Omakotitalo vapaana Iisalmessa

uiprgruiuuir

Olisiko porukkaa halukkaana tulla kylään luokseni omakotitaloon päivällä sovitaan päivä milloin tyhjä.
Saunotas ja harrastettaisiin kimppaa jos hyvä porukka löytyy.
Itse saunottajana ja yhtenä osallistujana täysin raitis varattu mies.
Eli jos löytyy vaikka 1-2 naista ja muuan mies lisää pidettäsi kunnon juhlat.

24

1423

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uiprgruiuuir

      13 ja 14.2 olisi aamusta klo 8-12 talo tyhjillään olisiko porukkaa tulossa kinkereihin saunalla

    • Tulossa-ollaan

      Löytyy kuuden iloisen ja salilla treenatun miehen ryhmä. Naisia ei mukana, mutta eihän niitä tarvitakaan.

      • hhhhjjjuuuu

        dfhhdf hänen luonaan on teille homoille omat bileet kysykää vaan osoite ehkä joku mamu tulee mukaan saatte salitaudin se oli joku adidas


    • dfhhdf

      Tulkaa taloon pidetään kunnon kakkabileet rapatessahan roiskuu.

    • hhhjjj

      Muuan jo ilmottautunut lisää halutaan

    • hhhjjj

      Kutsuni--- sinä et näköjään tiedä mitään esim ritvanen on täysin hetero koska olen mainitsemasi henkilö ikää 51 eli en aivan teini enää . Elä kirjoittele paskaa kun et tiedä mitään

      • Olet-vajakki

        Et näköjään osannut kopioida toisen nikkiä oikein.


      • hhhjjj

        itse olet täällä suomi 24 ei ole ukoin vajakkeja ja löylykauhahinttejä ja paskan puhujia kuten esim Olet-vajakki


    • Hmm taisin missata jo mun mahikset, vai oisko samanlaisia tilaisuuksia tulossa tulevaisuudessakin? 😇

      • hhhhhhsssuuurri

        Kutsuni--- suksi vittuun kun et tiedä olen 51 en mikään teini ja en hae miehiä itse olet saatana hintti täällä ja parjaat muita tutki ensin asiat ennekuin kirjoittelet paskaa


    • ghjtetjjjjkj

      Käykö minipossu mukaan ryhmäsexsi bileisiin.Pidetään kunnon juhlat,että kaikki muistavat lopun elämänsä.

    • jjjjjajaaajja

      porukka koossa ei mahdu enää 2 naista ja 3 miestä saatiin altaan kylpemään. kiitos kaikille noin 50 vastaajalle otetaan uusiksi voi laitaa varauksia ehkä viikolla 10 uusinta

      • Päivän-vitsi

        Päivän vitsi!


      • jjjjjajaaajja

        Huh huh osa jatkaa vielä saunomista itse vetänyt 2 varvia molempiin naisiin toinen sai esim. kahta munaa samaan aukkoon huusi kyllä mutta oli sen verran spekussa että hyvin luisti kaverilla oli 20/5 kalu sitä ei yks antanut peppuun laitaa sanoi että ei mahdu. naiset oli hiukan bi oli mukava katsoa kun nuolivat jätöksiämme toisistaan Tämän porukan kansa varmaan kylvetään uudelleen ja varauksia otetaan vastaan jos joku haluaa mukaan naisia kaivataan lisää. (joitakin on jo varauksessa vko 10 uusiksi 9.3 klo 10-16)


      • Buaahhahhahhaa
        jjjjjajaaajja kirjoitti:

        Huh huh osa jatkaa vielä saunomista itse vetänyt 2 varvia molempiin naisiin toinen sai esim. kahta munaa samaan aukkoon huusi kyllä mutta oli sen verran spekussa että hyvin luisti kaverilla oli 20/5 kalu sitä ei yks antanut peppuun laitaa sanoi että ei mahdu. naiset oli hiukan bi oli mukava katsoa kun nuolivat jätöksiämme toisistaan Tämän porukan kansa varmaan kylvetään uudelleen ja varauksia otetaan vastaan jos joku haluaa mukaan naisia kaivataan lisää. (joitakin on jo varauksessa vko 10 uusiksi 9.3 klo 10-16)

        Buahahhahhaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!


      • jjjjjajaaajja

        Buahahhahhaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! kun on pussit tyhjät ja mieli kirkas oli tosi ihanaa.
        ei voi kun kuvitella ne jotka ei ole kokeneet kuinka ihanaa on kun hyvä porukka joka touhuaa. uusintaa onneksi tiedossa


    • hhhhahahaahah

      Porukkaa lisää 9.3 lämpiää sauna

      • uiprgruiuuir

        On tullut niin runsaasti ilmoittautumisia, että olen hommannut bussin keskustasta.
        Varsinkin ladyjen runsas määrä oli tosi iloinen yllätys!


    • Saunomaan

      Olisiko jokin meiliosoite niin voisi yhteyttä ottaa..?

    • kolomaspyörä

      Helsingistä lähtee bussi Iisalmeen 9.3.Vielä mahtuu sano kuskille saat nussibussi aleen

    • Vatsakaskundi

      Pääseekö vatsakas mies touhuamaan hoikkien kundien kanssa talolla? Voisin tulla joku kerta kun on niin kovat halut päällä.

    • hhhhhhhgggg

      porukka täynnä homma alkaa klo 9 hyvää kevään jatkoa kaikille osallistuneille ja myös noilla löylykauha ym. hinteille teillä kannattaisi perustaa oma löylykauha porukka

    • sjhVGFufygbl

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe