieli tuntien jälkee et meen aina itkee vessaan ja ootan siel seuraavaa tuntii..

22

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsella on oikeus ilmaista omat mielipiteensä kaikissa itseään koskevissa asioissa ja ne on otettava huomioon lapsen iän ja kehitystason mukaisesti.

    • Puhu asiasta opettajallesi. Ei asia muutoin muutu. Tai puhu vanhemmillesi ja pyydä heitä olemaan opettajaan ybteydessä, jos oma kanttisi ei kestä.

      Lisäksi voisi tietysti koettaa selvittää ne "paskat välit" muun luokkasi kanssa. Mistä ne johtuu?

      • Inhoanluokkaani

        Jättävät ulkopuolelle, olen yrittänyt päästä mukaan mutta ei auta.. kunnon pissiksiä kaikki.. yritän aina mennä niitten "piiriin" mut ne heti menee sellaseks ympyräks ja jättää mut ainne ulkopuolelle..


      • Inhoanluokkaani kirjoitti:

        Jättävät ulkopuolelle, olen yrittänyt päästä mukaan mutta ei auta.. kunnon pissiksiä kaikki.. yritän aina mennä niitten "piiriin" mut ne heti menee sellaseks ympyräks ja jättää mut ainne ulkopuolelle..

        On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin."

        Ketään ei valitettavasti voi pakottaa pitämään sinusta ja vielä kypsymättömien koululaisten joukossa liiasta massasta poikkeamisesta ja yksilöllisyydestä joutuu aina maksamaan. Ja jos he tietävät tuosta "kunnon pissiksiä kaikki" - ajattelutavastasi ja siitä, että halveksit heitä, niin onko se silloin mikään ihme, että he eivä pidä sinusta?

        Enemmistö ei aina ole oikeassa, mutta heidän tahtiinsa elämä yleensä joka tapauksessa pyörii.

        Mutta puhu niistä parityöjutuista opettajallesi. Nyt heti ensi viikolla.


      • justAsking
        Oldie kirjoitti:

        On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin."

        Ketään ei valitettavasti voi pakottaa pitämään sinusta ja vielä kypsymättömien koululaisten joukossa liiasta massasta poikkeamisesta ja yksilöllisyydestä joutuu aina maksamaan. Ja jos he tietävät tuosta "kunnon pissiksiä kaikki" - ajattelutavastasi ja siitä, että halveksit heitä, niin onko se silloin mikään ihme, että he eivä pidä sinusta?

        Enemmistö ei aina ole oikeassa, mutta heidän tahtiinsa elämä yleensä joka tapauksessa pyörii.

        Mutta puhu niistä parityöjutuista opettajallesi. Nyt heti ensi viikolla.

        "On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin.""
        Tai oikeastaan "Paras tapa tuhota vihollinen on tehdä hänestä ystävä"


      • justAsking kirjoitti:

        "On olemassa sanonta: "Paras tapa voittaa heidät on liittyä heihin.""
        Tai oikeastaan "Paras tapa tuhota vihollinen on tehdä hänestä ystävä"

        Tuhota...? Vai muuttaa...?


      • justAsking

        Mitä tarkoitat "muuttamisella"?

        Vihollisen ajatusmaailmaa et todennäköisesti pysty muuttamaan, joten sinun on muutettava omaasi. Tällätavoin vihollinen on muutunut ystäväksi joten vihollinen on lakannut olemasta eli tuhoutunut.


    • Tämä on yksi niistä syistä miksi inhoan kouluani.
      Kunpa pääsisi elämään ajanlaskun alkuun

    • Perus.perjantai

      Muut saattaisivat arvostaa sinua, jos lopettaisit sen vessojen turhan varaamisen joka helvetin välitunti. Ei sattunut käymään mielessä, että et ole ainoa joka sitä käyttää? Juuri sinunlaisesi vessassa asujat ovat hyvin vituttavia ja voisivat tappaa itsensä.

      • Inhoanluokkaani

        Kai ymmärrät että tuo on laiton uhkaus? Voisin tehdä rikosilmoituksen jos vain jaksaisin tuhlata elämääni kaltaisiisi.. jos sinulla on huonopäivä, älä silti tule tänne valittamaan ! :)


      • Nieisiitäsen
        Inhoanluokkaani kirjoitti:

        Kai ymmärrät että tuo on laiton uhkaus? Voisin tehdä rikosilmoituksen jos vain jaksaisin tuhlata elämääni kaltaisiisi.. jos sinulla on huonopäivä, älä silti tule tänne valittamaan ! :)

        "Mä tapan sut" olis uhkaus, "tapa ittes" on neuvo. Kannattaa ottaa siitä neuvosta vaari.


      • jkkikjk
        Nieisiitäsen kirjoitti:

        "Mä tapan sut" olis uhkaus, "tapa ittes" on neuvo. Kannattaa ottaa siitä neuvosta vaari.

        itsemurha on lain rikkomista jolloin siihen kehottaminen on rikoksessa auttamista.


      • Hhggghy
        jkkikjk kirjoitti:

        itsemurha on lain rikkomista jolloin siihen kehottaminen on rikoksessa auttamista.

        Mutta ei edelleenkään uhkaus.


    • opksvvittu

      Tiedän syrjintä ei ole mukavaa kenenkään mielestä. Ikävää että niin käy sinulle. Arvonta on parempi valinta koska silloin opetellaan tulemaan muidenkin kanssa toimeen kuin sen vakioparin ja sen parhaan kaverin.
      Oletko siis koittanut puhua kenenkään aikuisen kanssa? Toivottavasti jatkossa ei tule tuollaisia vastaan.

    • Olen samaa mieltä, että ryhmätöitä olisi vähennettävä. Itse olen myös aina yksin ja sitten työnnettynä johonkin ryhmään muiden harmiksi.

    • justAsking

      Voithan myös yrittää tutustua joihinki sun luokan poikiin. Esim niihin nörtteihin jotka on puhelimella/pelaa joka välitunti. Voi olla aluksi vähän vaikeeta ja tuntua turhalta mutta ainakin se on tyhjää parempi.

      • Ysiluokalt

        Jep, komppaan tätä. Jos välkäll vaikk "satut" istuun vieressä, nii aianahan voisit "sattumalta" kysästä jotai heidän peleistä ;D Useimmat ainaki meill päin vastaa, eka äimisteltyää kysymystä.

        Ja pyydä ennemmin ett parityöt arvottas. Niillä voi oikeesti päästä tutustuun uusiin ihmisiin. Lisäks niihin menee tuntia hukkaan :D Niin ja ainahan voit myös kysyy jotakuta poikaa pariks, varsinki jos huomaat jonkun jäämään ilman paria.


    • kiusattutyttö13v

      Tuntuu ihan niiku mä oisin kirjottanut ton aloitus viestin. Musta tuntuu noi ryhmätyöt täysi samalt. Välkillä täytyy olla yksin nii kiva viel tunneilki sit olla. Oon 6-luokal. Ja ei se yksin oleminenkaan vaan se kiusaaminen tuntuu niin pahalta.

    • dfgdfgdf

      Lintsaa... Ei sun oo pakko olla siellä... Voisit käydä vaikka torilla naurattamassa miehiä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe