Käykö näin?

perinen

Meidän palsta joutuu pysähtyneisyyden tilaan kun uudet kirjoittajat etsivät omia paikkojaan palstalla.
Älkää keskusteltu muista kirjoittajista, koska se saattaa palstan kelvottomuuden tilaan.
Kirjoittakaa asia-aiheista, jotka ovat tuttuja.

Kyllä se siitä!

9

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpylätassu

      En ole huomannut niinkään uusien tulokkaiden, (harvassa lienevät) , kuin täällä olevien arvostelevan meitä uusia.
      Itselleni ainakin kävi niin, höyhenet vaan pöllys, omat ja vieraat joutui nielemään, mutta nauraen selvisin täys tervaamiselta.

      Kyllä kunniansa on saanut kuulla, kaikenkarvaisissa olettamuksissa, kun niitä epäluuloisia rötösherrojen vihaajia se Vennamon pappa sai kylvettyä.

      Uusilla en tarkoita edellisiltä portaikoilta ikäryhmään siirtyviä, vaan ihan ulkopuolelta suomi 24 tulevia.
      Monet edellisestä portaalista siirtyvät uudet tuntuvat olevan jo selvillä vakituisimmista, ja ottavan henk.kohtaisesti kantaa tuttuuden perusteella.
      Mikäs siinäkään, kun ei heti joutuis kukkotappeluuksiin mukaan.

      Mukana kirjoittajissa olen ollut n 8 vuotta, alussa kuunnellen katsellen, ja törmäillen lopulta mielipiteineni reippaasti sekaan.
      Milloin kannatteli aallokot, milloin heivattiin aallonharjalta täysuppeluksiin, mutta uimaan opin, ja paikkani löytämään!

      Pysähtyneisyyden tilaanko palsta joutuis, minusta enemmän vain kuuluu puheensorinaa, mitä enemmän on väkeä!

      Mikä estää aloittajan nojatuoli istumistakaan, vaikka vain meininkiä katsellen, kunnes tekee mieli olla mukana?
      Ennakkoasenteet, miksiköhän aina, asiat kun yleensä kehittyy omalla painollaan, mahdollisuuksiensa mukaan.

    • Eeva-Eläkeläinen

      Alkaa tämä palsta olla jo "kevätlannotuksessa" !?
      Eipä tarvitse olla kummosia hoksottimia on ymmärretty täysin vastuu kun titteli tipahti, nyt tässä tavallisena kirjoittajana saa lukea vain pelkkää arvostelua ja sekin ala-arvoista kaikelta osin.
      Tottakai kun päivittäin raportoidaan ylläpitoon pudotetaan sieltä vastuu valituksen tekijälle, ei tuki ja ylläpito kajoa sivulla mylviviin riitoihin, jättää sen valittajan haartioille, no onhan se meriitti muiden meriittien joukossa. hih!
      Jos nyt sitten joku jaksaa pitää ylläpitoon yhteyttä uudenlajin vaikeuksista, mihin se mahtaakaan johtaa näillä eväillä ei pitkälle päästä. Olisiko vertaus, kettu kanatarhan vartijana paikallaan.

      Tietenkin kuin kaikessa muussakin toiminnassa ollaan puolesta ja vastaan, nyt on kohdallani että olen vastaan, enemmän on jo näinä kahtena päivänä ollut sama näkyvissä kirjoituksissa, en siis voi olla pahasti väärässä.
      Miettii tuota nyt vaikka miltä kantilta, ei valvoja voi olla aina selostamassa tekkosiaan oikeiksi ja silti penkoo vanhoja riitoja esille päivittäin ja toistaa useita kertoja.

    • aaaapuuuuwwaa

      Kevät tulee ja muuttolinnut palaa.
      Kova on taas pesien rakennus ja entisten kohennus, täällä me man matoset saamme vain lukea kahden vanhan mieskantturan keskinäistä riitaa.
      Tulkaa naiset ja pelastakaa näiltä joilla on vielä himot mutta taito puuttuu ovat niin piikkisiä toisilleen että koko palstqa kasvaa vain orjantappuraa.

    • No niin!
      Minäkin olen vanha sheriffi, en enää.

      Palsta on ollut pitkään kaaoksessa eikä kaikesta päättäen mikään muutukaan.
      Toivokin loppuu! (ei mies)

      • jakolasku

        Kun ei osaa katsoa peiliin ei mitään näekään. Muut ne sorsii mutta minäpä purjehdin puhtain purjein. Näin se menee.


      • jakolasku kirjoitti:

        Kun ei osaa katsoa peiliin ei mitään näekään. Muut ne sorsii mutta minäpä purjehdin puhtain purjein. Näin se menee.

        Näin se menee....jakolasku

        Minulle on aina ollut kirjoitustilaa, kuten sinulekin, enkä kurkistele peiliin, jos haukkuja tulee. Lääkkeetkin muistan ottaa!DD

        Vaikka oletan, että aloitus on Ruunemanilta, koska häntä on arvosteltu kovin sanoin jatkuvasti, niin, niin, niin omalta kohdaltani en vastailisi kovinkaan kauan hänen saamiensa viestien perään.

        Mielestäni palsta voi hyvin, jos ajattelen sen siten, mitä toivomus on;

        "Kirjoittakaa asia-aiheista, jotka ovat tuttuja." Samainen kirjoittaja arvostelee myös, että emme osaa kirjoittaa oikein? Kaikkiko hänelle pitäisi valmiiksi ruotia, että hän söisi vain ne kala-palat?

        Täällä on useita, jotka ovat olleet jo Sirkuksen ja Surfin aikoihin, kuten minäkin, vaikka silloin rajoitetuin määrin, koska olin työelämässä ja linja varasi meidän lankapuhelimen.

        Itse tutustuin ja opin paljon Tilastokeskuksessa ollessani, kuten kirjaston levyjen kopioinin, joka oli silloin hitti, mutta nythän on kaikki yotuubessa, joten vien kaikki äänitteeni kierrätyskeskukseen.

        Tulin maininneeksi siitä sitten kotona, kuinka ihana tämä netti on, jolloin vanhin lapsistani sanoi, että tuolla hänen huoneessa on "pelit ja vehkeet" sen`kun laitetaan sinullekin sellainen ja siitä se alkoi, tosin vuotta en muista.

        Tiedän, että tämä on vanhan toistoa kohdaltani, mutta lapseni oli silloin (aatamin aikaan", oliko surfi, tai murfi, mutta Turussa hän oli ja hän kielitaitoisena oli urkkimassa, mitä toiset maailmalla tekee, mutta samalla hänen piti luoda helppotajuinen yhteys meille vanhuksille ja mikä paras "stubit" olin minä?

        Itse tajuan tekeleeni, ainakin siinä, että paperi ei lopu, kuten joskus kopiokoneesta?

        Lopuksi. Olen todella surullinen, että nämä entiset serifit/luotsit ovat sortuneet tuollaiseen sanasotaan, joka jo hengen päälle sattuu eräälle.


    • hellutin

      Minäkin yritin joskus mukaan keskusteluun. Otin kantaa asioihin, joista olen jotakuinkin perillä. Kahteen keskusteluun olen viestejä lähettänyt (tämä on kolmas). Heti mainittiin hörhöksi ja ties miksi ja käskettiin painua ties minne. Joten tälläisiä kokemuksia täältä. Kiitos ja Hei!

      • ettäonturhanpäiväistä

        Pitikö tuostakin tulla aukomaan päätään?


    • että.pulinat.pois.tai

      Valvojan valinta on herättänyt kärkeviäkin puheenvuoroja.
      Valinnan tekee ylläpito.
      Mitä se valinta palstalaisille kuuluu? Parempi kun eivät tästä asiasta aukoile enää päätään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe