Hyvät kokemukset Rovaniemellä

Sateenkaarivaari

Kuten otsikko viittaa niin mikä/missä olet kokenut hyviä tekoja/tapoja/tapahtumia? Mielellään kerrottaisiin niitä hyviä juttuja kun tämä palsta on ollut viime aikoina niin negatiivista palautetta täynnä. Itse olen saanut hyvän mielen useasti kun olen käynyt ounasvaaran ladulla hiihtämässä. Siellä vastaantulijat tervehtivät iloisesti ja yhteishenki on jotain käsinkosketeltavaa. Ihana paikka ja huikean hienoja ihmisiä.

33

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhkeapoika

      Täällä on hyvä kävellä sulaan.

    • virolainenbaltiasta

      Olen koko ajan ollut sitä mieltä VENÄJÄN PITÄÄ ostaa koko Lappi sillä mahtavat vaikutukset Venäjän PUOLUSTAA POHJOISALUEITA tutkaasemat tuntureille

    • pekkapaiskaaja

      Jos on kunnon kledut päällä, tietynpainoinen ja näköinen niin tottakai kaikki tervehtivät

      Jos olet taas "keskitason" alapuolella, niin ei sinua tervehdi muut kuin mormoonit

      • Kledut

        Mikä kledut on. Ku mie oon maalta.


      • pekkapaiskaaja

        Kledut = kläder = vaatteet

        Koska Junger sanoo niin


    • ÖÖÖÖÖÖÖäo

      Kledut on ketjut.
      Autossa,tarkemmin renkaissa.
      Käytetään lumisissa olosuhteissa.

    • Ruskettuneet-miehet

      Tervehtiipä muutkin kuin mormonit. Olen esimerkiksi nähnyt puliukkoja Koskikadun akvaariossa (siinä bussipysäkillä Rinteenkulmassa) ja aina kun poliisi ajaa ohi ne tervehtivät oikein kädestä pitäen budeja ja ottavat jopa olkapäästä kiinni toverillisesti. Yhdessä se aina lähtee johonkin, varmaan kahville.

    • Punapippuri

      Viikonlopuna toimittelin asioita eri liikkeissä. Tuli niin hyvä mieli asioidessani Hilla-keittiöt ja Terrassa uudessa Varrio kalusteliikkeessä joka oli vastikään muuttanut sinne. Näistä sain erittäin asiantuntevaa ja hyvää palvelua. Kiitos siitä heille!

    • Aina-tyytyväinen-asiakas

      Viirinkankaan R-kioskilla osataan asiakaspalvelu. Homma ei ole mitään rahat pois-meininkiä vaan asiakasta palvellaan ja myös jututetaan.

      • aaAHHHH

        Ja se hajuveden tuoksu , se kaataa miehen .


      • gayfik

        OIJOI


      • v5v6b7

        Siellä on muuten naisia töissä nimim: "gayfik".
        Siis terveitä ihmisiä .


    • plupplup

      Prismassa on muutama aivan hurmaava nuori kassatyöntekijä. Iloinen ilme ja aina hyvän päivänjatkon toivotukset.

    • kplussaa

      Kauppatorin K-Supermarketissa pääasiallisesti erinomaista palvelua. Uusi kauppiaspari ja nuoret ihmiset kertakaikkiaan niin ystävällisiä ja avuliaita, kuin olla voi. Vielä on entisen kauppiaan jäljeltä muutamia rouvasihmisiä, jotka ovat olleet pitkään talossa ja palvelualalla, vaan eivät ole vielä oppineet näkemään saati tervehtimään asiakkaita.
      Yleensäkin Rovaniemellä on hyvä palvelu kaupoissa ym,

      • Nähty-on-kiitos-riitti

        Kauppatorin K-Supermarketissa tosiaankin on niitä vanhempia hapannaamoja töissä. Ilme on koko ajan kuin olisi mätä sitruuna suussa. Nuoremmat ovat sen sijaan huippuhyviä palvelijoita ja myös kohteliaita. Cittarissa on myös muutama vanha kääkkä joille ylivoimaisia sanoja ovat hei ja kiitos.


      • tanelitomera

        Sama havainto CM:stä. Pitää aina vilkaista kuka sattuu olemaan kassalla, ennenku lappaa tavaraa hihnalle


      • Onkoautomaattiparem

        Onhan siinä se automaatti , joka ei reagoi mihinkään , ei edes
        asiakkaan naamaan .


    • kiljuu

      Eteläkeskuksen Alkon naiskassat ovat a i k a happamia

      K-Marketissa on mukavaa morjenstavaa sakkia. Prisma jees kans. Mikäs siinä.

    • Tahnapuro

      Roipparissa sain pari kisua mukaan ja ne piti hyvänä koko yön ja seuraavan päivän. Kyllä se miestä kummasti virkistää kun saa painaa huolella. Kiitos vaan tytöt. Ehkä joskus vielä tavataan.

    • kroooh

      Ja sitten heräsit ja olit kussut itsesi. Lohdutuksena on kuitenkin se että olipa hyvä uni.

      • Roipparissakukaankäy

        10-pistettä edelliselle kommentille .


    • vxvcbc

      HYVÄT KOKEMUKSET ROVANIEMELLÄ ovat todella vähissä .

    • Voitto-Eerikki

      Ostin pikapelin vakioa ja osui mukavasti. Nyt voi ottaa rennosti ja laittaa työttömyyskorvaukset säästöön. Kivaa.

    • Suo-Uolevi

      VITTTUUUUU!!! SAATANAANAN HOMONIMIJÄ!!! NE ON MINUN RAHOJA APINAAAAAAA. EERIKKI MIE HAEN NE RAHAT KORVAUKSENA VÄÄRIN ELETYSTÄ ELÄMÄSTÄ!!!!

    • takaperäntauno

      Juuaan yhessä ne voittorahat, jookosta.

    • plupplup

      Eläinlääkäri Kieppi on myös hyvän palvelun paikka. Ei sellainen rahat pois ja ulos -meininki vaan aikaa asiakkaalle.

    • wrwrwwr

      Just joo pakko ilmoittaa huonoista asioista k-eteläkeskuksessa asioidessani.Ostat valmisruokaa niin se "vähän punertavahiuksinen"ämmä aina ku kirveellä olis uhattu...Ei ole oikeaa asiakaspalvelua.Aaaahh ja totta hyvää palvelua ja asiallista on se mies myyjä..Puhuu muitakin jne asioita...Wanhemmille on myös ystävällinen. Hyvä jätkä.

    • Kuten jo yksi keskustelija ehti kommentoimaan, on Prismassa todella ystävällisiä ihmisiä kassoilla.

      Näin miehenä tulee erityisesti kiinnittäneeksi huomiota nuoriin, nätteihin ja aina iloisiin kassatyttöihin. En tarkoita sanoa, että vanhemmissa kassaihmisissä olisi jotain vikaa. Nuoret ja nätit tytöt vain ovat bonusta bonuksen päälle.

      Yleensä oman suosikkini, vaalean, pitkähiuksisen ja jokseenkin pitkähkön tytön kassalla on aina pidempi jono kuin muiden kassojen kohdalla. Jostain syystä minunlaiseni körmyt tunkevat juuri hänen kassalleen.

      On selvää, että suosikkini on monen muunkin miehen bonustyttöystävä, ei vain minun.

      Jos lyhyempi jono tulisikin valittua, ei kauppareissusta kuitenkaan jää paha maku. Olihan se enkeli siellä, vaikkakin viereisellä kassalla.

      • MaitoaJaLeipää

        Erotiikkaako haet sieltä Prismasta ?


      • Viimeksi hain tonnikalaa ja olutta. Niiden lisäksi sain bonusta.


      • HajukinMukana

        Tonnikalastahan saa hajun !


    • HyvästiLidl

      Lidl osoitti jälleen lauantaina että sen mainoksilla ei ole mitään arvoa eikä totuutta. Piti olla oikein Superlauantai ja lasagnea sekä tonnikalaa lähtisi halvalla. Olin (viimeistä kertaa) kyseisessä ladossa 11.00 ja kaikki mahtavan Superlauantain tuotteet olivat loppuneet. Suuri joukko asiakkaita ihmetteli tyhjiä laatikonpohjia joiden päällä oli isot tarjouslaput vielä jäljellä. Keräsin porukan kasaan ja kerroin kaikille että kohdallani tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja niinpä yllytin porukan poistumaan kanssani liikkeestä ulos ja jätettiin siinä samalla ostamatta sieltä muutkin tuotteet. Kuinka kauan Lidl saa jatkaa kuluttajien harhauttamista ja kusettamista ennenkuin siihen uskalletaan puuttua? Kyseessähän on ilmiselvä huijaus, asiakas houkutellaan liikkeeseen hurjan tarjouksen avulla ja kun sitä ei ole niin toivotaan ja luullaan että asiakas kuitenkin ostaa muita kalliimpia tuotteita. Ei onnistu enää minun kohdallani.

      • Onttoja

        Ne Lidl:n joggurttipurkit , jotka ovat valmiiksi melkein tyhjiä , vaikka
        ulkoisesti vaikuttavat kookkailta .
        Toki seassa on joku Valion viilikin , jotka ovat suhteellisen täysiä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe