Yksinäinen vanhuus tulossa!

liisaihmeessä

Mitä tämä uusi vuosi 2017 tuo munulle tullessaan?
Asun pääkaupunkiseudulta yli 120km päässä.Löydänkö lähempää asuntoa,jotta
voisin olla enemmän lasteni kanssa tekemisessä?

5

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristalliboltsi

      On niitä luukkuja pilvinpimein, sullekkin löytyy oma jos niin haluat. 120 kilsaa ei vaan ole nykypäivänä matka eikä mikään. Dösät ja stoget kulkee aika säännöllisesti, jos sitä fiudee ei itseltä löydy. Funtsaa ekaks kannattaako muutoo taloudellisesti, koska kyllä sä tapaat niitä lapsiasi ihan tarpeeksi jos niin haluat.

    • heihullu

      Voe voe kristalliboltsi,yrität niin puhua slangia mutta et ikinä onnistu.Sanaa "fiude" ei ole vuosikymmeniin käytetty!!!!!!!!!!Koita ymmärtää heinäkenkä että slangi muuttuu ja elää.Vanhaa slangia jos kuuntelisit vierestä ja kun kysyttäisiin mistä puhuttiin niin et varmasti siellä pirkkalan kehdossa elävänä voisi kuvitellakaan kuinka metsään menit...Höpöhöpö fiudeinesi stanan ufo-pelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kristalliboltsi

        Ensinäkään mä en oo ikinä budjannu missää Pirkkalassa vaan ihan oon Stadissa hörnillä ja gartsoilla ikäni notkunut starbu joka on födannu Kingalla, jos satut tsennaa mis sellanen mesta sijaitsee. Mun nuoruudessa ne sun biligat oli fiudeja ja ovat sitä vieläkin gammelin stadilaisen öögissa.
        Turhaa sotket mut joksku gimmaks, koska mä oon oikeesti gammeli starbu ja bamlaan sujuvasti slangia, jonka snadina opin gartsoilla.
        Bamlaan slangii joka päivä yhdes mestaa, mis me gammelit aidot Stadilaiset starbut treffataa aamuisin, divataa borgat ja skruudataa baislarit juttujen lomassa. Mä voin lysnaa kennen gammelin Stadilaisen bamlaamista ja tsennaan varmasti mist on kyse.
        Turhaa höliset mulle slangista ja stadilaisuudesta, koska et tsennaa niistä mitään, etkä siint hengestä mikä stadilaisuuteen kuluu.

        Unohda janari toi Pirkkalan ufo-pelle ,koska mä en oo se. Skrivaan tällä sivustolla Kristalliboltsina enkä minään muuna.


      • Muumitkaranneet
        Kristalliboltsi kirjoitti:

        Ensinäkään mä en oo ikinä budjannu missää Pirkkalassa vaan ihan oon Stadissa hörnillä ja gartsoilla ikäni notkunut starbu joka on födannu Kingalla, jos satut tsennaa mis sellanen mesta sijaitsee. Mun nuoruudessa ne sun biligat oli fiudeja ja ovat sitä vieläkin gammelin stadilaisen öögissa.
        Turhaa sotket mut joksku gimmaks, koska mä oon oikeesti gammeli starbu ja bamlaan sujuvasti slangia, jonka snadina opin gartsoilla.
        Bamlaan slangii joka päivä yhdes mestaa, mis me gammelit aidot Stadilaiset starbut treffataa aamuisin, divataa borgat ja skruudataa baislarit juttujen lomassa. Mä voin lysnaa kennen gammelin Stadilaisen bamlaamista ja tsennaan varmasti mist on kyse.
        Turhaa höliset mulle slangista ja stadilaisuudesta, koska et tsennaa niistä mitään, etkä siint hengestä mikä stadilaisuuteen kuluu.

        Unohda janari toi Pirkkalan ufo-pelle ,koska mä en oo se. Skrivaan tällä sivustolla Kristalliboltsina enkä minään muuna.

        Eiköhän tuon ole kaikki jo huomanneet että tällä heihullulla on jokin pirkkala-neuroosi päällä.


    • Siskopieni

      Yksinäisyys ei ole hyvä juttu ikääntyessä.
      Muutto lähemmäs lapsia /sukulaisia/tuttuja kasvoja kannattaa.
      Turvallisuudentunne lisääntyy kun on taustalla on mielessä tieto siitä, että lähistöllä asuu sukulaisia.
      Vanhemmiten ikääntyessä palveluiden (eritoten terveys sekä kaupat, yms) läheisyys ja vaivaton saavutettavuus korostuu.
      Kannattaa kysyjän alkaa nyt etsimään kotia hetimiten, niin löytyy se mieluisa jossa sitten viihtyy onnellisena vuosia elellen tyytyväisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe